Näin teen vain minä (1/10000?)

  • 134 675
  • 710

Järvenpää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Wild, Suomalaiset NHL:ssä
Tuli tätä ketjua lukiessani mieleen netin selailun maneerini, eli minun on jatkuvasti napsuteltava lukemaani sivua hiiren vasemmalla näppäimella varmistaakseni sen, että sivu menee rullasta alaspäin. Se on raivostuttavaa, jos sivu ei syystä, tai toisesta mene rullasta alas. Ja voi sitä Perkelettä, joka on nuo mainokset tuonne sivujen reunoihin keksinyt. Usein tulee klikattua vahingossa jotain mainosta varmistaakseni sivun aktiivisuus. Myös tietyt sivut, joissa ei ole lainkaan tyhjää tilaa linkkien välissä, ottavat päähän. Niistä joutuu oikein hakemalla hakemaan semmoista kohtaa, joista ei aukea uuta linkkiä, tai aktivoidu mitään kuvaketta.
Lienen olevani harvinainen kyseisessä asiassa..? (1:10000?)
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Lienen olevani harvinainen kyseisessä asiassa..? (1:10000?)

Et ole. Minä napsuttelen muiden kirjoittamia muuten vain samalla kun luen mitä muilla on asiaa. Jaktuvaa napsutusta. Tietääkseni myös ainakin isoveljeni tekee näin, joten ei voi olla kovin harvinaista.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
10 ei ole numero, vaan luku.

Vai niin.

Jäädytettyjä pelilukuja:

Reijo Ruotsalainen: 10.
Wayne Gretzky: 99.
Lasse Oksanen: 14.
Risto Kurkinen: 30.

Jäädytettyjä pelinumeroita:

Stig Wetzell: 1.
Heikki Riihiranta: 5.
Lalli Partinen: 3.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Et ole. Minä napsuttelen muiden kirjoittamia muuten vain samalla kun luen mitä muilla on asiaa. Jaktuvaa napsutusta. Tietääkseni myös ainakin isoveljeni tekee näin, joten ei voi olla kovin harvinaista.

Itse teen näin joka sivulla, ja klikkailen vahingossa mainoksia.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko kenenkään muun mielestä numeroilla sukupuolia?

1 = mies
2 = nainen
3 = mies
4 = nainen
5 = mies
6 = mies
7 = mies (tämä on vähän siltä väliltä, ei läheskään yhtä miehekäs kuin 1 tai 5, liekö homo?)
8 = nainen
9 = mies

Tämähän on ihan simppeliä. 1 on mies koska se näyttää kullilta. Kakkonen on toki nainen (homoustapauksissa myös mies) koska kakkonen on kuitenkin ykkönen (kakkonen = ryppyreikä). 3 on nainen, koska siinähän on tissit, nelonen taas kuvastaa nussimista sillä siinähän on nainen joka on seisovan miehen sylissä ja ne panee ja silleen. 5 on mies, kuvassa näkyy paksu kulli ja miehen käsi (vihjailuako?). 6 ja 9 yhdistän, jokainen tietää mitä tuosta tulee. 7 on luultavammin homo tai vähintäänkin Bi, koska ainut numero mistä ei saa mitään selkoa. 8 on silikonitisseillä varustettu Pamela Anderson eli nainen.
 

Droppen12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, persoonat
Mulla on jännä tapa tilata pubissa juomia sen mukaan kuinka olen pukeutunut. Esimerkkinä kauluspaita-neule-chinot kokonaisuudella ja tukka laitettuna, tekee mieli ottaa joku pullo-olut, mielellään pitkävartinen, esim Heineken tai Corona. Jos taas olen vaikka lippis tai pipo päässä, revityissä farkuissa ja muutenkin rennompana, tulee otettua ihan vaan KOFFia tuopissa tai vaikkapa kuivaa siideriä. En tiiä tekeekö tätä muut.. Se juoma on osa sitä asukokonaisuutta tai jotain.

Toinen asia on, että jos joudun vaikka odottamaan frendiä vaikka kaupungilla, pitää siinä ajantuhlausvaiheessa olla aina jotain käsissä. Lehti, take-away-kahvi, puhelin... ihan mitä vaan, kunhan jotain. Sit niitä pitää vilkuilla vähän väliä.

Tämmöstä.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Asentakaa hyvät ihmiset Adblock-lisäosa selaimeen. Ei näy mainokset ja esim iltapaskat yms. tilkkutäkkisivut ei aiheuta epilepsiakohtausta tai vahinkoklikkauksia.

Asensin joskus mutta sitten osa videoista lakkasi näkymästä..

Luen sanoja väärinpäin eli lopusta alkuun, tämä on välillä ihan pakkomielteistä. Varsinkin pelaajien, joukkeiden, sponsorien ja kauppojen nimet muistaa jo ulkoa takaperin, tekramytis, amsrip, art love (valtra).
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Asensin joskus mutta sitten osa videoista lakkasi näkymästä..

Adblockin saa pois päältä tietyllä sivulla, jos haluaa. Itse olen ottanut pois Nelonen Pron sivuilla, koska siellä videot eivät näy mainoksenesto-ohjelman kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
1) Inhoan Frasieria, Seinfeldia, Frendejä ynnä muita "pakkohyviä", valmiiksi naurettuja amerikkalaisia tilannekomediasarjoja, mikä aiheuttaa suunnatonta kummastelua kanssaeläjissäni. Ihmetystä aiheuttaa niin ikään se olematon aika, jonka normaalisti käytän viikkotasolla television katseluun.

2) Osa rastapäisistä neidoista on mielestäni hyvinkin viehättäviä.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
- Katson jokaisen jakson sarjoista Emmerdale ja Endgame. Emmerdalea olen katsonut jo monta vuotta. Endgamea on tullut katsottua vasta kaikki FOX:lta tulleet jaksot.

- En ole katsonut jaksoakaan sarjoja Breaking bad sekä Game of Thrones. Ensimmäistä katsonut joskus minuutin, jälkimmäistä vähemmän.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
- En ole katsonut jaksoakaan sarjoja Breaking bad sekä Game of Thrones. Ensimmäistä katsonut joskus minuutin, jälkimmäistä vähemmän.

Miten tämmöisellä voi olettaakaan olevansa ainoa? Voisin listata tähän lähes kaikki televisiosta tulleet ja tulevat sarjat ja tuskin siltikään olisin ainoa...
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Miten tämmöisellä voi olettaakaan olevansa ainoa? Voisin listata tähän lähes kaikki televisiosta tulleet ja tulevat sarjat ja tuskin siltikään olisin ainoa...
Tältä ainakin itsestäni on tuntunut kun olen intterin nettiä kahlannut. Jompi kumpi sarjoista tuntuu pomppaavan silmille, oli aihe mikä tahansa.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nukun valot päällä aina kun on mahdollista. Toisin sanoen aina kun "saan" olla sängyssä/huoneessa yksin. Hyvin usein kuuntelen myös musiikkia tai katson sarjoja kunnes nukahdan. Pimeässä ja hiljaa on erittäin vaikea saada unta.
 

CBMS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Onko kenenkään muun mielestä numeroilla sukupuolia?

1 = mies
2 = nainen
3 = mies
4 = nainen
5 = mies
6 = mies
7 = mies (tämä on vähän siltä väliltä, ei läheskään yhtä miehekäs kuin 1 tai 5, liekö homo?)
8 = nainen
9 = mies


Et itseasiassa ole ainut. Minä luulin joskus että olen ainut kunnes googlettelin ja tajusin että sille on nimikin. Aistien sekoittuminen, http://fi.wikipedia.org/wiki/Synestesia

Mulla on kaikille kirjaimille, numeroille, ja kuukausille sukupuoli ja väri. Ja tämä on minulle aina ollut itsestäänselvyys...lapsesta asti. Eli ei
siis mikään suuren pohdinnan tulos. Ja lisäksi ominaisuutena näen jotenkin maut suussa muotona...esim ruuassa ja viineissä.

Mun sukupuolet...

1 = Nainen, sininen
2. = Mies, sininen
3. = Mies, sininen
4. = Nainen, keltainen
5. = Mies, vihreä
6. = Nainen(tai naisellinen mies), vihreä
7. Nainen, punainen
8. Mies, Musta tai punainen
9.Nainen, Punainen

etc.

toiset noista myös saattaa näkyä muina väreinä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Autoa tankatessa pitää automaattisen pysäytyksen jälkeen lirutella sen verran lisää, että hinta on täysiä euroja. Sitten jos lipsahtaa pari senttiä yli, harmittaa. Ei se ole taikauskoa tai muutakaan, mutta jostain syystä teen aina noin.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Autoa tankatessa pitää automaattisen pysäytyksen jälkeen lirutella sen verran lisää, että hinta on täysiä euroja. Sitten jos lipsahtaa pari senttiä yli, harmittaa. Ei se ole taikauskoa tai muutakaan, mutta jostain syystä teen aina noin.

Joskus mopoikäisenä euro oli juuri otettu käyttöön ja viiden sentin pyöristyssääntö oli tosi siisti juttu. Varsinkin tankatessa piti varmistaa, että summa päättyy aina kahteen tai seitsemään senttiin josta käteisellä maksaessa sai huiman kahden sentin alennuksen.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Olenko ainoa joka pureskelee teepussia teen juomisen jälkeen? Purkkaa ja muita en käytä, mutta teepussia tulee aina jauhettua.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Jätän aikaa hampaiden pesun ja makuulle laiton väliin, minimissään vartin ja mieluiten puoli tuntia. Miksikö? Koska olen niin erityisherkkä että reagoin fluoriin piristymällä mikä vie unihalut pahimmillaan tunneiksi.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Lähetän aikavälillä 9-23 hissin alakertaan noustuani sillä ylös. Meillä on viisi kerrosta ja havaintojeni mukaan kakkos-kolmoskerroksista kävellään alas, kun taas kahdesta ylimmästä mennään hissillä. Kun itse neljännessä kerroksessa asun, niin yöaikaan ja aikaisin aamulla jätän hissin ylös, sillä on 33,3 prosentin todennäköisyys, että hissinkäyttäjä on lähdössä juuri siitä kerroksesta. Päiväsaikaan taas enemmän kuin joka toinen ottaa hissin pohjakerroksesta.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lähetän aikavälillä 9-23 hissin alakertaan noustuani sillä ylös. Meillä on viisi kerrosta ja havaintojeni mukaan kakkos-kolmoskerroksista kävellään alas, kun taas kahdesta ylimmästä mennään hissillä. Kun itse neljännessä kerroksessa asun, niin yöaikaan ja aikaisin aamulla jätän hissin ylös, sillä on 33,3 prosentin todennäköisyys, että hissinkäyttäjä on lähdössä juuri siitä kerroksesta. Päiväsaikaan taas enemmän kuin joka toinen ottaa hissin pohjakerroksesta.
Hissistä tuli mieleen, jos olen lähdössä jonnekin niin ensin takki päälle, sen jälkeen menen käytävään tilaamaan hissin paikalle, sitten sisälle sitomaan toisen kengän kengännauhoja sillä aikaa kun hissi tekee matkaa ylös. Toinen kenkä taas jalkaan hississä samalla kun ollaan lähdössä alas. Tai sitten kengät mukaan käytävään ja kenkiä jalkaan samalla kun hissi tekee matkaa ylös. Kesällä taas aivan ensimmäisenä tilaamaan hissiä paikalle, sen jälkeen sisälle laittamaan kengät jalkaan (ei nauhoja), sitten takaisin käytävälle. Asun myös 4. kerroksessa.
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
En tiedä tekeekö kukaan muu samoin, mutta en lue koskaan Aku Ankan taskukirjoista Mikki Hiiri-tarinoita. Olen lukenut työpaikan taukohuoneesta kaikki taskukirjat, mutta mieluummin luen samat Aku/Roope yms. tarinat uudestaan, kuin sorrun Mikki Hiiren seikkailuihin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös