Näin teen vain minä (1/10000?)

  • 132 341
  • 701

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Kai joku muukin tätä tekee, mutta samasta lasista voin juoda saman päivän aikana vain neljä kertaa. Sitten pitää ottaa jo uusi lasi.
Noista likaisten mukien ja kuppien määrästä päätellen mun emäntä juo korkeintaan yhden huikan samasta lasista päivän aikana.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Astioiden tiskauksen tai käsienpesun jälkeen juoksutan vettä aina niin kauan, että kaikki saippuasta tullut vaahto on huuhdottu pois. Saatan käyttää tähän pahimmillaan useita minuutteja, enkä koskaan poistu lavuaarin luota ennen kuin kaikki vaahto on poissa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Katotaan Jaws-hyvä, kun muutat omaan asuntoon, niin siitä samasta lasista juot viikon :D

Ja vieraille käytettyjä laseja, kun äiti ei ole tiskaamassa ja astianpesukonettakaan ei ole. Kuulostaapa hyvältä!

Tunnistan muuten myös itseni tuosta nimimerkin @Hawk #22 viestistä. Saippuavaahto on saatava pois, vaikka ikuisuus menisi.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Ollessani kakalla pelaan lähes aina Tinderiä. Ne kerrat kun en pelaa ovat yleensä niitä kun päivän arvostelut ovat täynnä. En tiedä miksi teen tätä. Kai se on sellaista lupsakkaa tekemistä kakan yhteydessä. Tosin matcheja mulle ei tule. Oon joskus miettinyt että kun omassa kapulassa on tuo etukamera, niin nappaakohan Tinder musta salaa kuvia vääntäessäni hikisenä kakkaa ja lähettää niitä kuvia vapaille tytöille. Ja tytöt kun eivät hikoile tai kakkaa, niin pelkäävät minua, vaikka aika normaalia settiähän nuo ovat.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ollessani kakalla pelaan lähes aina Tinderiä. Ne kerrat kun en pelaa ovat yleensä niitä kun päivän arvostelut ovat täynnä. En tiedä miksi teen tätä. Kai se on sellaista lupsakkaa tekemistä kakan yhteydessä. Tosin matcheja mulle ei tule. Oon joskus miettinyt että kun omassa kapulassa on tuo etukamera, niin nappaakohan Tinder musta salaa kuvia vääntäessäni hikisenä kakkaa ja lähettää niitä kuvia vapaille tytöille. Ja tytöt kun eivät hikoile tai kakkaa, niin pelkäävät minua, vaikka aika normaalia settiähän nuo ovat.

No koordinaatiokyky tuossa ainakin kehittyy kun pitää pyyhkiä yhdellä kädellä oikealle tai vasemmalle ja samaan aikaan toisella kädellä ylös tai alas.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos kurkku tai porkkana on leikattu pituussuunnassa, syön ytimen ensiksi. Eli kurkussa tämä vetisempi osa ja kurkussa hieman makeampi osa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ollessani kakalla pelaan lähes aina Tinderiä. Ne kerrat kun en pelaa ovat yleensä niitä kun päivän arvostelut ovat täynnä. En tiedä miksi teen tätä. Kai se on sellaista lupsakkaa tekemistä kakan yhteydessä. Tosin matcheja mulle ei tule.
Ikinä en lakkaa ihmettelemästä miten pitkään jotkut jaksaa paskantaa. Saankohan mä sitten kaljasta niin paljon energiaa että se tulee kusena tai jotain, en tiedä. Tosin kyllä mä lapsenakin vaan tiputin pökäleet ja aloin pyyhkimään, mikä on paskantamisessa se pisin vaihe. Joskus ala-asteella meidän luokalla oli yks tyyppi, joka paskoessa luki jotain Aku Ankkoja ja mä aina ihmettelin miksi ihmeessä se siellä lukee. Paskakin haisee jne. Samalla varmaan pinnisteli ettei pökäle tipu...

Oon joskus miettinyt että kun omassa kapulassa on tuo etukamera, niin nappaakohan Tinder musta salaa kuvia vääntäessäni hikisenä kakkaa ja lähettää niitä kuvia vapaille tytöille. Ja tytöt kun eivät hikoile tai kakkaa, niin pelkäävät minua, vaikka aika normaalia settiähän nuo ovat.
Joo runkkiessa samalla kun katselee pokea tulee joskus mietittyä että onko tässä vekottimessa joku ohjelma, joka lähettää mustakin videokuvaa eteenpäin, nuppi punaisena ja naama hiestä märkänä kun rynkyttää päivän neljättä lastia tai jotain. Varsinkin niissä jossain live-kameroissa toi on joskus mielessä, heh.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Ikinä en lakkaa ihmettelemästä miten pitkään jotkut jaksaa paskantaa.

Se on pyhä toimitus. Ja töissä ollessa siitä saa kätevän lisätauon kunhan suunnittelee niin että paskahätä tulee silloin kun ei ole virallista taukoa. Näin paskoissa kesäduuneissa, tulevaisuudessa ehkä sitten jotain muuta kun pääsee tekemään jotain mistä oikeasti tykkää.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joissain asioissa huomaa olevansa naurattavan pikkutarkka. Huomasin, että tilikirjanpito-excelini kesäkuun saldo heitti yhden sentin pankkitilin saldosta. Sou faking vat, tai olisi voinut lisätä sen puuttuvan sentin vaikka viimeiseen tapahtumaan. Ei, piti jäljittää verkkopankista, missä virhe oli käynyt ja tunsin itseni todelliseksi voittajaksi, kun 17.6. löytyi väärin kirjattu tapahtuma. Todellinen saldo oli muuten noista se suurempi eli olen sentin rikkaampi, kun kuvittelin.

Enkä toisaalta oikein ymmärrä, miksi enää tuollaista exceliä edes pidän. Joku jäänne opiskeluajoilta, kun piti oikeasti laskea rahojaan.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kun juon kotona vettä lasista, niin en koskaan juo lasia tyhjäksi vaan aina on heitettävä muutama sentillinen vettä sieltä lasin pohjalta lavuaariin. Erityisen hölmöksi tuon tekee se, että yleensä vielä tämän jälkeen valutan hanasta toisenkin lasillisen.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Joo runkkiessa samalla kun katselee pokea tulee joskus mietittyä että onko tässä vekottimessa joku ohjelma, joka lähettää mustakin videokuvaa eteenpäin, nuppi punaisena ja naama hiestä märkänä kun rynkyttää päivän neljättä lastia tai jotain. Varsinkin niissä jossain live-kameroissa toi on joskus mielessä, heh.
Tässä tuskin olen ainoa, mutta omassa läppärissäni on myös etukamera ja aina kun ajan hanskaan niin heitän jonkun paperin siihen eteen kaiken varalta.
 

SASamuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Seattle Kraken
Semisti OCD ilmoittautuu mukaan. Vaimo todennäköisesti keksisi useammankin typerän asian omalta kohdalta, mutta mentäköön nyt vain sellaisilla jotka on itse tajunnut.

Volume kynäily joka niin monella muullakin tuntuu olevan. Parilliset sallittuja ja vitoset. Yleensä volume seilaa välillä 18-26 jolloin hyväksyn siis myös kohdan 25. Ja tämä kaikissa laitteissa joissa volume säätö on numeroin.

Tätä en huomannu ketjussa muilla. Vislaan aina Game Of Thronesin tunnarin. Ja väitän että olen kohtuu hyvä siinä.

Tottakai tervehdin uutistenlukijaa, meteorologia ja tulosruutu janaria. Studio-isäntiä ja kaikkia muita jotka tv:ssä tervehtii minua.

Tankkaan autoni aina täyteen ja seuraava tankkaus tapahtuu aina vasta siinä vaiheessa kun valo palaa. Kun vielä kassat oli huoltoasemilla yleisempiä piti tankkaus saada aina loppumaan tasalukuun. Tarkastan myös renkaan paineeni vähintään kerran kuussa ettei mikään vaan ole eksynyt esmes paineeseen 2.9 kun sen pitäisi olla 3.0, 2.8 taas ei ole läheskään niin paha kuin 2.9. Ilmaistointi pitää luonnollisesti olla myös parillisessa lukemassa.

Kun tv:ssä joku sanoo madness on minun pakko tokaista perään "This is sparta". Tämä ärsyttää vaimoa erityisen paljon. Käännän myös alku ja loppu teksteissä esiintyviä nimiä suomeksi ja kun löydän jonkun omasta mielestä hauskan pitää sitä kyttäillä myös muista sarjoista ja elokuvista. Esim. Bear Mcreary, Ken Fuchs, Stephen McNutt.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Erilaiset päässä soivat hokemat ovat minun korvamatoni, biisien lisäksi tietenkin. Jostain syystä Tuntemattoman sotilaan eräs repliikki käy usein mielessä, tilanteen mukaan sovitettuina versioina, ja viimeksi tänään ruokaostoksilla. Tohtorloitahan myökin suventassun kans ollaan. Kaupan hyllyltä bongattu Dr Pepper -tölkki laukaisi tämän oireen tällä kertaa.

Kun juon kotona vettä lasista, niin en koskaan juo lasia tyhjäksi vaan aina on heitettävä muutama sentillinen vettä sieltä lasin pohjalta lavuaariin. Erityisen hölmöksi tuon tekee se, että yleensä vielä tämän jälkeen valutan hanasta toisenkin lasillisen.
Tuosta tavasta olen vähitellen pääsemässä eroon, vähitellen.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tässä tuskin olen ainoa, mutta omassa läppärissäni on myös etukamera ja aina kun ajan hanskaan niin heitän jonkun paperin siihen eteen kaiken varalta.
Luulen ettet ole tässä edes vähemmistössä. Eiköhän lähes jokainen runkatessaan heitä siihen eteen jonkun paperin "kaiken varalta".
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kotikoneessani ei ole kameraa, joten ei tarvitse peittää ja miksi pitäisikään, kun en tietenkään runkkaa. Koskaan. Ikinä. Milloinkaan. Te syntiset.

Mutta kameraan liittyen - joskus kun tekee etätöitä työläppärillä kotoa tai jossain muussa paikassa, kun on yksin, rupean välillä tekemään typeriä ilmeitä kameralle, näyttämään keskisormea tai muuta hauskaa. Kaiken varalta. Olisikin hauskaa joutua jonkun ison pomon puhutteluun tuon takia.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Yritän muodostaa päässäni lauseita joiden pituus on tasan 21 merkkiä. Juu, tiedän, hullun hommaa.

-Tinke
Hah! Joku muukin tekee tätä. Todellakin olen ajatellut tätä tapaani niin kummallisena että ei kukaan muu voi tätä omata. Nyt kun mietin niin tää on kyllä aika paljon hävinnyt. Joskus muistan että oli vaikeaa keskittyä johonkin TV-ohjelmaan esimerkiksi kun kaikki huomio kiinnittyi löytämään lauseita joissa on tasan 21 kirjainta.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Semmoinen mulla on että ruokaa kun tulee tehtyä ja tarvii muistaa joku aika, jolloin ruoka on valmista/seuraavaa vaihetta vaille, niin koska olen sen verran huono ilmeisesti muistamaan noita numeroita niin sen sijaan mietin että kukas jääkiekkoilija pelasi tällä numerolla. Jari Kurri pysyy mielessä paljon paremmin kuin numero 17.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
@adolf Tervetuloa joukkoon, nimet eivä pysy päässä mutta punatukkainennainenjollaonomituinenkampaus on mielestäni melkein yhtä hyvä muistisääntö. ;) Pari kertaa olen jostain mielensyövereistä muistanut yli vuoden takaa ja sanonut ääneenkin "hei, milloin olet vaihtanut hiusväriä?" naiselle joka on kai ollut siitä kauhean otettu. Toki oikeasti muistan järkyttävän hyvin sen miltä ihmiset näyttävät, kävelevät tai käyttäytyvät mutta että pitäisi muistaa jonkun ihmisen nimi... ei mitään mahdollisuuksia siihen. JariKurriPelasiNumerolla17 jää muistiin paremmin kuin jos yrittäisi muistella että milläs numerolla se Kurri nyt pelaskaan ja tuon kaltaisten muistisääntöjen avulla ei jää avaimet himaan tai muistan mikä päivä sukulaislasten synttärit on.

-Tinke
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos työpaikalla tmv. on tarjolla esim. kakkua, keksejä tai karkkeja niin monella ihmiselle tuntuu olevan moraalisia vaikeuksia ottaa se viimeinen pala. Minulle ei tuota minkäänlaista ongelmaa viedä sitä viimeistä kappaletta.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Jos työpaikalla tmv. on tarjolla esim. kakkua, keksejä tai karkkeja niin monella ihmiselle tuntuu olevan moraalisia vaikeuksia ottaa se viimeinen pala. Minulle ei tuota minkäänlaista ongelmaa viedä sitä viimeistä kappaletta.
Heh, samahan pätee myös siihen ensimmäiseen kakkuviipaleeseen. Meillä on sukulaisten kesken yleensä ollut semmoinen tapa, että esimerkiksi syntymäpäivillä vuosia täyttänyt ottaa ensimmäisenä.

Tiiä sitten miten pitkään sitä vaivaantunutta tunnelmaa sais venytettyä, jos ei ottais ollenkaan. Varmaan jäisi koko kakku syömättä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Heh, samahan pätee myös siihen ensimmäiseen kakkuviipaleeseen. Meillä on sukulaisten kesken yleensä ollut semmoinen tapa, että esimerkiksi syntymäpäivillä vuosia täyttänyt ottaa ensimmäisenä.
Mulla ei ole koskaan ollut ongelmaa aloittaa esim täytekakkua (ja sen kyllä huomaa), koska minulle on (vähän liian) tärkeää että kakkua leikataan siististi ja kakkupalasektorit ulottuvat oikeaoppisesti kakun keskipisteeseen. Paras tapa varmistaa että kakkua ei leikata päin vittua, on leikata itse ensimmäinen pala ja näyttää muille mallia. Vaikka silti sen joku ryssii.

Se on kyllä ihan totta että jos vie vaikka työpaikan taukohuoneeseen jotain kakkua tai piirakkaa, niin se kannattaa itse aloittaa niin muilla on alempi kynnys ottaa.

Ja viimeista palaa ei tietenkään saa ottaa. Ei saa kaikottaa.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No kakun ensimmäisen palan ottamisessa on minullakin yhtä korkea kynnys kuin muilla jos kyse on juhlatilaisuudesta jossa on paljon muitakin ihmisiä. Työpaikalla keittiön pöydällä tarjolla olevasta kakusta sitä taas helposti ottaa sen ensimmäisen palan.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Luen sanoma-, mainos- ja aikakausilehtiä saunassa. Saunan kattoon on asennettu lukulamppu tuota varten.
 

Kiakonsyöjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onssimouhot
Semmoinen mulla on että ruokaa kun tulee tehtyä ja tarvii muistaa joku aika, jolloin ruoka on valmista/seuraavaa vaihetta vaille, niin koska olen sen verran huono ilmeisesti muistamaan noita numeroita niin sen sijaan mietin että kukas jääkiekkoilija pelasi tällä numerolla. Jari Kurri pysyy mielessä paljon paremmin kuin numero 17.
Itselläkin on tämä käytössä. Milloin pitikään tavata ystävä? Dixon:Mäkinen, 17:20. Hetkinen mikä oli oikea vastaus tähän matikantehtävään? AaltoSaravoPeltola=38 681.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös