Miksi Suomi hyysää rikollisia?

  • 22 422
  • 271

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti The Original Jags
että sinä olet ollut se, joka on vienyt keskustelun henkilökohtaiselle tasolle. Minä en ole puuttunut sinun persoonaasi millään tavalla enkä syyttänyt sinua mistään,

Vaikea olla puuttumatta, kun olet nyt jo niiiiin pitkän tovin kulkenut JA:ssa takki auki mielipiteinesi naisista, että huonoinkin sohvaperunapsykologi näkee, että taustalla on viha ja halveksunta naisia kohtaan.

Kannattaisko käydä juttelemassa jollekin, joka kuuntelee? Jatkoaika ei ole oikea paikka noiden patoutumien purkamiseen.

K
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Viestin lähetti Designer
Minä odotan edelleen osoitusta siitä, että olen esittänyt persoonastasi väitteitä. Miksi joudun odottamaan näin kauan?

Tulkitsin sen "et ole saanut tarpeeksi hellyyttä"-heittosi henkilökohtaiselle tasolle meneväksi keskusteluksi.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Viestin lähetti Kaiser Soze
Vaikea olla puuttumatta, kun olet nyt jo niiiiin pitkän tovin kulkenut JA:ssa takki auki mielipiteinesi naisista, että huonoinkin sohvaperunapsykologi näkee, että taustalla on viha ja halveksunta naisia kohtaan.

Kannattaisko käydä juttelemassa jollekin, joka kuuntelee? Jatkoaika ei ole oikea paikka noiden patoutumien purkamiseen.

K

Jos kaikki mitä sanot on totta, niin miksi sen lainauksen esittäminen on niin vaikeaa? Kyllä sinulta tuntuu riittävän aikaa ja energiaa kirjoittaa tässä viestiketjussa, joten luulisi ettei se lainauksen esittäminenkään ole mahdoton tehtävä sinulle, varsinkin kun kirjoitukseni suorastaan tihkuvat sitä naisvihaa.

Esitä se lainaus.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Viestin lähetti The Original Jags
Tiedossani ei ole ainuttakaan lapsenkaappauksesta vankilassa istuvaa naista. Uskoisin, että tällainen tapaus olisi saanut myös julkisuutta, jos sellainen olisi olemassa.

Tässähän se suurin epäkohta tuossa vaahtoamisessasi on. Se, että tiedossasi ei ole yhtään tapausta ei tarkoita sitä, etteikö tällaisia tapauksia olisi olemassa. Puhut mielestäsi faktoista kuin nojaisit joihinkin tutkimuksiin, mutta kuitenkin käytät kommentteja "tiedossani ei ole" ja "uskoisin". Ei kuulosta erityisen uskottavalta.

Edelleen: Pari yksittäistapausta ei ole yleinen oikeuskäytäntö. Hanki enemmän tukea väitteillesi, niin ne saattavat kuulostaa jopa uskottavilta.


Viestin lähetti The Original Jags
Euroopan Neuvosto on eri mieltä serkkusi kanssa. Se on toistuvasti huomautellut Suomen sosiaalitoimea miehiin kohdistuvan syrjinnän johdosta, kuitenkaan ilman vaikutusta.

Tutustu antamaani linkkiin Eric Cometin tapauksesta. Suorastaan järkyttävä esimerkki siitä, millainen rikollisvaltio Suomi voi pahimmillaan olla.

Opettele lukemaan. Serkkuni ei ottanut kantaa suomalaisen sosiaalitoimen toimintaan, vaan esille ottamiesi tapausten käytettävyyteen puhuttaessa yleisestä oikeuskäytännöstä huoltajuuskiistoissa.

Olen tutustunut Comet´n tapaukseen postaamasi linkin antaman aineiston verran ja sen perusteella Comet on mielestäni kokenut vääryyttä. Kaikkea asiasta olevaa taustatietoa tuossa jutussa ei varmaankaan ole, joten sen syvempää analyysia en ala tapauksesta tekemään. Jälleen: kyseessä on yksittäistapaus, jonka perusteella ei pitäisi mielestäni yleistää, eikä tämän tapauksen perusteella Suomea voi vielä rikollisvaltioksikaan kutsua.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti The Original Jags
Tulkitsin sen "et ole saanut tarpeeksi hellyyttä"-heittosi henkilökohtaiselle tasolle meneväksi keskusteluksi.
Sitähän ei ole nimetty tasan kenellekään, kuten jokainen, joka sen lukee, huomaa. Sinulla varmasti on syysi, miksi tunsit sen koskevan juuri sinua.

Tämä keskustelu on ollut hauska. Kuten on jokainen keskustelu, jossa yhdellä osallistujalla on omasta mielestään oikeus esittää perättömiä syytöksiä, pitää omia mielipiteitään kiistämättöminä faktoina ja esittää marttyyria jokaisen eriävän mielipiteen kohdalla. Sanomattakin lienee selvää, miten vakavasti suhtaudun moiseen keskusteluun. Jatkakaa.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Viestin lähetti Designer
Sitähän ei ole nimetty tasan kenellekään, kuten jokainen, joka sen lukee, huomaa. Sinulla varmasti on syysi, miksi tunsit sen koskevan juuri sinua.

Tämä keskustelu on ollut hauska. Kuten on jokainen keskustelu, jossa yhdellä osallistujalla on omasta mielestään oikeus esittää perättömiä syytöksiä, pitää omia mielipiteitään kiistämättöminä faktoina ja esittää marttyyria jokaisen eriävän mielipiteen kohdalla. Sanomattakin lienee selvää, miten vakavasti suhtaudun moiseen keskusteluun. Jatkakaa.

Kirjoitit näin:

"Erään pitäisi saada vähän rakkautta ja hellyyttä joltain naiselta, niin katkeruus ja ehkä myös ruikutus vähenisivät."

Puhuit siis selvästi jostakin tietystä kirjoittajasta. Kenestä?
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti The Original Jags
Esitä se lainaus.

Esitä sinä oma lainauksesi, jossa puollustat naisia.


***************
Miksi Suomi hyysää rikollisia?

Miten iso riski avioliitto on miehelle?

Naiset ja lapset ensin(kö?)

Suomen sosiaalitoimen miesviha
***************
Noiden ketjujen rivien välistä voi kuka tahansa vetää samat johtopäätökset kuin minä. Jos et itse sitä näe tai voi todeta, mene hyvä ihminen puhumaan asiasta jonkun kanssa.

Lepään laukkuni.

K
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Taidanpa jättää tämän aiheen väliin tämän päivän osalta, koska töitäkin pitäisi tehdä. Ehkä palaan asiaan illalla, jos jaksan työpäivän jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Viestin lähetti Kaiser Soze
Esitä sinä oma lainauksesi, jossa puollustat naisia.

Vastaan vielä tähän.

Sinä syytit minua naisten vihaamisesta ja halveksimisesta. Todistustaakka on sinulla. Minun ei tarvitse todistella yhtään mitään, vaan sinulla, koska sinä esitit syytteen.

Se lainaus?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti The Original Jags
Kirjoitit näin:Puhuit siis selvästi jostakin tietystä kirjoittajasta. Kenestä?

Nyt jännittää, paljastaako Designer, kenestä on kysymys.
Se selvinnee suraavassa jaksossa.

Aiheeseen:

Oikeusministerikin on aamu-uutisten mukaan puuttunut kyseiseen tapaukseen ja arvostellut KKO:tta päätöksestä, eli mielestäsi oikeusministeri pyyhkii perseensä kansainvälisiin sopimuksiin, niinkö?
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti The Original Jags
Se lainaus?

Sanoin jo että en. En yksinkertaisesti pysty enää lukemaan läpi suoltamaasi paskaa ja naivia itkuasi naisen etuoikeutetusta elämästä.

K
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
En nyt hirveästi viitsisi tähän ketjuun koskea, mutta pitkän mietinnän jälkeen ajattelin jotakin kysyä ja pyytää tarkennusta.

Viestin lähetti The Original Jags

Kerstin Campoyn tapaus hakee surkuhupaisuudessaan vertaistaan. Campoyhan väitti lastensa isää suurinpiirtein psykopaatiksi ja väkivaltaiseksi hulluksi oikeuttaakseen lastensa kaappauksen. Muistan, kuinka keltainen lehdistö oikein revitteli miehen pahuudella ja Kerstinin viattomuudella. Kerstinin valheet upposivat lehdistöön kuin veitsi kuumaan voihin.

Myöhemmin kävi kuitenkin ilmi, että lasten isä oli aivan tavallinen amerikkalainen lukkoseppä ilman rikosrekisteriä. Tästä lehdistö ei puhunut enää mitään, kuten ei myöskään Kerstinin alkoholismista tai hänen saamastaan väkivaltatuomiosta (niin, kuka se olikaan väkivaltainen?)

Lehdistö ei siis ole kirjoittanut mitään siitä, että Miguel Campoy onkin tavallinen amerikkalainen lukkosepää ilman rikosrekisteriä.

Lehdistö ei ole kirjoittanut mitään Kerstinin alkoholismista eikä väkivaltatuomiosta.

Mietin vain tässä, että mistäs olet sitten tietosi saanut, jos lehdistö ei ole kirjoittanut mitään?

Kerro myös ihmeessä myös väkivaltatuomiosta enemmän. Esimerkiksi sen, että mikä oli teko, josta syyte tuli. Tuomiota en muista hänen saaneen, mutta syytteen kyllä. Tosin takuuseen en mene, koska aihe ei sinällään kiinnosta, mutta satuin asumaan samalla paikkakunnalla. Siellä tosin hänellä ei ollut edes alkoholistimainetta, mutta mistäs minä sen tiedän.

Viestin lähetti The Original Jags
Campoyn todellista rakkautta lapsiinsa kuvannee paljon se, ettei hän ole enää kertaakaan vaivautunut Yhdysvaltoihin heitä katsomaan. Tiettävästi lapset ovat tätä nykyä kotiutuneet hyvin Yhdysvaltoihin ja päässeet siellä mukavasti elämän alkuun. Juttu päättyi siis hyvin heidän osaltaan, onneksi.

Campoy on huomenna lähdössä Yhdysvaltoihin, jotta mahdollisesti saisi tavata poikansa. Takuuta siitä ei ole, koska varsin nihkeästi yhdysvaltalaisviranomaiset ovat tapaamisiin suhtautuneet.

Ja mistäs sinä sen tiedät, että juttu on päättynyt poikien kannalta hyvin? Hehän kaiketi ovat kuitenkin pääasia tässäkin tapauksessa, eivät Kerstin ja Miguel Campoy, jonka luona pojat eivät ilmeisesti edes asu.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä olen kyllä sitä mieltä että kaiken takana on Illuminaatti. Ja koska minä olen sitä mieltä on asia fakta.
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kiitos Gellner! Saatiin vihdoinkin tämäkin paska päätökseen
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti The Original Jags
Puhuit siis selvästi jostakin tietystä kirjoittajasta. Kenestä?
Yhden sanan perusteella teet päätelmän, että kyseessä olisi joku tietty kirjoittaja, eikä vaikka joku tuntemani yksityishenkilö tai joku lööpeissä jatkuvasti roikkuva julkkis? Älä jatkuvasti lähde oletuksesta, että se tulkinta, minkä jonkun kirjoituksesta teet, on oikea, ja että voit noiden tulkintojesi perusteella vaatia muita perustelemaan jotain, mitä he eivät oikeastaan ole edes kirjoittaneet.

Mutta jos joku tuohon pitää nimetä, niin se olkoon Olkku. Se on sille ihan oikein.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Tässä ketjussa on selvästi esillä kaksi ääriryhmittymää.

Kysynkin molemmilta ryhmiltä seuraavan:

- kuinka moni teistä on joutunut olemaan sosiaalitoimen asiakkaana?

- kuinka moni teistä on hakenut lasten huoltajuutta, jossa sosiaalitoimi on ollut arvioimassa lasten parasta muodossa olosuhdeselvityksen?

Haluaisin itse vaan ymmärtää kuinka paljon tässä on omakohtaisia kokemuksia ja kuinka paljon on mutu-tietoa.

Itse olen ollut molemmissa tapauksissa. Tietenkään en voi puhua asioista yleisenä totuuteena, mutta omaltani kohdaltani voin sanoa, että sosiaalitoimen osalta on ollut selviä ennakkoluuloja minua kohtaan. Ehkä koska olen mies, mutta ehkä koska olen pitkätukkahipin näköinen - tiedä häntä. On nimittäin hauskaa lukea "mitä kaikkea olen sanonut" missäkin tilanteessa sosiaalitoimen henkilötietorekisterin mukaan. Lisäksi on monia tilanteita käännetty minua vastaan, jossa olen toiminut täysin oikein ja sillä ainoalla mahdollisella tavalla.

Kirjoitin eilen iltana tähän ketjuun pitemmän selostuksen, mutta poistin sen koska se oli turhan henkilökohtainen. Lisäksi en oikein halua, enkä lisäksi pysty kirjoittamaan scenarioni tänne, jotta kaikki sen ymmärtäisi. En jaksaisi kohdata sitä v*ttumaista kohtelua mitä saattaisin täältä saada. Lisäksi en usko kovinkaan monen tänne kirjoittavan ymmärtävän minkälaista se elämä on ihmisen kanssa, joka kärsii sekamuotoisesta persoonallisuushäiriöstä, skitsoaffektiivisesta mielialahäiriöistä ja lukuisista psykooseista.

Ehkä olen tyly, kun kerron erään lauseen mitä minulle on sosiaalitoimesta (off the record) kerrottu tämän hulabaloon aikana. Valitettavasti en voi linkittää tätä mihinkään CNNn tai muun luotettavan lähteen sivuille...

"Tämä tilanne on äärimmäisen hankala sen vuoksi, että lasten äiti on sairas. Jos tilanne olisi toisinpäin, niin meillä olisi valmiit proseduurit tämän asian suhteen."

Muitakin esimerkkejä on, mutta en pysty pukemaan ajatuksiani järkevästi bittimuotoon.

Voi uskoa tai olla uskomatta.

p.s. En ole katkera naisille, vaikka olen joutunut huoltajuuden eteen tekemään moninkerroin töitä kuin mitä yleensä joudutaan. Tärkeintä on se, että lapseni ovat onnellisia ja heillä on olemassa taas perusturvallisuus johon voi nojautua.

p.s.s En ole katkera naisille, vaikka en ole saanut piparia.

p.s.s.s Olen saanut hellyyttä lapsena.

Näin lopuksi haluan todeta, että lasten parasta etua tulisi aina tutkia tapauskohtaisesti ilman mitään ennakkotapauksia tai ennakkoluuloja. Meitä kun on niin moneen junaan...
 
Viimeksi muokattu:

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti The Original Jags
Euroopan Neuvosto on eri mieltä serkkusi kanssa. Se on toistuvasti huomautellut Suomen sosiaalitoimea miehiin kohdistuvan syrjinnän johdosta, kuitenkaan ilman vaikutusta.
Pystytkö tukemaan tätä väitettä "TOISTUVASTI"? Olet aikaisemmin puhunut että näin on kerran käynyt ja sen yhden kerran olet tainnut linkittääkin tänne eli niin on todistettavasti kerran käynyt.

Ei kai nyt vain tapahtunut tälläinen "Ruotsissa tuli tällöinen voimaan laki" tyylinen yleistys kun tosiasiassa oli kyse yhden ihmisen ehdotuksesta.

Tai samanlainen moka kun kerroit siitä kuinka naisilla on enemmän rahaa käytössään, mutta samanaikaisesti he hyötyvät avioeroista koska omaisuuden puolituksessa he saavat miehensä rahoista puolet.

Tai samanlainen moka kun kerroit kuinka "Suomessa on yleinen käytäntö, että lapsensa surmannut nainen selviää puolen vuoden terapialla, ja maksimissaankin käytännössä alle 3 vuoden vankeudella" vaikka laissa sanotaan, että "Nainen, joka synnytyksestä johtuvassa uupumuksessa tai ahdistuksessa surmaa lapsensa, on tuomittava lapsensurmasta vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään neljäksi vuodeksi."

Tai samanlainen tulkinta kuin se, että naisten huomattavasti pienempi palkka samasta työstä (josta todisteena useita kymmeniä tutkimuksia kumoutuu yhdellä sinun mukaan iltapäivälehdessä olleella jutulla (josta olet sitten puhunut monikossa sanoilla "viimeaikaisten tutkimusten mukaan"), jossa kuulemma sanottiin ettei ero ole kuin pari prosenttia. Lähdettä tähän ei ole toistaiseksi löytynyt).

Sinulla arvoisa Jags näitä lipsahduksia ja yleistyksiä tapahtuu tähän suuntaan tapahtumaan melko usein, ilman että niitä tapahtuu toiseen suuntaan ollenkaan, jotta kyseessä olisi vain sattuma tai vahinko ja kuten suuri psykologian oppi-isäni, tiedonlähteeni aiheesta (lukion kurssien lisäksi) ja esikuvani alalta Frazier Crane on sanonut "Theres no such thing as accident"

Lisäksi et ole (edes tasapuolisuuden nimissä) kauheasti jaksanut jauhaa suomen oikeuslaitoksen lievistä raiskauksista, naispappeudesta, seksuaalisesta häirinnästä, kotitöiden jakautumisesta tai mistään muistakaan "perinteisen tasa-arvon" piiriin kuuluvista tapauksista, jotta suuri yleisö näkisi sinun taistelevan pyyteettömästi vain tasa-arvon puolesta.

edit: Late_show, minä näen samalla tavalla kuin sinäkin, että sosiaalialalla on ongelmia ja että ne johtuvat yleisistä vallallaan olevista asenteista (samoin kuin uskon samojen asenteiden olevan syynä myös naisten keskimäärin matalampiin palkkoihin samoista töistä). Meille kun on evoluution myöten rakentunut sisään käsitys, siitä missä naisten paikka on. En epä-Carlosmaiseen tapaan laittanut edelliseen lauseeseen sanaa/sanoja "vain/eikä sille mitään voi", koska uskon että tälläisistä käsityksistä pystytään pidemmän ajan kuluessa kasvatuksella pääsemään eroon molemmissa asioissa (mikäli nämä edes lasketaan kahdeksi eri asiaksi).

ps. Omasta puolestani olin joskus poikamiehenä kyllä ihan pikkuisen katkera sekä itseni että kavereideni puolestakin ettei sitä piparia aina tarvittaessa tullut, vaikka joskus teki kovastikin mieli :)
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Viestin lähetti dana77
Pystytkö tukemaan tätä väitettä "TOISTUVASTI"? Olet aikaisemmin puhunut että näin on kerran käynyt ja sen yhden kerran olet tainnut linkittääkin tänne eli niin on todistettavasti kerran käynyt.

En pysty todistamaan, minulla on vain se mielikuva. En ehdi alkaa googlettamaan, eli tyydyn nyt siihen, että Euroopan Neuvosto on ainakin kerran huomauttanut Suomen sosiaalitoimea miehiin kohdistuvan syrjinnän takia. Mitään vaikutusta huomautuksella ei ollut.



Viestin lähetti dana77
Tai samanlainen moka kun kerroit siitä kuinka naisilla on enemmän rahaa käytössään, mutta samanaikaisesti he hyötyvät avioeroista koska omaisuuden puolituksessa he saavat miehensä rahoista puolet.

Puhuin tuolloin Yhdysvalloista ja Isosta Britanniasta. Joidenkin tutkimusten mukaan naiset päättävät noissa maissa jopa yli 60% maan varallisuudesta.



Viestin lähetti dana77

Tai samanlainen moka kun kerroit kuinka "Suomessa on yleinen käytäntö, että lapsensa surmannut nainen selviää puolen vuoden terapialla, ja maksimissaankin käytännössä alle 3 vuoden vankeudella" vaikka laissa sanotaan, että "Nainen, joka synnytyksestä johtuvassa uupumuksessa tai ahdistuksessa surmaa lapsensa, on tuomittava lapsensurmasta vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään neljäksi vuodeksi."

Tuossa olin aivan oikeassa. Nainen selviää vauvansurmasta yleisesti ilman vankeustuomiota. Ja jos hän siitä tuomion saa, on rangaistus mittarin alapäästä.


Viestin lähetti dana77


Tai samanlainen tulkinta kuin se, että naisten huomattavasti pienempi palkka samasta työstä (josta todisteena useita kymmeniä tutkimuksia kumoutuu yhdellä sinun mukaan iltapäivälehdessä olleella jutulla (josta olet sitten puhunut monikossa sanoilla "viimeaikaisten tutkimusten mukaan"), jossa kuulemma sanottiin ettei ero ole kuin pari prosenttia. Lähdettä tähän ei ole toistaiseksi löytynyt).."

Ero saman ammattinimikkeen palkoissa sukupuolten välillä on n. 3%. Kokonaispalkkaero miesten ja naisten välillä lienee tuo 20%, mutta se selittää sillä, että miehet sijoittuvat työelämässä vaativampiin ja paremman maksukyvyn omaaviin ammatteihin kuin naiset.

Toisaalta sosiaalinen tulonsiirto, josta naiset saavat yli 70%, tasoittaa tätä palkkaeroa huomattavasti. Samoin se, että perheiden sisällä naiset päättävät yleisemmin perheen rahankäytöstä kuin miehet.



Viestin lähetti dana77

Lisäksi et ole (edes tasapuolisuuden nimissä) kauheasti jaksanut jauhaa suomen oikeuslaitoksen lievistä raiskauksista, naispappeudesta, seksuaalisesta häirinnästä, kotitöiden jakautumisesta tai mistään muistakaan "perinteisen tasa-arvon" piiriin kuuluvista tapauksista, jotta suuri yleisö näkisi sinun taistelevan pyyteettömästi vain tasa-arvon puolesta.

Kauhistelen lieviä raiskaustuomioita sen jälkeen, kun naiset saavat vankeustuomion esimerkiksi lapsensa elämän turmelemisesta raskauden aikaisella juomisella, lapsen kaappauksesta, vauvan tappamisesta, lapseen tai aviomieheen kohdistuvasta väkivallasta tai aiheettomasta raiskaus- tai insesti-ilmiannosta.

Kotitöiden jakautuminen on perheiden sisäinen asia, eikä kuulu lainsäätäjälle millään tavalla. Uskoisin, että nykyaikana miehet tekevät puolet kotitöistä. Ainakin itse olen näin tehnyt seurustellessani.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Viestin lähetti Kaiser Soze
Sanoin jo että en. En yksinkertaisesti pysty enää lukemaan läpi suoltamaasi paskaa ja naivia itkuasi naisen etuoikeutetusta elämästä.

K

Älä sitten kirjoita enää mitään muutakaan tässä viestiketjussa. Et pysty muuhun kuin sisällöttömään paskanjauhantaan.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti The Original Jags
En pysty todistamaan, minulla on vain se mielikuva. En ehdi alkaa googlettamaan, eli tyydyn nyt siihen, että Euroopan Neuvosto on ainakin kerran huomauttanut Suomen sosiaalitoimea miehiin kohdistuvan syrjinnän takia. Mitään vaikutusta huomautuksella ei ollut.

Miten voit sanoa, että tapauksella ei ole ollut vaikutusta, jos et muita tapauksia pysty luettelemaan?
Tunnustan, että en tiedä onko tämä tuomio muuttanut mitään käytäntöä mihinkään päin, mutta voitko itse olla varma että ei ole?

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että luotatko itse USA:n ja Venäjän oikeuslaitoksien kykyyn ratkaista asiat oikeudenmukaisesti ja kohtelevan kaikkia samalla tavalla kansallisuudesta, varallisuudesta tai sukupuolesta riippumatta?
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Viestin lähetti Designer

Mutta jos joku tuohon pitää nimetä, niin se olkoon Olkku. Se on sille ihan oikein.

No hyvä että asian oikea laita paljastui.

Voitko vielä vähän perustella, että miksi Olkku sinusta ei ole saanut tarpeeksi hellyyttä ja miksi hän syyllistyy ruikuttamiseen?

Olkku voi myös itse kertoa, onko Designerin mielipide hänestä oikea vai väärä.
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
The Original Whipping Boy

Onhan katkeraa tekstiä...joku on tainnu saada piiskaa lapsena.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Otetaan nyt kertauksena tuolta toisesta ketjusta, koska vastaus jäi silloin saamatta.

Viestin lähetti msg
Haluatko jakaa kanssamme sen kokemuksen, joka saa sinut suhtautumaan samalla tavalla naisiin, lapsiin ja sosiaaliviranomaisiin kuin väität näiden suhtautuvan miehiin?
Millaiset kokemukset saavat sinut puolustamaan miehiä tuollaisessa kiihkolla, jota tällä palstalla olemme nähneet?

Kysyn tätä, koska olen mieleeni tulee, että tätä palstaa käytetään jonkinlaisena muutoksenhakutuomioistuimen ja hannukarpon risteytyksenä.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Pienen ihmisen pieni kysymys

Miten tämä keskustelu liittyy ketjun avauksessa esitettyyn kysymykseen "miksi Suomi hyysää rikollisia"?

Suomi on muuten tasa-arvoinen maa. Täällä sorretaan sekä miehiä, että naisia.

Täten jätän jälkeni tähän keskusteluun ja poistun ylimielisenä paikalta.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Viestin lähetti msg
Miten voit sanoa, että tapauksella ei ole ollut vaikutusta, jos et muita tapauksia pysty luettelemaan?
Tunnustan, että en tiedä onko tämä tuomio muuttanut mitään käytäntöä mihinkään päin, mutta voitko itse olla varma että ei ole?

Miesten asema huoltajuuskiistoissa on sama kuin viimeisen 10-15 vuoden aikana.

Miesten asunnottomuuden poistamiseksi ei ole tehty mitään. Naiset kiilaavat edelleen miesten edelle asuntojonoissa.

Tässä pari esimerkkiä epäkohdista.


Viestin lähetti msg

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että luotatko itse USA:n ja Venäjän oikeuslaitoksien kykyyn ratkaista asiat oikeudenmukaisesti ja kohtelevan kaikkia samalla tavalla kansallisuudesta, varallisuudesta tai sukupuolesta riippumatta?

Luotan USA:n oikeuslaitokseen huoltajuuskiistoissa vähintään yhtä paljon kuin Suomen, ainakin jos puhutaan miehen oikeusturvasta.

Lisäksi Suomi on allekirjoittamansa sopimuksen mukaan velvollinen luovuttamaan lapset Yhdysvaltoihin. En ymmärrä, miksi asia kestää näin kauan.

Samoin Suomi olisi velvollinen luovuttamaan Outi Koski USA:n viranomaisille, koska hänet on siellä etsintäkuulutettu.

Jos Suomi ei noudata kv. sopimuksia, niin ei Suomellakaan ole varaa vaatia muita niitä noudattamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös