Miksi Suomi hyysää rikollisia?

  • 22 338
  • 271
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Viestin lähetti clayman
Onhan se aivan käsittämätöntä, ettei Comet saanut lapsia, varsinkin silloin, kun äiti kuoli. Tässä tapauksessa on todellakin toimittu väärin.

Jep. Lapset olisi tullut palauttaa Cometille toki jo heti, kun alkoholisti-äiti kaappasi heidät Suomeen. Suomen sosiaaliviranomaiset tiesivät, että äiti oli kaapannut lapsen Sveitsistä ja myös sen, että äiti on alkoholisti ja kykenemätön toimimaan huoltajana.

Tämä tieto ei kuitenkaan riittänyt Suomen rikolliselle sosiaalitoimelle, vaan tapojensa mukaan he asettuivat asiassa nasen puolelle. Heille sukupuoli oli tärkeämpi kuin oikeudenmukaisuus ja laillisuus.

Suomessa, jossa viranomaisen ei tarvitse kantaa vastuuta laittomasta toiminnastaan, tällainen toiminta todellakin on mahdollista. Ei auta, vaikka kv. järjestöt ja Euroopan Neuvosto antaisi noottia Suomelle. Kun sosiaalitantta on päättänyt rikkoa lakia, hän sen myös tekee, eikä hänelle voi kukaan mitään. Siinä jäävät sellaiset mitättömät yksityiskohdat kuin miehen oikeudet tai lainsäädäntö lapsipuolen asemaan, kun sosiaalifeministinen Suomi jyrää vahvemman oikeudella yksittäisen ihmisen yli.


Viestin lähetti clayman

Jos lastenkaappaus on lainvastaista, niin silloin kaikkia, jotka siihen syyllistyvät, pitäisi rangaista samalla tavalla.

Suomessa rankaiseminen tapahtuu sukupuolen perusteella. Uskoakseni n. puolet lapsensa kaapanneista on Suomessa naisia, mutta tiedossani ei ole yhtään tapausta, jossa nainen olisi joutunut teosta vankilaan. Lapsenkaappaus on Suomessa rikos vain miehen tekemänä. Sen osoittaa käytäntö, vaikkei sitä lakikirjaan olisikaan kirjattu.

Suomen lain mukaan sekä Outi Koski että Kerstin Campoy ovat tehneet rikoksen, joka edellyttäisi Suomen lain mukaan vankeustuomiota. Ainakin minulle on mysteeri, miksei heitä tuomita/ole tuomittu tästä rikoksesta.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Viestin lähetti Gellner
Totta munassa olen. Ja sekös sinua vituttaa. Välillä kannattaa ottaa se vanne pois kiristämästä. Oletko muuten harkinnut psykologin uraa? Jos nimimerkin takaa kirjoitettujen viestien perusteella pystyt tekemään noin kattavan luonnekuvauksen, on sinulla tulevaisuutta alalla...tai sitten ei. On se niin söpöä kun aikunen ihminen noin tuskastuu viestiketjussa missä osa kirjoittaa tosissaan, ja osa pitää hauskaa tosikkojen kustannuksella.

Myönnän, että otan asian tosissani. Olen siis tosikko. En osaa nähdä esimerkiksi lapsensa menettäneen amerikkalaisen isän tai lasten asemaa naurun arvoisena asiana.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muistuukohan Jagsille mieleen 7-vuotiaan Veera-tytön kaappaus huhtikuulta 2001? Tällöinhän tytön suomalainen äiti kaappasi tytön joulukuussa 2000 suomalaiselta isältä ja alkoi piilotella tätä maan alla. Poliisi etsintäkuulutti äidin ja vangitsi jyväskyläläisen lastenlääkärin, joka oli osallistunut tytön piilotteluun. Eikö tämä ole osoitus siitä, että laki koskee myös naisia, jos nämä kaappaavat lapsia?
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Viestin lähetti FourForty
Muistuukohan Jagsille mieleen 7-vuotiaan Veera-tytön kaappaus huhtikuulta 2001? Tällöinhän tytön suomalainen äiti kaappasi tytön joulukuussa 2000 suomalaiselta isältä ja alkoi piilotella tätä maan alla. Poliisi etsintäkuulutti äidin ja vangitsi jyväskyläläisen lastenlääkärin, joka oli osallistunut tytön piilotteluun. Eikö tämä ole osoitus siitä, että laki koskee myös naisia, jos nämä kaappaavat lapsia?

Vangitsiko poliisi myös lapsen kaapanneen äidin, vai ainoastaan lääkärin? Annettiinko äidille vankeustuomio? Jos ei, niin miksi ei, jos kerta äiti oli jutussa pääasiallinen syyllinen?
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti The Original Jags
Sinänsä valitettava uutinen. Toivottavasti raiskaajat saadaan kiinni ja oikeuden eteen.

En kuitenkaan ymmärrä, millä tavalla uutinen liittyy tämän viestiketjun aiheeseen?

Tämä ketjuko olikin vain naisten haukkumiseen?
Eikö raiskaaja ole rikollinen, eikö raiskaajat pääse mielestäsi liian helpolla, eikö raiskaajia hyysätä?

Mistä muuten johtuu silmitön vihasi ja halveksuntasi naisia kohtaan?


K
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti The Original Jags
Koska Designer kieltäydyt vastaamasta sinulle esitettyihin kysymyksiin, ei tarkoituksesi kai olekaan keskustelu, vaan toisen kirjoittajan mielipiteen vähättely esittämällä tämän persoonasta väitteitä, joiden hän ei voi tietää pitävän paikkaansa.
Luepa se ensimmäinen kirjoitukseni. Sen jälkeen lue ne kysymykset, jotka minulle sen johdosta esitit. Ne saa yhdistettyä vain harrastamalla voimakasta itsetulkintaa, kuten ilmeisesti olet tehnyt. Kysymyksesi eivät niinkään koskeneet kirjoitustani vaan noita tulkintojasi, ja minä en niiden asioiden välillä yhteyttä näe.

Näytä, missä olen esittänyt persoonastasi väitteitä, niin pyydän anteeksi. Mielipiteitäsi en ole vähätellyt, vaikkakin olen antanut niille tietyn arvon.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Viestin lähetti The Original Jags
Suomessa, jossa viranomaisen ei tarvitse kantaa vastuuta laittomasta toiminnastaan, tällainen toiminta todellakin on mahdollista. Ei auta, vaikka kv. järjestöt ja Euroopan Neuvosto antaisi noottia Suomelle. Kun sosiaalitantta on päättänyt rikkoa lakia, hän sen myös tekee, eikä hänelle voi kukaan mitään. Siinä jäävät sellaiset mitättömät yksityiskohdat kuin miehen oikeudet tai lainsäädäntö lapsipuolen asemaan, kun sosiaalifeministinen Suomi jyrää vahvemman oikeudella yksittäisen ihmisen yli.

Suomessa rankaiseminen tapahtuu sukupuolen perusteella. Uskoakseni n. puolet lapsensa kaapanneista on Suomessa naisia, mutta tiedossani ei ole yhtään tapausta, jossa nainen olisi joutunut teosta vankilaan. Lapsenkaappaus on Suomessa rikos vain miehen tekemänä. Sen osoittaa käytäntö, vaikkei sitä lakikirjaan olisikaan kirjattu.

Itse en allekirjoita tuota "naiset ovat etuoikeutettuja, eikä heitä rangaista lapsenkaappauksesta".

Mielestäni ihmisiä pitäisi rangaista tasavartaisesti. Piste. Esim. joku rikas ja kuuluisa urheilija tai viihdetaiteilija joutuisi linnaan samasta rikkeestä, josta tavallinen kansalainen lähetettäisiin sinne. Liian usein, kuuluisuus tuo ihmisille etuja, olivat he sitten naisia tai miehiä, mustia tai valkoisia. Siinä on se todellisempi epäkohta.

Lisäksi, poliisit saavat tehdä ihan mitä vaan - ajaa kännissä, pahoinpidellä toisia ihmisiä jne. - mutta heitä ei rangaista. Sanotaan, että he menettäisivät työpaikkansa. Niinhän siinä kävisi, jos tavallinen kansalainen tekisi samoin.

Höösääminen liittyy mielestäni enemmän tähän "ymmärtäkää rikollista"-näkökulmaan. On tässä jokaisella ollut hankalia aikoja ja on muillakin ongelmia kotona. Kaikki eivät kuitenkaan murhaa tai raiskaa toisia ihmisiä. Jotkut ihmiset eivät osaa elää yhteiskunnassa sovittujen lakien ja tapojen mukaisesti. Heitä varten ne vankilat on rakennettu. Jos näin ei ole, niin ketkä sinne sitten kuuluu?

JOS Suomessa todellakin suositaan naisia näissä lapsenkaappausjutuissa, niin silloin viranomaiset toimivat väärin. Kyse taitaa kuitenkin olla muutamasta erikoistapauksesta (jotka ovat olleet erittäin sekavia), eikä mistään yleisestä käytännöstä. Muutenkin on mahdotonta tietää, mistä näissä jutuissa on oikeasti kyse.

Ja sehän nyt on selvää, etteivät virkamiehet ja -naiset suostu myöntämään toimineensa väärin, oli kyseessä nyt sitten mikä tahansa juttu.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Viestin lähetti Kaiser Soze
Tämä ketjuko olikin vain naisten haukkumiseen?
Eikö raiskaaja ole rikollinen, eikö raiskaajat pääse mielestäsi liian helpolla, eikö raiskaajia hyysätä?

Raiskaajia ei Suomessa hyysätä, he joutuvat teostaan vankilaan usein jopa vuosiksi.

Lapsen kaapanneita naisia hyysätään, koska he eivät joudu vastaamaan teostaan millään tavalla huolimatta siitä, että teko on Suomen lain mukaan rikos. Lapsen kaapanneita miehiä on tälläkin hetkellä Suomen vankiloissa, mutta ei lapsen kaapanneita naisia. Tästä ei voida päätellä muuta, kuin että Suomen viranomaiset ovat syystä tai toisesta aina valmiita katsomaan naisen tekemää lapsen kaappausta läpi sormien. Mutta jos samaan tekoon syyllistyy mies, ei tekoa enää painetakaan villaisella.

Mielestäni tällainen toiminta täyttää kaikki räikeän sukupuoleen perustuvan syrjinnän tunnusmerkit, mutta miesvihamielinen yhteiskunta ei ensinnäkään puhu asiasta mitään, puhumattakaan että joku puuttuisi siihen jollakin tavalla.



Viestin lähetti Kaiser Soze

Mistä muuten johtuu silmitön vihasi ja halveksuntasi naisia kohtaan?
K

Näytä se kirjoitus, joka osoittaa minun vihaavan ja halveksuvan naisia, niin sen jälkeen kerron, miksi kirjoitin kyseisen kirjoituksen. Vaikea minun on muuten vastata noin ylimalkaiseen kysymykseen.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti The Original Jags
Näytä se kirjoitus, joka osoittaa minun vihaavan ja halveksuvan naisia, niin sen jälkeen kerron, miksi kirjoitin kyseisen kirjoituksen. Vaikea minun on muuten vastata noin ylimalkaiseen kysymykseen.

Kirjoitat todella hyvin, sen myönnän, mutta tutustuppa omiin kirjoituksiisi/ketjunavuksiisi.

Lähes kaikesta kirjoittamastasi paistaa läpi katkeruus ja välillä, jopa viha ja kohde on aina sama. Nainen.

Miksi NAINEN saa tehdä näin ?
Miksi NAINEN ei joudu jotakin tekemään ?
Miksi NAISTA ei rangaista ?

Tässä lyhykäisyydessään vastaus, joka MINUN mielestäni näkyy kirjoituksissasi, jotka ovat, kuten sanoin hyviä ja olet nähnyt paljon vaivaa ketjunavauksissasi.

PS. Seuraavaksi kehoitat minua osoittamaan kohdan, jossa olet näin menetellyt, en aio osoittaa. Tuolla alussa pyysin sinua itse tutustumaan teksteihisi.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Viestin lähetti clayman
Itse en allekirjoita tuota "naiset ovat etuoikeutettuja, eikä heitä rangaista lapsenkaappauksesta".

Kyllä naiset ovat monellakin tapaa etuoikeutettuja. Etuoikeus lapsen kaappaukseen ilman pelkoa rangaistuksesta on yksi heidän etuoikeuksistaan. Muitakin etuoikeuksia löytyy paljon.

- Oikeus nauttia Suomen puolustusvoimien suojeluksesta tarvittaessa ilman velvollisuutta osallistua itse puolustukseen millään tavalla.

- Oikeus erottaa lapset isästään ja heittää mies kotoaan käytännössä tilanteessa kuin tilanteessa. Oikeus saada käytännössä aina lasten huoltajuus, vaikka mies olisi heille parempi huoltaja.

- Oikeus kiilata asuntojonossa miesten edelle sukupuolen perusteella.

- Oikeus saada laadukkaampia terveydenhoitopalveluja kuin mies, samoin oikeus ilmaisiin terveydenhoitopalveluihin

- Oikeus päästä poliisikoulutukseen ilman asevelvollisuuden suorittamista

- Oikeus syyttää syytönsä miestä insestistä tai raiskauksesta ilman pelkoa mahdollisesta rangaistuksesta, jos väärä syytös tulee ilmi.

- Naiskiintiöt

- Oikeus määritellä tasa-arvo yhteiskunnassa. Miesnäkökulmaa ei havaita eikä suvaita

- Koulutus järjestetty tyttöjen ehdoilla, jonka vuoksi järkyttävän suuri osa pojista syrjäytyy pois koulutuksesta jo ennen 18 ikävuottaan. Naisvaltainen opetusministeriö kieltäytyy miettimästä keinoja, joilla poikien syrjäytymistä voitaisiin ehkäistä. Esimerkiksi vanha kunnon luokkien kertaus parantaisi monien lahjakkaiden, mutta epäkypsien poikien mahdollisuuksia koulutuksessa. Nyt tällaiset pojat halutaan nopeasti pois peruskoulusta amikseen tai kokonaan pois koulutuksesta. Moni nykyinen miesprofessori on kerrannut peruskoulussa luokkia. Heidän peruskoulu/kansakouluaikanaan luokkien kertaus oli vielä voimassa.
 
Viimeksi muokattu:

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti The Original Jags
Näytä se kirjoitus, joka osoittaa minun vihaavan ja halveksuvan naisia, niin sen jälkeen kerron, miksi kirjoitin kyseisen kirjoituksen. Vaikea minun on muuten vastata noin ylimalkaiseen kysymykseen.

Miksi Suomi hyysää rikollisia?

Miten iso riski avioliitto on miehelle?

Naiset ja lapset ensin(kö?)

Suomen sosiaalitoimen miesviha


Jotenkin noiden ketjun tuotoksistasi saa kuvan, ette pahemmin pidä naisista. Senverta jyrkkää tekstisi on naisia kohtaan.

Vai olenko muka ainut palstalla, joka moisen johtopäätösen on vetänyt? Anyone?

K
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Viestin lähetti Kaiser Soze
Miksi Suomi hyysää rikollisia?

Miten iso riski avioliitto on miehelle?

Naiset ja lapset ensin(kö?)

Suomen sosiaalitoimen miesviha


Jotenkin noiden ketjun tuotoksistasi saa kuvan, ette pahemmin pidä naisista. Senverta jyrkkää tekstisi on naisia kohtaan.

Vai olenko muka ainut palstalla, joka moisen johtopäätösen olen vetänyt? Anyone?

K

Pyysin sinua lainaamaan kirjoituksiani, en kirjoittamaan niiden viestiketjujen otsikoita, joihin olen kirjoittanut.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti The Original Jags
Pyysin sinua lainaamaan kirjoituksiani, en kirjoittamaan niiden viestiketjujen otsikoita, joihin olen kirjoittanut.

Kyllä kone on näköjään käynnissä, mutta ketään ei ole ohjaamossa.

K
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Viestin lähetti The Original Jags
Lapsen kaapanneita naisia hyysätään, koska he eivät joudu vastaamaan teostaan millään tavalla huolimatta siitä, että teko on Suomen lain mukaan rikos. Lapsen kaapanneita miehiä on tälläkin hetkellä Suomen vankiloissa, mutta ei lapsen kaapanneita naisia. Tästä ei voida päätellä muuta, kuin että Suomen viranomaiset ovat syystä tai toisesta aina valmiita katsomaan naisen tekemää lapsen kaappausta läpi sormien. Mutta jos samaan tekoon syyllistyy mies, ei tekoa enää painetakaan villaisella.

Mielestäni tällainen toiminta täyttää kaikki räikeän sukupuoleen perustuvan syrjinnän tunnusmerkit, mutta miesvihamielinen yhteiskunta ei ensinnäkään puhu asiasta mitään, puhumattakaan että joku puuttuisi siihen jollakin tavalla.

Onko kyseessä varmasti yleinen oikeuskäytäntö vai muutama lööppeihin päässyt tapaus? Kaikista tapauksista ei todellakaan uutisoida valtakunnan keltaisessa lehdistössä.

Serkkuni työskentelee käräjäoikeuden laamannina Pasilassa ratkomassa nimenomaan avioero- ja huoltajuuskiistoja ja hänen näkökantansa näiden muutaman esille tulleen tapauksen käyttämisestä yleisenä oikeuskäytäntönä poikkeaa varsin paljon erään varsin kärkkäästi tapauksiin kantaa ottavan kirjoittajan kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Viestin lähetti Kaiser Soze
Kyllä kone on näköjään käynnissä, mutta ketään ei ole ohjaamossa.

K

Sinä väitit minun vihaavan ja halveksivan naisia. Ainoa keinosi todistaa väitteesi on lainata kirjoituksiani, jotka todistavat väitteen oikeaksi.

Ymmärrät kai, että on kohtuutonta vaatia minua todistamaan sitä, että en vihaa enkä halveksi naisia.

Joten pistäpä nyt tähän niitä naisvihaa ja halveksuntaa tihkuvia kirjoituksiani. Jos et siihen kykene, niin saisit pyytää anteeksi aiheetonta syytettäsi.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Viestin lähetti The Original Jags
- Oikeus erottaa lapset isästään ja heittää mies kotoaan käytännössä tilanteessa kuin tilanteessa. Oikeus saada käytännössä aina lasten huoltajuus, vaikka mies olisi heille parempi huoltaja.

Tuo nyt on "ongelma" monessa muussakin maassa. Ja se on totta, että joskus äidille myönnetään lasten huoltajuus, vaikka isä olisi todellisuudessa parempi huoltaja. Minä en kuitenkaan syytä tästä naisia, vaan oikeusjärjestelmää ja sitä stereotypiaa tai vanhoillista ajatustapaa, jonka mukaan "äiti hoitaa lapsia ja isä on töissä" ja "äidin kuuluu huolehtia lapsista".

Eli yhteiskuntaa tästä voi syyttää. Naiset saavat tämän "äidin roolin/leiman" ja heitä pidetään "luonnollisesti" parempina huoltajina kuin miehiä. Kaikki eivät tietenkään ajattele näin ja varsinkin nuoremmat sukupolvet näkevät asian toisin - kummatkin vanhemmat ovat yhtälailla vastuussa lapsista ja heidän hoidosta.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Viestin lähetti Vesuri
Onko kyseessä varmasti yleinen oikeuskäytäntö vai muutama lööppeihin päässyt tapaus? Kaikista tapauksista ei todellakaan uutisoida valtakunnan keltaisessa lehdistössä.

Tiedossani ei ole ainuttakaan lapsenkaappauksesta vankilassa istuvaa naista. Uskoisin, että tällainen tapaus olisi saanut myös julkisuutta, jos sellainen olisi olemassa.


Viestin lähetti Vesuri

Serkkuni työskentelee käräjäoikeuden laamannina Pasilassa ratkomassa nimenomaan avioero- ja huoltajuuskiistoja ja hänen näkökantansa näiden muutaman esille tulleen tapauksen käyttämisestä yleisenä oikeuskäytäntönä poikkeaa varsin paljon erään varsin kärkkäästi tapauksiin kantaa ottavan kirjoittajan kanssa.

Euroopan Neuvosto on eri mieltä serkkusi kanssa. Se on toistuvasti huomautellut Suomen sosiaalitoimea miehiin kohdistuvan syrjinnän johdosta, kuitenkaan ilman vaikutusta.

Tutustu antamaani linkkiin Eric Cometin tapauksesta. Suorastaan järkyttävä esimerkki siitä, millainen rikollisvaltio Suomi voi pahimmillaan olla.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti The Original Jags
Joten pistäpä nyt tähän niitä naisvihaa ja halveksuntaa tihkuvia kirjoituksiani. Jos et siihen kykene, niin saisit pyytää anteeksi aiheetonta syytettäsi.

Uskotko, niin en rupea leikkailemaan ja liimailemaan kommenttejasi sieltä sun täältä. Minua kun ei lapseta niin paljoa.

Minä olen johtopäätökseni vetäny kirjoituksistasi, enkä takulla ole ainut joka ajattelee samoin. Sen verran katkeraa vuodatusta tekstisi ovat naisista.


K
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Viestin lähetti Kaiser Soze
Uskotko, niin en rupea leikkailemaan ja liimailemaan kommenttejasi sieltä sun täältä. Minua kun ei lapseta niin paljoa.

Minä olen johtopäätökseni vetäny kirjoituksistasi, enkä takulla ole ainut joka ajattelee samoin. Sen verran katkeraa vuodatusta tekstisi ovat naisista.
K

Saat olla mitä mieltä tahansa kirjoituksistasi ja saat vetää niistä sellaisia johtopäätöksiä kuin haluat, mutta jos julkisesti syytät minua jonkun ihmisryhmän vihaamisesta ja halveksimisesta, niin parempi myös että perustelet väitteesi. Se on sinun velvollisuutesi. Jos et sitä tee, niin vedä syytteesi takaisin ja pyydä anteeksi.
 

Shamaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, now and forever!!!
Viestin lähetti Kaiser Soze

Minä olen johtopäätökseni vetäny kirjoituksistasi, enkä takulla ole ainut joka ajattelee samoin. Sen verran katkeraa vuodatusta tekstisi ovat naisista.


K


Et tosiaan ole ainut tätä mieltä oleva henkilö. Pelottavan tuntuista luettavaa nämä kyseisen henkilön tuotokset. Olisi kiva tietää mistä tuollainen viha kauniimpaa sukupuolta kohtaan kumpuaa. Jos olisin nainen, niin en todellakaan toivoisi tapaavani tätä hemmoa ruttopuistossa klo 03:00.

Ja sosiaalitoimen tantat ovat tälle tyypille pohjasakkaa. Ihmetyttää, miksei naiset ole kaikessa tyranniudessaan ajaneet itselleen tälle sektorille kovempaa liksaa. Esimerkiksi sosiaalityöntekijällä yliopistotutkinto ja palkka alle 2000 egeä/kk. Ei mielestäni ihan oikein ottaen huomioon koulutuksen, työn vastuullisuuden, työ vaarallisuuden jne. Ja aika kiva pointti kyseisellä sektorilla on vielä se, että huolimatta alan naisvaltaisuudesta yleensä johtavilla paikoilla, esim. johtavina sosiaalityöntekijöinä, istuvat ja nipistelevät lähes poikkeuksetta miehet!
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti The Original Jags
Jos et sitä tee, niin vedä syytteesi takaisin ja pyydä anteeksi.

Hah! ja paskat.
Pyydä sinä jatkoaikalaisilta anteeksi jatkuvaa typerää ja naurettavaa itkuasi miesten huonoista oloista ja yhteiskunnan naisten suosimisesta.

K
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Viestin lähetti RedHotBlood
Et tosiaan ole ainut tätä mieltä oleva henkilö. Pelottavan tuntuista luettavaa nämä kyseisen henkilön tuotokset. Olisi kiva tietää mistä tuollainen viha kauniimpaa sukupuolta kohtaan kumpuaa. Jos olisin nainen, niin en todellakaan toivoisi tapaavani tätä hemmoa ruttopuistossa klo 03:00.

Ja sosiaalitoimen tantat ovat tälle tyypille pohjasakkaa. Ihmetyttää, miksei naiset ole kaikessa tyranniudessaan ajaneet itselleen tälle sektorille kovempaa liksaa. Esimerkiksi sosiaalityöntekijällä yliopistotutkinto ja palkka alle 2000 egeä/kk. Ei mielestäni ihan oikein ottaen huomioon koulutuksen, työn vastuullisuuden, työ vaarallisuuden jne. Ja aika kiva pointti kyseisellä sektorilla on vielä se, että huolimatta alan naisvaltaisuudesta yleensä johtavilla paikoilla, esim. johtavina sosiaalityöntekijöinä, istuvat ja nipistelevät lähes poikkeuksetta miehet!

Argumentoinnin pahin virhe on henkilöön kohdistuvat syytökset.

Odottelen edelleen niitä lainauksia. Ei luulisi olevan mahdoton tehtävä, jos voit sanoa mm. näin:

Pelottavan tuntuista luettavaa nämä kyseisen henkilön tuotokset.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Viestin lähetti Kaiser Soze
Hah! ja paskat.
Pyydä sinä jatkoaikalaisilta anteeksi jatkuvaa typerää ja naurettavaa itkuasi miesten huonoista oloista ja yhteiskunnan naisten suosimisesta.

K

Minä en ole loukannut ketään henkilökohtaisesti enkä syyttänyt toista kirjoittajaa perustelematta syytöstäni.

Minä en pyytele anteeksi mielipiteitäni, koska pidän niitä totuudenmukaisina.

Taitaa olla, että tämä aihe nostattaa pinnalle sellaisia tunteita, että asiallinen keskustelu on mahdotonta.

EDIT: Huomaatko esimerkiksi tästä meidän pikku "keskustelustamme" sellaisen yksityiskohdan, että sinä olet ollut se, joka on vienyt keskustelun henkilökohtaiselle tasolle. Minä en ole puuttunut sinun persoonaasi millään tavalla enkä syyttänyt sinua mistään, ainoastaan pyytänyt sinua perustelemaan omat syytöksesi minua kohtaan.

Kuinka helposti nettikeskustelu ajautuukaan keskustelijoiden väliseksi haukkumis- ja solvaamiskisaksi, elleivät keskustelijat sitoudu olemaan menemättä sellaiseen jo etukäteen. Minä olen tähän sitoutunut ja tahdon jatkossakin sitoutua.
 
Viimeksi muokattu:

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti The Original Jags
Lapsen kaapanneita naisia hyysätään, koska he eivät joudu vastaamaan teostaan millään tavalla huolimatta siitä, että teko on Suomen lain mukaan rikos.

Ketjun nimeksi sitten päätit laittaa 'Miksi Suomi hyysää rikollisia'. Täällä ei kuitenkaan saa/voi keskustella muusta kuin lainaamastani. Olisit, hyvä ihminen, laittanut suoraan noin. Minäkin olisin muistanut pysyä poissa täältä.

Seison Sosekeisarin kanssa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti The Original Jags
Minä en ole loukannut ketään henkilökohtaisesti enkä syyttänyt toista kirjoittajaa perustelematta syytöstäni.
Minä odotan edelleen osoitusta siitä, että olen esittänyt persoonastasi väitteitä. Miksi joudun odottamaan näin kauan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös