Merkkipaaluviestit

  • 236 243
  • 2 637

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Meni tuo viisi tonnia varkain ohi. Tämä on jo viesti numero 5013. Ihan liikaa on tullut tähän aikaa käytettyä. Mutta tunnetusti addiktioista on vaikeaa päästä irti.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Tämä on 5000 viestini Jatkoaikaan. Vuonna 2003 sain Jatkoaikaan tunnarit ja siitä tämä yhteinen taival on alkanut. Jatkoajan kautta olen tutustunut moneen hienoon persoonaan, niin foorumilla kuin elävässä elämässä. Huippuina pakko mainita ensitapaaminen nimimerkki Lemieauxin kanssa Tappara-IFK harjoitusottelussa joka oli myös Mikael Granlundin ensipeli IFKn paidassa. Pelissä huudettu "Meidän Mikkeen ei kosketa!" jäi lentäväksi lauseeksi jos ei muuten niin ainakin meidän kahden välillä.

Kaiken kaikkiaan Jatkoajan kautta olen tutustunut moneen hyvään tyyppiin, tyypeistä tullut kavereita, kavereista tullut ystäviä. Tämä on hieno foorumi jonne kirjoittaa paljon hienoja ihmisiä. Toivon mukaan säilyy myös sellaisena.

Erityismaininta pitää antaa IFK-osion aktiiveille. Ilman teitä tämä IFKn seuraaminen olisi paljon raskaampaa. Jos ei IFK muuten ole paras niin ainakin paras Jatkoaika-osio meillä on. Ja jos joskus vielä tarvitaan aktiivista kipinämikkoa niin olen ensimmäisenä jonossa. Kaikille kenkää ja Sakke maaliin.

-Tinke
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
7777.
 

Ralph

Jäsen
Tämä tässä näin on viestini numero 18 000. Tiukasti tullaan arvostamani nimimerkin Mängimiehen perässä, joka sai saman luvun täyteen kuukausi sitten. Yhteensä sijalla 14. olen näemmä tätä nykyä kirjoitettujen viestien määrässä mitattuna.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Järjestyksessään viesti nro 7000 passing by. Ihan liikaa, na zdravie kuitenkin tälle!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Järjestyksessään viesti nro 7000
Joista viimeiset noin 500 viestiä on käsitellyt välillisesti tai suoraan erästä naispuolista nimimerkkiä.
Jotenkin muistuu mieleen omat tilannepäivitykseni naapuriflikkojen tempauksista.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Joista viimeiset noin 500 viestiä on käsitellyt välillisesti tai suoraan erästä naispuolista nimimerkkiä.
Jotenkin muistuu mieleen omat tilannepäivitykseni naapuriflikkojen tempauksista.

Pöh, eipäs. Eilen juu, kun oli ihan pakko. Mutta siinä välissä on ollut paljon muutakin, ja olen tietoisesti välttänyt kirjoittelua mainitsemastasi aiheesta, koska uskon, että palstakirjoittelussa aika aikansa kutakin. Jos joku nostaa aiheen framille, niin tokihan viestin-pari aiheesta naputtelen (tai jos minulla on itselläni aiheesta jotain sanottavaa), mutta muutoin olen koittanut olla ihan hissukseen ja pitää nuo jutut muualla kuin palstan julkisissa ketjuissa - luulenpa nimittäin, että kaikilla ei lehmän hermoja ole ja kärsivällisyys on pettänyt jo jokusen nimimerkin kohdalla. Tietysti voisin itse jauhaa vaikka kuinka, mutta olisiko se sitten mielekästä...

Sinun tilannepäivityksesi olen kyllä huomioinut (kuten arvatenkin tietänet) ja toivon lukevani niitä jatkossakin. Ensimmäinen asia, johon nimimerkkisi yhdistän. :)

Kohti 8000. viestiä, toivon mukaan seuraavat tuhat viestiäni sisältävät merkityksellisyyttä. Enkä sano, etteivätkö aiemmat 7000 olisi sitä sisällään pitäneet. Nyt kiekkokauden päätyttyä on vähän paha kiekostakaan kirjoitella. Tai voisihan sitä, mutta pelit ovat tauolla.

Menee höpöttelyksi, parempi päättää tämä tähän.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tämä on nyt sitten viesti numero 7002. Paljon on muuttunut teksti siitä kun aloitti "uransa" täällä. Vapaan puoli jäänyt huomattavasti vähemmälle ja muutenkin nykyään menee huomattavasti enemmän aikaa vain lukiessa, pl.Kerhon oma osio, jossa viitsii kirjoitellakin.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
3000 viestiä tulee nyt täyteen enkä ole ollut palstalla edes yhtä kokonaista vuotta! Tahti on siis ollut aika kova, mutta olen pyrkinyt muistamaan sen, että kirjoittaessani jotain viestiä, minulla täytyy olla joku syy kirjoittaa se, koska en kirjoita vain kirjoittamisen ilosta.

Vapaasta keskustelusta on tullut oma suosikkiosioni, koska siellä voi keskustella hyvin laajalla skaalalla. Ensin voi vaikka kommentoida Salkkareiden ufokäänteitä, ja seuraava viesti käsitteleekin jo päivän politiikan merkittäviä käänteitä.

Mutta myös urheilukeskustelu kiehtoo, jääkiekon puolella tykkään ottaa osaa erityisesti maajoukkuepuolen keskusteluihin. Joskus minullakin alkaa vähän keittää, mutta pyrin muistamaan(kuten varmaan kaikki muutkin pyrkivät) Jortikan lentävän lauseen " ei tää oo nii vakavaa, tää on vaa jääkiekko!"

Muun urheilun puolella asiantuntemus suorastaan hämmentää. Hiihtolajit, yleisurheilu ja formulat, kaikista näistä voi keskustella erittäin asiantuntevassa ilmapiirissä.

Näin tällä kertaa, katsotaan miten palstaura jatkuu.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
3000 viestiä tulee nyt täyteen enkä ole ollut palstalla edes yhtä kokonaista vuotta!

Järjestyksessään viesti nro 7000 passing by. Ihan liikaa, na zdravie kuitenkin tälle!

Jatkakaa samaan tahtiin hyvät herrat! @Barnes on tullut ryminällä sisään palstalle ja viestejä tulee tiuhaan tahtiin ja hyvä niin. Laadussa ei näy heikkenemisen merkkejä, vaan päinvastoin. Tuntuu kuin olisit ollut jo vuosia täällä.

@Jaws voidaan puolestaan heittää menemään. Aivan turhake mankumassa jatkuvasti Slovakiastaan ja haista...

No ei vaan, kirjoituksiasi on mukava lukea, koska niitä on kirjoitettu suurella sydämellä ja palolla. Palsta tuntui paljon kurjemmalta paikalta kun olit puoli vuotta valtion palveluksessa.

Itselläni on hädin tuskin yli 3000 viestiä, vaikka olen roikkunut palstalla jo viitisen vuotta. No, hiljaa hyvä tulee.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
30.1.2010 sain kirjoitusoikeudet tänne ja tästä lähtee palstalle jo 500. viesti. Tahti on ollut melkeen sata vuodessa.

Vaikka tuli palstaa luettua jonkin aikaa ennen kuin sain kirjoitusoikeudet tänne, ja tuli mietittyä tota nimimerkkiä, katottua mitä muilla on ja mukamas keksisin hyvän nimimerkin, niin meni aivan ohi että täältähän löytyy jo @SeitsemäsPakki. Ei ollut tarkoitus matkia, my bad!
 
5009!

No joo, silmä kovana vahdin jostain 48xx asti ja kiihdyttelin tahtia hulvattomasti kun tuntui etenevän liian hitaasti. Eihän se sitten ihan tuubiin mennyt. Vähän liiankin hulvattomasti tuli kiihdyteltyä. Perkele.

No ei se mitään, kymppitonnissa saletisti natsaa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ja näin meni rikki 4000 viestin raja. Hitaasti, mutta varmasti määrä kasvaa. Näinköhän ensi vuonna juhlistetaan tähän samaan aikaan jo 5000 lähetetyn viestin rajan rikkoutumista?
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
2000 viestiä tuli juuri täyteen ja tämä siis 2001. Rekisteröidyin Tammikuussa v. 2001, mutta koska jatkiksen palvelin sitten maaliskuussa hajosi, niin myös minun rekisteröitymispäiväksi tuli tuo 19.3.2001. Sitä aiempaa päivää ei pitäisi olla kellään, koska kaikki ennen sitä rekisteröityneet saivat tuon saman päivämäärän.
Kovin tiuhaan ei ole siis tullut viestejä naputeltua. Joskus on ollut useamman kuukauden taukojakin.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
11 v 8 päivää ja 3000 viestiä. Eikä yhdessäkään ole varmaan kauheasti ollut sisältöä
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämän on viestini nro 7000 Jatkoajan keskustelupalstalle. Pasila, Porilaisten marssi!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tavoittamaton johtoni tilassa

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

vain kasvaa. Nyt meni 700 viestin raja rikki (tällä hetkellä jo 703). I feel like Patrick Kane.
 

Ralph

Jäsen
Tämä on viestini numero 20 000.

On se vaan paljon, mutta minkäs sille mahtaa, kun juttua riittää ilman pointtia. Olen näemmä yhdestoista kirjoittaja, joka tähän yltää.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ralph on siis ohittanut palstalegenda vladin. Myös Ralph on legenda. Onnittelut. Minulle tämä on viesti numero 2344, joka monissa kulttuureissa on todella huomattava merkkipaalu.

Edit. Siis 2544. Se on vielä huomattavampi merkkipaalu vielä monemmissa kulttuureissa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tämä on joko juhlahetki tai sitten osoitus siitä, kuinka vailla todellista elämää minä olen ilman muuta elämänsisältöä kuin tänne kirjoitteleminen, sillä tämä viesti jota juuri luet on allekirjoittaneen kymmenestuhannes viesti Jatkoajan keskustelupalstalle eli siis viesti numero
10 000.

Edellisestä täydestä tonnista tuli kolme kuukautta ja 27 päivää.

Aiemmin tuli täysiä tonneja täyteen 3-4 kk välein, nyt olen viestissä nro 10 500, ja aikaa on mennyt noin 14 kuukautta. Kirjoitustahti on siis hidastunut huippuajoista noin kymmenesosaan.

Sitä se aiemmassa viestissäni mainitun ns. todellisen elämän hankkiminen teettää. Ei ole enää aikaa, halua tai virettä kirjoitella illat pitkät Jatkikseen yhtä paljon. No, kumminkin silti olen yli yhden viestin päiväkohtaisessa keskiarvossa, ja toisaalta suurin piirtein tätä tahtia minä aivan alkuvuosinakin kirjoittelin joten ei Jatkista hylätty ole. Kenties vähemmän on enemmän?

Se on sääli, että kiitos palstauudistuksen mistään ei enää näe viestikeskiarvoja eikä myöskään sitä, millä sijalla on kaikkien aikojen kirjoittaneiden listalla. Ei näillä tiedoilla paljoa tietysti tee, mutta oma hupinsa niissäkin.

Yhdyn edelliseen puhujaan eli itseeni. Näitä statistiikkoja toivoin palstauudistuksen jälkeen takaisin jo yli vuosi sitten ja toivon edelleen. Statistiikat ovat tärkeitä tässä asiassa!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
NHL on yhtä statistiikkaa ja täällä on paljon NHL-ihmisiä, joten luulisi statistiikoiden olevan kunnossa. Nyt joutuu itse laskeskelemaan viestimääräkeskiarvoja. Lista kirjoitusmääristä tuolta kuitenkin löytyy. Merkittävät jäsenet. Mutta voisi olla ihan numeroituna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös