Merkkipaaluviestit

  • 236 105
  • 2 637

Ralph

Jäsen
Se olisi 16 000. viesti taas tässä näin. Hyvä, että uusimman tonnin täyteen saamiseen meni yli kaksi kuukautta.
 

Fordél

Jäsen
20527 viesti palstalle se jääkööt viimeiseksi. Pariin kertaan olen jo pitänyt pidemmän tauon, kunnes veri on vetänyt takaisin. Taas huomaa kuinka keskustelut vaan vievät mennessään ja aikaa kuluu ihan tolkuttomasti Jatkiksessa. MItään järkevää välimallia ei näytä löytyvän. Kolmas kerta toden sanoo ja siirryn toveri vladin seuraksi eläkepäiville. Tällä kertaa pysyvästi. Kaikkea hyvää kaikille ja kiitos kaikista antoisista keskusteluista!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
3000 viesti palstalle! Nopeasti on vierähtänyt ne vajaat 11 vuotta, jotka olen täällä notkunut!
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Hiijop! Reippaat seitsemän vuotta täällä pyöritty ja näin sitä myös hypähdetään nelinumeroisiin viestimääriin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kah, osuvaan saumaan viesti numero 2950.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
3000
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Tämä on viesti numero 1501

 

lunde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Chicago Blackhawks, naiskiekko
Viesti numero 2000.

Reilussa kolmessa vuodessa on kertynyt tämä määrä. Vaikka kulunut talvi ja etenkin viime kesä ovat kasvattaneet viestien määrää melko hitaasti, niin tahti on toisenkin tonnin osalta ollut aika tasainen. Ensimmäisen tuhannenkin kirjoittamiseen meni noin puolitoista vuotta.

Sain tunnukset 7.1.2012
1000 viestiä rikki 11.8.2013
2000 viestiä rikki 28.2.2015
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Torstaina meni näköjään 16000 viestin raja rikki. Tämä on viesti numero 16030 ja edelleen ne kaikki ovat täyttä asiaa alusta loppuun.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei helvetti, seuraava viestini tämän jälkeen näyttää olevan nro. 7000.

Onhan siinä jokunen sana tullut tänne sutattua.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
3200
 

ämjiijii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Suomen maajoukkue, Sharks bandwagon 2016
Tonni on näköjään paukkunut huomaamatta täyteen, kirjoitustahdin ollessa varsin maltillinen 0,96 viestiä päivässä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Korkataas se nyt tämäkin ketju minun osaltani. Elikkäs juu, tänään sitten napsahtaa kaksi asiaa mittariin. Tasan 5v palstalla ja tämä on nyt tuhannes viestini samalla tänne. En edes sen suuremmin koittanut laskea viestejäni, ensimmäisen kerran joskus ennen joulua huomasin olevani sellaisessa tahdissa että tuhannes viesti voi osua viisvuotissynttäreille. Kirjoittelin sitten viestejä ihan kuten ennenkin laskematta sen suuremmin niitä, kunnes kaksi viikkoa sitten havahduin että kaksi viikkoa merkkipäivään ja viestejä 980 kpl. Päätin sitten vähän hiljentää kirjoitustahtia, ettei ainakaan ennakkoon ylittyisi.

Viisi vuotta. Kamalan nopeasti se on mennyt. Tuntuu että siitähän on vasta hetki kun tänne tuli 16-vuotiaana lukiopoikana tunnuksia haettua. Ensimmäinen kerta ei mennyt läpi, koska en tajunnut että tänne täytyy ihan oikeasti "hakea" kirjoittajaksi. Luulin vain että se testi, vai mikä lie nyt viralliselta termiltään on, on sitä varten että siinä erotetaan botit oikeista ihmisistä. No eihän siinä, tokalla yrittämällä sisään. Nimimerkkiäni olen useasti katunut tylsänä, minulla oli suunnitelmissa myös muuttaa se tämän päivän kunniaksi, mutta kun ei puolessa vuodessa keksinyt oikein mitään hyvää nimimerkkiä tilalle. Saatan kyllä vielä repäistä ja vaihtaa nimimerkin tässä, mutta en lupaa mitään.

Viestimääristä sen verran, että etenkin ensimmäiset neljä vuotta en kirjoittanut muualle kuin lähinnä JYP-osioon. Välillä on ollut hiljaisempia ja välillä vähän vilkkaampia aikoja. Etenkin kesät olen viettänyt hiljaiseloa palstalla, ja samoin armeijan kunniakkaina 180 aamuna tänne ei tullut postattua kuin ehkä kymmenisen viestiä. Nyt viime keväänä "löysin" sitten tämän aihe vapaa-keskustelun, ja tänne olenkin monesti tullut purkamaan mieltä painaneita asioita.

Jatkoajan keskustelupalstalla on kyllä ilo kuulua joukkoon. Täällä saa hyvin "vertaistukea" jos joku asia vituttaa tai vaivaa. Itsellänikin vähän kaikenlaisia ongelmia tänne tullut tarinoitua aina naishuolista auton hajoamisen kautta koulustressiin. Siitä olen myös iloinen että kertaakaan en ole banaani-vasaraa päässyt maistelemaan tämän viiden vuoden aikana.

Mainitaan nyt loppuun vielä siltä varalta että oma suosikki-ketjuni on "Junteinta mitä tiedät". Hauskaa, sillä olen itsekin melko juntti. Tämä yksityiskohta nyt ihan vaikka vaan sen varalta, että luen tämän viestin mahdollisesti uudestaan viiden vuoden päästä.

Kiitos ja anteeksi.
-JYP#44

ps tulipa taas tarinoitua pitkät puheet näinkin turhasta asiasta kuin palstanimimerkin syntymäpäivästä. Eihän siinä, ei nuorella miehellä perjantaina parempaakaan tekemistä voisi olla.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mainitaan nyt loppuun vielä siltä varalta että oma suosikki-ketjuni on "Junteinta mitä tiedät".

Kiitos ja anteeksi.
-JYP#44

.
Kas, muutkin myöntää tämän. Voin samaistua.

Eläkä anteeksi pyydä, päinvastoin, kiitos itsellesi, viestejäsi on kiva lueskella.
 

Nick Neim

Jäsen
2000 tulee täyteen tällä viestillä. Palstalla rekisteröityneenä jo reippaat kahdeksan vuotta, ei tahti siis päätä huimaa. Ehkä parempi niin.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
1000 täyteen. Kolmisen vuotta siihen meni, ennen rekisteröitymistä muutaman vuoden tyydyin vain lukemaan Isojen Poikien juttuja. Mestis-puolella on omat ympyränsä, mutta ensi vuonna hämmennys siirtyy Liiga-osioon.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Puolen vuoden breikin jälkeen palasin palstalle ja kirjoittelu on jatkunut, mistä kertoo se, että tämä on 6000. viestini Jatkoaikaan. Ihan kiva suoritus, kun ei ikääkään vielä paljoa ole. Tässähän ehtii vielä monta tuhatta lisää ennen eläköitymistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös