Merkkipaaluviestit

  • 236 199
  • 2 637
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Tämän viestin julkaistuani olen kirjoittanut 5000 viestiä 1459 päivässä. Nyt on hieman liian myöhäistä mitalikahveille, mutta kutsu on avoin ja paikka salainen.
 

Fordél

Jäsen
Piti käydä ihan katsomassa, että monenko viestin verran sitä on tullut suollettua scheissea tänne. Näköjään 23 000 on mennyt juuri rikki. Vauhti on tainnut hiipua parin viime vuoden aikana merkittävästi.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Tämä viesti on tuhannes kirjoitukseni tälle palstalle - olen kuitenkin rekisteröitynyt jo syyskuussa 2004, joten tahtia voisi luonnehtia, noh, hitaanlaiseksi.
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Joku aika sitten mennyt huomaamatta 2000 viestin raja rikki. Ei huima tahti Kiekkopesän veteraanilta, mutta taattua laatua jatkiksesssa jo vuodesta 2002.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuhat tulee täyteen tämän viestin myötä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mietin tätä ketjua tuossa jokunen päivä sitten, kun huomasin viestieni määrän lähestyvän mukavaa tasalukua. Ajatuksena oli kirjoittaa 8000:s (tai miten se sitten kuuluukaan lyhentää) viestini tänne, mutta intopäissäni menin rajan yli tajuamatta asiaa, joten tämä on viestini numero 8011.
 

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kävinpä huvikseni profiilia vilkaisemassa ja siellähän luki, että viestejä lähetelty 999 kappaletta. Laitetaanpas nyt sitten 1000. tänne, niin pääse arvoisellensa paikalle.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Huntti tuli näköjään äskön täyteen. Tai tämä siis viesti nro. 101. Säälittävähän se vielä on mutta täst tää lähtee hei!
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
8888
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viisinumeroisille luvuille. Nyt.

10 000

Päiväkin on 10.10.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
10 000 tuli täyteen muutamia viestejä sitten.
Unohtui tuo kyseinen 10 000:s viesti tähän ketjuun kirjoittaa, joten mainitaanpa se rajapyykki nyt tässä saavutetuksi.

Oon varmaan palstan tuntemattomin ja hajuttomin, värittömin ja mauttomin tuon rajapylkin saavuttanut, mutta jos nyt silti vielä jatkossa muutaman kymmenentuhatta viestiä kirjoittelis lähinnä itseni iloksi. Ihan vaikka kiusalla vaan sen teen.

Miksi ylipäätään palstalla pyörin?
-Kerho!
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vaikka Jatkoaikaan kirjoitteluni on muuten vähentynytkin, niin Lukon vieraspeli-iltoina tulee Otteluseurantaketjuun nakuteltua viesti poikineen. Sen ansiosta meni tänä iltana 18000 viestin raja kunnolla puhki, ja juuri tämä sepustus on nytten sitten viesti numero 18012.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tässä palstalla paskaa jauhaessani huomasin, että olen jauhanut sitä tällä viestillä tasan 4000 kertaa. Lokakuussa tuli juuri täyteen kahdeksan vuotta palstalaisena, joten aika harvakseltaan keskimäärin olen näitä turhuuksia tänne vuodattanut; laskujeni mukaan vajaa puolitoista viestiä per joka ikinen päivä.
 

Ralph

Jäsen
Edellinen viestini oli viesti numero 26 000. Tämä siis menee jo yhdellä yli, mutta menkööt.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tästä lähtee viesti numero 10479. Lukemalla ei ole sinänsä väliä, mutta tällä päivämäärällä tulee kuluneeksi tasan 10 vuotta, kun kirjoitin ensimmäisen postaukseni tälle keskusteluareenalle. Viesti käsitteli seuraavan kevään eli vuoden 2007 jääkiekon mm-kisojen lipunmyyntiä. Vahvasti jääkiekkolinjalla mentiin jo tuolloin.

Tunnukset sain jo edellisenä päivänä, eli 4.12.2006. Minun piti oikein nukkua yön yli, jotta osaisin laakista kirjoittaa sillä lailla kelvokkaasti, ettei tule oitis kenkää palstalta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään tulee täyteen 13 vuotta palstalla. Aiemminkin toki luin. Viestejä näköjään 6327 jos tänkin laskee mukaan. Joo silloin joskus olin toisella nimimerkillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös