Melkein sukua julkkikselle

  • 263 044
  • 1 344
Aarne Honkavaara on kummityttöni isoisoisä ja serkkuni isoisä. Olen myös asunut Timo Jutilan naapurissa pikkutyttönä ollessa, ja sen jälkeen lapsuuden/nuoruuden rajoilla Lauri dalla Vallen naapurissa. Sillä on melko vittuimainen isäukko. Jaakko Tepon poika oli yläasteella samalla luokalla.
 
Viimeksi muokattu:
Eli sinä lienet tätä kautta jo sukua minullekin!

Näinhän se muuten on. No voi sitä tätä kauttakin pitää sukulaisiin yhteyttä.

Unohtui tuohon ekaan viestiin kirjoittaa, että Matti Nykäsen poika oli edellisen saapumiserän kuskeja Rissalassa, asiasta ei kannattanut tosin hänelle mainita, otti pikku kipinät siitä. Arvaattekin varmaan mistä muistuteltiin sitten sen puol vuotta mitä kerettiin samaan aikaan olla. Ja piti vielä ihan isäukolta tarkistaa etten valehtele, niin sukututkimuksessa teetetystä kirjasta löytyy muuan Risto Ryti. Eli minähän oon melkein presidentti.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Serkkutyttö mainitsi eilen ihan ohimennen että isänsä, enoni siis, pelailee golfia melko säännöllisesti legendaarisen Veikko Niemikorven kanssa. Joten kai tässä ollaan vähän jääpalloon kallellaan sitten.
Veikko oli liikunnanopettajani lukiossa 10 vuotta sitten.
 
Pakko tunnustaa kun alkaa paine käydä sietämättömäksi.

Jere Karalahti asui naapurissani lyhyen Oulun visiittinsä aikana, muuan vuosi sitten. Ja autot meillä oli parin ruudun päässä toisistaan, joten eikö mekin olla sitten ihan lähisukulaisia.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nuoruudentuttuni työskentelee BB-tuotantotiimissä. Olen lähes sukua siis kaikille BB-jormille ja BB-erjoille.

Työkaverini poika on joskus työskennellyt BB-tuotantotiimissä, joten olen ainakin ollut melkein sukua julkkiksille.

Olen nähnyt Helga-neidin kylvyssä. Lienen siis sukua Mauri-Anterolle.
 

Rainer Zufall

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Äidin puoleisen serkkuni tyttären hyvä kaveri on naimisissa Jussi Jääskeläisen kanssa. En ole koskaan tavannut tuota kaveria (enkä Jässiäkään), mutta se ei estäisi minua päästämästä vähintään viittä maalia ManUa vastaan.

Sen lisäksi Hanno Möttölän isä ja minun isäni ovat pikkuserkuksia. Olen siis geneettisesti maajoukkuetason urheilija molempien vanhempieni puolelta. Urheilulahjakkuusalleelit ovat kuitenkin olleet minun kohdallani pääosin väistyviä, mikä käy säännöllisesti ilmi pelikentillä lajista riippumatta.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
P-kaudella minulla oli intissä tupakaverina Raimo Helmisen poika, joka kieltämättä on ulkonäkönsä puolesta tullut isäänsä hyvin vahvasti. Alikersanttina puolestaan toimi Esko Koveron (menikö oikein?) poika, joka ei oikein pitänyt isänsä ammatista keskustelunaiheena.
 

Taikakaulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Morjestin Jone Nikulalle. Hän morjesti takaisin. Ollaanko me nyt sukua?
Näin myös salkkareiden pepin, katariinan ja isabellan, tosin lavalla vaan. Pepil on aika iso otsa.
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Ex-avovaimoni kuuluu ruotsinvallan aikaseen aatelis-sukuun, joten tyttäreni on aatelinen. Ja minä aatelisen isä...nih.
 

Lohipoika

Jäsen
Ex-avovaimoni kuuluu ruotsinvallan aikaseen aatelis-sukuun, joten tyttäreni on aatelinen. Ja minä aatelisen isä...nih.

Käsittääkseni aatelisarvo periytyy vain isältä lapsille, ei äidiltä. Jos siis tämä entinen avovaimosi on tyttäresi äiti, tyttäresi ei ole aatelinen.

Kyllähän minun äidin äitinikin kuului aatelissukuun, mutta varmaan samaa voi sanoa jokaisesta suomalaisesta, kunhan vain lähdettäisiin tutkimaan tarpeeksi kauas.
 
Viimeksi muokattu:

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pentti Saarikoski oli kaverini papan serkku. Saman kaverini sukulainen on viimeinen, jolle tehtiin Suomessa lobotomia.

Mikko Niskanen oli erään toisen kaverini serkku. Tunnen myös Mikko Niskasen ensimmäisen vaimon.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Faija-vainaa tiettävästi seurusteli nuoruudessaan naisen kanssa, jonka "melkein lähisukulainen" (= serkun/pikkuserkun aviopuolison veljen lapsi tjsp) on suomalainen olympiamitalisti.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vuonna 1989 minulla ja Armi Toivasella aka Leena Hefner os. Herppeenluoma oli yhteinen lemmikkiräkättirastas, joka tietenkin kuoli nopeasti lemmikiksi jouduttuaan.
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mummoni on Kankaanperä ja samaa sukua kun Hifk:in kanki. Eli Markus on minulle pikkuserkku. Tosin nykyään ei tule paljon hengailtua kankaanperien kanssa kun suvut on riidoissa jonkun perintö homman takia.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Käykö tähän ketjuun sellainen tilanne, jos todella on sukua melkein julkkikselle :D

Serkkuni on nimittäin semi-tunnettu suomalainen stand up -koomikko. Puoliammattilainen siis käytännössä. Tavallinen kadunmies ei välttämättä hänen nimeään ainakaan yhtäkkiä tunnistaisi, mutta stand uppia seuraaville nimi on varmasti tuttu (jääköön nyt siis toki kuitenkin mainitsematta)..
 

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
Veljeni isä on Eino Grön!

Minulla on isän aikaisemmasta avioliitosta veli, jonka isä huhun mukaan olisi Eikka. Isän exä oli nuorempana kova Eikka-fani ja oli eräänä iltana (siis 60-luvulla) päässyt kaverinsa kanssa keikan jälkeen backstagelle.

Kieltämättä velipojan kasvoissa on samoja piirteitä kuin Eikalla...
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jahas, näyttäis siltä,että Haden suku ja meikäläisen suku yhdistyvät tulevaisuudessa. Sen verran vakavaa näyttää eräiden nuorten seurustelu olevan, kun ollaan jo yhteenkin muutettu.

Sukututkimuksessa kävi ilmi se seikka, josta kaikki vissiin keuhkoavat, jos kohille sattuu, eli aatelista verta näyttää vierailleen suvussa. Tosin erohan tuosta näkyi tulleen, joten jompikumpi taho näytti tajunneen, ettei tota hullua sukua kukaan jaksa katsoa. Itäistä siniverta näyttää olleen. Tuli ja meni, joten katsellaan, koska ne mannet ja murhamiehet astuvat kuvioon, että ollaan hipihiljaa;)MUTTA kai sitä hetki oltiin melkein siniverisiä=)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Veljeni isä on Eino Grön!
Eikös tuo mene sitten niin, että koska veli on isäsi aiemmasta liitosta, niin teillä on eri äidit? Ja sitten jos veljesi isä on Eikka ja sinun ei, niin eihän teillä ole silloin yhtään samaa vanhempaa. Hän ei ole veljesi ollenkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös