Melkein sukua julkkikselle

  • 263 027
  • 1 344

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eli näin suomeksi sanottuna Teuvo Hakkarainen on avopuolisosi setä :)

Joo, oli pakko viilata pilkkua.

Se kuulosti vaan liian läheiseltä sukulaiselta..Ei sillä, että mitään Teuvoa vastaan olisi, mutta ketjun hengen mukaisesti vain ilmoitin :)
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Näitähän riittää!

Törmäsin, kirjaimellisesti, Ara Hannuvirtaan vuosi sitten Tikkurilan Valtti Areenalla Jokereiden harjoituspelin yhteydessä, kun yritimme kulkea samasta ovesta yhtäaikaa. Kävimme lyhyen sananvaihdon (sori, ei se mitään, hyvä, heh) ja kuulumisten päivittämisen jälkeen jatkoimme omiin suuntiimme. Ara ulos ja minä sisään. Olen suunnitellut kutsuvani hänet seuraaville syntymäpäiväkesteilleni.

Olen myös ollut samalla rippileirillä joko Markus tai Petteri lehdon tyttären kanssa. En ikinä muista kumman.

Isäni serkun kummisetä on UKK ja olen heittänyt sukunsa mökillä löylyä kauhalla, johon on kaiverrettu herra presidentin nimikirjaimet.

Pidätän oikeuden muistaa väärin ja lisätä uusia mullistavia tarinoita, jahka muistan.

Edit: Heti muistin! Pienenä nassikkana kävelin isäni kanssa Nordiksen käytävillä jonkun ottelun erätauolla, kun vastaan tallusteli suuri idolini J.Kurri. Toljotin ilmeisesti niin haltioituneena herran menoa, että Jari huikkasi nopean moikkauksen ohi kävellessään ja pienellä miehellä riitti kerrottavaa seuraavana päivänä tarhassa. Vähintään perhetuttu siis Kurrikin.
 
Viimeksi muokattu:

TheT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Montreal Canadiens
Kättelin pienenä nassikkana David Hasselhoffia ja osasin sanoa "mitä kuuluu" englanniksi. Hän ei meinannut päästää kädestäni irti. Tapahtuneesta jäi silti parhaiten mieleen väkijoukkoa kättelemään ohjaillut portsari, joka oli faijani mukaan melko tukevassa humalassa.

Vuosia sitten tein duunikeikkaa HW Areenalla jossain Karjala-turnauksessa ja myin mansikkajäätelön Antero Mertarannalle. On se perhanan hauska mies, kun tuli vaihdettua muutama sana ohimennen.

Cafe Maestrossa tuli käytyä sen elinaikana suht useinkin hyvän kaverin kanssa, kuunneltavan musiikin vuoksi. Olin melkoisessa humalassa, kun kaverini esitteli minut jollekin hepulle, nimi ei jäänyt mieleen. Sen muistin, että tämän tuntemattoman kaljan joukossa oli jäitä. Myöhemmin kuulin tämän saman tavan ja tajusin tyypin olleen Ville Valo. Tapahtui muistaakseni vappuna -98.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
No joo, laitetaampa pari omaakin muiden jatkoksi...

Ajelin Jari Kurrin, Esa Tikkasen ja erään muun kans samalla taksilla muinoin stadikalta Klaus Kurkeen, jäin siihen ja he jatkoivat matkaa.

Lennettiin Ateenaan porukalla, Tommi Mäkinen oli kentällä vastas ja toivotti tervetulleeks. Myöhemmin oltiin suurlähetystön pirskeis ja päästiin Tommin kans mm. tv lähetykseen eräälle suomen tv-kanavalle.

Tossa pari vanhaa, oishan noita, ei listata enempää...
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pari vuotta sitten (elokuun turnaus) Tamminen avasi minulle Vaasan jäähallin oven ja toivotti hyvän ystävänsä Porista tervetulleeksi, olen siis Aurinkoprinssi...
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kävin ostamassa maajoukkuetason lentopalloilija Tuukka Anttilalta kaksi nojatuolia aamulla. Olen siis vähintään jo kummin kaiman naamatuttu Anttilan kanssa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Olen Göran Porvalin pikkuserkku. Tästä syystä myös Linda Lampenius on käynyt mökillämme. Siis silloin, kun jälkimmäinen oli vielä kunnon lööppijulkkis. Ehkä tästä syystä myös mökkimme huussi on nykyisin sisustettu Linda-aiheisilla lööpeillä noin kymmenen vuoden takaa.

Tämän lisäksi olen haukkunut Tony Salmelaisen tukkaa (Hei kattokaa, tääl on Nico Rosberg! Kuka parturi oikeesti suostuu leikkaamaan tollasen?) ja tästä huolimatta juonut Tonyn tarjoamia viinoja. Illan päätteeksi allekirjoittanut ja sotilaskarkuri kantoivat Turo Järvisen taksiin. Viimeisin vaikutti noin 20 kertaa ruuspäriä mielittyvämmältä persoonalta. Good times.

Kuitenkin kaikkein kovimpana meriittinä pidän seuraavaa:

Lisäksi ystäväni näki lukioaikoinamme uimahallissa miehen, joka oli ollut kilpailijana Onnenpyörässä. Tai ei se kuulemma ollut sama mies, mutta hyvin paljon samannäköinen.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuitenkin kaikkein kovimpana meriittinä pidän seuraavaa:

Lisäksi ystäväni näki lukioaikoinamme uimahallissa miehen, joka oli ollut kilpailijana Onnenpyörässä. Tai ei se kuulemma ollut sama mies, mutta hyvin paljon samannäköinen.

Siskoni vietti aikoinaan juhannusta jossakin paikassa Suomessa. Viereisessä leirissä oli koko sen vuoden Onnenpyörä-finaalin voittanut kaveri, Muuramesta tietenkin. Mies oli voittanut auton pääpalkintona, mutta auto seisoi parkkipaikalla ruostumassa, koska kaverilla ei ollut ajokorttia, eikä ilmeisesti älyä myydä autoaan. Aikaansa hän tuona juhannuksena vietti seurassa josta huudeltiin neekerimusiikkia paskaksi, kun siskoni kavereineen kuuntelivat Bob Marleyta. Onnenpyörävoittaja kuunteli sentään kavereineen oikein Klamydiaa.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Olen tehnyt Tapio Korjukselle kuntoklubi jäsenyys sopparin, oli muuten mukava äijä. Heitin vielä äijälle paskimman personal trainerin saliltamme.

Eli voisi sanoa että olen ollut hänen elämässään erittäin tärkeä palanen, vähintäänkin lähes kuin veli joka auttaa toista mäessä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Olen tehnyt Tapio Korjukselle kuntoklubi jäsenyys sopparin, oli muuten mukava äijä. Heitin vielä äijälle paskimman personal trainerin saliltamme.

Eli voisi sanoa että olen ollut hänen elämässään erittäin tärkeä palanen, vähintäänkin lähes kuin veli joka auttaa toista mäessä.
Tuolla muun urheilun puoella teikäläisistä puhutaankin aika paljon. Mutta tämän perusteella sinä tuhosit suomalaisen keihäänheiton!
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Pikkusiskon kaverin poikaystävän sisko on naimisissa Bluesin Joni Töykkälän kanssa. Melkein sukua julkkikselle siis..
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Olin kerran baarissa samassa pöydässä miehen kanssa, jonka sisko on naimisissa Jere Lehtisen kanssa. Lisäksi ystäväni kaveri on pannut jonkun vuoden Big Brotherin blondia voittajaa. Sari taitaa olla älykön nimi. Siis sen, jota pantiin.
 

kalitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jets, Ässät
Siskopuoleni (jonka näen n. kerran viidessä vuodessa) on Sirpa Selänteen lapsuudenystävä ja käsittääkseni hänen erittäin hyvä ystävänsä edelleenkin. Olen siis melkein sukua Teemulle.
 

Zerotta

Jäsen
Kummitätini on naimisissa Fredrik Ljungbergin serkun kanssa. Kerran olen Freddien nähnyt jopa livenä ja sain pelipaidan nimmareilla synttärilahjaksi! Olen siis lähestulkoon Freddien paras ystävä.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Näin BB-Pertun kahdesti lauantaina kaupungilla, toisella kerralla heitti jopa läppää. Mä oon niin fiiliksissä.


_
 
Suosikkijoukkue
JypFabun poliittinen ideologia
Tädin entinen naapuri (RIP) oli Mats Sundinin äidin työkaveri. Vahvistaakseen sukulaisuussuhdettamme, hän myös kokkasi minulle kahdesti ja lainasi Corvettea.
 

True Blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, TPS
Sain tuossa muutama viikko sitten tietää että edesmennyt mummini on Mikael Granlundin mummin serkku. Että ihan lähisukua, melkein.
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sain tuossa muutama viikko sitten tietää että edesmennyt mummini on Mikael Granlundin mummin serkku. Että ihan lähisukua, melkein.

Minäpä olin männä kesänä MG:n kanssa samoissa lakkiaisissa samaan aikaan. Lisäksi olen nukkunut Vappu Pimiän kanssa samassa sängyssä. Tosin tällöin ajankohta oli eri.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minäpä olin männä kesänä MG:n kanssa samoissa lakkiaisissa samaan aikaan. Lisäksi olen nukkunut Vappu Pimiän kanssa samassa sängyssä. Tosin tällöin ajankohta oli eri.
Ehkä saamme kuulla jonakin päivänä Vapun kertovan, kuinka hän eräänä yönä kohtasi vuoteessa Jeesuksen.

Isosiskon entisen miehen entinen bändikaveri on soittanut samassa yhtyeessä Kari Holmin kanssa, joka sittemmin liittyi lyömään rumpua mm. Kontraan ja Popedaan. Moogin ja Paten saappaissa vahvasti kuljetaan siis.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Mulle selvis tällä viikolla, että olin viime vuonna Joel Hallikaisen pojan kanssa samalla kurssilla!!! Ei vittu.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Serkkutyttö mainitsi eilen ihan ohimennen että isänsä, enoni siis, pelailee golfia melko säännöllisesti legendaarisen Veikko Niemikorven kanssa. Joten kai tässä ollaan vähän jääpalloon kallellaan sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös