Melkein sukua julkkikselle

  • 262 686
  • 1 344

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
...Kauko Röyhkän pullosta juonut viiniä kolmetoistavuotiaana.

Kaukoa olen kätellyt Tanssisali Lutakon takahuoneen portaissa. Kake tuli vetämään happea kesken keikkansa ja antoi muiden soitella. Me olimm tulossa alakertaan paikallisesta studiosta. Törmättiin, käteltiin ja myöhemmiin pestiin kätemme. Näin teki toivottavasti Kaukokin.

Matti Nykänen sai aikoinaan elokuvassaankin esiintyneen talon JKL:n kaupungilta. Tuo talo sijaitsi mummolani naapurissa. Kerran tuli pöytä ikkunasta läpi. Muuten Matti oli herrasmies. Tervehti mummoani ja minulle lässytti.
Ympyrä sulkeutui taannoin, kun Matti muutti työpaikkani naapuriin. Olen todistanut sellaistakin kummallisuutta, kun mies ilmeisesti iloisena käsissään olevista täysistä olutlaatikoista laskee ne maahan ja lyö kaksi kertaa nyrkillä seinää. Tämän jälkeen keräsi kamppeensa ja meni kotiin.

Olen nukkunut Miljoonasateen keikalla vuonna 1991.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Kauko Röyhkän kanssa on tullut istuttua jossain risteilyllä samassa pöydässä.

Miitta Sorvalin ja näyttelijämiehensä Karin päästin joskus erääseen liikkeeseen sisään vaikka olin jo sulkemassa ovia. Pyysivät nätisti ja olivat pitkän matkan päästä tulleet.

Olishan näitä vaikka kuinka mut ei nyt tule mieleen muita.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pari vuotta sitten olin Daven bäkkärillä maistelemassa muutaman oluen, ja jauhamassa elämästä.
Samanlaisissa merkeissä sattui tämä minunkin pahoinvointini. Samassa huoneessa myös Lieksan silloinen kaupunginsihteeri voi pahoin, mutta herrasmiehenä löysäsi vain kravattiaan ja yrjösi paitansa sisään. Niin eroaa herra duunarista.

Olen nukkunut Miljoonasateen keikalla vuonna 1991.
En ihmettele. Sitä ihmettelen jos joku on pysynyt hereillä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En ihmettele. Sitä ihmettelen jos joku on pysynyt hereillä.

Vuonna 2008 pysyin hereillä. Tosin muuten esiinnyin tuolloin edukseni.

Kaverini on juonut olutta Mauri-Anteron ja Pedron kanssa edesmenneen Bar68:n takahuoneessa. Tai no, Pedro ei juonut oli vaan muuten viiksekäs.

Olen nähnyt Tero Vaaran Varkauden ABC:llä.

Olen ampunut rangaistuslaukauksen JYP:n pelissä Hippoksella vuonna 1992. Tein maalin.

Olen nähnyt Kirkan rautakaupassa. Rauha hänen sielulleen, mutta mies muistutti hieman kääpää, jo tuolloin.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No sittenhän olet sukua myös tälle Miljonääriäitien Marialle?

Tottahan tuokin. Pääsi ihan unohtumaan. Miehen kuoleman johdosta kortitkin lähetetty jo jokin aika sitten.
 

scholl

Jäsen
Jos herra-viha vaivaa, niin voin kertoa ettei asumuksessa mitään kateutta aiheuttavaa ollut. Normiduunarin kämpästä ainoa poikkeus

Herraviha? Ahdehan on duunari, joku hemmetin asentaja. Siis fullduunari ja demari kaiken lisäksi. Vai väitätkö, että Ahde tunsi tätä vihaa tuossa tilanteessa vai miten tämä meni?
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ainut miespuolen luokkakaveri lukiossa jäi luokalleen, ja pääsi samalle luokalle Mika Häkkisen nyt jo ent. vaimon Erjan kanssa. Niin ja olenhan itsekin Teemu Selänteen enon entinen työkaveri. Nimmari on tallessa. Siis heillä, varmaankin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Aivan. Juuri nimenomaan näin. Kaiken lisäksi Oulusta kotoisin. Kaikki onnettomuudet osuneet samalle henkilölle.
Älä unohda Jussia, sitä Ahteen aivotonta pissispoikaa. Siinä vasta onnettomuus.
 
Suosikkijoukkue
Taistelijat
Olen myynyt lehden puhelimitse - vieläpä kestotilauksen - muun muassa Kimmo Kinnuselle ja Jukka Jaloselle. Minä olin tähtimyyjä, lähes julkkis siis itsekin...
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täytyy pari tuoreinta kertoa mitkä on ilmaantunut lähiaikoina.
Juttelin laivalla naisen kanssa, jonka sisko on naimisissa Jutin kanssa.

Mun isä on ollut samassa työpaikassa kun Jouni Hynysen veljen vaimo.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Olen avannut (tahattomasti) ex-pääministeri Matti Vanhaselle vessan oven Juvan ABC:llä ja otin katsekontaktin.
 

tiikeri

Jäsen
En muista on tullut aiemmin mainittua, mutta olen pelannut kiekko.tk:ta samassa tiimissä erään Lukon nykyisen liigapelajan kanssa.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Kuopiossa jouduttuani/päästyäni putkaan aamulla minua haastatteli poliisisetä nimeltään Tommi Miettinen. Ei ollut liigapelaaja. Kysyin.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Olen avannut (tahattomasti) ex-pääministeri Matti Vanhaselle vessan oven Juvan ABC:llä ja otin katsekontaktin.
Oliko sillä isokin?

Vastasin puhelimeen, toisessä päässä oli Ari "Paska" Peltonen. Ei ollut Anssia vielä keksitty siihen aikaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tuliko mitään tautia?
Ei kai siinä kätellessä varmaan taudit tarttuneet. En tosin vieläkään ole pessyt kättelykättäni...

Siskonsa Susannan näin viimeksi viime viikolla kuntosalilla. Tein hänen jälkeensä samassa laitteessa treeniäni. Tässä siis olen molemmille Pöykiöille erikseen kutakuinkin sukua.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt muistoja kaivellessa tulee mieleeni aikojen alussa ollut pihapiiri. Eli saman pihan rivitaloissa kanssani asui suunnilleen samaan aikaan: Antti Leppävuori (hiihto), Teemu Vesala (triathlon), Petteri Nykky (salibandy) sekä Ari Laaksonen (Miljoonasade - basisti). Sen lisäksi siellä asuin minä.

Ettei ihan menisi ketjun ohi niin sanon vielä, että isäni oli nuoruudessani diktaattori.
 

Arzei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kaveri on ollut erään tällä hetkellä BB-talossa olevan asukkaan kanssa samalla luokalla ala-asteella. Lisäksi isäni on aikoinaan pelannut samassa jalkapallojoukkueessa Kari Elorannan kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös