Melkein sukua julkkikselle

  • 260 566
  • 1 340

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Olen ollut samassa saunassa Osku Pajamäen kanssa. En ole siitä ylpeä, mutta onneksi se ei enää tunkenut samaan porealtaaseen. Olen ollut samassa porealtaassa SETAn nykyisen puheenjohtajan kanssa. En ole erityisen ylpeä siitäkään.

Röllipeikko (Allu Tuppurainen) on minulle sukua äitini veljen vaimon suvun kautta. Muistaakseni äitini veljen vaimon isän suvun kautta. Saman suvun kautta olen sukua myös Teuvo Lomanille.

Näitähän riittää.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olen ollut samassa saunassa Osku Pajamäen kanssa. En ole siitä ylpeä, mutta onneksi se ei enää tunkenut samaan porealtaaseen. Olen ollut samassa porealtaassa SETAn nykyisen puheenjohtajan kanssa. En ole erityisen ylpeä siitäkään.

Jari Halonen ei suostunut saunomaan kanssani. Oli helvetin kylmä kivitalossa keskellä metsää ja ehdotin saunan lämmittämistä. "Ei oo mun juttu." Okei. Oltiin sitten kynttilänvalossa vähemmän romanttisesti.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Kuinka niin ei ole mun juttu? Kenen juttu ei ole saunominen jos ollaan keskellä metsää ja on kylmä? Tuolloin tulee riisua ihokkaansa ja olla sielu paljaana mies miehelle, eikä vieraannuttaa itseään tilanteesta luomalla persoonien välille näkymätöntä esirippua, ei vaikka kokisin katsovansa maailmaa ylhäältä parvelta, tarkkailijana, ei-osallistuvana, vaan kuvittavana ja ehkä suodattavana linssinä ja todellisuutta kokoavana kommentoijana. Joskus on oltava vain alasti ja haavoittuvana, muiden armoilla, sielu auki.
Jotta voisi tulla taiteilijaksi, tulee elää taiteilijan elämä. Siihen kuuluu saunominen, ryyppääminen, painiminen ja hangessa kieriskely matalasti öristen.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eikös Halonen ole näitä turkkalaisia? On saattanut aikoinaan saunassakin sattua ja tapahtua mitä vaan, joten ihmekös se jos on jotain traumoja jäänyt.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ihmettelin suuresti samaa, ihmettelin minä, jolle Jouko Turkka on pyhästä kolmiyhteisestä Jumalastamme seuraavana. Ei oltu turkkalaisia, vaan bisnesfilosofisia! Vitutti aivan saatanasti muutenkin, ja oikeastaan en sen jälkeen ole ollutkaan miehen kanssa tekemisissä. "I don't have anything to say", voin sanoa kuten Andy Warhol Jim Morrisonille elokuvassa.


Edit. Lisätty linkki Youtubeen ja korjattu lainaus.
 
Viimeksi muokattu:

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Jani Hassinen on ollut naimisissa setäni vaimon siskon tyttären kanssa.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen ollut turkulaisen kiekkoscenen kulttihahmon Stouni Kiviharjun siskon häissä. Janin lisäksi häissä pyörähti myös Jeti Rothstedt.
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Málaga Club de Fútbol, New York Islanders
En muista olenko jo maininnut tässä jatkiksessa (pikaisella etsimisellä en löytänyt), mutta tosiaan mun yksi lapsuuden kaveri asuu Tanskassa äitinsä ja tanskalaisen isäpuolensa kanssa. Tämän isäpuolen sisko asuu Portugalissa ja on naimissa miehen kanssa, jonka sukunimi on Tavares. Tämä kyseinen mies on sukua John Tavaresille. Näyttävät huhupuheiden mukaan tismalleen samalta. Olen siis ohuen mutkan kautta sukua John Tavaresille, joten ei mulla turhaan sen pelipaita tossa sängyn viereisellä seinällä roiku.

En tiedä kuuluuko tässä ketjussa kisailla, mutta taisin silti voittaa tämän pelin.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Nykyinen kollegani on Harri Hinkkasen lukiokaveri.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Luokkakaverini poikaystävän kaveri soittaa Teksti-Tv 666 nimisessä yhtyeessä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Olen näemmä tämän World cup-fanin kaverin kaveri Facebookissa. Torille!
 

Ralph

Jäsen
Waltteri Torikan äiti oli aikoinaan äitini työkaveri ja tapaavat edelleen silloin tällöin.

Jos et tiedä kuka on Torikka, niin hän on oopperalaulaja, joka tuli tutuksi Tähdet tähdet -ohjelmassa. Hänet valittiin viime vuonna Suomen seksimmäimmäksi mieheksi.
 

MegaForce

Jäsen
Äitini isosisko on eräs ex-kansanedustaja ja europarlamentaarikko. Tämän lisäksi esivanhempani ovat sukututkimuksen mukaan risteytynyt Pumpasen suvun kanssa, johon mm. Viivi Pumpanen kuuluu.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Oikeuskansleri Jaakko Jonkka on kummitätini aviomies. Torille.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olen katsonut HIFK-TPS -matsia Nico Rosbergin kanssa. F1 mestari siis itsekin.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Olen kirjoittanut samaan Jatkoajan viestiketjuun kuin nimimerkki, joka on istunut kiekkokatsomossa maajoukkueessa vaikuttaneen kaverin kanssa. Terveisiä täältä suomikiekon sisäpiiristä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös