Kuka on Jatkoajan suurin...

  • 41 800
  • 385

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Jii kirjoitti:
No, hippiäissarjaan sitä kuulutaan. 1745 mm ja 65000g.

Jaahas, edellisestä päivityksestä 1729 päivää ja mitat edelleen samat. Ei edes ne Broadway-kebabin tuplakebabrullat auta.

Olenkohan ns. läpipasko vai voiko ihmisellä olla näin huono hyötysuhde?
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Alle satakiloisilla ei ole edes omia mielipiteitä...

Lisäksi ne punnitaan neuvolassa.

167 cm, 102 kg
 

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
Uusi jäsen jatkoajassa on kutakuinkin keskikokoinen eli: 178cm/80kg!
 

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK
196/118
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
177/72,5

Mutta eihän se koko ratkaise.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pituutesi?

Yritin hakea Jatkoajasta vastaavanlaista ketjua, mutta en ainakaan hakusanoilla "pitkä", "pituus" ja "pituutesi" löytänyt kuin sekavia otsakkeita jotka eivät tähän liity mitenkään.

Eli kaikessa lyhykäisyydessä, kuinka pitkä sinä olet? Olen monesti miettinyt että jääkiekkoilijat ovat valtavia torneja, kun pelkästään SM-liigan joukkueiden keskipituudet ovat poikkeuksetta yli 185cm. NHL:ssähän on vieläkin isompaa kaveria keskimäärin, sielä normipituus tuntuu olevan sellaiset 6"2 - 6"3 vähintään. Liekö sitten nämä kaikki mitat otettu luistimilla, vai olenko minä vain pygmi? Kadulla liikkuessani en tunne itseäni erikoisen lyhyeksi, enkä tosin pitkäksikään.

Lätinät sikseen ja faktaa kehiin. Olen itse 181cm pitkä (5"11 jenkkimitoilla). Entäs sinä?
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Decimal kirjoitti:
Olen monesti miettinyt että jääkiekkoilijat ovat valtavia torneja, kun pelkästään SM-liigan joukkueiden keskipituudet ovat poikkeuksetta yli 185cm.

Ainakin Jatkoajan tilastojen mukaan ainoastaan Ilveksen (186.0 cm) joukkueen keskipituus on tällä hetkellä yli 185 cm. Kaikki muut 13 joukkuetta ovat siis poikkeuksia.

Suomalaisen miehen keskipituus taitaa olla n.178 cm ja SM-liigakiekkoilijan osapuilleen 182 cm.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mane kirjoitti:
Ainakin Jatkoajan tilastojen mukaan ainoastaan Ilveksen (186.0 cm) joukkueen keskipituus on tällä hetkellä yli 185 cm. Kaikki muut 13 joukkuetta ovat siis poikkeuksia.

Se voipi olla että jotkut pelaajasiirrot on asiaan vaikuttaneet, muistaakseni ainakin HIFK, SaiPa ja Jokerit Ilveksen lisäksi ylitti 185cm viime kaudella.

Noh nyt kun tutkii faktat kuntoon niin, ainakin Jokereilla on 184.6 ja Lukolla 184.7, joten lähellä liikutaan silti.
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
Kadulla liikkuessani en tunne itseäni erikoisen lyhyeksi, enkä tosin pitkäksikään.

Samat sanat, tosin "pituutta" valtaisat: 168,5 cm. Ja tuosta puolikkaasti pidänkin sitten tiukasti kiinni. =P
 
Viimeksi muokattu:

Jindebyne

Jäsen
Miehekäs 187cm. No ei vaan, mutta itse olen täydellisen tyytyväinen pituuteeni. Muijia ei tarvii kattoo ylöspäin, eikä kuitenkaan ole mikään hongankolistaja. Kiitos.
 
Decimal kirjoitti:
Yritin hakea Jatkoajasta vastaavanlaista ketjua, mutta en ainakaan hakusanoilla "pitkä", "pituus" ja "pituutesi" löytänyt kuin sekavia otsakkeita jotka eivät tähän liity mitenkään.
Oikea hakusana oli "suurin". Täältä löytyy valmis ketju.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös