Kuka on Jatkoajan suurin...

  • 41 762
  • 385

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
nuck kirjoitti:
Ai niin, se tärkein: kenkä 48.

^
Mikki Hiiri ;P

Muista kuitenkin, että mä olen sulle isä!
t: 186/90
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Allekirjoittanut on 188cm pitkä ja 90kg "lihava". Tuosta painosta niin ainakin 90% on pelkkää läskiä, mulla ei nimittäin ole kunnon lihaksia ollenkaan. Olisin kyllä melkoisen pullea, jos en olisi näin pitkä.
 

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
secord kirjoitti:
^
Mikki Hiiri ;P

Muista kuitenkin, että mä olen sulle isä!
t: 186/90
Ja päivän erolla.. ;)

Pitääkin muistaa kyykyttää sua taas Kyröskosken Pärskeessä, marjanpoimija. ;)
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
183/88

Pituushan on mainittuna jälkimmäisenä eli ei. Mutta sinänsä olen ollut 183/61! Kovin laiha olin silloin. Onhan se.
 
Antti Virtasen strategiset mitat pätevät minuunkin. Tosin olen noin 70 kiloiseksi jätkäksi harvinaisen turpean läskin näköinen.

Rasvaprosenttini lienee siis melkoinen. Ja se ei ole ihme.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tuulen***sima vinkuheinä ilmottautuu: 189/74. Eikä lisää painoa tule, vaikka kuinka haluaisi.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pituus/Paino: 178/77
Kenkä: 42-43
Pikkuveli: Over average
Rasvaprosentti: 17(!) hujakoilla

Olen siis ihan oikeasti läski! Kesään mennessä tosin pitäisi tuon painon tippua tuonne 69 kg ja rasvaprosentin alle 15. Saas nährä.
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
182cm ja paino sahaa 100 kg:n molemmin puolin. Aina 25-vuotiaaksi asti painoin sellaiset 70-75kg. Elintason noustessa on myös paino noussut, kahdessa vuodessa lihoin yli 20 kg. Vatsan seudulle se kaikki on kertynyt ja onneksi kehitys näyttää pysähtyneen. Ihan tyytyväinen olen kuitenkin omaan ulkonäkööni. Lievä läskipäisyys tosin ottaa päähän. Miksi sen läskin pitää leukaan ängetä, vaikka vatsaankin vielä mahtuisi?

Ja kengännumero on 45.
 

M@thieu

Jäsen
Tällä hetkellä 173 cm ja 61 kg. Sentin tai pari vielä saatan pituutta kasvaa, painoa sen sijaan varmasti alkaa kertyä. Ikää vielä muutaman kuukauden ajan 16 vuotta. Ja kengännumero näin lyhyelle immeiselle on perin suuri, 46.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Veinin pituus on joskus ainaikin ollut 182, paino heittelehtii siellä 95 kg korvilla, siis ihanteelliset krokkarin mitat. Jalat hieman lyhyemmät ja selkä pitkä, näin saadaan tukeva lyöntikulma aikaiseksi, lisäksi suomalaista pystyperseistä naista on melko helppo lykkiä näillä mitoilla. Siinä sitä taisikin olla tärkeimmät !

veini
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
194/98
Luistin 46
Kesäksi voisi muutaman kilon mahan ympäriltä vähentää, mutta muutoin olen varsin tyytyväinen kroppaani.
 

8-ball

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, Malminkartanon Veto
Semmonen normaali (kai), 176/72. Jalka on 42-45, riippuu onko jalassa bangadeshilaiset tossut vai kotimaiset.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Juu alkaa painoindeksi olla kohdallaan... 91.1kg ja pituutta 175cm. Julistan sodan ylimääräisiä jenkkakahvoja ja napanöyhtää vastaan!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös