Ketonen & Myllyrinne

  • 86 382
  • 222

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
En ole nähnyt kaikkia sketsejä, mutta niissä, jotka olen nähnyt, on syyllistytty vitsin selittämiseen tai venyttämiseen. Esim. nettitreffit oli pitänyt lopettaa siihen naisen tylyttämiseen ja agentti-sketsi kuolemaan. Nyt kumpaakin venytettiin aivan turhaan, ja jutut vain latistuivat. Varsinkin agentti-läppä romahti aivan täysin, kun loppuun tungettiin turha osuus.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämä sketsisarja palaa siis takaisin Subin ohjelmistoon sunnuntai-iltoihin. Ensimmäisellä tuotantokaudella sarja jaksoi naurattaa muutaman jakson verran, mutta sitten alkoi tullua liikaa toistoa. Mustaa ja melko karskiakin huumoria äijät uskalsivat käyttää. Saas nähdä, millaisia hahmoja nyt ruutuun ilmestyy.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ihan hyvää settiä. Mielenkiinnolla on odoteltu, ekasta tuotantokaudesta tosiaan kolahti pitkästä aikaa kotimainenkin komedia. Eipä ole oikeastaan Julmahuvin jälkeen kolissutkaan - ei nyt tämäkään tietty samalle tasolle nouse, mutta sentään mielellään katsoo...
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vituttaa tämä sarja niin paljon, vaikken yhtään jaksoa ole kummaltakaan kaudelta nähnyt.

Siis mitä? Jaksoakaan et ole kattonut, mutta silti vituttaa? Huh huh. Enpä ole vähään aikaan älyttömämpää lausetta lukenut.
 

Cube

Jäsen
Siis mitä? Jaksoakaan et ole kattonut, mutta silti vituttaa? Huh huh. Enpä ole vähään aikaan älyttömämpää lausetta lukenut.
Ei tarvitse haaskata aikaa katsomiseen, kun jo noista promoista (joita tungetaan Subbarilla joka saatanan väliin) huomaa, että sarja ei ole hauska ja näiden tyyppien käsitys huumorista on se, että joku hahmo puhuu "hauskalla" äänellä.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei tarvitse haaskata aikaa katsomiseen, kun jo noista promoista (joita tungetaan Subbarilla joka saatanan väliin) huomaa, että sarja ei ole hauska ja näiden tyyppien käsitys huumorista on se, että joku hahmo puhuu "hauskalla" äänellä.

Asiantuntija puikoissa. Monesta asiasta voi K&M:ää moittia muttei hyvällä tahdollakaan siitä että huumori olisi tasoa "puhutaan hauskalla äänellä". Kyllä vitsien idea on ihan jossain muualla. Itse asiassa monotonisempaa ja tasaisempaa sketsiääntä saa hakea kuin näillä kavereilla jaksosta toiseen.

Uudet maistiaiset on kyllä kovia, ei voi muuta sanoa! Ketosen ja Myllyrinteen huumori perustuu mun mielestä siihen, että huumorille ei aseteta turhia raja-aitoja tyyliin "onkohan tämä nyt liian roisia", "sopiiko tämä nyt telkkariin" jne. vaan kaikista asioista luukutetaan täysillä. Montaa sketsisarjaa en muista Suomesta jossa esim. Isä tempaisee poikansa rehellisesti kanveesiin (Intersport) jne. Joillekkin tämmöinen huumori tuntuu putoavan, toisille ei ollenkaan. Hienoa huomata kuitenkin, että sarja herättää tunteita. Silloin on jossain onnistuttu.

P.S. Vaikea sitä on Alkon myyjästäkään kyllä parempaa sketsiä vääntää kun tämä ennakkopala kakkoskaudesta :)
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ei tarvitse haaskata aikaa katsomiseen, kun jo noista promoista (joita tungetaan Subbarilla joka saatanan väliin) huomaa, että sarja ei ole hauska ja näiden tyyppien käsitys huumorista on se, että joku hahmo puhuu "hauskalla" äänellä.

No jos käsityksesi on tuo, niin ehdottaisin ihan ystävällisesti katsomaan noita videoklippejä ja itse sarjaa. Huomaat kyllä aika nopeasti, että he eivät tee/yritä tehdä mitään typerää "fakta homma-huumoria", jossa joku vääntelee naamaa ja puhuu kuin idiootti.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Hyviltä näyttivät maistiaiset. Youtuben varassa olen, kun subi ei näy. Mitä Cubeen tulee, älkää ruokkiko trollia.
 

Cube

Jäsen
Montaa sketsisarjaa en muista Suomesta jossa esim. Isä tempaisee poikansa rehellisesti kanveesiin (Intersport) jne.
Pitihän se arvata, että joku on sitä mieltä, että väärin vihattu, joten katsoin tuon sketsin. Kolme asiaa jäi mieleen: 1) ei ollut hauskaa, 2) ei ollut erityisen "roisia", ja 3) sketsi yritti nimenomaan nojata liikaa tuohon urheilumyyjän "hauskaan" ääneen.

Katsoin vielä toisenkin sketsin. Valitsin tuon AA-kerho-jutun, koska se vaikutti sellaiselta aiheelta, josta voisi tätä mainostettua rajua huumoria vääntää.. Mutta ei, ei millään.

Enpä taida katsoa enempää, koska mitään en saa siitä irti. Jätän samalla kuitenkin myös tämän ketjun tästä lähtien rauhaan, koska ei tietenkään ole minulta pois, jos tuo jonkun saa nauramaan.
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Cuben tekstit ovat kyllä täyttä tuubaa ja ne vituttaa mua niin paljon. Vaikken ole niitä koskaan aikaisemmin lukenutkaan.
Ei ne lukemalla parane ;)

K&M:n sketseistä Patrikin presidenttifantasia ja rahastosijoittaja naurattivat kyllä aikanaan hyvinkin paljon. Toisaalta mukana oli reilusti sketsejä mitkä eivät pudonneet yhtään. Saa nähdä mitä kakkoskausi tuo tullessaan.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Ykköskausi oli omasta mielestäni aivan loistava, joten kakkoskautta odotetaan innolla. Debyyttikauden huikeuksista mainittakoon koeaika, rahastosijoittaja, teiniraskaus (paras!), matematiikan opettaja, naistenmiehet, teatteri-Selänne...Ne jotka eivät sarjasta pidä, kannattaa katsoa nuo sketsit ja jollei kolahda, niin sitten tämä sarja ei ole teidän huumorintajullenne tehty. Itse pidän juuri tuollaisesta vakavalla naamalla ja kuivalla äänellä lausutuista järjettömyyksistä.

Ihan Julmahuviin ei yllä kuitenkaan.
 
Ykköskausi meni ohi, kun olin intissä ja joutui aina sunnuntaina juuri tuohon aikaan tekemään lähtöä. Nuo YuoTubesta löytyneet pätkät olivat kuitenkin enimmäkseen hyviä, joten eiköhän tuota kakkoskautta tule seurattua.

Onhan nuo huonommillaankin helvetisti parempia kuin Suomi-komedian viime aikojen muut yritykset esim. pökäleet nimeltä Ranuan Kummit ja Studio Impossible.
 

Cube

Jäsen
Cuben tekstit ovat kyllä täyttä tuubaa ja ne vituttaa mua niin paljon. Vaikken ole niitä koskaan aikaisemmin lukenutkaan.
Nimim. morningstar tuntui olevan sitä mieltä, että tekstieni ainoa tarkoitus on vituttaa, joten siihen peilattuna ylläoleva ei mikään maailman suurin solvaus ole. Jäit siis näköjään kakkoseksi, miten ikävää.

Hyvä kuitenkin, jos tv-sarjan haukkuminen alkoi sinua vituttamaan niin paljon, että piti meikäläistä vastaan alkaa hyökkäämään. Kaipa minäkin voin kuitenkin siihen vedota, että "on hyvä vaan, jos herättää tunteita/keskustelua". Originaali mielipide, millä saa Suomessa puolustettua mitä tahansa paskaa.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Nimim. morningstar tuntui olevan sitä mieltä, että tekstieni ainoa tarkoitus on vituttaa
Niin, tietenkään en voi tietää tekstiesi takana olevia vaikuttimia. Sen verran kuitenkin ehkä suostut harrastamaan itsekritiikkiä, että tuo "mä-en-ole-koskaan-katsonut-mutta-tiedän-että-on-paskaa" -kommentti oli melko helppo tulkita provoksi, sillä jos se ei sitä ollut, niin luvalla sanoen kommentti oli melko älyvapaa.

Hyvä kuitenkin että päädyit katsomaan pari klippiä. Kyllä se noilla olisi kolahtanut jos olisi kolahtaakseen. Ei ollut sinun juttusi, se on ihan kuul.

Palatakseni ketjun varsinaiseen aiheeseen, oma suosikkini ensimmäisen kauden sketseistä (tai ainakin parhaiten mieleen jäänyt) oli Luomuteurastaja. Sen haastattelijan reaktiot ovat aika priceless. Ainoa mikä tuossa sketsissä häiritsee, on että sitä on venytetty vähän tarpeettomasti. Parilla minuutilla olisi voinut typistää. Toivoa sopii, että uudenkin tuotantokauden jaksoja päätyy verkkoon, jotta me subittomatkin pääsemme nauttimaan niistä.
 
Viimeksi muokattu:

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Itse en sarjaa tv:stä katsonut, mutta sitä edeltänyt viraalikampanja oli kyllä ihan hupaisa. Etenkin tuo Intersport-sketsi oli oikein mainio ja myyjän limaisuus toi hyvin mieleen vanhan duunikaverin opiskeluajan työpaikalta.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Ensimmäisellä kaudella oli muutama ihan hyvä juttu, mutta kokonaisuudessaan aika kuraa koko sarja. Maistiaiset seuraavalta kaudelta ovat jälleen ihan hyviä, mutta veikkaisinpa että jälleen kerran koko tuotantokauden parasta antia. Ihan mielenkiinnosta jakson-pari voisi vilkaista tätä seuraavaa tuotantokautta, mutta enpä tiiä kuinka hyvin tämäkään sitten loppujen lopuksi kolahtaa.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Etenkin tuo Intersport-sketsi oli oikein mainio ja myyjän limaisuus toi hyvin mieleen vanhan duunikaverin opiskeluajan työpaikalta.

Mahtaakohan tuossa olla jotain syvempää taustalla. Itsellä taas kolisee ihan täysillä tuo luomuteurastaja-juttu. Jotenkin sketsistä saa huomattavasti enemmän irti, kun on omakohtaista kokemusta. Itse tunnen hyvin samantyylisen, fiksuilla sanoilla ja "kypsällä" äänenpainolla puhuvan, hyvinkin itseriittoiselta vaikuttavan jannun, ja ei voi nauramatta tuota sketsiä katsoessa.

Musta aika hyvää roolia vetää tuossa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kai tässä tulee monelle se sama antikliimaksi kuin minulle ensimmäisen tuotantokauden ensimmäisten jaksojen jälkeen. Hirveä hype ja yhteensä hädintuskin kolme sketsiä, jotka edes jollain tasolla jaksoivat hymyilyttää. No, olihan joidenkin mielestä Pultti/Manitboiskin hauskoja.

En nauranut kertaakaan.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Setämies

Oikeastaan sama edellisiin, että ei paljoakaan naurattanut ekalla katsomisella, mutta silti katsoin kiltisti joka sunnuntai tätä sarjaa. Ennakkoklipit olivat hyviä ekan kauden osalta ja niin näyttää nytkin olevan. Sittemmin on kyllä naurattanut, mutta kauan piti noitakin kelailla, että nauratti.
 

d2uce

Jäsen
Itsehän heräsin tähän Ketonen&Myllyrinne sarjaan vasta ensimmäisen kauden jälkeen. Pidin tv-mainosten perusteella sellaisena sarjana, jota tuskin tulee seurattua, mutta sitten myöhemmin mielenkiinnosta noita YouTube pätkiä katseltuani ostin 1. tuotantokauden DVD:t. Nytkään tuskin tulee ihan kaikkia jaksoja katsottua TV:stä, mutta melko varmasti toisenkin tuotantokauden ostan, jahka kauppoihin tulee.

Sarjan haukkujille tyydyn toteamaan vain: mitä hompit?
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tänään se sit vihdoin alkaa taas!!! On sitä odotettu.

Kääntäkäähän kaikki subille klo 22.00
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös