Ketonen & Myllyrinne

  • 86 309
  • 222

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Hyvää huumoria, tänään oli pari heikompaa sketsiä mutta oli hyviäkin. Tuliko palkkaneuvottelu jo uusintana jostain syystä??
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Ekaa jaksoa katselin muutaman sketsin verran ja totesin ettei naurata. Sitten viimeviikkoisesta jaksosta näin viimeisen sketsin luomuteurastajasta ja sitä pidin kovinkin hauskana. Tänään päätin sitten katsoa itsepintaisesti koko jakson alusta loppuun, mutta tuskaa se tuotti. Lääkärillä oli hassu aksentti mutta siihen ne ilonaiheet sitten jäivät. Se oli se yksi hauska sketsi sitten vaan joku vahinko.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tämänkin sarjan kanssa on käynyt perinteisesti eli sketsit uppoavat yhä paremmin ja paremmin mitä enemmän sarjaa seuraa. Eka jakso meni vähän ihmetellessä, mutta nykyään joka jaksosta saa jo monet makoisat naurut.

Tänään paras sketsi oli kaikessa outoudessaan Danny-sketsi. "Sami mitä vittua?!?" (Nimi ei ehkä ollut Sami mutta enivei).

edit: nimisekoilua
 
Viimeksi muokattu:

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viime viikkoon asti parani jakso jaksolta, mutta nyt oli vähän heikompi esitys. Ei oikein mitään huippujuttua, parhaina ehkä palkkaneuvottelu ja verkostomarkkinointi. Tuo palkkaneuvottelu oli niitä YouTubeen "vuotaneita", en usko että sitä aiemmissa jaksoissa on nähty.

On sarja siinä määrin vakuuttanut, että luulen DVD:n löytävän tien hyllyyni. Todellinen arvo varmasti selviääkin vasta useammilla katseluilla.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
V-man kirjoitti:
Tämänkin sarjan kanssa on käynyt perinteisesti eli sketsit uppoavat yhä paremmin ja paremmin mitä enemmän sarjaa seuraa. Eka jakso meni vähän ihmetellessä, mutta nykyään joka jaksosta saa jo monet makoisat naurut.

Tänään paras sketsi oli kaikessa outoudessaan Danny-sketsi. "Sami mitä vittua?!?" (Nimi ei ehkä ollut Sami mutta enivei).
Nerokasta oli se, kuinka se sketsi osattiin lopettaa siihen. Parhautta!
Mulle toimi myös se loppupään nuorisokrimis/autostereot-sketsi. Vedettiin yli ja sitten vielä ihan törkeesti yliyli. Ihan kuin Simpsoneissa joskus vitos-kutos-seiskaesityskaudella.

Ihan kelpo sarja. Jos julmahuvit oli mestaruussarjaa on tää kuitenkin ihan hyvää mestistasoa.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
mäkine kirjoitti:
Nerokasta oli se, kuinka se sketsi osattiin lopettaa siihen. Parhautta!

Juu niin oli, aivan loistava. "no kappas" vai mitä se siihen heitti ja jatkoi ruokailuaan. Huumori on välillä niin pieniä asioita.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
mäkine kirjoitti:
Mulle toimi myös se loppupään nuorisokrimis/autostereot-sketsi. Vedettiin yli ja sitten vielä ihan törkeesti yliyli.

"Tarviitko avaimia vai meetkö henkarilla sisään?"

"No mä meen henkarilla" ;)
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä eilen tullut jakso oli mielestäni vähän vaisumpi kuin aikaisemmat, mutta ei huono ollut sekään. Sopivan kuivaa ja yllätyksellistä huumoria. Ehkä paras tähän mennessä on kuitenkin ollut rahastosijoittajista kertova sketsi. Kokonaisuudessaan ohjelma on todella tervetullut lisä suomalaiselle huumorikartalle.
 
Viimeksi muokattu:

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä treffi-ilmoituksen tekeminen veti kyllä huiput. Myös kokkiohjelma toimi.

Ei ole kyllä lähelläkään sitä tasoa, mitä ennakko mainoksissa annettiin olettaa, mutta tuskinpa se ketään yllätti. Tähän mennessä ihan perus kauraa.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Hyvin toimii tämä ainakin meikäläiselle, sopivan rajua sketsiä. Tänään nauratti kokit, treffi-ilmoituksen teko, muumioituneet aviomiehet ja yliannostus seiskaa, salkkareita ja antti tuiskua.
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Daespoo kirjoitti:
Hyvin toimii tämä ainakin meikäläiselle, sopivan rajua sketsiä. Tänään nauratti kokit, treffi-ilmoituksen teko, muumioituneet aviomiehet ja yliannostus seiskaa, salkkareita ja antti tuiskua.

Niin se on haukaa miten eri asiat on hauskaa. Ei meinaan mun mielestä ollut noissa paljoa hauskaa. Mutta se pankkiryöstösketsi sai jopa hymyilemään. Kaikkinensa, monet verrannut Julmahuviin ja sanonut ettei sille pärjää mutta kyllä tää jo melkein yhtä huono on.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Kyllähän tuota katsoo ja pienet hymähdyksetkin sai minussa aikaan. Vertaaminen Julmahuviin on vähän kaukaa haettua. Julmahuvi oli vielä "extriimimpää" huumoria, kuin K&M. Julmahuvi vaatii ihan tietynlaisen asennoitumisen. Siinä ei minua monikaan asia pistänyt edes hymähtelemään.
K&M:ssä on sketsit on mielestäni suunnattu vähän eri tavalla ja sitä on jollain tavalla helpompi katsoakin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jukan takahiukset kirjoitti:
Julmahuvi vaatii ihan tietynlaisen asennoitumisen.
Julmahuvi vaatii katsojaltaan enemmän, se ei ole valmiiksi pureskeltua kummelihuumoria. Tai en minä ainakaan ole sen katsomiseen sen kummemmin koskaan asennoitunut.

Kummeli perustui pitkälti perinteiseen hassutteluun nimillä ja ulkomuodoilla sekä täydellisellä reikäpäisyydellä, tämä Ketonen & Myllyrinne taas tuntuu perustuvan aika tylyyn, paikoin mustaankin huumoriin. Julmahuvi rakensi huumorinsa pitkälti parodiaan, ja sen huumori aukeaa parhaiten, jos katsojalla sattuu olemaan edes pieni haju parodian kohteesta. Mulle parodiat ovat aina sopineet, Kummelin sketseistäkin parhaiten ovat naurattaneet ne, joissa on löytynyt yhtymäkohta johonkin todelliseen tai ajankohtaiseen asiaan.
---

Youtubeen oli ilmestynyt muutamia uusia Ketonen & Myllyrinteen pätkiä. Täällä kehuttu "Agentti" oli mielestäni todellä köyhä, "Myrkkysienet" alkoi jo nolottaa. Sen sijaan se sijoitusneuvoja-pätkä nauratti kaikessa älyttömyydessään. Luomuteurastajassa päästiin näyttelemisessä jo ihan uudelle tasolle, mutta huumori meni mun makuun hiukan yli. Tappamisen kuvaileminen on mielestäni mautonta, oli kyseessä sitten huumoriohjelma tai ei.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Ihan ok ohjelma, ei mitään uutta kuitenkaan komediataivaalle. Eilen nauratti Kokkien ensimmäinen törmääminen, koska se tuli niin shokeeraavana iskuna. Sitten mentiin ihmeelliseen huitomiseen, joka ei enää niin naurattanut. Muuten jaksosta ei paljon erikoista jäänyt mieleen. Treffi-ilmoittelija oli liian pitkä sketsi, meni jo hyvin läpi siinä vaiheessa kun rupesi "keskustelemaan" daamin kanssa.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
sampio kirjoitti:
Julmahuvi vaatii katsojaltaan enemmän, se ei ole valmiiksi pureskeltua kummelihuumoria. Tai en minä ainakaan ole sen katsomiseen sen kummemmin koskaan asennoitunut.

Näinhän se on. Itsestään selvää on, että Julmahuvi ei uppoa kovin helposti tähän uffaffaa, onks viljoo näkyny?, apuuva! ja joperuonansuu porukkaan. Yhtään nostamatta ketään jalustalle taikka aliarvioimatta ketään, väittäisin, että Studio Julmahuvi uppoaa paremmin vähän koulutetumpaan ja älykkäämpään porukkaan.

Ketonen & Myllyrinne on ollut aikamoinen pettymys lupauksia herättävän avausjakson jälkeen. Eilinen jakso hymyilytti muutaman kerran, mutta ei sen enempää.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Löytyyx sitä Danny-sketsiä mistään netistä ? Oli ihan päällikkökamaa !
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Jermu kirjoitti:
Yhtään nostamatta ketään jalustalle taikka aliarvioimatta ketään, väittäisin, että Studio Julmahuvi uppoaa paremmin vähän koulutetumpaan ja älykkäämpään porukkaan.

Ilman sarvia ja hampaita väittäisin, että koulutuksella ei tässä kohtaa juuri ole merkitystä. Älykkyydestä voidaankin jo sitten keskustella.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
sampio kirjoitti:
Julmahuvi vaatii katsojaltaan enemmän, se ei ole valmiiksi pureskeltua kummelihuumoria. Tai en minä ainakaan ole sen katsomiseen sen kummemmin koskaan asennoitunut.

Julmahuvi rakensi huumorinsa pitkälti parodiaan, ja sen huumori aukeaa parhaiten, jos katsojalla sattuu olemaan edes pieni haju parodian kohteesta. Mulle parodiat ovat aina sopineet, Kummelin sketseistäkin parhaiten ovat naurattaneet ne, joissa on löytynyt yhtymäkohta johonkin todelliseen tai ajankohtaiseen asiaan.
Itse en hirveästi tykännyt Julmahuvista. Sen esitysaikana en katsonut sitä minuuttiakaan koskaan. Lainasin taannoin DVD:t ja toisen levyn kohdalla annoin periksi. En yksinkertaisesti jaksanut sitä. Minulle se vaati asennoitumista, muuten en olisi jaksanut sitä ollenkaan. Olihan siellä muutama hyväkin juttu mukana, mutta valtaosa ihmisistä tuntuu muistavan aina vain "misha?" sketsin ja muksunurkan, jotka eivät älykkyydeltään ainakaan päätä huimannut. Menivät juuri tuohon Kummeli-kategoriaan. Valmiiksi naurettu ja alleviivattu huumori on kaikkein pahinta lajia. Siihen syyllistyi myös älykköjen Julmahuvi.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jukan takahiukset kirjoitti:
Valmiiksi naurettu ja alleviivattu huumori on kaikkein pahinta lajia. Siihen syyllistyi myös älykköjen Julmahuvi.
En pitäisi sitä minään "älykköjen" viihteenä, ehkä se lähinnä vaatii jonkinmoista yleissivistystä, että osa jutuista aukeaa. Enkä tarkoita, että sinä olisit mikään pahvi, vain ihan yleisluontoisesti totean tuon. Meinaan vaan sitä, että esimerkiksi pashaistit ja neuvostoliittolainen elokuva olivat mielestäni hauskoja juttuja, koska niiden idea aukesi minulle heti, joku toinen taas saattaisi pitää niitä täysin tylsinä tapauksina. Eikä muksuluurikaan ollut aivan kummelimaista häröilyä, vaikka ehkä lähinnä sitä. Miska oli mielestäni aika kaukana peruskummelista.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Luomuteurastaja oli hyvä pätkä, joskin ehkä hitusen liian pitkä. Tiivistämällä sketsistä olisi saanut ehkä iskevämmän. Kyllähän tuossa ohjelmassa on ihan hyviä sketsejä ollut, ei käy kieltäminen. Jotenkin meikäläiselle tulee yhä näyttelijöistä jollain ihmeellisellä tavalla edelleen mieleen Velipuolikuu ja Kari Heiskanen.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Tämän iltaisen jakson aikana en naurahtanut kertaakaan.

Höpöttävä tarjoilija oli etäisesti huvittava, mutta siitäkin puuttui se "punch-line"
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Ei iske sitten millään Ketonen och Myllyrinne, sääli kun odotin tältä showlta sitä että jopa naurattaisi samanlailla kuin Kummeli pätkät.

Nevada ohjelman kanssa samaan kategoriaan, sääli sanoa mutta tämä on silkkaa paskaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös