Ketonen & Myllyrinne

  • 86 392
  • 222

Kostaja#2

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Hiki-Hockey. Sympatiat Rauman Lukolle.
Ainakin ensimmäinen puolikas tämän päivän jaksosta oli kyllä kohtalaisen vaisu esitys. Ekan kauden sketseistä muutama nauratti jopa aivan sikana mutta nyt en ainakaan vielä edes hymähtänyt. Katsotaan paraneeko taso.
 

d2uce

Jäsen
Ensimmäinen jakso oli kyllä heikompi kuin yksikään ensimmäisen tuotantokauden jaksoista. Pingispallo -sketsi oli kyllä ihan hyvä, mutta muuten aika nihkeää tekemistä.
 
Juu ei mitään hirveitä naurunpyrskähdyksiä saanut aikaiseksi. Muutama sketsi pisti hymyilyttämään, mutta eipä tuossa nyt muuten mitään ikimuistoista Suomi-komediaa tehty.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olipas kehno aloitus. Pingispallojutussa tuntui aluksi olevan aineksia johonkin, mutta ei siitä sitten lopulta kehittynyt oikeastaan mitään. Paljon pitää parantaa.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Kieltämättä vielä surkeampi aloitus kuin odotin. Edellinen kausi oli heikko, kuten jo aiemmin olen todennut, mutta silti vähän enemmän odotin tältäkin jaksolta. Ei yhtään hyvää juttua ollut.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Kieltämättä vielä surkeampi aloitus kuin odotin. Edellinen kausi oli heikko, kuten jo aiemmin olen todennut, mutta silti vähän enemmän odotin tältäkin jaksolta. Ei yhtään hyvää juttua ollut.

Miksi sä katsot sarjaa jota olet jo nähnyt ja heikoksi todennut?
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Miksi sä katsot sarjaa jota olet jo nähnyt ja heikoksi todennut?

Viime kausi oli kokonaisuudessaan heikko, mutta muutamia ihan kelvollisia juttuja siellä joukossa oli. Tämän kauden maistiaiset olivat myös ihan ok-kamaa, joten ihan mielenkiinnon vuoksi ainakin tämän avausjakson halusin nähdä. Olen ollut itse aina sitä mieltä, että hyvät suomalaiset komediasarjat ovat olleet lähinnä kummeleiden ja pulkkisten varassa, joten uusille tulokkaille olisi tilaa. Valitettavasti tämä sarja ei näytä tällä(kään) kaudella yltävän sille tasolle kuin olisin toivonut ja jopa odottanutkin.
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pomo: Mun on pakko nyt kysyä ihan suoraan: juot sä?
Alainen vaivaantuneena: En!
Pomo: Mä juon. Ihan helvetisti. Joka päivä. Oon nytkin kännissä.

Äijä kolmiodraamassa: Ja nyt, mä meen miestenhuoneeseen. Sillä välin, naiset, miettikää, ootteks te pingispalloja.

Hahhahhhahah. Täydellinen putoaminen täältä, vaikka jälkimmäisessä vähän naisia halveksittiinkin :D
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Pari hyvää läppää, muut aika surkeita.

Ei hyvä aloitus, toivotaan että paranee.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Eipä tosiaan erikoista. Hieman sellaista samaa ongelmaa, kuin monessa muussakin suomalaisessa komediassa, että pitää katsoa noin 10 kertaa uusintana, ennenkuin alkaa naurattaa. Myös äänitys on suomalaisissa ohjelmissa ongelmana eli äänet ovat liian hiljaisella.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Viime kausi oli kokonaisuudessaan heikko, mutta muutamia ihan kelvollisia juttuja siellä joukossa oli. Tämän kauden maistiaiset olivat myös ihan ok-kamaa, joten ihan mielenkiinnon vuoksi ainakin tämän avausjakson halusin nähdä. Olen ollut itse aina sitä mieltä, että hyvät suomalaiset komediasarjat ovat olleet lähinnä kummeleiden ja pulkkisten varassa, joten uusille tulokkaille olisi tilaa. Valitettavasti tämä sarja ei näytä tällä(kään) kaudella yltävän sille tasolle kuin olisin toivonut ja jopa odottanutkin.

Aivan samaa mieltä! Ensimmäisellä tuotantokaudella oli muutama yksittäinen hyvä juttu, mieleen muistuu ainakin ihan hauska luomuteurastaja sekä ensimmäisen osan ensimmäinen sketsi jossa jääkiekkotoimittaja haastatteli näyttelijää esityksen väliajalla omalla lätkäjargonillaan. Itsekin siis katsoin tämän avausjakson ihan mielenkiinnosta, ja petyin kyllä pahasti..

Siinä viimeisessä sketsissä (jossa firmaa oltiin hakemassa konkurssiin kun sitten yhtäkkiä työntekijä alkoi vuodattamaan rakkauttaan pomolleen) jopa arvasin etukäteen sen käänteen mikä siinä tuli.. että siis tilanne kääntyy yhtäkkiä jotenkin päälaelleen, en nyt toki etukäteen arvannut mitä siinä tarkalleen sanotaan. Sketsi meni alusta asti niin selkeästi siihen suuntaan..
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Taas ovat julkaisseet markkinointimielessä pari pätkää youtubeen. Ei mitään huikean huumorin riemujuhlaa, mutta toisinaan ihan hauskaa kuitenkin.
http://www.youtube.com/watch?v=kZiFb4wUWeA
http://www.youtube.com/watch?v=IVTSbyHmk5Y

Ihan samoilla linjoilla Taitopelaajan ja PataJaskan kanssa ollaan, mutta nämä pari pätkää olivat molemmat oikeasti hauskoja! Paljon parempia kuin mikään mitä ensimmäisessä jaksossa nähtiin, joten annan sarjalle ainakin vielä jakson verran aikaa näyttää kyntensä.
 

d2uce

Jäsen
Nyt on pari jaksoa uutta tuotantokautta tullut ja molemmissa on sketsit olleet pääosin liian pitkiä ja ne ovat jostain syystä jatkuneet vielä "huipennuksen" jälkeenkin. Toinen jakso oli jo parempi kuin ensimmäinen, vaikka ei mitään ihan ykköskauden kaltaisia nauruja irrottanutkaan. Muutama ihan hyvä pätkä kuitenkin.

Vähän lyhyempiä pätkiä väliin niin jaksaa näitä pidempiäkin sitten paremmin.

"Ilari kysyy mikä on elämän tarkoitus. No se on, Ilari, paasto."
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Eipä taaskaan kokonaisuus ollut kummoinen, mutta alun "kulttuuririippuvainen" -sketsi oli todella hyvä, lähestulkoon herrojen paras. Loistavasti haettu kontrasti kulttuuri - alkoholi: "no mä aloitin aamun yhdellä terävällä teatteriesityksellä ja sit tossa puistossa mä vetäsin puolikkaan James Joycen Onassiksen.."

Ja että taidegallerian ovella sanotaan "herralla on liikaa pohjia" =) tämä on sitä hjuumoria..

Sen sijaan taikatemppuja tekevä kirugi oli tylsä ja aivan liian pitkä, eikä niitä ainaisia "millä eläimellä on suurin penis/pussit" -juttuja vaan enää jaksa..
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Barbaari-jutussa pääsi nauru. Samoin ensimmäisessä sketsissä, muuten oli kyllä vieläkin aika jäisen oloista. Ekan tuotantokauden taso on vielä kovin kaukana, mutta toki tämä jakso oli reippaasti parempi kuin ensimmäinen tältä kaudelta.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Missasin sitten kokonaan koko jakson, kun katsoin Realin peliä urheilukanavan puolelta. Päivällä ajattelin jo, että täytyy laittaa ajastimelle. Enpä sitten laittanut. Onneksi tulee näköjään uusintana ensi lauantaina.
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Katsoin sitten äsken omalta osaltani ensimmäisen jakson K&M:n kakksosseasonista ja täytyy kyllä sanoa, että silkkaa paskaa oli tarjolla. Yhtään kertaa ei ollut edes lähellä, että olisi naurattanut, ja montaakaan sketsiä ei jäänyt millään tavalla edes mieleen. Juutalaispätkä oli tosin erityisen pitkäveteinen ja ala-arvoisen huono. Ei todellakaan näin!
 

d2uce

Jäsen
Kyllä tuntuu siltä, että parempaan päin ollaan kokoajan menossa. Nyt toistamiseen nähtynä juurikin tuo juutalaissketsi oli todella hyvä, hyvä jatko sille pyörätuolisketsille.

Kaikille ei toki aukea K&M:n jutut, mikä ei tosiaan ole mikään ihme. Kaikkia on erittäin vaikea (=mahdotonta) miellyttää. Jotkut sketsit vaativat toisen, ehkä jopa useamman katselukerran ennenkuin ne todella aukeavat. Aikaismmin kritisoin hieman noista liian pitkistä sketseistä, mutta toisella kerralla nuo pitkiltäkin tuntuneet pätkät olivat melko lyhyen tuntuisia.

Loppuun vielä totean, että K&M:n sketsit eivät välttämättä rakennu lopussa olevan punchlinen varaan, vaan sketseissä on usein koko ajan jotain meneillään ja uskaltaisin jopa väittää näiden pohjautuvan melko hyvään näyttelemiseen, verrattuna johonkin muuhun suomihupailuun.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kokonaisuutena tämä toinen kausi on ollut tähän mennessä pettymys, vaikka joitain helmijuttuja on mukaan eksynyt. Kaikki on toki suhteellista, Ketonen & Myllyrinne on silkkaa Monty Pythonia, kun vertaa vaikka tänään tulleeseen Petelius & Ruonansuun 6packiin.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
En löytänyt tota eilen tullutta uudempaa viinakauppa-sketsiä youtubesta. Onkohan sitä siellä vielä ollenkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös