Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 327 624
  • 66 844

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eikös se olis jo liikenneturvallisuuden vaarantamista jos ottaa kuvia ja ajaa samalla. Ei tuo kai nyt maailmaa mullistava tieto ole että siltaa saa ajaa. Mutta on se aika pähee silta.

No teillä nyt on maalla omat juttunne. Samaan aikaan kaupungissa tulin juuri kotiin ja laitoin television päälle. Jotain vitun helvetin ihmeellisiä DVB-T (keksitty, mutta tuota luokkaa) ja sitten piti hakata OK tai EXIT kaikista säätimistä ja nyt kuva näkyy taas.

Kävelin ratikkapysäkiltä kotiin kaljakassin kanssa niin kuin aina ennenkin. Asuinalue on rauhallinen. Nyt kuitenkin sattui tilanne. Semmoinen parikymppinen pipopää lyöttäytyi seuraan. Yritin kiristää askelta ja menin tien toiselle puolelle. Koko ajan hän pyysi vain yhtä olutta, koska sinullahan tuossa selvästi on.

Kyllähän siinä ehti miettiä joudunko ryöstetyksi tai tuleeko stiletti kylkeen. Ei tullut ei.

Annoin sitten hänelle kaljan muovikassistani ja sitten se kipitti karkuun. Katsoin taakseni, niin joku kaveri siihen lyöttäytyi seuraan. Siellä ne naureskelee näin helppoa tämä on.

Onneksi minä nauran, kun ei tule laskuhumalaa, kun jätitte säkkini ryöstämättä. Jos ne olisi tämän halunneet, niin en olisi tapellut vastaan.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kiuas lämpenee pikkuhiljaa "Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit" -ketjussa. Jännä nähdä mihin tämä menee. Daespoo huudettu.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Pitää varmaan mennä SexBoxOne-ohjain kauppaan ens viikolla. Nykyinen sai liikaa nyrkistä... Heikkoja ovat perkeleet
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Terveisiä Ruotsista. Janssonin kiusaus oli hyvää ja siellä ne ruottalaiset kanteli kuusia koteihinsa ihan niinku me Suomalaiset tehdään täällä. Ei nää kansat paljon poikkea toisistaan. Toiset on vaan homoja......
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Kävin rapelipäissäni Burger Kingissä ja nappasin mukaan kupongilla 2x Steakhouse ateriaa hintaan 12e ja 4kpl Chili Bites 2e. Söin koko setin eli varmaan viikon edestä kaloreita. Hyvää oli, mutta nyt tuntuu että sydänkohtaus tulee ihan justiinsa.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Sushi buffetissa tuli tänään käytyä, hyvää oli ja pari kaljaa siinä sivussa tuli tempaistua, eipä mulla muuta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sushi buffetissa tuli tänään käytyä, hyvää oli ja pari kaljaa siinä sivussa tuli tempaistua, eipä mulla muuta.

Sushi ei muuten oo niin hyvää kuin sanotaan, vaikka on ihan ookoo. Olut toki on elämän tarkoitus (mieti tämä Pauli Hanhiniemen äänellä).
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Sushi ei muuten oo niin hyvää kuin sanotaan, vaikka on ihan ookoo. Olut toki on elämän tarkoitus (mieti tämä Pauli Hanhiniemen äänellä).
Juu ei mitään maagista, mutta ihan ok jos sopuhintaan buffaan pääsee. Vähän sama kuin leipyset monenlaisilla täytteillä juhlapöydässä. Olisi kiva tehdä itsekin mutta maksaisi tolkuttomasti kaikki erilaiset tarpeet hankkia jos tahtoisi kunnolla vaihtelua.

Kylläpä rupesikin tekemään mieli graavilohta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Lukaisin tämän jutun hesarista, Tutkimus: Poliittinen keskustelu internetissä on taantunut kuusivuotiaiden tasolle - Tiede - Helsingin Sanomat

Miten mulle tuli mieleen tuosta mieleen tämä palsta ja sen politiikka/mamuketjut.
Mutta auta armias kun se ei nykyään enää edes pysy niissä omissa ketjuissaan. Sitä samaa saa lukea joka helvetin Patrik Laine ketjua myöten, että mitä mieltä se Pate onkaan natseista, anarkisteista, mamuista ja mitkä rajat pitäis olla kiinni ja mitkä ei.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Käsipallon tyttöjen MM-finaali Ranska - Norja.

Ranskan urheiluministeri lähikuvassa. Sanoisin, että panisin.
 

sinikettu

Jäsen
Sulla on kyllä ihme ikärasismia naisten suhteen.
En se minä, vaan naiset. Kyllä minulle maturet aina välillä maistuisivat (tosin ei varmaan ihan 46-vuotiaat), mutta minä en vielä syystä tai toisesta maistu yleensä heille. 20-vuotiaissa naisissa on vielä se hyvä piirre, ettei heillä yleensä hirveän ole hirveästi odotuksia, eikä paineitakaan kasaudu. Saldo on näillä keskimäärin ehkä pari mitäänsanomatonta seurustelusuhdetta ja saman verran kömpelöitä kännipanoja baarin jälkeen. Noiden jälkeen meikäläinenkin näyttäytyy coolina ja taidokkaana panomiehenä melkeen aina. Toki on sitten niitä vähän kevytkenkäisimpiä, jotka ovat antaneet puolelle kylälle ennen yhdeksäätoista ikävuotta, mutta yllättävän vähän niitäkin omissa piireissä näkyy. Varmaan näkisi enemmän, jos kävisi kaupungin yleisten juottoloiden tanssilattialla vähän useammin. Maailmankaikkeuden mystinen vetovoima ei kuitenkaan syystä tai toisesta halua johdattaa minua ja heitä yhteen kovinkaan usein.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Niin heikosti menee, että paremmista vaihtoehdoista fantasiointikin keskittyy eurooppalaisiin urheiluministereihin?

On tässä nyt reilun vuoden seurusteltu, mutta ihan omista sinkkukokemuksista tiedän, että se on ihan sama mistä haaveilee, kun ei saa kuitenkaan.
 

sinikettu

Jäsen
Joululoma on kyllä vuoden paskin loma. En oikee vaan tiedä miksi. Ihan mukavaa tässä pitäis olla, mutta nakertaa melkee yhtä paljon kuin viime ja toissa joululomalla. Sitä ennen en muista, mitä tapahtui.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös