Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 319 780
  • 66 807

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Aivan klassista vihapuhetta taas:

Mitä sä selität taas, tuo lihis kahdella nakilla on optimi kombo. No vähän pahoitin mieltäni kun oletit minun olevan lihis kahdella nakilla -yhdistelmän vihaaja. Hyvin pelattu taas.

Kylläpä nyt joulun pilasit senkin porvaririistäjä. Pistän Areenasta pyörimään Täällä Pohjantähden alla ja joka kerta kun riistäjärovastinna näkyy ruudussa niin ajattelen että tuopa se on yksi Turha Kaukalo.

Laitoitko kaikki mausteet?

Ja kyllä, laitoin kaikki mausteet.

PS: riistäjärovastinna on itse asiassa sukulaiseni.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mutta ajatelkaapa kuinka outoja ne siellä lappeen Rannassa ja Savonlinnassa ovatkaan, kun eivät nakkeja ollenkaan piirakoihinsa pane, vaan munaa ja/tai kinkkua vain. Eikä kukaan ulkopuolinen edes koskaan muista, notta kumpiko oli vety ja kumpi atomi.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
"Paskat bändit" -ketju suht.sekavine perusteluineen saattaa toistaiseksi olla yksi Jatkoajan huonoimmista ketjuista. Olen hieman yrittänyt miettiä tuota vastausta siitä asti, kun joku nimimerkki otti tuossa taannoin tuon "paskin ketju" kysymyksen ilmoille.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mutta ajatelkaapa kuinka outoja ne siellä lappeen Rannassa ja Savonlinnassa ovatkaan, kun eivät nakkeja ollenkaan piirakoihinsa pane, vaan munaa ja/tai kinkkua vain. Eikä kukaan ulkopuolinen edes koskaan muista, notta kumpiko oli vety ja kumpi atomi.

Kaveri on käynyt Savonlinnassa ja oli kuulemma outoa menoa. Lappeenrannasta eikö oo se kamala Hynynen? Tunnen erään tyypin, joka on kotoisin Mikkelistä.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Samsung Galaxy S4 has evolved to Galaxy S8.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Suomalainen muuttuu näin Joulun alla totaaliseksi idiootiksi. Tai siis idioottejahan ollaan ympäri vuoden mutta nyt se korostuu. Itsekkyys ja välinpitämättömyys. Siinä ne hyvän Joulun jokavuotiset merkit.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tänään on sellanen päivä, kun ihmiset kirjottelevat johonkin facebookkiin siitä kuinka kaupassa oli tänään muitakin ja se heitä niin ärsytti.
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Suomalainen muuttuu näin Joulun alla totaaliseksi idiootiksi. Tai siis idioottejahan ollaan ympäri vuoden mutta nyt se korostuu. Itsekkyys ja välinpitämättömyys. Siinä ne hyvän Joulun jokavuotiset merkit.

Miten tämä näkyy?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään on sellanen päivä, kun ihmiset kirjottelevat johonkin facebookkiin siitä kuinka kaupassa oli tänään muitakin ja se heitä niin ärsytti.
Ei ärsyttänyt. Ei siellä kaupassa ollut paljoakaan immeisiä. Ehkä se riippuu kaupasta tai näillä kulmakunnilla on hiljaista. Ja enhän minä ole missään facessa ... Ehkä siellä on ruuhkaa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ei ärsyttänyt. Ei siellä kaupassa ollut paljoakaan immeisiä. Ehkä se riippuu kaupasta tai näillä kulmakunnilla on hiljaista. Ja enhän minä ole missään facessa ... Ehkä siellä on ruuhkaa.

Ei ollut minunkaan lähikaupassani erityistä ruuhkaa. Suomi 100 -leivoksia oli -60% alennuksella, kaksi kappaletta 1,20 euroa. Ostin pois. Huomiseksi ostin myös -60% alennuksella ison lähiruoka-lasagnen. Niillä mennään.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jospa muuttais Kanadaan.

Työviisumiin tarvitsee pisteitä, mutta onnistuu helposti, jos on koulutusta ja kymmenisen tuhatta euroa käteistä. Ne vaativat sen käteisen, että pärjää muutaman ensimmäisen kuukauden ennen ensimmäistä palkkapäivää.

Tarvetta on kaikenlaisille aloille.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kuka on palstan Virallinen Köyhä? Jotain NHL-hassuttelua ilmeisesti, koska eihän @petter ole rapakon takana ollut pelissä, vaikka hänen taannoinen Istanbulin retki aiheuttikin valtaisan kohun.

Vaikka lennot maksoi vain 99e. Menen nyt R-kioskille ostamaan 4pv:n seutulipun ja hinta on vaatimattomat 35 euroa.

Ei voi kuin ihmetellä tätä sekoilua.
 
Kuka on palstan Virallinen Köyhä? Jotain NHL-hassuttelua ilmeisesti, koska eihän @petter ole rapakon takana ollut pelissä, vaikka hänen taannoinen Istanbulin retki aiheuttikin valtaisan kohun.

Vaikka lennot maksoi vain 99e. Menen nyt R-kioskille ostamaan 4pv:n seutulipun ja hinta on vaatimattomat 35 euroa.

Ei voi kuin ihmetellä tätä sekoilua.
Nyt meni arvon @pernaveikko tägi väärälle @petter :ille kun piti mennä @pettter ;ille
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt alkaa olla jouluvalmistelut tehty. Kuusi on koristeltu, sauna siivottu, lahjat pakattu. Kynttiläkin on jähmettymässä. Kinkku on uunissa. Nyt voisi vaikka rentoutua.

Telkkarissa pyörii joku jalkapallo-ottelu. Luin aamulla lehdestä että C. Ronaldo tienaa 75 miljoonaa, Messi muutaman miljoonan vähemmän. "Messin joukkue" johtaa. Kohtahan tämä loppuukin.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Telkkarissa pyörii joku jalkapallo-ottelu. Luin aamulla lehdestä että C. Ronaldo tienaa 75 miljoonaa, Messi muutaman miljoonan vähemmän. "Messin joukkue" johtaa. Kohtahan tämä loppuukin.
Tämä on ehkä tyylikkäin ja osuvin La Liga -synopsis, jonka olen koskaan lukenut.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Meidän piti lähteä klo 18 maissa 350 km päähän joulunviettoon, mutta karmea ajokeli ja se, että tyttö ei suostunut nukkumaan päikkäreitä, sai siirtämään lähdön aamuun. Vitun hyvä päätös. Nyt vähän siemailua ja illemmalla rahvaan kanavalta Patrik Lainetta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt alkaa olla jouluvalmistelut tehty. Kuusi on koristeltu, sauna siivottu, lahjat pakattu. Kynttiläkin on jähmettymässä. Kinkku on uunissa. Nyt voisi vaikka rentoutua.

Sama juttu. Joululeivonnaiset ja ruoat on tehty ja hankittu. Joululahjat on paketoitu. Ja joulusiivoukset on tehty ja pirtti koristeltu. Nythän sitä voisi tosiaan alkaa taas rauhoittumaan ja viettämään sitä rakasta joulua. Olen saapunut jo tänään aamulla isäni tykö joulun viettoon.

Mutta olipahan vaan taas mukavaa joulunalusaikakin. Ainakin tällaisen mielestä, joka tykkää leipomisesta ja kokkailusta. Oli mukavaa kokkailla ja kuunnella samalla jouluradiota. Leppoisasti meni kaksi viikkoa ennen joulua.

Telkkarissa pyörii joku jalkapallo-ottelu. Luin aamulla lehdestä että C. Ronaldo tienaa 75 miljoonaa, Messi muutaman miljoonan vähemmän. "Messin joukkue" johtaa. Kohtahan tämä loppuukin.

Tämä fudispelikin tuli katseltua tänään ja illalla tulee vielä NHL-ottelu. Tämä aatonaatto on penkkiurheilijalle oikein onnen päivä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tänään odotan Patelta paljon. Meni Elöl Klässikö vähän pillulleen, nääs. Katoin 20 sek. kyläpaikassa, näin tilanteen ja suljin television.

Piti käydä Kehäykkösen ulkopuolella eikä se oo miellyttävää. Oon mieluiten kotona ja huomennakin pitää käydä landella, nimittäin Malmilla. Annettiin oikein saapumisohjeet, hyvä tavaton, miten siellä pärjää. Kuulemma pääsee "joulusaunaan", voi vittujen kevät ja vitun ikenet että on kaikkea "perinnettä". Ihan ilkeyttäni kenties saunaan menen.
 

Nick Neim

Jäsen
Tämä joulu on sinkuille vähän ikävää aikaa. Pariskunnat (luonnollisesti) viettävät joulua tahoillaan, enkä itse ole niin kauhea jouluihminen, että päivää enempää viettäisi sukulaisten parissa. Illaksi kun koittaa järkkää kisastudiota, niin aika vaisuksi jää osallistujalista, vaikka tänään ei ole edes aatto. Ymmärrettävää, mutta valitettavaa.

Pistin muuten ihan vapaaehtoisesti äsken joululaulun soimaan, kun pitäähän se kerta vuoteen kuulla Walking in the air, eikä vielä radiosta ole tullut vastaan. Harvoja joululauluja, joista oikeasti pidän. Tai no, mielletäänkö tuota edes ns. perinteiseksi joululauluksi, mutta Snowmanin tuomat fibat tekee siitä omassa mielessä aina joululaulun.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tämä joulu on sinkuille vähän ikävää aikaa. Pariskunnat (luonnollisesti) viettävät joulua tahoillaan, enkä itse ole niin kauhea jouluihminen, että päivää enempää viettäisi sukulaisten parissa. Illaksi kun koittaa järkkää kisastudiota, niin aika vaisuksi jää osallistujalista, vaikka tänään ei ole edes aatto. Ymmärrettävää, mutta valitettavaa.

Pistin muuten ihan vapaaehtoisesti äsken joululaulun soimaan, kun pitäähän se kerta vuoteen kuulla Walking in the air, eikä vielä radiosta ole tullut vastaan. Harvoja joululauluja, joista oikeasti pidän. Tai no, mielletäänkö tuota edes ns. perinteiseksi joululauluksi, mutta Snowmanin tuomat fibat tekee siitä omassa mielessä aina joululaulun.

Ei oo joulu mun bileet, vaikka olenkin pariutunut. Laitoin kuulokkeisiin Alice Cooperia, vitun joululaulut, ehkä Hanoin Dead by Xmas kohta. Ko. bändin Love's An Injection on muuten upea rockkappale. Heillähän niitä riittää. Upeita rockkkappaleita. Jos joisin niin ottaisin jallun just nyt.
 

Nick Neim

Jäsen
Ei oo joulu mun bileet, vaikka olenkin pariutunut. Laitoin kuulokkeisiin Alice Cooperia, vitun joululaulut, ehkä Hanoin Dead by Xmas kohta. Ko. bändin Love's An Injection on muuten upea rockkappale. Heillähän niitä riittää. Upeita rockkkappaleita. Jos joisin niin ottaisin jallun just nyt.
Juuri tässä jokunen päivä takaperin ehdin raapustella, kuinka olen välttynyt joululauluilta tänä vuonna. Ihmettelen. Ero edellisiin vuosiin on valtava, en osaa edes sanoa mistä tuo johtuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös