Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 782
  • 66 797

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Taisi olla @Turha Kaukalo jota ystävällisesti opastin, taisi oppia. Hei Turhis, asuksää Kalliolla vai Kalliossa?

Kyllä kyllä, Bebeto minua ystävällisesti neuvoit tässä asiassa. Kalliossahan täällä ollaan perseet olalla Josafatin kallioilla. Dallailin tänäänkin Hesarilla ja nauratti, että katuhan on suomeksi oikeastaan Vantaankatu.
 

sinikettu

Jäsen
Joulukuu on lopulta aika paska kuukausi. Lomakin käytännössä alkoi, vaikka tentissä pitää käydä ens viikolla.

Olispa jo tammikuu.

Ei oikein jaksais lomailla tässä kohtaa.
 

sinikettu

Jäsen
On kyllä mahtava näky, kun etusivuprofiilista näkee isotissisen naisen tiukassa paidassa laittavan hiuksiaan kuntoon molemmat kädet pään korkeudella. Tänään näin taas pitkästä aikaa. Kesti varmaan puoli minuuttia. Se oli hienoa se.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mulle tulee jotenkin aina mieleen Yoko Ono tuosta Yonoton-sovelluksesta. Paul McCartney olisi varmaan halunnut ladata sen jo 60-luvulla itselleen.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen kännissä Lepran yöelämässä. Ei vielä monia myllyjä. Kaikista selvinnyt voittajana.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Mulle tulee jotenkin aina mieleen Yoko Ono tuosta Yonoton-sovelluksesta. Paul McCartney olisi varmaan halunnut ladata sen jo 60-luvulla itselleen.

No ei varpisti olisi.
Varpisti oli muistaakseni termi, jota me jossain piireissä seiskytluvulla käytimme, kai ehkä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onkohan videotuomaroinnista mitään hyötyä, jos tuomiot on erheellisiä.

Krikettisyötössä riittää, että kantapään joku solu osuu viivalle. Koko muu jalka saa siis olla edellä missä ikinä haluakaan olla. Eli juuri toisin päin kuin pituushypyssä.

Niillä on varmaankin jotain salaisia kameroita, mutta koska se kantapää oli viivalla, niin eihän tuota voi tuomita vääräksi. Eikun ne voi.

Maailman suurimmasta kannusta pelataan eikä ihan pienestä huudella yläkertaan.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Vaimon opiskelukaverin perhe kolmen lapsen kanssa on kylässä. Tuo mies on fyysikko. Kyllä meillä juttu lentää. Nyt pelaavat muistipeliä. Lähden ihan just autotalliin juomaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vaimon opiskelukaverin perhe kolmen lapsen kanssa on kylässä. Tuo mies on fyysikko. Kyllä meillä juttu lentää. Nyt pelaavat muistipeliä. Lähden ihan just autotalliin juomaan.

Liet jo autotallissa. Juomassa. Fyysikothan on tunnettuja panomiehiä, joten ole varovainen ettei se ole jo kaatanut vaimoa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vaimon opiskelukaverin perhe kolmen lapsen kanssa on kylässä. Tuo mies on fyysikko. Kyllä meillä juttu lentää. Nyt pelaavat muistipeliä. Lähden ihan just autotalliin juomaan.
Olen pahoillani. Oikeasti.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Tänään TuTon ja Lukon A-nuorten pelissä katsomon kovaäänisin äijä huusi kahden pelaajan painiessa "Hei tuomari. Seksuaalista häirintää."
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Taisin leipoa pipareita jo hiukan liikaakin jouluksi. Minulla on hiukan sitä vikaa, että esimerkiksi kokkaan ruokaa, teen leivonnaisia ylisuuria määriä. Tai pakkaan vaatteita reissuille liikaa. Ylihuolehdin kai liikaa asioista.

Tein jouluksi neljää eri piparia, ruskeita "perus"pipareita, hannatätejä, kaneliässiä ja herrasväen leipiä. Minun piti tehdä vielä lusikkaleipiäkin mutta ne jätän tekemättä. Herrasväen leivät kun ovat aika lailla samanlaisia kuin lusikkaleivät. Ei ehkä maullisesti, mutta kummassakin on ainakin marmeladia sisällä.

Arvelen että tähän tulee heti joku joulu-antifani kirjoittamaan kuinka ei tykkää joulusta, mutta omasta mielestäni jouluksi leipominen ja ylipäänsä leipominen on ihan mukavaa puuhaa ja hakkaahan itse tehdyt leivonnaiset kaupan vastaavat tekeleet 10-0. On ollut kiva jouluinen tunnelma kun on leiponut ja taustalla on jouluradio soittanut jouluisia sävelmiä.

Kuivakkujakin teen jouluksi. Olen nyt tehnyt jo tiikerikakun ja maustekakun ja aikomuksena olisi tehdä vielä taatelikakku, hedelmäkakku ja herttoniemen kakku. Nämähän nyt säilyvät onneksi jonkin aikaa pakkasessa.

Yhtään lahjaa en vaan vielä ole ostanut jouluksi. Ensi viikolla onkin tehtävälistalla joululahjojen hankkiminen. Viime vuonna ostin yhtä lahjaa vaille kaikki lahjat netistä mutta nyt taitaa tulla kiire mikäli haluan ostaa lahjoja netistä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Nuorisolla (20+) on omituiset juomapelit. Ensin kuului pää, polvet, peppu, varpaat (tai miten se menee), sitten laulettiin porukalla Autiotaloa. Nyt kolinasta päätellen joko twister käynnissä tai sitten tapellaan.

Ei sillä, sen pari kertaa mitä ovat bileitä pitäneet, niin ihan ihmisten aikaan ovat siirtyneet baariin. Ja kerran satuttiin samaan aikaan baarista himaan, niin kutsuivat vanhan miehen jatkoille. Menin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kuulinko mä oikein ja kuulin, kävin oikein Areenasta tarkistamassa, että jääkiekkokorttien kerääjä Heikki Silvennoisen mielestä, jonka suosikkipelaaja on Teemu Selänne, Silvennoisen mielestä Selänne aloitti NHL:ssä vuonna 1991.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kuulinko mä oikein ja kuulin, kävin oikein Areenasta tarkistamassa, että jääkiekkokorttien kerääjä Heikki Silvennoisen mielestä, jonka suosikkipelaaja on Teemu Selänne, Silvennoisen mielestä Selänne aloitti NHL:ssä vuonna 1991.
Heikillä ei ole kaikki Teemut kanootissa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Huomasin tässä matsia katsoessa että jos Zach tulisi kyselemään, niin... no, kyllä te tiedätte.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Savonlinnassa pääsee jo ajamaan sitä hemmetin korkeaa siltaa joka on ollut vuosia rakenteilla sen syväväylän siirron takia. Siitä on varmaan voinut ajaa jo vaikka milloin mutta tänään asian tila selkeni vasta minulle. Yks tuttu lähetti (varmaan omasta mielestään hienon) kuvan kun oli ajamassa sillan yli. Tai ei hän itse ajanut, joku muu ajoi ja hän oli kyydissä. Eikös se olis jo liikenneturvallisuuden vaarantamista jos ottaa kuvia ja ajaa samalla. Ei tuo kai nyt maailmaa mullistava tieto ole että siltaa saa ajaa. Mutta on se aika pähee silta. Olen siitä ohi ajanut kun se oli rakenteilla. Eikä se varmaan vieläkään valmis ole.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hakkarainen mokaili pikkujouluissa. Työpaikan ryyppyjuhlissa ei ole kuin hävittävää. Omassa porukassa kun kupittelee, niin rennompaa eikä tarvi maanantai-aamuna muistella mitä tapahtui.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös