Kansainvälisen krokettikisan maajoukkue äänestys !

  • 12 545
  • 218

Keteä ehdokkaita, äänestät krokettikisan maajoukkueeseen?

  • Fläppis Pelicans

    Ääniä: 33 13,0%
  • Evenuel Ilves

    Ääniä: 28 11,0%
  • E Blues

    Ääniä: 27 10,6%
  • Nikke Blues

    Ääniä: 7 2,8%
  • duud Jokerit

    Ääniä: 7 2,8%
  • One Big Red HIFK

    Ääniä: 45 17,7%
  • JanJ Sitoutumattomien listalla (Ässät)

    Ääniä: 26 10,2%
  • Arska TPS

    Ääniä: 9 3,5%
  • Twite ry

    Ääniä: 20 7,9%
  • Jomppa ry

    Ääniä: 2 0,8%
  • Rontti ry

    Ääniä: 33 13,0%
  • MikkoZ ry

    Ääniä: 3 1,2%
  • Master God ry

    Ääniä: 6 2,4%
  • Wilco ry

    Ääniä: 2 0,8%
  • Mry Jokerit from Tallinn

    Ääniä: 6 2,4%

  • Äänestäjiä
    254
  • Poll closed .
Tila
Viestiketju on suljettu.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Mä alan jo kohta huolestua. Täällä ollaan jatkuvasti huolissaan tästä kroketista vaikka kaikki pelimiehet ja -naiset tietänevät että jälkipeleissä vasta se todellinen taso mitataan. Hei, aina Soni Krokett kaimansa Deivin voittaa.

Off-topiccina; hitto, olin joskus pikkujouluissa pukuetuneena Sony Crocketiksi. Harmi vain ettei asua ole enää tallella. Voisin kuvitella että sillä yhden krokettikilpailunkin voittaisi. Ja jollei, niin ainakin baarissa olisi vientiä.
 

Bandana

Jäsen
Ootte te pojat aika hakoteillä jos äänestyksillä ratkaisette maajoukkuepaikat. Tehkää niinkuin ammattilaiset, eli saunaan selkiä pesemään.

Koska te näköjään meette näillä, niin ei kai auta muuta kuin gloryhuntata E:tä kun sillä on tähäkin asti mennyt noin hyvin.

Jeejee! E Tallinnaan! E eduskuntaan! E:n kanssa Itävalta/Sveitsiin! E:n kanssa Marsiin!

Gimme an E!

Loppukaneettina totean vielä Jani Wickholmin muinaisen mainoksen mukaisesti: E - Mies. Leuka. Virveli.

Ps. Äänestäkää myös Nikkeä, Espoon eteenpäinviejää.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Nikke kirjoitti:
Mä alan jo kohta huolestua. Täällä ollaan jatkuvasti huolissaan tästä kroketista vaikka kaikki pelimiehet ja -naiset tietänevät että jälkipeleissä vasta se todellinen taso mitataan. Hei, aina Soni Krokett kaimansa Deivin voittaa.

Kyllä kyllä. Nyt tulee viisaita sanoja. On se kumma, jos en ole sinuun Helsingin yössä törmännyt. Sen verran ahkerasti on tullut harjoiteltua tätä turnausta varten. Viikonloppuna otin vielä varmuuden vuoksi pienen ylilyönnin.

Nikke kirjoitti:
Off-topiccina; hitto, olin joskus pikkujouluissa pukuetuneena Sony Crocketiksi. Harmi vain ettei asua ole enää tallella. Voisin kuvitella että sillä yhden krokettikilpailunkin voittaisi. Ja jollei, niin ainakin baarissa olisi vientiä.

Valkoinen takki, t-paita, sukat jätät himaan ja purkkarit jalkaan. Köyhän miehen soni on siinä.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Evenuel kirjoitti:
Tuli tuosta Een ehdotuksesta mieleen, että onko mahdollista lahjoittaa saamansa äänet tai osan niistä toiselle ehdokkaalle?

En panis vastaan jos OBR:ltä saisin, osan äänistä siis.

Vähän aikaa olet poissa, ja täällä heilutaan kuin heinäpellossa. On erittäin tuomittavaa touhua edes ehdotella äänien luovuttamista !! Onneksi äänestäjät ovat huomanneet OneBigRedin suoran linjan, oli oikea veto lyödä Evenuelille pullat suuhun heti tuoreeltaan, olenpa iloinen ettei sukupuolikiintiö mennyt Tallinnan kokouksessa läpi. Sen verran kierolta nyt touhu alkaa vaikuttamaan, mikäli samantapaisia sääntömuutoksia vielä yritetään "huutoäänestyksellä" niin johtokunta tulee puuttumaan niihin ankaralla kädellä.

Onneksi vaalitarkailijamme lähestyi minua ja kertoi asiasta, pyytäisin äänestäjiä olemaan viimeisen viikon aikana erittäin tarkkaavaisia. Teitä yritetään houkutella uurnille mitä kummallisimpien teemojen ja lupaustan kera, ajatelkaa rauhallisesti ennen kuin painatte namiskukkelia.

Terveisin veini.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Äänien poisantaminen on vähän kuin keräisi rahaa syöpäyhdistyksen nimissä ja käyttäisi auton ostamiseen.

Nimim. 2 viikkoa sitten autokaupassa käynyt.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Nyt te ymmärsitte minut ihan väärin. Se vain tuli mieleen, en minä pelkästään omaa etuani sillä ajanut. Hmph. Yhteistä hyvää, tietenkin.

Nyt sitten iskee hirveä flunssa juuri kriittisessä vaiheessa. On tämäkin, kele...
Että saatte sitten räkäisen ja käheä-äänisen tyttären sinne seuraksi. Voi Fläppis ja sopuli parkoja...
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Evenuel kirjoitti:
Nyt sitten iskee hirveä flunssa juuri kriittisessä vaiheessa. On tämäkin, kele...
Että saatte sitten räkäisen ja käheä-äänisen tyttären sinne seuraksi. Voi Fläppis ja sopuli parkoja...

Ei hätää, mä otan semmosen x-filesista tutun eristyskapselin mukaan. Lyödään lisävuode sinne sisään ja siinä on sulle karanteenipaikka. Sopulin kanssa nukutaan leveesti parisängyssä. Näin ne tilanteet muuttuu :)
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Kamalasti uusia viestejä...

Eihän me nyt tätä kukaan kai liian totisesti oteta? En minä ole ainakaan yhtä useampaa pesäpallomailaa ottamassa mukaan. Käsittääkseni loukkaantumistapauksissa noudatetaan seuraavaksi eniten ääniä saaneen valintapolitiikkaa. Ja mitä Nikke ja sopulikin totesivat, tämä krokettikisa on vaan esileikki porukan sisäiselle kapakkatappelulle. Ja mikäli tappelu karkaa lapasesta, alan laulaa. Ja tämä on uhkaus.

Koska pyrin ainakin antamaan ihmisille sellaista kuvaa, että olisin muka jonkinmoinen herrasmies, teen ensimmäisen vaalilupaukseni sitten edellisen vaalilupaukseni. Ensimmäinen vaalilupaukseni oli siis se, että kaikkien Eetä äänestäneiden kesken arvotaan yksityisviestitervehdys. Tällä hetkellä palkinnossa on kiinni nimimerkki ***** (en paljasta), koska kukaan muu ei ole kertonut itselleni äänestäneen minua. Toinen - se nyt julkistettava - vaalilupaukseni on se, että mikäli olen tasaäänin Evenuelin kanssa sijoilla 4 ja 5, annan suosiolla Evenuelille paikan pelaavassa joukkueessa ja jään itse jauhamaan purkkaa, kasvattamaan takatukkaa ja käskyttämään joukkuetta tappeluun. Ja tämä lupaus pitää, ellei Evenuel kieltäydy kunniasta.

Ja tuosta muiden äänillä ratsastamisen politiikasta. Eikös se nyt ole Suomen äänestysjärjestelmän etuoikeus antaa kaikenmaailman salovaarojen ratsastaa jätesäkistä saamillaan äänillä? Tämä on henkilöäänestys, minkä vuoksi tuosta äänestyksestä olisi muuten voinut jättää puoluekannan pois. Mutta siis ei mitään äänien vaihtoa, muuten tästä tulisi mustalaismarkkinat.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Fläppis kirjoitti:
Ei hätää, mä otan semmosen x-filesista tutun eristyskapselin mukaan. Lyödään lisävuode sinne sisään ja siinä on sulle karanteenipaikka. Sopulin kanssa nukutaan leveesti parisängyssä. Näin ne tilanteet muuttuu :)

You wish. Minä varasin oikean sängyn --> minä nukun oikeassa sängyssä :)
Eiköhän tämä flunssa tästä pikkuhiljaa katoa, aloin heti lääkitsemään auringonhattu-uutteella ja Carmolis-tipoilla. Kohtahan olen jo better than ever.

p.s. toisaalta se eristyskapseli ei ole ollenkaan huono idea, minulla kun on tapana kerrata päivän tapahtumat unissani. Tai vaikka keksiä ihan uusia tarinoita, joita jorista.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
E kirjoitti:
Eihän me nyt tätä kukaan kai liian totisesti oteta?
Mistä saa totia?

Tanja Karpela muuten otti avioliittonsa turhan tottisesti. Siitä ei seuraa kuin mustia silmiä.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Twite kirjoitti:
Mistä saa totia?

Meiltä saa, jos tuot rommia. Mukilliseen totia menee rommia noin kaksi litraa. Lämmintä vettä tulee meillä hanasta, sokeria pitäisi olla. Suosittelen, että otat sitä vaaleaa rommia, koska nimimerkistäsi päätellen pidät siitä enemmän kuin tummasta.

Toisaalta se rommi on varmaan Räävelin (lat. Revalia) puolella edullisempaa. Eli sieltäkin voi tuoda meille rommia.

Tylsää tällä hetkellä, joku voisi äänestää minua ja piristää siten päivääni.

P.S. Nimimerkki veinikretski hiekottaa kampanjaani
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Saulin taikakaulin

Twite kirjoitti:
Mistä saa totia?

Tanja Karpela muuten otti avioliittonsa turhan tottisesti. Siitä ei seuraa kuin mustia silmiä.
Ja korvapuusteja, eikä pääse kirjaan, jepjep.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Aijai, nyt on E vaarallisilla vesillä. Vauhdittaa kampaanjaansa Turengin poikien uloskampeamisen avulla. Tästä ei kanta-Häme tykkään, se on varma...
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Evenuel kirjoitti:
You wish. Minä varasin oikean sängyn --> minä nukun oikeassa sängyssä :)
Eiköhän tämä flunssa tästä pikkuhiljaa katoa, aloin heti lääkitsemään auringonhattu-uutteella ja Carmolis-tipoilla. Kohtahan olen jo better than ever.

p.s. toisaalta se eristyskapseli ei ole ollenkaan huono idea, minulla kun on tapana kerrata päivän tapahtumat unissani. Tai vaikka keksiä ihan uusia tarinoita, joita jorista.

Ajattelin itsekkin varmuuden vuoksi antaa vähän "erityiskapselia", tänä iltana. Miksei sitä voi päivälläkin antaa, muija on vain töissä . "kapselin" saa kätevästi pakattua Suveks merkkiseen "rasiaan" ihan itse. Yskä lähtee yskimällä, nuha lähtee.......!!

Miten niin hiekoitan E,n kampanjaa, olen ainoastaan puolueeton kommenttaattori joka seuraa ja analysoi tapahtumien kulkua. Ei siis anaaalisoi, vaan nimenomaan analysoi.

Terveisin veini.

Ps. Vaalikampanja näyttää muuten muuttuvan likaiseksi touhuksi, en suosittele E,n tankkaavan autoaan vaalitarra auton takalasissa ainakaan Turengissa. Saattaa nimittäin olla näkymättömän puhtaat lasit ennen lähtöä.
 
Viimeksi muokattu:

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
veinikretski kirjoitti:
Miten niin hiekoitan E,n kampanjaa, olen ainoastaan puolueeton kommenttaattori joka seuraa ja analysoi tapahtumien kulkua. Ei siis anaaalisoi, vaan nimenomaan analysoi.

Kunhan yritän kerätä sääliääniä. Ja häiritsen ihmisten keskittymistä oikeasti olennaiseen. Säälistä sitä on ennenkin saatu. Toisaalta aktiiviset äänestäjät alkaa olla jo äänestäneet. Passiiviset vaan uurnille. Alkaa muutenkin mennä liian totiseksi tämä äänestys, ei ainakaan oma tarkoitukseni ole ollut tätä kuin huuli poskessa värittää. Sitä paitsi katsomossa on oikeus huutaa, kun on kerran paidasta maksanut. Ei sekään kuolemaksi ole vielä usempaan kymmeneen vuoteen.

Eipä tässä nyt ole kuin kolme päivää aikaa ennen kuin tilanne ratkeaa. Viimeinen rypistys tarvittaisiin jostakin. Mutta jos jollain on kovempi hinku joukkueeseen, keksiköön paremman sloganin.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
No niin, nyt kun kaikkien homojen, rääpäleiden ja muiden kelvottomien äänet alkavat olla annetut, niin voidaan hieman tarkastella tilannetta.

Tarkastelen asiaa luonnollisesti lähinnä omalta kantiltani. Näillä äänilläkin näyttää tilanne siltä, että maajoukkuepesti alkaa olla melko lailla lähellä. Ja vaikka normaalioloissa luokittelisinkin kaikki turkulaiset lähinnä tuohon ensimmäisessä kappaleessa mainitsemaani ryhmään (osasto homot kelvottomat rääpäleet), niin uskon kuitenkin vahvasti, että ko. ryhmästä kaikki eivät ole vielä äänestäneet.

Niin kuin nimim. Twitekin, minulle kelpaavat kaikki äänet, vaikka täytyykin myöntyää että välillä tekee pahaa.

Aionkin nyt vedota lähinnä kaikkiin turkulaisiin, sillä siellä jos missä meikäläinen on kovin suosittu. Eli, pankka äänestäen Rontti maajoukkueeseen! Ai juu vai. Juu-u.

Ja kun kerran jossain vaiheessa porukka ilmoitteli, että miten haluaa nimimerkkinsä maajoukkuepaitaan painettavan, niin kerronpa myös minäkin. Eli veini hyvä, jos vaan mitenkään on mahtollista niin painakaa siihen paitaan minun nimimerkkini kyrillisin kirjaimin.

PS. Vaalipäällikköni suositteli agressiivista ameriikkalaistyylistä kampanjaa tähän viime viikolle.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Kirjoitetaan tähän vielä, että kellon tullessa 24.00 äänestyksen päättymisyönä.
Ei aleta tuulettelemaan ennen kuin äänet on laskettu ja tarkistettu huolellisesti, tähän menee aikaa noin 5 tuntia maksimissaan, vanhat helmitaulut on varattu äänten laskenta paikalle, tämän jälkeen otetaan yhteys Supon tietokoneosastolle jossa tutkitaan mahdolliset lisä nimpparit. Pariisin konttori soittaa Belgiaan ja suosittelee maajoukkueen hyväksymistä tai hylkäystä, Belgiassa on Suomalainen ja Suomen-Maajoukkueeseen erikoistunut mies jonka nimeä emme voi paljastaa.

Kaiken tämän jälkeen tulee virallinen ja juhlallinen Suomen Kroketti Maajoukkueen nimilista, + valmentaja +lehdistöpäällikkö+Nuori-Suomi vastaava. Vasta tämän jälkeen voi sukulaiset ja tuttavat( kukkaterveisin+pitko) lähestyä uusia ja ensimmäisiä Jatkoajan ja Suomen maajoukkue tiimiä.

Terveisin veini.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
ELaine kirjoitti:
Tottakai Lahden oma poika sai ääneni. Peukut Fläppikselle!

Thanks män!

Hyppyrimäkialueelta löytyy näköjään ihailtavaa seurauskollisuutta. Toisin kuin esimerkiksi Hifk:n leiristä ;)
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fläppis kirjoitti:
Hyppyrimäkialueelta löytyy näköjään ihailtavaa seurauskollisuutta. Toisin kuin esimerkiksi Hifk:n leiristä ;)

Totta. Kyllä IFK-faneja täällä pitäisi olla enemmän kuin 19% ja risat.

Kai se on pakko aloittaa jonkin sortin kampanja, kun muillakin on. Tässä pari sloagania:

"Jos mun jutut rokkaa, lähetä mut Eestiin krokkaa"

"Jos mun kirjoitukset saa sut raivariin, viskaa mut ulkomaille kroketin pariin"

Näkisin siis, että tarjolla pari win-win tilannetta, sekä puolella-, että vastaanolijoille.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
OneBigRed kirjoitti:
Näkisin siis, että tarjolla pari win-win tilannetta, sekä puolella-, että vastaanolijoille.
Eli vain ne joiden mielestä olet HMV eivät äänestä? Hyvä taktiikka, eihän noita voi montaa olla.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Twite kirjoitti:
Eli vain ne joiden mielestä olet HMV eivät äänestä? Hyvä taktiikka, eihän noita voi montaa olla.

Kelso sanois tohon, että BURN!
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Twite kirjoitti:
Eli vain ne joiden mielestä olet HMV eivät äänestä? Hyvä taktiikka, eihän noita voi montaa olla.

Mä luotan siihen että niitä ei kiinnosta koko äänestys.

Toisaalta voisin käydä repäisemässä ervat johonkin onnettomuusketjuun. Se on helpompaa kuin olla hyvä jätkä.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
OneBigRed kirjoitti:
Totta. Kyllä IFK-faneja täällä pitäisi olla enemmän kuin 19% ja risat.

Hyvä sieltä norsunluutornista on huudella.

Reilu viikko vielä itse tapahtumaan. Toivottavasti patoutumia ei jää kellekään... =)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös