Kansainvälisen krokettikisan maajoukkue äänestys !

  • 12 542
  • 218

Keteä ehdokkaita, äänestät krokettikisan maajoukkueeseen?

  • Fläppis Pelicans

    Ääniä: 33 13,0%
  • Evenuel Ilves

    Ääniä: 28 11,0%
  • E Blues

    Ääniä: 27 10,6%
  • Nikke Blues

    Ääniä: 7 2,8%
  • duud Jokerit

    Ääniä: 7 2,8%
  • One Big Red HIFK

    Ääniä: 45 17,7%
  • JanJ Sitoutumattomien listalla (Ässät)

    Ääniä: 26 10,2%
  • Arska TPS

    Ääniä: 9 3,5%
  • Twite ry

    Ääniä: 20 7,9%
  • Jomppa ry

    Ääniä: 2 0,8%
  • Rontti ry

    Ääniä: 33 13,0%
  • MikkoZ ry

    Ääniä: 3 1,2%
  • Master God ry

    Ääniä: 6 2,4%
  • Wilco ry

    Ääniä: 2 0,8%
  • Mry Jokerit from Tallinn

    Ääniä: 6 2,4%

  • Äänestäjiä
    254
  • Poll closed .
Tila
Viestiketju on suljettu.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Tässä on nyt vähän yksiristikaksiriitaista tietoa siitä, koska äänestys loppuu. Haluaisin siis aukottoman varmistuksen itse kuninkaalta, herra suurvisiiri veinikretskiltä. Toisista viesteistä saa eri käsityksen kuin toisista.

Eli siis, loppuuko äänestysaika pe-la vai la-su -välisenä yönä ja loppuuko se klo 24.00 vai klo 0.00?

P.S. Loppuu tai ei, kunhan loppuu.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
E kirjoitti:
Tässä on nyt vähän yksiristikaksiriitaista tietoa siitä, koska äänestys loppuu. Haluaisin siis aukottoman varmistuksen itse kuninkaalta, herra suurvisiiri veinikretskiltä. Toisista viesteistä saa eri käsityksen kuin toisista.

Eli siis, loppuuko äänestysaika pe-la vai la-su -välisenä yönä ja loppuuko se klo 24.00 vai klo 0.00?

P.S. Loppuu tai ei, kunhan loppuu.

Kun isoviisari perjantai-iltana siirtyy ylös pikkuviisarin päälle (vähän kuin meikäläinen) ja on pimeää ja kello on jämtisti keskiyö, niin silloin alkaa helmitaulut helisemään ja alkaa äänten laskenta. Harhauttavaa toimintaa on kieltämättä tapahtunut.

Tulen mitä todennäköisemmin avaamaan ns, Maajoukkueketjun johon voi kommentoida valintoja ja erinlaisia neuvoja tunrnausta ajatellen. Taktisen pelaamisen ja erinlaisten pelikuvioiden ja systeemien neuvot on nimittäin tarpeen, mikäli meinataan kolmimaaottelu voittaa. Olen myöskin tietoinen hermojen äärimmilleen kiristymisestä ennen äänestys ajan loppumista, Suomen ja Jatkoajan ensimmäinen Krokettimaajoukkue kuitenkin ansaitsee jäsenistön ja palstaveljien voimakkaan ja varuksettoman tuen, lisäksi tulemme haastattelemaan joukkueen kapteenia ja hieman kyselemään tulevista systeemeistä. Maajoukkue siirtyy valitsemisen jälkeen täysin valmentajansa ja kapteeninsa vastuu-alueeseen. Lehdistöpäällikkö tulee antamaan tietoja maajoukkueen vaiheista ennen turnausta, samoin Nuori-Suomi raittius ja terveysjärjestö tullee kommentoimaan asiaa.

Tässä hieman tietoja asian tiimoilta.

Terveisin veini.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Totean tähän vaan, että nimim. White vaikuttaa glory huntterilta tai sitten tässä on mukana kaksoisbluffia ja ylivertaista psykologian tuntemusta
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
veinikretski kirjoitti:
Kun isoviisari perjantai-iltana siirtyy ylös pikkuviisarin päälle (vähän kuin meikäläinen) ja on pimeää ja kello on jämtisti keskiyö, niin silloin alkaa helmitaulut helisemään ja alkaa äänten laskenta. Harhauttavaa toimintaa on kieltämättä tapahtunut.

Tuli muuten mieleen, että tuossa äänestyksen päällä lukee loppuajaksi: Tämä äänestys päättyy 20.08.2005 23:13. Eli tämä tarkoittaisi lauantain ja sunnuntain välistä yötä ja klo 23.13. Tällöin äänestysmittari rapsahtaa kiinni eikä ääniä voi enää antaa. Toki on mahdollista lyödä luukut kiinni aikaisemminkin ja jättää huomiotta tämän jälkeen tulleet äänet. Tai kolmantena vaihtoehtona Olkku voi käsittääkseni editoida tuota loppuaikaa Veinin päätöksen mukaan.

Noh, viisaammat päättäkööt...
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sääli, että menin innostuksissani antamaan ääneni jo äänestyksen alkuvaiheessa. Nythän on tulossa tiukka loppukiri parille E- Evenuel, joten äänestämällä aivan viime hetkillä pääsisi vaikuttamaan viimeiseen maajoukkuepaikkaan, ehkä. Naisedustajahan sinne joukkueeseen pitäisi ehdottomasti saada, enkä muutenkaan pidä Espoosta.

Mutta niin, kannatan edelleen ry-mies Twiteä, jolle ääneni jo alkumetreillä annoin. Kesätyttökisan kakkonen lupaa tsiirliidata kotona ry:n puolesta, Aki Heino olkoon puolellanne.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Keskustelin toisen ruudinkeksijän (Olkun ) kanssa ja kysäisin onko 00.00 ja kello 24.00 jotakin eroa, ei kuulemma ollut (voi saatana). Olen kirjoittanut pitkin ketjua että äänestys loppuu 24.00 ja kuitenkin tarkoittanut että se loppuu 00.00 asia joka avautui minulle. Toivottavasti se avautuu myös Olkulle. Mikäli äänestys menee tasan ja kello on keskiyö tänään, niin voihan vitalis. Elikkä äänesty päättyy tänään kun viisarit ovat ylhäällä (keskiyö), toivottavasti Olkku muuttaa sinne oikean ajan ylös, voipi tosin olla että siellä lukee jouluaattona, kun seuraavan kerran tulee vilkaistua. Enkä tosiaankaan tiedä mistä sinne tuli 23.13. ?

Tervesin veini. ;)
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Olemme yksityisviestein olleet yhteydessä toisiimme(Olkku ja veini) ja päättäneet että, kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Niinpä vaikka olisimme (minä) kuinka väärässä tahansa niin äänestys loppuu tänään keskiyöllä. Antakaa äänenne kun vielä voitte, sitä paitsi ei lätkässäkään koskaan tiedä tarkkaa kellonaikaa. Helistin myöskin Belgiaan ja kysäisin Kalervolta sopiiko näin, ja sopi. Urpo oli myöskin samaa mieltä. Äänien mennessä tasan, palaamme aiheeseen. Olen vasta ilta-myöhään tavattavissa koneeni ääreltä, niin etten ehdi tänään kommentoimaan ja antamaan vastauksia kuin iltasella. Maajoukkuepaidat ovat painossa ja Tallinnassa kaikki hyvin.

Terveisin veini.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Muiden kampanjoita tutkiessa tulee huomanneeksi taas sen vanhan ja ah niin todenperäisen sanonnan, että jokainen aasi on mielestään kelvollinen seisomaan kuninkaan ratsujen joukossa.

Ja koska kampanjani on nyt suunnattu Raumaa kohti, voisin todeta metsänpeikolle, että en minäkään Porista pahemmin pidä. Et sillee. Mutta kyllä mä niistä porilaisista pidän, jotka a) äänestävät minua tai b) ovat siellä Eduskunnan takana olevalla spudarilla kaupan.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Hyvät ystävät, tukijat ja yhteistyökumppanit

Tervetuloa vaalivalvojaisiin kotini takapihalle tänä iltana kello 19 alkaen. Grilli on päällä. Tilanpuutteen vuoksi valitettavasti joudun rajaamaan osallistujamäärään pariin tuhanteen.

Aki Heino ei tälläkään kertaa ehdi paikalle mutta lähettää videotervehdyksen jättiskriinillä. Lisäksi mahdollisuus koskettaa Akin nimmaria.

Tilaisuus jatkuu kunnes Suomen Floridan eli Kirkkonummen äänet on laskettu tarpeeksi monta kertaa oikean tuloksen takaamiseksi.

Terveisin
Krokettimaajoukkue-ehdokas Twite sekä vaalipäällikkö tg.

PS. Noita glory hunter herjoja heittäessä pitäisi vähän ajatella että sukulaiseni ja omaisenikin lukevat tätä palstaa. Joillakin on näköjään eri säännöt. M*f*a?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Twite kirjoitti:
PS. Noita glory hunter herjoja heittäessä pitäisi vähän ajatella että sukulaiseni ja omaisenikin lukevat tätä palstaa. Joillakin on näköjään eri säännöt. M*f*a?

Glory Hunter -herja toimi kuitenkin ihan hyvin. Onhan toki selvää, että minä yksin haluan kuulua fläbä maajoukkueeseen -projektiin, sillä lisävuoteeseen ei kahta enempää kovin mukavasti mahduteta. Ellei olla päällekkäin ja/tai sisäkkäin.

P.S. mafia on mafia. ei meillä ole sääntöjä.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
veinikretski kirjoitti:
Ilmoitan vielä että viideneksi sijoittunut toimii valmentajana, olkoon mistä joukkueesta hyvänsä kotoisin ja hänelle teetämme myös paidan. Samalla tämä viides toimii varalla mikäli nesteytys on jollakin pelaajalla mennyt poskelleen, niin että äänestäkää ketä haluatte.
Jaaha. Mikähän mahtaa sitten odottaa äänestyksen viimeisen sijan saavuttanutta? Itse olisin kyllä sitä mieltä, että viimeisen sijan saavuttanut saisi ns. mustan hevosen vakanssin maajoukkueessamme. No, eipä silti, kukapa nyt minulta kysyisi.

Ja sitä paitsi, tällä hetkellä näyttää siltä, että tämä viimeinen sija on vahvasti menossa Nuori Suomi -päälliköllemme. Tästä johtuen on numeroa arveluttavampaa kasata yhden nimimerkin harteille liian suurta lastia.

Twite kirjoitti:
Tilaisuus jatkuu kunnes Suomen Floridan eli Kirkkonummen äänet on laskettu tarpeeksi monta kertaa oikean tuloksen takaamiseksi.

Minä kun luulin, että Florida on Amerikan Kirkkonummi. Miten muuten kukaan voi asua Kirkkonummella?
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
sopuli kirjoitti:
Onhan toki selvää, että minä yksin haluan kuulua fläbä maajoukkueeseen -projektiin, sillä lisävuoteeseen ei kahta enempää kovin mukavasti mahduteta. Ellei olla päällekkäin ja/tai sisäkkäin.
Ai sä oot mustis siitä 'kaunis poika'-jutusta? Aiheesta.

PS. Nykyinen allekirjoituksesi muistuttaa kammottavasti ääää-miehestä.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Ilmeisesti uhkaukseni laittaa ääää -mies asialle, on saanut palstan arimmat henkilöt äänestämään minua. Vai ovatko turkulaiset vihdoin heränneet?

Joka tapauksessa voidaan jo tässä vaiheessa sanoa, että kampanjani on ollut menestys. Äänimääräni on jatkuvasti pyörinyt siinä 10%:n nurkilla ja nyt loppua kohti on selvästikin havaittavissa nouseva trendi.

Tämän kirjoituksen tarkoitus ei millään muotoa ole lopetella kampanjaa, vaan antaa sille uutta potkua jopa aina kapteenin virkaan asti.

Nyt vetoankin eritoten kaikkiin vielä äänestämättä oleviin tssadilaisiin:

Et kai sinä kunnon helsinkiläinen tai suurhelsinkin alueella nuhjaileva jannu tai jannutar halua, että sinut luokitellaan turkulaisten kanssa samaan kategoriaan? Nii-in, en uskonutkaan! Siispä laita äänesi Rontille!

PS. Se bigbadred on jo varma joikkueessa, ei sitä enää kande äänestää.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Master God kirjoitti:
Jaaha. Mikähän mahtaa sitten odottaa äänestyksen viimeisen sijan saavuttanutta? Itse olisin kyllä sitä mieltä, että viimeisen sijan saavuttanut saisi ns. mustan hevosen vakanssin maajoukkueessamme. No, eipä silti, kukapa nyt minulta kysyisi.

Ja sitä paitsi, tällä hetkellä näyttää siltä, että tämä viimeinen sija on vahvasti menossa Nuori Suomi -päälliköllemme. Tästä johtuen on numeroa arveluttavampaa kasata yhden nimimerkin harteille liian suurta lastia.

Viimeisen sijan saavuttanut voi istua yksin puiston nurkassa hakaten päätään mäntyyn. Liikkuminen Tallinnassa suoritetaan omalla taksilla ja itse joutuu tietenkin maksamaan. Yleinen halveksunta, osoittelu sekä lievä töniminen on myös suotavaa. Illalla hän voikin sitten voivotella kovaa kohtaloaan väljähtyneen kaljatuopin ääressä. Yön hiljaisina tunteina hotellin käytävältä kuuluu vain hiljainen nyyhkyys, kun tämä luuseri yrittää itkeä itseään uneen. Peittonaan hänellä on respasta varastettu märkä tyynyliina, jonka sisään hän on yrittänyt sulloa koko 190 senttisen vartalonsa. Eli äänestyksen häviäjällä on edessään normipäivä.

p.s. Kuka on viimeisenä?
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Bodom-liina

Jomppa kirjoitti:
Peittonaan hänellä on respasta varastettu märkä tyynyliina, jonka sisään hän on yrittänyt sulloa koko 190 senttisen vartalonsa

Niin, ehdotan että tässä tilanteessa käytettäväksi Bodom-jupakasta tuttua kuukautissuojatyynyliinaa.

Täältä tähän
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
veinikretski kirjoitti:
Olemme yksityisviestein olleet yhteydessä toisiimme(Olkku ja veini) ja päättäneet että, kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Niinpä vaikka olisimme (minä) kuinka väärässä tahansa niin äänestys loppuu tänään keskiyöllä.

Olemme myöskin käyneet tänään päivällä puhelinkeskustelun, langattomilla kannettavilla taskupuhelimilla ja lupasin tukeni ylläolevalle kirjoitukselle. Tulimme veinin kanssa siihen tulokseen, että me emme yksinkertaisesti voi olla väärässä, te muut olette.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Kerpele, kun kerkisin jo äänestämään, muutoin olisin ehdottomasti äänestänyt Jomppaa. Pienten ja heikkojen puolella kait kuuluu olla ja kuvauksista päätellen Jomppa on tuollainen syrjitty nahjus, ei kait Nuori Suomi "kaikki pelaa" olisi muuten edes kuvioissa?

Noh, onglemista hiiren käytössä (yritti juosta karkuun) johtuen ääni meni kuitenkin ry:n todennäköiselle maajoikkue edustajalle. Pelaakin hyvin, kele!
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
White on aloittanut loppukirin.

Nyt tällä hetkellä tilanne olisi sellainen, että vaalilupaukseni numero kaksi mukaan Evenuel on joukkueen neljäs jäsen. Ja minä sitten vedän pillin ja oluen voimin kunnon alkulämmön porukalle. No ehkä se rooli onkin sopivampi itselleni, vaikka viime aikoina ei ole pahemmin päässytkään muita kyykyttämään.

Viimeinen sana on kuitenkin sanomatta.

Ääniä on muuten huomattavasti enemmän kuin muissa aktiivisissa äänestyksissä. Jatkoaikalaisilla on selkeästi sanansa sanottuna tässä äänestyksessä. Mutta kuinka paljon ääniä on vielä jakamatta? Kuka on se, joka antaa ratkaisevan äänensä? Kenelle ääni menee? Se kaikki tänä iltana klo 23.50-00.00 tässä ketjussa. Be here tai be ryyppäämässä jossain muualla.
 
Viimeksi muokattu:

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Taze kirjoitti:
Kerpele, kun kerkisin jo äänestämään, muutoin olisin ehdottomasti äänestänyt Jomppaa. Pienten ja heikkojen puolella kait kuuluu olla ja kuvauksista päätellen Jomppa on tuollainen syrjitty nahjus, ei kait Nuori Suomi "kaikki pelaa" olisi muuten edes kuvioissa?

Tämä lämmitti sydäntäni. Kirjoitan tätäkin viestiä täältä komeron pimeydestä. Ei mikään helppo asia järjestellä isojen poikien Tallinnan reissua, kun seuranani on ainoastaan läppärin haalistunut näyttö.

Nyt toivonkin, että kaikki äänestäisivät vain ja ainoastaan minua, sillä minulle sanottiin jo pienenä, että ulos et komerosta pääse ennen kuin pelaat maajoukkueessa.

p.s. Voisiko joku tuoda minulle tänne komeroon päivittäisen leipä ja vesi annokseni? Kiitos!

Jomppa-Kaikkien komerossa olijoiden puolesta
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Niin, rankka kenttätyö on vihdoin loppu ja on aika rantautua omien pariin. Pyyteettömästi allekirjoittanutta tukeneet tahot ovat ystävällisesti järjestäneet erään yksityisasunnon pihalle melkoiset kekkerit. Ainoa miinuspuoli muuten hienoissa juhlissa on se, että kuulemma pitää tuoda omat juotavat ja syötävät.

No, toisaalta hieno homma jos kaikki raha on käytetty itse vaalityöhön ja nämä juomingit sitten hoidetaan nyyttikestityyppisesti.

Läpimeno on täysin mahdollinen ja voidaan jopa sanoa, että olisi melkoinen pettymys mikäli maajoukkuepaikka menisikin sivu suun.

Ikinä ei kuitenkaan pidä nuolaista ennen kuin tipahtaa, paitsi jos tarkoituksena on että jotain tipahtaa.

Arvon Jatkoaikalaiset, muistakaa että mikäli et ole äänestänyt minua (nimim. Rontti) puoleen yöhön mennessä kuluvaa päivää, niin sitten se on myöhäistä kitistä!

Viimeisen kamppanjaviestini kohdistan eritoten Jyväskylän seudulle, jossa en valitettavasti ole ehtinyt viime aikoina piipahtamaan, mutta missä tiedän itselläni olevan vankan kannattajakunnan.

Jyväskyläläiset ja No Smoking Teamin kannattelijat: Äänestäkää Ronttia - se ei polta eikä varsinkaan juo alkoholia paljon yhtään! Paitsi jos on ihan pakko.

Lähden omieni pariin.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Nonni. Taas tuli määräyksiä. Kovasti kunnioittamanne Eestin rokettiliiton puheenjohtaja veinikretski pisti soitellen ja jakeli määräyksiä. Hän ei työkiireisiin vedoten ehdi netin äärelle. Siinä kilinkiveksiä käristellessään soitti sitten minulle ja saneli viestin.

"Sano niille märkäkorville, että äänestysaikaa on jäljellä viistuntia ja risat, ei sekuntiakaan yli. Kaikki yliajalla annetut äänet hylätään armotta, paitsi jos niistä on hyötyä järjästävälle taholle.(siitä voi keskustella yv:n) Sano niille vielä, että veinillä on... eiku luin väärin, veini on suurin ja voittaa roketissa kenet vaan, saattepa nähä. Vielä hän lisäsi, että on kuulemma ollut loistavassa valmennuksessa."

Tällaista sanatarkasti tuli käskynä luurista. Lopetankin tämän kirjoituksen jo vallitsevaksi käytännöksi muodostuneeseen lausahdukseen.

Pitäkää äänestyksenne, vitun äänestys mulkut!
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
E:n mainoskampajan finaali on tänään, kun äänestyksen loppumisen kunniaksi Suomenlinnasta ammutaan ilotulitteita. Kaikki ovat tervetulleita esimerkiksi Kaivopuiston rantaan juhlimaan taiston loppumista. Tuhannet ihmiset antavat seisoen aplodeja E:n kampanjalle...

Nyt on siis viimeiset vajaat viisi tuntia antaa aikaa antaa tukesi E:n kampanjalle. Yhdessä menemme loppuun asti. Jos kaadutaan, kaadutaan saappaat jalassa.

Mikäli sinulla on kysyttävää, E:n aktiivinen kampanjapuhelin on toiminnassa numerossa yksi. Toistan numeron: yksi. Hinta on 15,78€/sek ja 127 kertaa pvm. Kannattaa olla aktiivinen ja kärsivällinen, linja on jo nyt tukossa. Linjan tuotto käytetään Kariyan palkkaan.
 

Kyle

Jäsen
E kirjoitti:
Ääniä on muuten huomattavasti enemmän kuin muissa aktiivisissa äänestyksissä. Jatkoaikalaisilla on selkeästi sanansa sanottuna tässä äänestyksessä.

Ei tää pääse lähellekkään Kylien ja J.Lon väliseen äänestykseen, siitä kummalla on paremmat pakarat.

Itse kannatan Arskaa Turusta(?), vaikka äänestinkin Ronttia.

PS. Nuoleskelu on pop.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös