Kansainvälisen krokettikisan maajoukkue äänestys !

  • 12 544
  • 218

Keteä ehdokkaita, äänestät krokettikisan maajoukkueeseen?

  • Fläppis Pelicans

    Ääniä: 33 13,0%
  • Evenuel Ilves

    Ääniä: 28 11,0%
  • E Blues

    Ääniä: 27 10,6%
  • Nikke Blues

    Ääniä: 7 2,8%
  • duud Jokerit

    Ääniä: 7 2,8%
  • One Big Red HIFK

    Ääniä: 45 17,7%
  • JanJ Sitoutumattomien listalla (Ässät)

    Ääniä: 26 10,2%
  • Arska TPS

    Ääniä: 9 3,5%
  • Twite ry

    Ääniä: 20 7,9%
  • Jomppa ry

    Ääniä: 2 0,8%
  • Rontti ry

    Ääniä: 33 13,0%
  • MikkoZ ry

    Ääniä: 3 1,2%
  • Master God ry

    Ääniä: 6 2,4%
  • Wilco ry

    Ääniä: 2 0,8%
  • Mry Jokerit from Tallinn

    Ääniä: 6 2,4%

  • Äänestäjiä
    254
  • Poll closed .
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Rontti kirjoitti:
Niin, kysympähän vaan että mikä halvatun D'Hontin menetelmä tässä vaalissa on käytössä, mikäli meikäläinen on muka putoamassa maajoikkueesta?

Itselläni on vielä monta oivaa kikkaa takataskussa, enkä pitäisi tämän hetken jaettua toista tilaa mitenkään kovin hälyttävänä. Vai onko sinulla veini jotain sellaista tietoa, mitä meillä muilla ei ole käytettävissä?

Taidankin pirauttaa välittömästi Lasse Lehtiselle ja pyytää häntä siirtämään vaalikoneistoni tilaan 'def con 2'.

Sisäpiirin tietoa ei ole (he he ;) ainoastaan vaalitarkailijoilta aluettain saatua materiaalia, Turenkin äänet ovat keskittyneet noin viiden kilometrin alueelle, kuin taas esimerkiksi Evenuelin ja E,een äänet jakautuvat tasaisesti ympäri suomen, lisäksi kateelliset ja kyräilevät satakuntalaiset eivät hyväksy että oma ehdokas pärjäisi kisoissa, mutta missään tapauksessa ei saisi hävitäkkään.

Niinpä uskonkin että äänet tulevat pikkuhiljaa kasvamaan muilla ehdokkailla ja niin sanotut Turenkin sisäpiirin äänet on jo kaikki annettu. Ainoa vaihtoehto onkin että Turenkin iso-isille ja äideille saadaan nopeasti kirjoitusoikeuksia lisää ja tätä kautta äänestys mahdollisuus, omille pojille. Tämä on kuitenkin vain spekulaatiota jota ei kannata niin vakavasti ottaa, yleensä en kyllä erehdy.

Terveisin veini.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Taitaa tulla eräs vuosisadan kovimmista skapoista, äänestäkää ihmeessä että saadaan jotakin eroja aikaiseksi, nainen ei mielestäni sittenkään kuulu maajoukkue tehtäviin. On väärin että tälläsessä lajissa on annettu heille maaottelupaikka mahdollisuus. Minkäs teet ?

Katsellaan mitä tapahtuu veini.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
veinikretski kirjoitti:
Taitaa tulla eräs vuosisadan kovimmista skapoista, äänestäkää ihmeessä että saadaan jotakin eroja aikaiseksi, nainen ei mielestäni sittenkään kuulu maajoukkue tehtäviin. On väärin että tälläsessä lajissa on annettu heille maaottelupaikka mahdollisuus. Minkäs teet ?

Katsellaan mitä tapahtuu veini.

Äläs nyt provoa, tuolla keräät vaan sääliääniä naisväelle. Naiset voi olla ihan yhtä päteviä kuin miehet. Kyllä mielestäni taiston pitää olla tasapuolinen, joten jyvät erottukoon akanoista. Oli mielestäsi kuka tahansa paras vaihtoehto (vihje:E on paras vaihtoehto), äänestä häntä.

Enpä olisi uskonut vielä viikko sitten, että tässä äänestyksessä olisin tasapisteissa kakkosena kaikkien kerholaisten edellä... Mutta on se kummallista se elämä välillä. Edelleen syvimmät kiitokset kaikille itseäni äänestäneille.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
E kirjoitti:
Äläs nyt provoa, tuolla keräät vaan sääliääniä naisväelle. Naiset voi olla ihan yhtä päteviä kuin miehet.

Onhan se hienoa että E on noinkin solidaarinen, täytyy kyllä silti sanoa että naiset on mailapeleissä aika surkeaa porukkaa. Ajatelaas vaikka naisten jääkiekkoa ?
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
veinikretski kirjoitti:
Onhan se hienoa että E on noinkin solidaarinen, täytyy kyllä silti sanoa että naiset on mailapeleissä aika surkeaa porukkaa. Ajatelaas vaikka naisten jääkiekkoa ?

Huonoihin naisiin olet elämässäsi törmännyt, jos väität, ettei ne mailoilla osaa pelailla.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
veini = sovinisti?

Jaahas, jaahas. Täällä aletaan syrjimään naisia. Ei vetele tuollainen peli, ei.
Vielä kun viimeiset äänet saan, niin näytän kuinka niitä mailoja käsitellään.
Notta varokaahan vain pojat.

P.S. Naiset on parhaita !
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Evenuel kirjoitti:
P.S. Naiset on parhaita !

Tuo taas riippuu täysin asiayhteydestä. On naiset ainakin miehiä parempia joissain asioissa, joissain taas päinvastoin. Mutta kroketissa vaaditaan pelisilmää ja korkeaa alkomahoolitoleranssia, ne ei ole enää voimasta ja muista sukupuolisidonnaisista seikoista kiinni. Joten reilusti vaan äänestämään suosikkianne eli E:tä.

Mites me muuten veini (tai muut) ratkaistaan tilanne, jos esimerkiksi sijoilla 3, 4, 5 ja 6 olevilla on kaikilla yhtä monta ääntä?
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
E kirjoitti:
Tuo taas riippuu täysin asiayhteydestä. On naiset ainakin miehiä parempia joissain asioissa, joissain taas päinvastoin. Mutta kroketissa vaaditaan pelisilmää ja korkeaa alkomahoolitoleranssia, ne ei ole enää voimasta ja muista sukupuolisidonnaisista seikoista kiinni. Joten reilusti vaan äänestämään suosikkianne eli E:tä.

Mites me muuten veini (tai muut) ratkaistaan tilanne, jos esimerkiksi sijoilla 3, 4, 5 ja 6 olevilla on kaikilla yhtä monta ääntä?

Ohhoh, kylläpäs E nyt nuoleskelee :)

Tasa-arvo on jees, kunhan naisia huomioidaan enemmän. (miten niin muka provo?)

Tuo tasapistetilanne on mietityttänyt allekirjoittanuttakin.
Ja mitä tulee korkeaan alkomahoolitoleranssiin, niin harjoituksen puutetta ei ainakaan täällä ole, joten paras mahdollinen ehdokashan maajoukkueeseen on... Evenuel
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Evenuel kirjoitti:
Tasa-arvo on jees, kunhan naisia huomioidaan enemmän. (miten niin muka provo?)

Itse asiassahan nyt taas mennään ketjun aiheesta ties kuinka kauas tahansa, mutta tuo on juuri näiden nahkatukkapiikkivyöultrafeministien ongelma. He esittävät asiansa tasa-arvon nimissä, vaikka itse asiassa haluavat polkea miehet naisten jalkoihin. Terveessä tasa-arvossa ei tarvita mitään tasa-arvovaltuutettuja tai tasa-arvolakeja, koska tasa-arvo toteutuu itsestään muutenkin. Esimerkiksi sukupuolikiintiöt tehtävässä kuin tehtävässä on perseestä, koska parhaat ja kyvykkäimmät tulisi tehtäviin joka tapauksessa valita - oli ne sitten miehiä tai naisia. Ja tällaista keskustelua ei krokettiryyppyjoukkueen valinnasta tarvitsisi käydä. Tällaiseen yhteiskuntaan on kaikilla sen osa-alueilla vielä matkaa. Periaatteessa olen tässä asiassa jopa hieman samaa mieltä TOJ:n kanssa, vaikkakaan en yhtä ääriaktivisti asiassa olekaan.

Ja mä ketään nuoleskele, sä oot kuitenkin jo itseäsi äänestänyt, keräät varmaan muutenkin naisäänet muilta kuin gredulta. Enkä mää täältä naista enää itselleni tarvitse, mulla on jo yksi kotona. Mielekkäämpää olisi nuoleskella suurta ja mahtavaa miesjoukkoa, joka on käsittääkseni noin 95% rekisteröityneistä käyttäjistä.

Eihän kukaan ole muuten vielä aloittanut yv-kampanjaa? Yv vaan kaikille nimimerkeille... menisi hieman ärsyttäväksi.
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
veinikretski kirjoitti:
Taitaa tulla eräs vuosisadan kovimmista skapoista, äänestäkää ihmeessä että saadaan jotakin eroja aikaiseksi, nainen ei mielestäni sittenkään kuulu maajoukkue tehtäviin. On väärin että tälläsessä lajissa on annettu heille maaottelupaikka mahdollisuus. Minkäs teet ?

Katsellaan mitä tapahtuu veini.

Meinasin äänestää OneBigRed:iä mutta ylläolevan kommentin jälkeen taitaa kyllä Evenuel saada ääneni.
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
sopuli kirjoitti:
Kyllä sua nyt vedätetään.

Voihan sen näinkin olla. En kyllä vielä antanut ääntäni,
ajattelin sitten viime metreillä katsoa tilanteen (ja sitten
tietysti unohdan koko jutun...)
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
E kirjoitti:
Itse asiassahan nyt taas mennään ketjun aiheesta ties kuinka kauas tahansa, mutta tuo on juuri näiden nahkatukkapiikkivyöultrafeministien ongelma. He esittävät asiansa tasa-arvon nimissä, vaikka itse asiassa haluavat polkea miehet naisten jalkoihin. Terveessä tasa-arvossa ei tarvita mitään tasa-arvovaltuutettuja tai tasa-arvolakeja, koska tasa-arvo toteutuu itsestään muutenkin. Esimerkiksi sukupuolikiintiöt tehtävässä kuin tehtävässä on perseestä, koska parhaat ja kyvykkäimmät tulisi tehtäviin joka tapauksessa valita - oli ne sitten miehiä tai naisia. Ja tällaista keskustelua ei krokettiryyppyjoukkueen valinnasta tarvitsisi käydä. Tällaiseen yhteiskuntaan on kaikilla sen osa-alueilla vielä matkaa. Periaatteessa olen tässä asiassa jopa hieman samaa mieltä TOJ:n kanssa, vaikkakaan en yhtä ääriaktivisti asiassa olekaan.

Ethän nyt vain ottanut liian tosissasi? Ei, minun mielestä naiset eivät ole sen parempia ihmisiä kuin miehetkään. En koe missään asiassa sukupuolta ratkaisevana asiana (paitsi tietysti jotkut biologian sanelemat jutut). Eli ollaan samoilla linjoilla tuon tasa-arvon suhteen. Olisi kait pitänyt laittaa hymiö sen lauseen perään. Leikki leikkinä ja eteenpäin mennään.

Ilmoitin jo aiemmin tässä ketjussa kenelle annoin ääneni ja sen sai joku aivan muu kuin minä.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taasa kirjoitti:
Voihan sen näinkin olla. En kyllä vielä antanut ääntäni,
ajattelin sitten viime metreillä katsoa tilanteen (ja sitten
tietysti unohdan koko jutun...)

Pistä tänne vaan, niin saat kunnian olla näköjään oikeamielinen nro.30.

Täten varmistat myös, että mahdollisen/todennäköisen mestaruuden osuessa kohdalle, saa pokaali ansaitsemansa huomion.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Evenuel kirjoitti:
Ethän nyt vain ottanut liian tosissasi? Ei, minun mielestä naiset eivät ole sen parempia ihmisiä kuin miehetkään. En koe missään asiassa sukupuolta ratkaisevana asiana (paitsi tietysti jotkut biologian sanelemat jutut). Eli ollaan samoilla linjoilla tuon tasa-arvon suhteen. Olisi kait pitänyt laittaa hymiö sen lauseen perään. Leikki leikkinä ja eteenpäin mennään.

Otankohan mä koskaan mitään tosissani. Eli ei todellakaan, ymmärsin kyllä sen, että oli sultakin kieli poskessa kirjoitettu. Kunhan vaan nuoleskelen ääniä.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Twite kirjoitti:
PS. Lisäksi tahdon vielä mainita että mikkoz:sta poiketen minulle kelpaavat homojenkin äänet.
Minulle ei, ja vaikka vähän myöhässä kommentoinkin tätä, en tässä tarkoita mitään seksuaali-vähemmistöä vaan koko ihmisrotua(eli nykyään kai Homo Sapiens tjsp.).

Mutta väärin¨käsitysten välttämiseksi muutan hieman slogania.

"Älä ny mikkozetaa äänestä, se on iha höpö jätkä"
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koska kenenkään muun runosuoni ei tunnu vuotavan kuiviin (hemmetin nesteyttäjät), otan tehtäväkseni uuden tsiörin lanseerauksen:

Lajissa kuin lajissa
myöskin poikaparissa
tsemppaa White! (nimi muutettu)

tai sitten

Kelillä kuin kelillä
loikkaa niinkuin Evilä
tsemppaa Eeee!

mahdollisesti myös

Evenuel, avaa porttis
Niinkuin Mikke näytä korttis!

Ja loppuun tietenkin kunnioittava 'Majava!'-ulvahdus.

PS. Olisihan minulla YksiIsoPunaisellekin tsiöri, mutta sitä en kehtaa kirjoittaa.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Piru vieköön, hetken pois ja täällä hirveä vaalipeli menossa. Evenuel ja E nusailee keskenään keräten samalla jämä-äänet pois (sovittu juttu).

No peli tiivistyy ja muuttaa luonnettaan. Mikäköhän mahtaa olla maajoukkueen henki näiden taisteluiden jälkeen :)
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Ei voi kuin ihmetellä Tampereen passiivisuutta, siellä ei ole kuin toistakymmentä jääkiekkojoukkuetta, ja 400 vuoden perinteet, ja oma ehdokas tarpoo suonsilmässä putoamisuhan alla. Vai onko vanha jääkiekko lestaadiolaisuus iskenyt, ettei naista voi äänestää, ei minulla ole väliä mutta ihmettelen vaan, tai on minulla omaa väliä täällä Tallinnassa. Turenki polkee paikallaan kuin kuntopyörää, niinkuin arvelinkin. Sanon vaan että Panokset kovenee.....

Terv. veini
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Fläppis kirjoitti:
Piru vieköön, hetken pois ja täällä hirveä vaalipeli menossa. Evenuel ja E nusailee keskenään keräten samalla jämä-äänet pois (sovittu juttu).
Mitään en myönnä. Jämä-äänet kyllä kelpaavat.

Nyt alkaa kyllä tosissaan jänskättään kuinka äänestyksessä oikein käy. Ja kun tsiörejäkin pitäis keksiä, perhana. Ja soittaankin pitäis opetella.

Tant gredulin, loistavia tsiörejä! Lisää!
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
veinikretski kirjoitti:
Turenki polkee paikallaan kuin kuntopyörää, niinkuin arvelinkin. Sanon vaan että Panokset kovenee.....

Terv. veini

Ehkä täällä on alkanut keskittyminen yksilökisaan. Riidat on sovittu ja tulemme Tallinnaan yhtenä vahvana rintamana toisiamme olkapäistä tukien. Todennäköisesti sitä tukea tarvitaan ja paljon.

Mitä tulee tuohon yksilökisa/maajoukkue "ottelujärjestykseen", niin ainakin itse toivoisin, että yksilökisa olisi ensin ja ilta huipentuisi maaotteluun. Pääsisivät kaikki aluksi krokkailemaan musiikin tahdissa, jonka jälkeen maajoukkueesta tippuneet voisivat keskittyä tsiirliidaamiseen ja nesteytykseen. Akustinen karaoke on vielä harkinnassa.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Fläppis kirjoitti:
Piru vieköön, hetken pois ja täällä hirveä vaalipeli menossa. Evenuel ja E nusailee keskenään keräten samalla jämä-äänet pois (sovittu juttu).

Jos tämä on nettiseksin määritelmän mukaan sitä itseään, on määritelmät jollain hukassa. =) Toisaalta aika vähän on muita kuin jämä-ääniä enää jäljellä, eiköhän jokaisen "aktiivisimmat kannattajat" ole käyneet jo suosikkiaan äänestämässä.

Pakkohan se on muutenkin yrittää vähän pitää ketjua ylhäällä, kun kuuleman mukaan jonkun rokue gallerian jäseniä on jo "rekrytoimassa" Fläppikselle ääniä mutkan kanssa. Näin jo muutaman. Niiden kanssa ei ole leikkimistä.

Ainakaan itseäni ei tasapäinen ja sopivasti humoristinen taistelu saa katkeraksi kenellekään tai millekään. Henki on hyvä, hävisin tai voitin. Ja onhan siinä ainakin syy ottaa vähän kuppia - juodaan sitten iloon tai suruun, kunhan juodaan.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
E kirjoitti:
Ainakaan itseäni ei tasapäinen ja sopivasti humoristinen taistelu saa katkeraksi kenellekään tai millekään. Henki on hyvä, hävisin tai voitin. Ja onhan siinä ainakin syy ottaa vähän kuppia - juodaan sitten iloon tai suruun, kunhan juodaan.

No ehdottomasti! Pistin tonne jo yhen hymiönkin edelliseen viestiin, ettei vaan menisi tiukkapipoiluksi. Eiköhän jokainen ole sisäistänyt sen, että tämä on pilke silmäkulmassa käytävää hommaa. Näin toivon.

Ja hyvä on tosiaan pitää molempia reissuketjuja hengissä niin säilyy sopiva väreily ilmassa. Itse en ainakaan malta odottaa tätä kekkeriä.

P.S. Mä vielä painotin Roguen pojille, että tuotte selkeästi ilmi ettette oo ainakaan minkään Fläppiksen asialla. Vituiks meni sekin näköjään.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jösses varjele jos joku pitää hengentuotoksiani seuraavaa runokirja-Finlandiaa silmällä pitäen tiukan keskittyneessä tilassa suoritetuksi, olen häpnaadilla lyöty.

Ja tässä yksi Lahteen:

Fläpä, Fläpä,
rankka jäpä
korkealle kurottaa
kohta veini jurottaa

Jos 'Majava'-huuto ei käy, voinette valita jonkun muun, Eestin oloissa tunnetumman eläimen. Poro?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
tant gredulin kirjoitti:
Jos 'Majava'-huuto ei käy, voinette valita jonkun muun,

Jos nämä tsiöliidörit pukeutuvat perinteisesti, siis mahdollisimman vähiin vaatteisiin, niin tottakai tuo ´MAJAVA´-huuto sopii oikein hyvin.
Tyttäret kun pomppivat minihamosissaan, niin muutkit kuin meikäläisen kaltaiset syntymäpervot voivat lähes nähdä, miten majava hameen alta pilkahtaa.
Jos paikalle kertyy kovasti ulkopuolisia ja ulkomaalaisia pällistelemään, niin heidän kunniakseen tsiöliidörit voisivat kajauttaa tuon majava-huudon kansainvälisesti in english - BIIIIIVÖÖÖÖÖ! Tai ranskaksi. Tosin en yhtään tiedä miten se ranskaksi sanotaan. Todennäköisesti se kuulostaa ainakin suomalaisen korvaan murskaantuneilta hampailta, mutta so not - aina voi yrittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös