Kansainvälisen krokettikisan maajoukkue äänestys !

  • 12 541
  • 218

Keteä ehdokkaita, äänestät krokettikisan maajoukkueeseen?

  • Fläppis Pelicans

    Ääniä: 33 13,0%
  • Evenuel Ilves

    Ääniä: 28 11,0%
  • E Blues

    Ääniä: 27 10,6%
  • Nikke Blues

    Ääniä: 7 2,8%
  • duud Jokerit

    Ääniä: 7 2,8%
  • One Big Red HIFK

    Ääniä: 45 17,7%
  • JanJ Sitoutumattomien listalla (Ässät)

    Ääniä: 26 10,2%
  • Arska TPS

    Ääniä: 9 3,5%
  • Twite ry

    Ääniä: 20 7,9%
  • Jomppa ry

    Ääniä: 2 0,8%
  • Rontti ry

    Ääniä: 33 13,0%
  • MikkoZ ry

    Ääniä: 3 1,2%
  • Master God ry

    Ääniä: 6 2,4%
  • Wilco ry

    Ääniä: 2 0,8%
  • Mry Jokerit from Tallinn

    Ääniä: 6 2,4%

  • Äänestäjiä
    254
  • Poll closed .
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Ajatelkaa tarkasti ketä maajoukkueeseen äänestätte, Venäjän maajoukkue on tulossa !~! Idän Pikajuna lähestyy Tallinnaa, nyt on löysäposkeilut ohi.

Ps. Taidan varmuuden vuoksi rasvata suomikonepistoolini !
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Jomppa kirjoitti:
Mitä tulee tuohon yksilökisa/maajoukkue "ottelujärjestykseen", niin ainakin itse toivoisin, että yksilökisa olisi ensin ja ilta huipentuisi maaotteluun. .

Nyt kun Venäjän maajoukkue, ja ilmeisesti vielä Tallinnan suurin venäjänkielinen lehti on pelipaikalla(ei kaikki voi mennä vituksi), niin meidän täytyy hieman harkita mikä olisi paras ratkaisu. Kenen kanssa asiasta sovin oli eestissä asuva ja italiassa töitä tehnyt malli,(venäläinen Blondi hu, hu,) valitettavasti ei päässyt pelipaikalle vaan lentää italiaan juuri tuona viikonloppuna, no muita varmaankin tulossa. No katsotaan miten pelataan ?

Terveisin veini
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei saathana, nyt vasta huomasin että sopulin sigussa kehotetaan äänestämään minua. Oot kyllä sopuli ihana eli ihqu! Nyt joutuu Evenuel viimeistään nukkumaan yksin :)

Saanen muuten samalla tiedustella, että missä kamoissa Olkku on ollut äänestystä tehdessä kun ei ole kaikki päässyt mukaan äänestykseen?

Ps. Vai kuka tän äänestyksen rustas?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Fläppis kirjoitti:
Saanen muuten samalla tiedustella, että missä kamoissa Olkku on ollut äänestystä tehdessä kun ei ole kaikki päässyt mukaan äänestykseen?

Ps. Vai kuka tän äänestyksen rustas?

Mulle lyötiin lista "käteen" ja sanottiin, että pistä äänestys pystyyn taikka... Älä mua syytä, suurin syy löytyy johdosta (ei se Lukkokirjoittaja).
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olkku kirjoitti:
Mulle lyötiin lista "käteen" ja sanottiin, että pistä äänestys pystyyn taikka... Älä mua syytä, suurin syy löytyy johdosta (ei se Lukkokirjoittaja).

En lähteny syyttelylinjalle ;) Pistetään kaapelinpätkän syyks ni ei tuu paha mieli kellekkään.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Fläppis kirjoitti:
En lähteny syyttelylinjalle ;) Pistetään kaapelinpätkän syyks ni ei tuu paha mieli kellekkään.

No hyvä. Mä olen muuten äänestänyt viidellä nimimerkilläni sua ja vain hajaääniä, niillä kolmella muulla nickillä muille:)

Ollaan kavelit, jooko?
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olkku kirjoitti:
No hyvä. Mä olen muuten äänestänyt viidellä nimimerkilläni sua ja vain hajaääniä, niillä kolmella muulla nickillä muille:)

Ollaan kavelit, jooko?

Ehdottomasti!

Ihmettelinkin jo, että mistä niitä ääniä alkoi virt(s)aamaan.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Fläppis kirjoitti:
Ehdottomasti!

Ihmettelinkin jo, että mistä niitä ääniä alkoi virt(s)aamaan.

Kysyisin Fläpältä että pitääkö huhu paikkansa että olisit heittänyt Lahden torilla kalanmyyjä-mummoa lahnalla päähän, kännipäissäsi. Eihän asia nyt tietysti tähän ketjuun kuulu, mutta eiköhän äänestäjät halua kuitenkin tietää millainen mies on kysymyksessä ?
 
Viimeksi muokattu:

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
veinikretski kirjoitti:
Kysyisin Fläpältä että pitääkö huhu paikkansa että olisit heittänyt Lahden torilla kalanmyyjä-mummoa lahnalla päähän, kännipäissäsi. Eihän asia nyt tietysti tähän ketjuun kuulu, mutta eiköhän äänestäjät halua kuitenkin tietää millainen mies on kysymyksessä ?

Piru vieköön, nyt on kiperä pala. Vaalineuvonantajani on sammunut jonnekkin päin hyppyrimäen aluetta, enkä näinollen tiedä kannattaako minun myöntää vai kieltää ed. mainittu väite.

Niinpä vastaan vastahuhulla, joka kantautui korviini etelässä matkanneen länsirannikon miehen kautta. Huhun mukaan Veini on nähty sabotoimasta muiden paikallisten anniskelupuotien elannonharjoittamista mm. lauseilla "Niin on sanottu, on suomalainen ylivertainen juottaja Tallinnan yössä" sekä "Tulkaa kaikki Veinille, muilta tulee reisille". Varsinkin jälkimmäinen herätti minussa pahaa mieltä groteskin kielenkäytön takia. Loppuyöstä oli ääni kellossa laskuhumalan johdosta muuttunut ja iskulauseet muuttuneet aneleviksi: "Antakaa Veinin jäädä Viroon, ei se ole keltään pois" ja "Huvilani myyn, mutta ravintolaani ette vie...ettehän?".

Pitääkö huhu todella paikkansa? Voimmeko luottaa edelleen kisajärjestäjän korrektiin käyttäytymiseen vai onko mahdollista, että mopo karkaa samalla tavalla laphasestha kisaviikonloppuna???

P.S. Äänestäjät herätys! Äänestäkää läski-Fläppis maajoukkueeseen!!!
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
On syvä analyysin aika, viimeinen äänestysviikko alkamassa ja tuhansia ääniä vielä antamatta, äänestys muuten loppuu kello 24.00 eikä enemmin, kyseisenä ilmoitettuna päivänä. Yhtään yliannettua ääntä ei tulla hyväksymään. Mikäli äänet sattuvat menemään tasan kiperästi, keksin keinon asian ratkaisemiseksi oikeudenmukaisesti.

Tällä hetkellä näyttää vahvasti että saamme Hifk,sta kipparin maajoukkueeseemme, vielä on kuitenkin riittävästi aikaa tapahtua mitä hyvänsä, Fläppiksen vaalikampanja eri ketjuissa, (hieman kyseenalaista touhua) on kuitenkin purrut pienempiin äänestäjiin melko rankasti. Kysymys kuuluukin joka on ehkä mielenkiintoisin, saako Turenki oman maajoukkue miehen vai ei ?

Evenuel on vielä hyvissä asemissa ja voi vielä kiristää itsensä minne tahansa, tuntuu kuitenkin siltä että nais-sukupuolen edustajat eivät ole jostakin syystä vielä liikahtaneet äänestys-uurnille. E,een vaalikampanja taas on ollut tasaista ja luulenkin näiltä osin että espooseen menee paikka mitä toden-näköisimmin. Twite taas sortui hermojen pettämiseen jo vaalikauden keskipaikoilla, tämä antoi äänestäjille kuvan että hän on jopa luovuttanut toivonsa.

Viikko kuitenkin aikaa, mitä hyvänsä voi tapahtua.

Terveisin veini
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
veinikretski kirjoitti:
Evenuel on vielä hyvissä asemissa ja voi vielä kiristää itsensä minne tahansa, tuntuu kuitenkin siltä että nais-sukupuolen edustajat eivät ole jostakin syystä vielä liikahtaneet äänestys-uurnille.

Ovat liikahtaneet, voin varmistaa tiedon. Katso äänimäärääni!

Mutta tosiaan, kisahan on vasta alussa. Viikon päästä katotaan viivan alle.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Alkakaa värisemään, Satakunta aloitti nousun JanJ tulee pienen rumpalipojan sävelin, mitä minä sanoin jo aikoja sitten.

Ps. Taidankin virittää laulun "Luvian lapsia olemme me, kultainen kallis on kotimme, täällä me elämme ja työtä teemme....."
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Turenki on virittänyt koko Suomen oikealle taajuudelle. Huomasitteko eilen Evilän voitonjuhlissa, kuin siniristilipun alakulmassa luki Äänestä Ronttia? Täytyy sanoa, että vastaavaa oikeanlaista ajoitusta ja pelisilmää vaalityössä en olisi itse osannut odottaa. Turengissa on totta totta tosiaan oltu hereillä ja valtava vaalikoneisto (Rontti + satapäinen talkooporukka) on tutkinut potentiaalisia kanavia vaalikampanjalle. Nyt kerättiin kerralla 2 miljoonaa silmäparia. Saa nähdä riittääkö aika vai tukkeutuvatko langat kaikkien halutessa äänestämään Ronttia. Alkumakua äänien muodossa on jo tullut.

Itkee,

Kahden hengen vaalikoneisto hyppyrimäiltä
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Jumalauta, Fläpä on kakkonen ohho. Ja E on karmeessa alamäessä ?
 
Viimeksi muokattu:

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
veinikretski kirjoitti:
Ja E on karmeessa alamäessä ?

Alamäessä on mukavampaa, ei jalat mene hapoille.

Nyt kaikki vaan uurnille, luotan jatkoaikalaisiin.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
veinikretski kirjoitti:
Twite taas sortui hermojen pettämiseen jo vaalikauden
Tuolta pahasti näyttää. Ratkaisevalla hetkellä tuli kakki housuun ja Rontti mönki yhden äänen edelle tilanteessa jolloin näytti että kaikentukehdettavaa turenkilaishuumoria ei ole edustettuna maajoukkeessa lainkaan. Silloin heräsi Hämeenlinna ja katsoivat kuka on ekana ry-hemmoista ja keskittivät äänensä kuin SKL. En siis häviä paremmilleni vaan olen olosuhteiden uhri.

Valmentajan paikaan on vielä hyvin mahkuja. Äänestäkää ruipelot Rontti pelaamaan ja Twite valmentamaan. Kyllä se kaksikko tuo voiton vaikka olisi mitä riippakivia loppujoukkue!

PS. Tuutko tant gredulin mulle vaalipäälliköksi?
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Miljoona käyttäjää tällä hetkellä, eipäs unohdeta äänestää!! Monet kilpailijat odottavat ääntäsi, laitetaan peli tasaiseksi.Ei se nyt niin raskasta ole kerran nappia painaa.

Veini
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Piti äänestää kampanjan uhrina E:tä mutta äänestinkin Evenuelia, koska hän on tyttö ja näkemättäkin arveltuna nätimpi kuin E.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
faaip de oiad kirjoitti:
Piti äänestää kampanjan uhrina E:tä mutta äänestinkin Evenuelia, koska hän on tyttö ja näkemättäkin arveltuna nätimpi kuin E.
Kiitäs ja niiaan. Tyttö olen juu, nätimmyydestä en sitten tiedä... :)

Kisa kiristyy. Panoksek kovenee.
Riäväkylä tulee viälä.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
faaip de oiad kirjoitti:
Piti äänestää kampanjan uhrina E:tä mutta äänestinkin Evenuelia, koska hän on tyttö ja näkemättäkin arveltuna nätimpi kuin E.

Itse asiassa vähän pelkäsinkin, että tuo kampanjani tuo Blues-osion ulkopuolelta kiinnostuneita muita äänestäviä ihmisiä tänne. Toivottavasti edes Bluesin kannattajien puolelta olen saanut tulosta aikaan. Muuten ihan hyvät perustelut äänelle.

Toisaalta minulta kysyttiin viimeksi viime viikonloppuna papereita. Seurueen tytöiltä halusi vaan puhelinnumerot. Ja miten se tähän liittyy, kysyn minä?

Eiköhän "Eve" lyödä sen verran hynttyitä yhteen, että kumotaan nuo kerholaiset pois joukkueesta? Enää ei olisi paljoa matkaa, uurnille vaan.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Tuli tuosta Een ehdotuksesta mieleen, että onko mahdollista lahjoittaa saamansa äänet tai osan niistä toiselle ehdokkaalle?

En panis vastaan jos OBR:ltä saisin, osan äänistä siis.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Evenuel kirjoitti:
Tuli tuosta Een ehdotuksesta mieleen, että onko mahdollista lahjoittaa saamansa äänet tai osan niistä toiselle ehdokkaalle?

En panis vastaan jos OBR:ltä saisin, osan äänistä siis.

Se olisi vastoin hyvässä uskossa äänestäneiden tahtoa, joten en valitettavasti voi suostua moiseen kepuiluun.

Muutenkin meininki on aika puunkyljen jyystämistä, jos et edes pane vastaan.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Evenuel kirjoitti:
Tuli tuosta Een ehdotuksesta mieleen, että onko mahdollista lahjoittaa saamansa äänet tai osan niistä toiselle ehdokkaalle?

En panis vastaan jos OBR:ltä saisin, osan äänistä siis.

Uuuh, on se kiero ;)

Voitais tehdä silleen, että vähiten ääniä saaneet valitaan maajoukkueeseen...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös