Käyttäjien väliset vedonlyönnit – vedonlyöjien luotettavuus

  • 113 256
  • 658

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Erikoismaininta nimimerkille V-G-, joka vedonlyönnin ollessa kesken solvasi yllättäen palstalla henkilökohtaisilla loukkauksilla, joten eipä voi suositella.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
@Zohan maksoi vetonsa kuten asiaan kuului.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Alkaa pikkuhiljaa kärsivällisyys loppua ja vaikka summa ei olekkaan sen suurempi kuin 20€ niin ihan periaatteellisista syistä rupeaa jo vituttamaan nimimerkki @-pasi- :n venkoilu. Alun alkaen otin hyvin nopeasti yhteyttä kyseiseen käyttäjään hänen häviämänsä 'Perrin vs Nättiset'-vedon myötä ja laitoin tilinumeroa tietoineen menemään. Vastaustahan tuohon ei kuulunut, joten piti heittää uutta viestiä ennen kuin reagoi ja kertoi, että maksu hieman viivästyy ymmärrettävistä syistä. Ei siinä mitään, ymmärrän kyllä.

Tuosta noin kolme-neljä viikkoa (?, jatkoajan yksityisviestien aikaleimat kusevat ja näyttävät aina tätä päivää) tuosta ja laitoin uuden viestin, jossa kyselin, että joko osaisi jonkinlaista aikataulua kertoa, mutta eipä tullut vastausta. Vielä eilen jaksoin laittaa viestiä hänelle, että nyt alkaisi olla sitten jo korkea aika ottaa edes yhteyttä ja antaa hieman infoa maksujen aikatauluista, mutta nada.. Ei vaikka herra onkin käynyt esimerkiksi vielä viime yönä palstalla.

Kuten sanoin niin summahan on lopulta melko pieni, mutta periaatteellisesti olisi kyllä mukava, että jos lähtee vetoon ja häviää sen, eikä ole varaa juuri nyt maksaa niin jaksaisi edes pitää yhteyttä henkilöön jolle on velkaa - Tai siis vastata hänen viesteihinsä. Sen sijaan ignoretaan kokonaan eikä olla huomaavinaankaan.

Eli siis -pasi- :lle miinusta kunnes maksu on hoidettu.

Liekkö @Liikkuva Maski saanut jo maksunsa samasta vedosta?
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No viimepäivät olin matkoilla ja en ollut heti vastaamassa viestiin, kännykkä ei näytä YV viestejä. Mutta jollekin tuo 20 euroa on iso raha ja ei ole juuri nyt mahdollista maksaa. Toiselle myös pistin viestiä tuossa ja kävinkin tarkemmin läpi, mutta ei aina voi muistaa toista. Mutta tosiaan kun syksyllä oli opiskelijana, nyt työttömänä oli pitkään sossun ja kelan ristitulessa, pari isompaa laskua ja siinä välissä kun oot niin koittaapa sitten alkaa ylimääräiseen työntää joka päätöksessä kestää ja lisäksi vielä poimivat palautukseen rahoja asumistuesta. Tällähetkellä ainakin raha menee ihan elämiseen, en häivy kuitenkaan ja moni tuntee mut siviilissäkin. Tulee kyllä mutta sitten kun voi kuten olen sanonut.
 

Nick Neim

Jäsen
No viimepäivät olin matkoilla ja en ollut heti vastaamassa viestiin, kännykkä ei näytä YV viestejä. Mutta jollekin tuo 20 euroa on iso raha ja ei ole juuri nyt mahdollista maksaa . Toiselle myös pistin viestiä tuossa ja kävinkin tarkemmin läpi, mutta ei aina voi muistaa toista. Mutta tosiaan kun syksyllä oli opiskelijana, nyt työttömänä oli pitkään sossun ja kelan ristitulessa, pari isompaa laskua ja siinä välissä kun oot niin koittaapa sitten alkaa ylimääräiseen työntää joka päätöksessä kestää ja lisäksi vielä poimivat palautukseen rahoja asumistuesta. Tällähetkellä ainakin raha menee ihan elämiseen, en häivy kuitenkaan ja moni tuntee mut siviilissäkin. Tulee kyllä mutta sitten kun voi kuten olen sanonut.
En mä nyt halua vittuilla tai mitään, mutta kannattanee tuossa vaiheessa miettiä tarkemmin onko tuollaisia vetoja järkeä sitten lyödä, jos maksaminen menee noin tiukille.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En mä nyt halua vittuilla tai mitään, mutta kannattanee tuossa vaiheessa miettiä tarkemmin onko tuollaisia vetoja sitten järkeä lyödä, jos maksaminen menee noin tiukille.

Eli jos syksyllä sulla on normaalit tulot ja nyt saat sen vuokran verran rahaa käteen niin jotenkin pitäisi arvata tuo oma tilanne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös