Käyttäjien väliset vedonlyönnit – vedonlyöjien luotettavuus

  • 113 891
  • 658

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
@Up089 hoiti kunnialla sovitun summan maksun, unohtui kiittää, mutta tehdään se nyt.

@Ralph päässee varmaan lähipäivinä kartuttamaan plussiensa määrää.
 

Hasselbaink

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, NHL
Ennen kautta itse allekirjoittanut, Pohkeet Jumissa, Anonymous, Roo, Sörsseli, Romppanen, Iceman88, Ralph, sekä Sienihattu siirsimme regularflexille Piste- ja maaliveikkaus-kisamaksun ja tänään saapui regularflexiltä rahat voittajana tililleni. Jokainen hoisi hommansa esimerkillisesti, eli plussaa plussaa!
 
Viimeksi muokattu:

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Nyt, kun taas maksuliikenne käynnistyi runkosarjan loputtua, niin mielenkiinnosta kyselen, että vieläkö toveri @FutureHockey päivittelee näitä listoja?
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Siinäpä sitä listaa olisi nyt sitten päivitettynä. Nimimerkki @-pasi- tulee saamaan plussaa kunhan on maksunsa hoidellut alta pois.

Sieltä voisi @Purezone heittää meikäläiselle plussaa kunhan olen korjannut tuon maksun! :D
 

Liitteet

  • Luottoluokitus HUONO ja TUNTEMATON.pdf
    290,5 KB · kertaa luettu: 822
  • Luottoluokitus HYVÄ.pdf
    237,8 KB · kertaa luettu: 682

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt kun vihdoin palstalla vedon hävisin, niin viitsikö @Ölly kuitata että maksoin velkani pois.

Ja käytetään nyt samalla hyväksi tilaisuus narista siitä, ettei @Numero13 vielä vuoden jälkeenkään ole lupauksista huolimatta maksanut 50€ jonka on minulle velkaa. Vaikka toki jo tuonne huonojen vetokumppanien listaan merkattukin.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Nimimerkki @Mas@ hoiti maksunsa nopeasti. Plussaa sinne!

Noh noh, menihän siinä viisi minuuttia tilinumeron saapumisesta maksuun. Tänne päin vaan vetoja lisää, yleensä häviän ne aivan pystyyn kuten nyt kun veikkasin SaiPan ja Lukon etenevän välieriin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös