JWC '10

  • 94 590
  • 802

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Voin toki toimia toimitsijapuolellakin, jos ei enää laatikkoon huolita. Ikääkin on liikaa kansainväliseen tuomarikorttiin.

Ei tuolla ennenkään ole iän perusteella syrjitty, mukaan vaan =) Jos pelaajat eivät viitsi poimia sulle kiekkoja, lupaan henkilökohtaisesti hyppiä toimitsija-aitiosta poimimaan niitä - bambi on slippery ice -tyyppisesti, kahdeksan sentin korot jalassa.

Toisin sanoen, luotan siihen, että pojat eivät halua häiriötekijöitä jäälle, ja toimittavat kiekot sinulle itse ;)
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Kyllä me tuomaria jelpitään. Jos on kiva nähdä koutsi mekossa ja meikeissä jatkoilla, niin kyllä tämä slippery when wet -bambikin olisi mukava lisä tapahtumaan.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tottakai pelaajat voivat niitä kiekkoja poimia sieltä jäästä, ei ole iso juttu. Ja junnuille kerätään rahaa myös, sillä junnutoiminnan tuki on aina hieno asia.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Jos on kiva nähdä koutsi mekossa ja meikeissä jatkoilla, niin kyllä tämä slippery when wet -bambikin olisi mukava lisä tapahtumaan.

Herr Devil näki nyt kyllä päiväunia, mistään märästä bambista ei ollut puhetta. Vähän kunnioitusta peliin, tai en enää jatkossa merkkaa sun maaleja ja syöttöjä ollenkaan ;)
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Herr Devil näki nyt kyllä päiväunia, mistään märästä bambista ei ollut puhetta. Vähän kunnioitusta peliin, tai en enää jatkossa merkkaa sun maaleja ja syöttöjä ollenkaan ;)

Kyllä mä tuossa äsken vähän sohvalla jo torkuin, mutta en nähnyt bambeja. Kyllähän siitä bambistakin äkkiä märkä tulee jos lähtee juuri ajetulla jäällä korkokengillä liukastelemaan :)

ps. mä oon vähän väsy...
 

pak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikkei se aina niin kivaa olekaan niin, SaiPa.
Nyt kun tuli Turussa vedettyä kiekkokamat päälle noin kahdenkymmenen vuoden tauon jälkeen, niin alkoi hieman kiinnostaa, että jos vaikka palailisi vähän lisääkin.
Joten ainakin alustavasti olen kiinnostunut tulemaan mukaan, jos mahtuu.

Mitähän tuollainen turnee suunnilleen kustantaisi? Paitoineen ynnä muineen.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Minut tuolla listalla jo mainittiikin uutena halukkaana, kun joskus taannoin laitoin tutzballe viestiä, notta mahtuisko mukaan. Mukaan siis ilman muuta lähdetään jos vaan tilaa jommasta kummasta joukkueesta löytyy. Ja jos jommankumman joukkueen johtoryhmä tekee penat ja minut tiimiinsä värvää, niin ilman muuta oma JWC-paita laitetaan hankintaan.

Milloin on muuten tarkoitus lyödä alustavat kokoonpanot lukkoon?

Nimim. Kädet syyhyten F5-nappia ränkäten ja omaa pelipaikkaa 24/7 väijyen.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Onko tuo mökkisetti nyt lyöty lukkoon? Hieman arvelluttaa mökkireissun toimiminen helmikuussa ns. keskellä metsää, varsinkin kun mökissä ei nähtävästi ole varsinaisia majoitustiloja ollenkaan. Tiedän, että en ole yksin ajatusteni kanssa. Pelkään hieman, että tuo mökkireissu jakaa porukkaa jo heti alussa, koska sinne lähteminen ja varsinkin sieltä poistuminen on hankalampaa kuin esim. Tampereen keskustasta. Näin ollen sinne ei välttämättä edes koko porukka lähde.
Selvennyksesi sanotaan nyt kuitenkin sen verran, että oli jatkomeininki mikä tahansa niin olen mukana joka tapauksessa.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
^ jatkoseteissä myös mukana, mutta pakko yhtyä Blizin mielipiteeseen. Mikä vika oli viime vuoden jatkoissa? Ei mikään, kaikki oli ihan helvetin sekavaa ja voi morjes. Eli hauskaa oli :)
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Täältä myös peukku ei-mökkijatkoille. Kyllä se porukka saadaan pysymään kasassa muutenkin kuin viemällä kaikki jonnekin hevon kuseen, tai keskelle skuttaa, niin kuin täällä päin sanotaan.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Perhana, pakko se on itsekin avauduttava. Isooo kannatus mökille!
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Huu! Viikonloppu turussa ja täällä tapahtuu vaikka mitä. Noh, onko mun paikka vielä Bonersien penkin takana? Itseni itsekkäästi sinne tungen vaikka sanoisitte mitä, mutta kysyinpä silti. Oon jo silittäny pikkutakinkin..

Nyt vain odottelemaan että ketäs meidän rosterissa alkaa hiljalleen näkymään, ja ketjut kasaan hyvissä ajoin. Nyt alan piirtelemään turhia kuvioita fläppitaululle ja pidän itseäni pätevänä :)
 

tutzba

Jäsen
Ilman Streideria ei ole Bonersia, joten siitä ei sen enempää tarvitse keskustella.

Tuo jatkopaikka on kyllä sen verran kinkkinen asia, että en lähde päättämään mitään yksin. Jokainen, joka haluaa ottaa kantaa siihen, lähettäkööt minulle yv:nä joko "mökki" tai "Tampere". Lasken siitä sitten demokraattisen päätöksen.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo jatkopaikka on kyllä sen verran kinkkinen asia, että en lähde päättämään mitään yksin. Jokainen, joka haluaa ottaa kantaa siihen, lähettäkööt minulle yv:nä joko "mökki" tai "Tampere". Lasken siitä sitten demokraattisen päätöksen.
Kai yksinkertaisin päätös olisi tehdä niin, että mikäli mökille lähtijöitä on riittävästi, niin halukkaat lähtevät sinne ja loput menevät omia menojaan?
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Niin. Tässä nyt pitäisi jonkinlaiseen kopromissiin päästä, mutta eräät eivät suostu joustamaan sitten minnekkään vaan ovat kireitä kuin kumilangat. Itselleni on edelleen aivan se-ja-sama minne mennään kunhan porukkaa ja hyvää tunnelmaa riittää. Ainoa rajoite on se, että koska omaa autoa en omaa niin sinne jatkopaikkaan olisi kiva saada kyytiä.

Tutzba: Kysyinkin jo, että oliko sulla niitä varusteita lainaks?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Been there, done that. Ei kiinnosta yhtään, että porukka jakautuu toistamiseen eri paikkaan jatkoille.
No näinhän se on, mutta porukan kimpassa pitäminen vaatii kuitenkin jonkun muun paikan, kuin baarin. Vaikka kuinka olisi pöytää varattuna, niin vähitellen porukka siitä erkanee omiin suuntiinsa helposti.
 

tutzba

Jäsen
No näinhän se on, mutta porukan kimpassa pitäminen vaatii kuitenkin jonkun muun paikan, kuin baarin. Vaikka kuinka olisi pöytää varattuna, niin vähitellen porukka siitä erkanee omiin suuntiinsa helposti.

Joo, mutta mieluummin se erkaantuminen tapahtuu aamuyöllä kuin iltakahdeksalta.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Tutzba: Kysyinkin jo, että oliko sulla niitä varusteita lainaks?

Minulta löytyisi munasuojia ja rintapanssaria lukuunottamatta koko setti. Tai siis onhan minulla väinö mallin "rintapanssarikin", mutta se ei suojaa edes tennispallolta jääkiekosta puhumattakaan, saa siis käyttöön omalla vastuulla myös sen (itsehän pelasin sillä ekassa JWC:ssä). Kyynerpää suojat on myös mallia, suojaavat lähinnä kaatumiselta, mutta tuskimpa tuolla hirveästi huidotaan. Itse olen 181cm pitkä, joten luulisi noiden suojien vielä "toimivan" sinunkin päälläsi, vaikka vähän lyhempi oletkin.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Minulta löytyisi munasuojia ja rintapanssaria lukuunottamatta koko setti. Tai siis onhan minulla väinö mallin "rintapanssarikin", mutta se ei suojaa edes tennispallolta jääkiekosta puhumattakaan, saa siis käyttöön omalla vastuulla myös sen (itsehän pelasin sillä ekassa JWC:ssä). Kyynerpää suojat on myös mallia, suojaavat lähinnä kaatumiselta, mutta tuskimpa tuolla hirveästi huidotaan. Itse olen 181cm pitkä, joten luulisi noiden suojien vielä "toimivan" sinunkin päälläsi, vaikka vähän lyhempi oletkin.

Enköhän minä ainakin munarit ja rintapanssarin saa tuttaviltakin lainattua eli muut kelpaavat kyllä. Kiitoksia vaan!
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Saat ne vaikka minulta, muita kamoja ei kai sitten tarvitse viikonloppuna katsella?
Juu jos näin käy niin hyvä vain. Eli omat kamat nyt koossa ja eikun odottamaan ja hakemaan talvella uutta mailaa.
 

Niksuli_

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja Dallas Stars.
Jatkopaikan suhteen ei ole oikeastaan mitään väliä, toisaalta joku mökkiratkaisu olisi kiva vaikka siinäkin ne omat miinuksensa on, mutta jos mökki sijaitsee vähän syrjemässä niin ehkä vaan menemme Tampereen (?) yöelämään ja yritämme jollain tapaa pysyä kasassa.

***

Varusteita kaivataan täällä suunnalla edelleen, jos joltain paulilevokari-mittaisia varusteita löytyy lainaan niin kaikki käy. Vaikka eihän tässä vielä kiire ole. :)

Ja ensin pitäisi päästä joukkueeseenkin
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Tuo jatkopaikka on kyllä sen verran kinkkinen asia, että en lähde päättämään mitään yksin. Jokainen, joka haluaa ottaa kantaa siihen, lähettäkööt minulle yv:nä joko "mökki" tai "Tampere". Lasken siitä sitten demokraattisen päätöksen.

Jatkopaikan kanssa ei ilmeisesti ole vielä kiirettä tehdä päätöstä? Eli kun joukkueet ovat koossa tammikuussa, silloin vasta kannattaa tehdä kysely. Alustavasti voi tietysti tutkia sekä mökki että ravintola vaihtoehtoja. Varmasti Tampereelta löytyy ravintola, jossa on kabinetti yms., jossa porukka voisi olla omissa oloissa, mutta silti ravintolassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös