JWC '10

  • 94 645
  • 802

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Kirjuri: minä, tietty. Anomuksesta saatan hyväksyä jonkun assariksi / kakkoskirjuriksi pitelemään visk... kun siis lämmintä mehua sisältävää pulloani.

Hep. Tämä meikäläisen homma jos jostain syystä Bonersien huoltajaporukasta ei löydy tilaa. Tai sikälimikäli valmennusporukka EI laajennu RauliUramamaiseen määrään.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Ja täältä tulee nro. 7 samalle paikalle, missä viime vuonna. Mikä se sitten ikinä olikaan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Missä kohtaa tämä muuttui huumoriketjuksi? Siinä kohtaa kun Bonersit yrittää värvätä Anderseneja omiensa joukkoon. Taisi olla Bone kun halusi Jirin humoristisesti vaihtaa JMA:han ja Bliziin. Vähemmästäkin huomaa, ettei joukkueessa kaikki ole ok.

Hyvä, että Boners-ressukat sai edes Red Devilin, joka on ilmeisen kova pelimies. Nyt ette häviä enää yli 10 maalilla.

Edit. Se7en sentään on mukana. Se on hienoa. Osaa joku luistellakin, ettei mene paikallaan pyörimiseksi. :)
 
Viimeksi muokattu:

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eihän viimeksikään nähty yli 10 maalin voittoa. Tosin en sitten tiedä mikä on kuulluista tuloksista se oikea, eli 19-11, 19-10 vai 19-9. Tasainen matsi se kuitenkin alun jälkeen taisi olla. :)

Oli se kyllä tasainen. Arvelin itse jossain erillisessä ketjussa jotain 18-10 lukemia. Kohtuullisen lähellä olin. Tarvittaessa nämä viestit voi kaivaa esiin. Mutta vihulainen vahvistuu, niin ei voi olla niin varma enää, että on niin tasainen. Nyt puhut kyllä kuitenkin kehittyvistä pelaajista vielä, mm. Bliz ja JMA omaa valtavan potentiaalin. Kun he pääsevät kehittymään omissa oloissaan, niin pääsen itsekin laittelemaan lättyjä lapaan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ohhoh, olen aina pitänyt tiukea leppoisena miehenä.

Sinusta jo pahemminkin puhuin. Mutta jos tuohon tartut, niin kai mä aika leppoisa olen? Mikäs se sun torjuntaprosentti olikaan? Harjoituksia ei lasketa näihin. Aika mulkku taidan olla, joten jätetään se arvailu.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Laita tutzba nimimerkki "ikt" mukaan tuonne Jatkoajan tapahtumissa käyneisiin ja sitä kautta kiinnostuneisiin. Hän oli mukanamme Turussa ja oli erittäin kiinnostunut pelaamaan enemmänkin Jatkoajan porukoiden kanssa. Tähän on puoltoäänet myös muilta Turussa mukana olleilta kollegoilta.

Itsehän jatkan edelleen Bonerseissa ja toivon tosiaan että vähän tasoiteltaisiin mahdollisuuksien mukaan noita joukkueita. Säilyy mielenkiinto ja oikeasti parempi voittaa, eikä vaan se kenellä nyt sattuu olemaan kaikki tähdet riveissään.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itsehän jatkan edelleen Bonerseissa ja toivon tosiaan että vähän tasoiteltaisiin mahdollisuuksien mukaan noita joukkueita. Säilyy mielenkiinto ja oikeasti parempi voittaa, eikä vaan se kenellä nyt sattuu olemaan kaikki tähdet riveissään.

Noh, meillähän on minä. Että sehän jo riittää. Mutta toivottavasti saatte jotain pelimanneja. Taisitte saadakin jo. Ja nykypäivänä taidan olla vain hidaste. Jiriki perkele, kun vielä ni ku oikee ruvetaan ni saatana. Tä!?

Miksi toivot, että sekoitetaan joukkueita? Eihän kaikki tähdet ole samalla puolella, kun sinäkin olet eri puolella kuin minä?

Viimeinen virhe. Laittakaa linkkejä, Youtubeen, maaleja! Pitää ostaa mualintekijöitä. Ei niitä mualeja muuten synny, suatana.
 
Viimeksi muokattu:

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Mitä vittua, sinähän et luovuta mitään. Sut on kentsu nähty, pelin pyörittäjä nro1. Otetaan sit jallua!

Chill babe, en mä muuta luovuta kuin paikkani kakkosketjussa, siirryn mielelläni alempiin kenttiin etsimään uusia laitureita jotka käyvät yhtä hitaalla kuin mä. Jiri menee valovuoden mua edellä enkä ehdi mukaan niihin kuvioihin millään. Jos siis löytyy joku nopeammat hoksottimet ja kädet omaava kaiffari Jirin vierelle niin vaihdan paikkaa tämän kanssa mielelläni. Tässä iässä vaatii jo tilaa ja aikaa eri tavalla kuin nuo nuoret kimpoilevat jantterit.
Ja jallua otan mielelläni, kuten tiedät.
 

tutzba

Jäsen
Jani82 sai try-out-sopimuksen Boners-joukkueeseen, kun taas Andersen nappasi ison ikt-nimisen kalan verkkoihinsa.

Tällä hetkellä Anderseilta puuttuu kahdeksan pelaajaa ja Bonerseilta yhdeksän. Viime vuoden joukkueista A:lta on ilmoittautumatta seitsemän pelaajaa, tai no oikeastaan kuusi, koska mörkö-Twite ei pääse paikalle. B:ltä sen sijaan kahdeksan.

Eli mitä minä nyt tällä sitten hainkaan? Sen, että uusia pelaajia pääsee varmasti mukaan lisää.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Mukana.

Jos en jäällä raitapaidassa niin kello tai kuulutus hoituvat kyllä. Kutittelisi viheltää, mutta polvet ovat niin huonossa kunnossa, että kiekon nostaminen jäästä on vaikeaa. Luistelu sinänsä onnistuu.

Joka tapauksessa paikalla. Jos ei hommia muuten löydy, niin kameran kanssa katsomossa. Ja perkele varmasti jatkoilla.

t. hanu
 

Niksuli_

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja Dallas Stars.
Tälläiselle taitolaiturille oli näköjään huikea kysyntä kun heti ensimmäisen yksityisviestin jälkeen varasijalle laitettiin ;)

Jos joltain löytyy varusteita lainaan kaksimetriselle kaverille niin olisin kiitollinen. Varmasti saan jostain kaivettua itsekkin vaikka sitten käytettyjä ostamalla mutta yritetään nyt ensin löytää lainakamoja.

Ottelun kankeimman kaverin pystin voi lähettää varmaan jo tännepäin jos mukaan mahdun pelaamaan. Voisihan sitä vaikka sitten huoltajaksi tai muuhun vastaavaan lähteä jos ei kentälle mahdu.
 

tutzba

Jäsen
Ja perkele varmasti jatkoilla.

Josta tulikin mieleeni, että tällä hetkellä Valkeakosken tarjonnasta "paras" jatkopaikka olisi joko Hakapirtti tai Iso-Heritty. Molemmissa on tullut juhlittua joitakin kertoja, ja näistä kahdesta ehdottomasti jälkimmäinen on viihtyisämpi. Hakapirtti puolestaan olisi isompi, mutta siinä olisi erillinen saunarakennus. Iso-Herityssä on kaksi saunaa samassa rakennuksessa, joten ei tarvitsisi lähteä pihalle juoksentelemaan.

Jos minä päättäisin, mentäisiin Iso-Herittyyn, vaikka se onkin pienempi kuin Hakapirtti.
 
Ketjun otsikko muutettu ketjun avaajan pyynnöstä. Samalla suljettu edellinen ketju jossa asiaan liittyvää suunnittelua. Jatkossa kaikki keskustelu tähän aiheeseen liittyen tässä ketjussa ja tässä ketjussa keskustelu vain otsikonmukaisesta aiheesta.

Moderaattorit
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Jep jep. Käsittäkää vaan väärin mun vitsit. Huumori on vaikea laji, nyt epäonnistuin. Syvimmät pahoitteluni siitä. Alan jatkossa tosikoksi savolaisten tapaan.

tutzba, pystyykö Iso-Herityssä yöpymään?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
OK. Tuota vähän epäilinkin, ajattelin että SAAKO siellä yöpyä. Ilmeisesti saa.

Ja jotta ei jäisi epäselväksi, en ole todellakaan muuttamassa JWC09-rosteria suuntaan tai toiseen. Lähinnä olen miettinyt, että uusien pelaajien (joilla ei ole pelipaitaa) sijoitusta voitaisiin katsoa etukäteen. Ts. hieman tasoittaa joukkueita. Mutta mikäli se jollekin ei käy, koska pelkää niitten tasoittuvan liikaa toisen eduksi, unohtakaa ajatukseni. Voitto on tärkeintä!
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jep juu ja hurrei. Jos jommasta kummasta joukkueesta löytyy tilaa, niin voisin valua hyökkääjäksi.

nimimerkillä: Pidempi kuin erva
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Meikäläinen on ainakin sen verran kokenut sissi, että nukkuminen luonnistuu vaikka nojatuolissa pää alaspäin kun promilleita on veressä.

Viime vuonna kerättiin hyväntekeväisyyden merkeissä junnuille rahaa. Kenelle ne menivät lopulta ja paljonko saatiinkaan kasaan? On unohtunut jo. Ja onkos tänä vuonna jotain vastaavaa pystyssä vai kulutetaanko rahat mehukatteihin?
 

tutzba

Jäsen
FutureHockey kirjoitti:
Kenelle ne menivät lopulta ja paljonko saatiinkaan kasaan? -- onkos tänä vuonna jotain vastaavaa pystyssä

Rahaa tuli muistaakseni jotain 400e ja ne lahjoitettiin Kiekko-Ahman E-junnuille. Mietin eilen, että jos tänä vuonna kerätään rahaa, voitaisiin lahjoittaa ne suoraa johonkin ihan oikeaan hyväntekeväisyyteen.
 
Viimeksi muokattu:

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Kyllä itsekkin olen sillä kannalla, että mikäli rahaa kerätään tulee se raha suunnata nimenomaan jääkiekkoilijoilta nuorille jääkiekkoilijoille. F/E/D-Nuoret haarukassa varmaan liikutaan. Ei se paljoa tietystikkään ole, mutta ainahan se on rahaa.
 

tutzba

Jäsen
Ei se paljoa tietystikkään ole, mutta ainahan se on rahaa.

Jos - ja siis erittäin iso jos - haluatte lahjoittaa rahaa edelleen paikalliselle kiekkoseuralle, kaikki mahdollinen raha on paljon. Täällä kun ei tuo jääkiekkoseura kauhean isoissa rahoissa uiskentele, päinvastoin.

Edit: Jos-sana yhdistyy paikalliselle-sanaan, ei kokonaisuudessaan lahjoittamiseen.
 
Viimeksi muokattu:

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Jep! Kunhan tutzba saa tilin auki ja maksuosuudet selville, niin kyllähän täältäkin lähtee rahaa junnuille. Vaikka viime vuonna tulikin lahjoitettua vahingossa kahdestikin, kun en muistanut, että olin tapahtuman jo kertaalleen maksanut.

Mutta siis; olen valmis toiseksi nuijaksi, jos pelurit ovat valmiit jelppaamaan kiekkoja ylös jäästä. Polvet ovat n. 2000 kiekko + n. 2000 futis pelien jäljiltä lopussa. Viimeksi oli ihan hauskaa, vaikka luistimen terä saikin damagea jostain kivestä, ja toisella jalalla ei ollut pitoa ollenkaan. Voin toki toimia toimitsijapuolellakin, jos ei enää laatikkoon huolita. Ikääkin on liikaa kansainväliseen tuomarikorttiin.

t. hanu
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös