JWC '10

  • 94 674
  • 802

Hätzä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins
Peli -> joku sopivan kokoinen saunatila Treelta, näitä kyllä löytää -> ennakkoon ruokatilaus saunalle -> saunalla kuinka kauan tarttee -> Treen yöhön / majoituksiin / kotiin / random onnela-hoidolla / kadulle nukkumaan

Se on melkolailla siinä. Tuo mökki ei sillee napsu jos tilanne onkin -20 ja ollaan keskellä mettää lattiapaikoilla

Kannatan Forssalaisen korteni tuohon obin ideaan...varsinkin kohtaan random kadulle nukkumaan- kohtaan, ehkä onnellisella ruokahoidolla.....
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
YTHS sauna joka on keskustassa periaateessa maksaa 220 €. Laskekaa siitä
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Jos meitä on se 220 pelaajaa niin tuo tekee vaan egen per tyyppi.

Hyvä matikkapää sulla. Miten määkin saisin samanlaisen?

Enivei, kallistun itsekin saunatiloihin Tampereella. Sinne vaikka ruokaa ja juomat omasta takaa. Jos puoleen yöhönkin asti saisi porukan siellä pidettyä, niin avot. Lähtekööt sitten ne pois, jotka haluavat. Toki itseänikin kiinnostaa käydä jossain baarissa, mutta ei sekään välttämättömyys ole, jos porukka pysyy kasassa. Mutta metsän keskelle lattialle nukkumaan ei ole hinkua.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Koita ohittaa mut 1,5 eran aikana :D

Voit olla varma että mä yhden ujutan sun puikoista.
Ja jos olet 1,5 erää kentällä niin sitten toinen tavoite on tehdä maali sun hanurin kautta, tosin Jirin pitää ennen sitä lanata sut koska mähän en herrasmiehenä kohota.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Paidan helma on hyvä paikka.

Ööö minusta ne pitäisi laittaa hihaan. Paidan helmaan ku noita tulee rivi, niin näyttää aivan helvetin typerältä.

Tuo YTHS:n sauna olis tälle tilaisuudelle aika ok, vaikka se sauna onkin aivan tuhottoman kuuma, mutta eipä ainakaan porukka liikaa viihtyis sillä puolella. Onhan siellä sitten uima-allaskin. Sijaintihan on loistava.
 

M10

Jäsen
tutzba kirjoitti:
2) Ns. vanhan porukan ilmoittautumiset menevät uusien edelle. Sen jälkeen täytetään uusilla pelaajilla avoimeksi jääneet paikat. Uusien pelaajien joukkueet arvotaan, tuttu käytäntö viime matsista. Kapteenit pysyvät samana.

Päivää, kuinka kauan tällainen aboriginaali-pelaaja saa pohtia ratkaisuaan osallistumisen suhteen, että paikka HC Andersenissa säilyy eikä joku cobol ota minun paikkaani ykkösen sentterinä?
 

tutzba

Jäsen
Päivää, kuinka kauan tällainen aboriginaali-pelaaja saa pohtia ratkaisuaan osallistumisen suhteen, että paikka HC Andersenissa säilyy eikä joku cobol ota minun paikkaani ykkösen sentterinä?

Mieti rauhassa, kyllä tässä vielä aikaa on. Sanotaanko nyt vaikka sillain, että mielellään tämän vuoden puolella jos saisin vastauksen. Primatexille pitää kuitenkin kertoa uusista paidoista, että ehtivät painattamaan ne.

Niin joo, jos et tule, mökötän ja poistan sinut Facebookin kaverilistaltani. Ettäs tiedät.
 

Hätzä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins
Päivän Tiedätkö missä varusteesi kulkevat-visa. Ne housut taitaa olla just nyt Koirapojalla kun tuo yksi kenguru Jack on poissa maisemista :)

No mutta asia siis selvä.

Nyt kun obi on saanu omat pökät ja jopa toiset patjat niin nostan sittenkin sormeni liittymisestä nokkiksen aisapariks...mikäli sinne ei ole muita halukkaita...niihin hommiin on kummiski parempi tatsi kun tohon pakkina huitomiseen.
 

tutzba

Jäsen
No niin, sitten ne viimeisetkin kaverit heräävät luolistaan ja ilmoittavat itsestään jotain. Ensi maanantaihin aikaa, pl. ne, jotka ovat ilmoittaneet, että mietinnässä kestää vielä. Speed ja M10 ainakin tällaisia, kentsukin jos en väärin muista.

Koskee myös potentiaalisia uusia pelaajia tämä aikaraja.

Niin joo, jos ei molempiin joukkueisiin täyty tuo neljä kokonaista kentällistä, vedetään kolmella kentällisellä per joukkue. Turha sinne on lähteä seitsemällä pakilla ja härömäärällä hyökkääjiä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Niin joo, jos ei molempiin joukkueisiin täyty tuo neljä kokonaista kentällistä, vedetään kolmella kentällisellä per joukkue. Turha sinne on lähteä seitsemällä pakilla ja härömäärällä hyökkääjiä.

Juuri näin. Mutta miten muistelin, että niitä pelaajia piti olla pilvin pimein tulossa ovista ja ikkunoista.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Juuri näin. Mutta miten muistelin, että niitä pelaajia piti olla pilvin pimein tulossa ovista ja ikkunoista.

Minä uskon, että tulee niitä vieläkin sen neljän kentällisen verran per joukkue. Nyt ilmoittautuneet ja kärkkyjät kun laskee yhteen, niin toiseen joukkueeseen on 15 ja toiseen 16 kenttäpelaajaa ynnä kaksi maalivahtia.

Sinänsä olisi hyvä saada joukkueet ja kentälliset ynnä pelipaikat säädettyä, että voisi hiljalleen alkaa hioa kuvioita.
 

tutzba

Jäsen
Eipä tullut paljoa enempää ilmoittautumisia, joten pelit pelataan kolmella kentällä. Onhan tässä tosin vielä maanantai-nimistä päivää jäljellä, mutta eiköhän halukkaat ole jo tulleet esille.

Heillä, jotka vielä empivät, on aikaa tämän vuoden loppuun asti. Sovin Primatexin kanssa, että lähetän paitalistan 1.1. Pitää siihen mennessä siis tietää pelaamaan tulevat henkilöt.
 

Lepander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Jatkoaika HC
jos vielä mahtuu...?

Moro!
Lähden mukaan jos vielä mahtuu! Eka kerta joten tarvis sitten sen paidan, muuten oon kyllä jatkoaikatreen vuoroilla käyny höntyilemässä,ja sitten siellä Turussa tossa reilu kuukausi sitten. Eli mukana ollaan!!!
 

tutzba

Jäsen
Moro!
Lähden mukaan jos vielä mahtuu! Eka kerta joten tarvis sitten sen paidan, muuten oon kyllä jatkoaikatreen vuoroilla käyny höntyilemässä,ja sitten siellä Turussa tossa reilu kuukausi sitten. Eli mukana ollaan!!!

No siitähän tuli sitten heti suora paikka joko voittajajoukkueeseen tai Anderseihin, kun on JA-taustaa. Paidasta infoan enemmän tässä joku viikonloppu myöhemmin.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Laitahan mut siihen osallistujien listalle, pitää tulla hassuttamaan Obi kentällä sekä maalissa, viemään Tiukelta aloitus ja Maxilta putket.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Laitahan mut siihen osallistujien listalle, pitää tulla hassuttamaan Obi kentällä sekä maalissa, viemään Tiukelta aloitus ja Maxilta putket.

Kiitos, hienoa, hyvä. Tätä onkin jo odoteltu. Kakarat on tosin repineet molemmat ihan paskaks.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Laitahan mut siihen osallistujien listalle, pitää tulla hassuttamaan Obi kentällä sekä maalissa, viemään Tiukelta aloitus ja Maxilta putket.

Älä vie mun luistimia... Ne on muutenkin ihan paskat. Millä mä sitte pelaan?

Tai ei noin vanha edes siihen pystyisi. Ei liike riitä Bonersien Raipella.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Älä vie mun luistimia... Ne on muutenkin ihan paskat. Millä mä sitte pelaan?

En mä niitä haisuleita vie, mutta kiekko tulee menemään niiden välistä...

Tai ei noin vanha edes siihen pystyisi. Ei liike riitä Bonersien Raipella.

Mutta eiks sullekin ole hyvä että mä olen siellä, sä olisit muuten vanhin. Ja jos ei Raipella liike riitä niin voi kyllä sanoa Anderseenien "Chelioksesta" ihan samaa
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Mutta eiks sullekin ole hyvä että mä olen siellä, sä olisit muuten vanhin. Ja jos ei Raipella liike riitä niin voi kyllä sanoa Anderseenien "Chelioksesta" ihan samaa

Jumalaare! Viimeks kutsuttiin Cory Murphyksi ja Allan Measuresiksi kun toin kiekkoa niin hienosti ylös ja nyt sitte Chelios?

Aika paljon on pelityyli muuttunut. Tosin Chelios on pelimies vailla vertaa, joten otan tuon kehuna.

Putkista voi kiekko mennä, mutta sinä jäät niille sijoillesi! NI!
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Jumalaare! Viimeks kutsuttiin Cory Murphyksi ja Allan Measuresiksi kun toin kiekkoa niin hienosti ylös ja nyt sitte Chelios?

Aika paljon on pelityyli muuttunut. Tosin Chelios on pelimies vailla vertaa, joten otan tuon kehuna.

Putkista voi kiekko mennä, mutta sinä jäät niille sijoillesi! NI!

Sua on joku säälistä menny vertaamaan noihin, tai no tukkamuotihan sulla on vissiin aika samanlainen ku Allanilla, mun mielestä sä näytät jäällä lähinnä samalta miltä sammakko näyttää tehoksekoittimessa.

Mun vertaus liittyi lähinnä tohon ikäpuoleen, ei susta muuten saa inkkaria millään
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös