JWC '10

  • 94 645
  • 802

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei muuten, mutta jos päädymme mökille, pitää varaukset tehdä oikeasti hyvissä ajoin. Siinä mielessä ajattelin kartoittaa jo nyt kansan yleistä mielipidettä.

Voit varmasti varata mökin alustavasti ja sovit jonkun päivän, jolloin varmistat asian. Nythän joukkueet ovat vielä kovasti vajaita, eikä näin ollen tiedetä keneltä mielipidettä kysytään.
 

tutzba

Jäsen
eikä näin ollen tiedetä keneltä mielipidettä kysytään.

Tähän mennessä vastauksia on tullut lähinnä viime matsissa pelanneilta ja 80% haluaisi lähteä pelin jälkeen Tampereelle.

Okei, ääniä on tullut vasta kymmenen, että ei tehdä vielä liian aikaisia johtopäätöksiä. Jotain tämä kuitenkin kertoo.
 
Viimeksi muokattu:

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tätä voisi kysyä yksityisellä viestilläkin, mutta onko tietoa, mitä uudet "ylimääräiset" paidat tulevat maksamaan kappaleelta? Onko tässä yksi syy ylimääräisten pelaajien mukaan ottamiseen? Pelaajia mahtuu kyllä mielestäni lisää, kun peliaikaakin pidennetään.
 

tutzba

Jäsen
Tätä voisi kysyä yksityisellä viestilläkin, mutta onko tietoa, mitä uudet "ylimääräiset" paidat tulevat maksamaan kappaleelta?

Vähän enemmän kuin viime kerralla, koska tilattava paitamäärä tulee olemaan pienempi. Yritän kyllä neuvotella firman kanssa, josko saisimme samaa hintaan, mutta en lupaa mitään.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ainakin seuraavat HC-herrat saavat minulta puolen pelin haasteen:

tutzba, Bone, Jiri, repe_joke, passenger, Simba, Koirapoika, Red Devil, Jani82, smasa

Joukkueemme tulee kuin tuleekin vetelemaan kahdella huipputason maalivahdilla, jotka todennakoisesti molemmat tulevat nollaamaan teidat. Tama myos aikaansaa sen, etta joukkueemme puolustuslinjoille nailla nakymin aukeaisi yksi paikka lisaa, johon tiedan ainakin Salon turnauksessa pisteita paukuttaneen Hatzan (aeaekkoeset puuttuu) halajavan.

Olen myos herra JWC:lta saanut luvan tehda Roberto Luongot ja toimia maalivahtina joukkueen kapteenina. Nyt teipista vakertamaan kapteeninmerkkia kyparaan.

Ai etta mulla kusta paassa, miten niin
 

Hätzä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins
Tama myos aikaansaa sen, etta joukkueemme puolustuslinjoille nailla nakymin aukeaisi yksi paikka lisaa, johon tiedan ainakin Salon turnauksessa pisteita paukuttaneen Hatzan (aeaekkoeset puuttuu) halajavan.

Jes, eli mikäli paikka jää auki olen valmis lähtemään mukaan! Pelipaikan ei sinänsä ole mitään väliä, veskarin ja hyökkääjänkin hommat käy vallan mainiosti
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikös noita pelaajapaikkoja ole sitten 22 per joukkue, jos maalivahteja on kaksi joukkueessa? Eli Andersenilla nyt 14/22.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo, jos obi saa ehdottaa niin kai se minäkin saan ehdottaa, vai haetaanko jostain lupalaput? Toki sen loppupelissä Hätzä itse päättää, mutta kun hän jätti oven avoimeksi tummennetussa kohdassa:


Teillä kun käsittääkseni on jo kaksi maalivahtia ja olen tässä päätäni aukonut, että voin oman paikan jakaa. Mutta ei sitten. Antaa olla. Pidän turpani kiinni ja odotan lupalappuja.

Kätlin sanoisi tähän "Älä nyt hermostu Nokkis. Miksi hermostut Nokkis?", mutta koska en ole blondi annan olla. Edellinen viestini piti olla vitsikäs, mutta epäonnistui siinä. Minulta turha puuttuminen asiaan, joka ei minulle kuulu. Sori.
 

Hätzä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins
Jos mä ilmotan itteni sit vaikka pakiks niin ei tarvii enempää vääntää...obilla on kuitenni mun veskan housut joten varusteiden kanssa olis viimeistään mennyt homma vaikeeks...
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Päivän Tiedätkö missä varusteesi kulkevat-visa. Ne housut taitaa olla just nyt Koirapojalla kun tuo yksi kenguru Jack on poissa maisemista :)

No mutta asia siis selvä.

Hyvässä tallessa on, tänään kävin katsastamassa ja väsäilemässä varustekasseja valmiiksi.
 

tutzba

Jäsen
Miksei legendaarinen maalivahtivalmentaja Koirapoika voisi mennä maaliin? Näyttäisi oppipojalleen Nokkikselle, mistä hänet on tehty.

Primatex muuten ottaa sellaiset nelisen euroa kangasmerkeistä. Tuli vastaus tänään.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Miksei legendaarinen maalivahtivalmentaja Koirapoika voisi mennä maaliin? Näyttäisi oppipojalleen Nokkikselle, mistä hänet on tehty.
Mitä, mitä?! Epäilläänkö että olisin parempi maalissa kuin kentällä? Jos totuus kerrotaan niin huomenna on ensimmäinen kerta kiekkomolarin kamat päällä.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Kuulin aamun jäävuorolla villiä huhua siitä, että JWC'10 laajentuisi kahdella ketjulla/kentällä. Mikäli näin tullaan tekemään ja paikkoja on edelleen vapaana, niin olisin enemmän kuin kiinnostunut liittymään pelaajarinkiin.

Terveisin,

HeGe41
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Haetzae - näin australialaisittain - arvottiin Anderseihin. Pitäkää tunkkinne, pellet. Häviätte kuitenkin.

Tuli tuosta arpomisesta mieleen ja Tampereen jäävuoroillakin ollut vähän alusta puhetta, että kannattaisiko noi uudet pelaajat jakaa sitten vasta kun joukkueet ovat täynnä pelaajien osalta? Ei se JWC ´09 ihan täysin tasaväkinen ollut joukkueitten osalta. Että jos vähän katsoisi niitä pelaajia, keitä laitetaan kummallekin puolelle.

Nyt tietysti tulee joku puritaani paukuttamaan suutaan, että voi tulla täysin epätasaiset jaot vaan kaikki pelaajat pitää arpoa. Tutzba sen sitten päättää, miten tehdään. Tämä oli nyt vain ehdotus. Jos vaakakuppi kallistuu lisempää, niin sitten vaan pitää pelata tarpeeksi kovaa, että sinne maalille ei ole enää kiva tulla.
 

tutzba

Jäsen
Olisitte sanonut heti, olisin suostunut silloin. Nyt en enää suostu kun en jaksa.

Not.

Muokkailen kotona viestiä ja uusien pelaajien paikkoja katsotaan myöhemmin.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Primatex muuten ottaa sellaiset nelisen euroa kangasmerkeistä. Tuli vastaus tänään.

Tämä hyvä. Sitten suunnittelemaan merkin paikkaa, ellei sitä ole jo tehty? Siinä tietysti pitää ottaa huomioon merkin koko. Ja vaikka en mikään suuruudenhullu olekaan, niin voisi miettiä vaikka 5 vuoden päähän. Miltä rintamus näyttää, jos merkkejä on 5?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä hyvä. Sitten suunnittelemaan merkin paikkaa, ellei sitä ole jo tehty? Siinä tietysti pitää ottaa huomioon merkin koko. Ja vaikka en mikään suuruudenhullu olekaan, niin voisi miettiä vaikka 5 vuoden päähän. Miltä rintamus näyttää, jos merkkejä on 5?

Paidan helma on hyvä paikka.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Paidan helma on hyvä paikka.

Mulle käy. Jotenkin vain pitäisi sopia tietty tarkka kohta kullekin merkille ehkä noin muutaman sentin tarkkuudella, koska jokainen joutuu sen itse tekemään. En ole neitimäinen, mutta kun meillä on tässä aikaa näitä asioita sopia. :)

Paljonko merkkejä tulee, ehkä tässä lopulta mennään siihen, kuinka kauan tämän uskotaan jatkuvan. :) No lähdetään siitä 10 vuodesta?
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Peli -> joku sopivan kokoinen saunatila Treelta, näitä kyllä löytää -> ennakkoon ruokatilaus saunalle -> saunalla kuinka kauan tarttee -> Treen yöhön / majoituksiin / kotiin / random onnela-hoidolla / kadulle nukkumaan

Se on melkolailla siinä. Tuo mökki ei sillee napsu jos tilanne onkin -20 ja ollaan keskellä mettää lattiapaikoilla
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös