Jatkoajan virallinen homoketju

  • 876 786
  • 8 122

Baldrick

Jäsen
Periytyvyys on siinä mielessä hämmentävää, että tarvittaisiin monien sukujen tutkimista, ja tuskin siltikään selviäisi.

Esimerkiksi kuulin juuri kahdesta tapauksesta tänään (käs' syämmellä tosi). No ensimmäinen, itselleni vähäpätöisempi, kun en tunne koko kaveria saatika sukua. Heillä kuitenkin periytyy se, että reisiluu vetää kuolioon ilmeisesti aikuisiällä. Ikävää genetiikkaa.

Toinen läheisempi on se, että synnyttäessä tuttavaperheellä käy sillä tapaa, että osa lapsista jää tähän mennessä tietämättömästä syystä synnytyksen vaiheissa "juntturaan" (näin olen käsittänyt, voi olla vika muissakin "prosessin" tapahtumissa). Tällöin mukula kärsii hapenpuutteesta ja osa aivoista tuhoutuu. Toisilla tuo palautuu täysin normaaliksi, toisilla ilmenee asiaan liittyviä oireita. Tarkasti en tähän kellonaikaan saatika muutenkaan tiedä, että mistä tuo vika johtuu, mutta kyseessä on kuitenkin periytyvä ongelma vailla "samannimisiä muuttujia", joilla tuon lääkärit loogisesti selittäisi.

Jälkimmäisessä en kiellä, ettenkö ripausta paskaa olisi puhunut, koska en nyt muista, että mikä nimenomaan tuon tekee. Olemassaoleva ongelma kuitenkin ja sitä ei vielä ole osattu selittää.

Pointtini on se, että ehkä meillä on vielä jotain tuntemattomia periytyviä piirteitä, joita emme vielä osaa selittää. Homous voi olla tai ei ole periytyvää. Ehkä väistyvät geenit eivät ole niin "väistyviä". Mene ja tiedä.

Voi myös olla, että homous on satunnaista vailla mitään geneettisiä tekijöitä. Tämä selvinnee tarkemmin varmasti ajan kanssa.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Niin, mutta kyllähän tuolla "peukkuja ja sydämiä" on kuitenkin sen 3000+ vastaan 40 ärtynyttä. Ne nuivat kommentit vain korostuvat kun jengi kommentoi niihin.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Kahviautomaatilla tuli tutun kiekkomiehen kanssa puheeksi TPS:n Pride-kannanotto ja siitä seurannut someraivo.

Kun katson tätä Suomen johtavan jääkiekkofoorumin näkökulmasta, niin missä tätä raivoa voi havannoida? Siis tällä palstalla.
 

Jussih

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hyvä kysymys SergeiK ja vastaan siihen: Ei niin missään. Tepsin sivuillehan voi kirjoittaa ihan kuka tahansa, tosiasiassa ei tarvitse olla Tepsin fani tai edes lätkäihminen. Joka asiaan löytyy 40 hörhöä kommentoimaan. Oikeastaan olisi mukava jos tämä homo-asia saataisiin vihdoinkin pois päiväjärjestyksestä ja ainakin eduskunnan päiväjärjestyksestä. Tässä maailmassa on oikeasti tärkeitä asioita ja niihin ei kuulu kuka panee ketä (niin kauan kun se tapahtuu kaikkien suostumuksella ja ovat yli 16-vuotiaita).
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Oikeastaan olisi mukava jos tämä homo-asia saataisiin vihdoinkin pois päiväjärjestyksestä ja ainakin eduskunnan päiväjärjestyksestä.
Tarkoitatko homoliittoja? Se asia on jo hoidettu pois eduskunnan päiväjärjestyksestä. Jos taasen tarkoitit homo- ja lesbohommia yleensä, niin niitä tullaan vatvomaan vielä ainakin jonkin aikaa esimerkiksi äitiyslain muodossa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kahviautomaatilla tuli tutun kiekkomiehen kanssa puheeksi TPS:n Pride-kannanotto ja siitä seurannut someraivo.

Kun katson tätä Suomen johtavan jääkiekkofoorumin näkökulmasta, niin missä tätä raivoa voi havannoida? Siis tällä palstalla.

Someraivoilla voi muutenkin pyyhkiä persettään. Jos 40 ihmistä noin 5,5 miljoonasta kirjoittaa nettiin Tepsin Pride-asiasta niin se on sitten someraivo. Samaten on aina someraivo jos joku b-luokan julkkis sanoo jotain tökeröä tai jos Vauva.fi -foorumilla tuohdutaan siitä, että ravintolassa on oma vaipanvaihtopaikkansa eikä sinappikakkaista vaipanvaihtoa suoraan kokin hellan ääressä tai naapuripöydän mämmijälkiruokalautasen vieressä pidetä parhaana mahdollisena vaihtoehtona.

Ja saahan sitä yksityinen liikeyritys - kuten jääkiekkoseura - tehdä mitä haluaa varsinkin jos/kun se todennäköisesti lisää liikevaihtoa. Ei ole olemassa mitään "sateenkaarirahaa", on vain rahaa ja sitä tulee seuralle lisää jos se toivottaa kaikki mahdolliset ihmiset asiakkaikseen. Ei jääkiekon seuraaminen heteroutta edellytä.

Siitä sen sijaan olen hieman eri mieltä, että pitääkö julkishallinnollisten tahojen kuten poliisin, armeijan tai vaikkapa kunnan/valtion virastojen edustajien lähteä ns. virallisesti mihinkään poliittiseen tapahtumaan kuten Pride-marssiin marssimaan. Tasa-arvoisuus ja voimassa olevien lakien kunnioittaminen (kuten esimerkiksi tuoreehko homojen avioitumista koskeva lakimuutos) on eri asia kuin selkeän poliittiset ja yksityisten järjestöjen puuhaamat mielenosoitukset/tapahtumat joihin ei valtion ja kunnan tahojen pitäisi lähteä mukaan. Yksityishenkilöinä voivat tietysti mennä, mutta mitään armeijan tai poliisin virka-asuista ohimarssia en kaipaisi minkään aatteen puolesta. Sen sijaan he voivat keskittyä turvaamaan kaikkien eri porukoiden laillisten marssien turvallisuuden.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tarkoitatko homoliittoja? Se asia on jo hoidettu pois eduskunnan päiväjärjestyksestä. Jos taasen tarkoitit homo- ja lesbohommia yleensä, niin niitä tullaan vatvomaan vielä ainakin jonkin aikaa esimerkiksi äitiyslain muodossa.
Translaki on toinen, mutta siinä ne taitaa ollakin. Onneksi.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Luin IS:n jutun tästä TPS:n ulostulosta. Kun Mika Eskola sanoo että jonkun pitää ottaa ensimmäinen askel niin viittaako hän sillä Kalpan lokakuun 2014 lausuntoon?

Ymmärrän että Kalpan statement meni ohitse tuolloin. Medialla oli tuolloin maaninen vaihe päällä kun tarkoituksena oli outata joku homo liigakiekkoilija. Ruben Stiller kuvaili tuota perioidia mediahistoriassa hyvin että media kiersi liigahalleja kysellen joukkueen kapteeneilta että onko niitä homoja näkynyt.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Someraivoilla voi muutenkin pyyhkiä persettään. Jos 40 ihmistä noin 5,5 miljoonasta kirjoittaa nettiin Tepsin Pride-asiasta niin se on sitten someraivo. Samaten on aina someraivo jos joku b-luokan julkkis sanoo jotain tökeröä tai jos Vauva.fi -foorumilla tuohdutaan siitä, että ravintolassa on oma vaipanvaihtopaikkansa eikä sinappikakkaista vaipanvaihtoa suoraan kokin hellan ääressä tai naapuripöydän mämmijälkiruokalautasen vieressä pidetä parhaana mahdollisena vaihtoehtona.

Ja saahan sitä yksityinen liikeyritys - kuten jääkiekkoseura - tehdä mitä haluaa varsinkin jos/kun se todennäköisesti lisää liikevaihtoa. Ei ole olemassa mitään "sateenkaarirahaa", on vain rahaa ja sitä tulee seuralle lisää jos se toivottaa kaikki mahdolliset ihmiset asiakkaikseen. Ei jääkiekon seuraaminen heteroutta edellytä.
Meinaatko, että homofoobiset tai uskonnolliset ihmiset jaksaa suuttua jos se asia ei heitä kosketa? Sen sijaan näitä kukkahattuja ja muita liberaaleja juoksee kasapäin sometykkäämään joka kerta kun vähänkin jossain sateenkaarta tms. vilahtaa.

Minä uskallan väittää, että sieltä läks TPS:ltä 40 kannattajaa ja mahdollisesti joku sponsori pois ja katsomoon ei tullut yhtään uutta homoa. Toki, kuten mainitsit yritys saa tehdä mitä haluaa, myös olla tyhmä. En ihan ymmärrä mikä on näiden poliittiseten irtopisteiden haun tarkoitus, ellei sitten TPS meinaa lähteä mukaan politiikkaan. Toivottavasti nyt ainakin HPK pysyy erossa ihmisten makuuhuonetouhuista ja antaa siellä ihan rauhassa kaikkien toteuttaa itseään, sen kun ei pitäisi liittyä millään tavalla siihen mitä siellä jäähallilla niissä peleissä tapahtuu, siellä kun sen toteuttaminen lienee laitonta.

Tämä homma menee ihan perus kaavaa, tätä nähtiin jo tappeluiden osalta, somemeuhaajat tuomitsee tappelut, paniikissa ne poistetaan ja isoin kärsijä on se jääkiekko. Yksikään kukkahattu ei tullut silti katsomoihin, mutta perse ehdittiin jo myydä. Seuraavaa kohdetta odotellessa, olisiko kiintiö mamut seuraava asia mikä pitäisi parantaa ja toki feminismin hengessä pitää saada naisia kentälle, vaikka väkisin.
 

Undrafted

Jäsen
Miten isosti homot nyt ovat vielä epätasa-arvoisessa asemassa heteroihin nähden? Kyllä löytyy ihmisiä kenellä ennakkoluuloja homoja kohtaan, mutta ennakkoluuloisia ihmisiä on paljon ja kohteita yhtälailla runsaasti. Tasaisesti mediassa juttua miten pituuden, painon, tatuointien, iän, sukupuolen, harrastusten tai vaikka minkä perusteella saa arvostelua osakseen.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toivottavasti nyt ainakin HPK pysyy erossa ihmisten makuuhuonetouhuista ja antaa siellä ihan rauhassa kaikkien toteuttaa itseään, sen kun ei pitäisi liittyä millään tavalla siihen mitä siellä jäähallilla niissä peleissä tapahtuu, siellä kun sen toteuttaminen lienee laitonta.
Tätä mä en ole koskaan näiden "tolkun ihmisten" argumenteissa ymmärtänyt. (Tai no tätäkään).

Puhutaan aina näistä "makuuhuonetouhuista" ja "minulle on ihan sama mitä aikuiset ihmiset makuuhuoneissaan tekevät kunhan...", ikäänkuin homous, tai vastavuoroisesti heterous, olisi pelkkää panemista.

Hyvä TPS. Tällaiset ulostulot auttavat paitsi erilaisuutensa kanssa painivia junioripelaajia ja muitakin nuoria, mutta myös siinä, että tällaiset Blackwolfit jäävät yhä pienenevään vähemmistöön.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tätä mä en ole koskaan näiden "tolkun ihmisten" argumenteissa ymmärtänyt. (Tai no tätäkään).

Puhutaan aina näistä "makuuhuonetouhuista" ja "minulle on ihan sama mitä aikuiset ihmiset makuuhuoneissaan tekevät kunhan...", ikäänkuin homous, tai vastavuoroisesti heterous, olisi pelkkää panemista.

Hyvä TPS. Tällaiset ulostulot auttavat paitsi erilaisuutensa kanssa painivia junioripelaajia ja muitakin nuoria, mutta myös siinä, että tällaiset Blackwolfit jäävät yhä pienenevään vähemmistöön.
Oletko nyt harkinnut, että siinä viitataan nyt vain siihen että meitä ei kiinnosta, kuka vehtaa ja kenen kanssa. Ei haittaa vaikka kävelisivät käsitysten jäähallilla, tai suutelisivat siellä avoimesti. Se on heidän yksityisasiansa ja se ei meille kuulu, eikä meillä ole siihen mitään sanottavana eikä osaa eikä arpaa muutoinkaan. Tästä syystä emme ymmärrä tätä vouhotusta. Sinä nyt aivan turhaan tartut yksittäisiin nyansseihin, en minäkään heteroutta kuvaa, että kuinka pannaan mökillä, veneessä, hotelleissa yms. missä kaikkialla voidaankaan panna, vaan siinäkin asiassa mitä me siellä makuuhuoneessa puuhataan on minun ja kumppanini välinen asia, samaten hänen sukupuolensa.

TPS:n toimet eivät ole edistäneet tasa-arvoa, homoutta, kenenkään asemaa yms. yhtään millään tavalla. Se on helvetin halpaa tehdä joku lippu ja sitä liehuttaa, ne ihan oikeat toimet, eivät vaadi mitään poliittista pelleilyä ja tämä on karu fakta.

Huolestuttavaa on myös jos mielestäsi junioripelaajien pitää tietää jo miten on sinut itsensä kanssa ja mistä sukupuolesta pitää. Melkoiset ja ihan turhat paineet, tuollaisella ajatusmallilla, siellä kannustavassa porukassa luodaan.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tuota...mistä sinä sen noin varmuudella tiedät?
Olisi toki pitänyt lisätä, että tässä nimenomaisessa asiassa. Tämä kun ei millään tavalla liittynyt niihin oikeisiin toimiin, vaan pelkkiin poliittisiin irtopisteisiin. Myönnän tässä virheeni.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
TPS:n toimet eivät ole edistäneet tasa-arvoa, homoutta, kenenkään asemaa yms. yhtään millään tavalla. Se on helvetin halpaa tehdä joku lippu ja sitä liehuttaa, ne ihan oikeat toimet, eivät vaadi mitään poliittista pelleilyä ja tämä on karu fakta.
Tottakai julkinen tuki yhdenvertaisuudelle ja tasa-arvolle edistää yhdenvertaisuutta ja tasa-arvoa. Jos se on poliittista pelleilyä, niin sitten poliittista pelleilyä tarvittaisiin kaikille yhteiskunnan osa-alueille lisää. Suorastaan vihamieliset reaktiot yhteen helvetin lippuun kertovat, että duunia on vielä tehtävänä. Hauskaa onkin, että sitten Prideille sun muille ei enää ole samalla tavalla tarvetta, kun kukaan ei niistä enää pahoita mieltään.

Huolestuttavaa on myös jos mielestäsi junioripelaajien pitää tietää jo miten on sinut itsensä kanssa ja mistä sukupuolesta pitää. Melkoiset ja ihan turhat paineet, tuollaisella ajatusmallilla, siellä kannustavassa porukassa luodaan.
Sä et nyt ole ymmärtänyt joko prideä, homoutta tai seksuaalisuutta ylipäätään ihan täysin. Niille junnuille pitää nimenomaan jättää se kuva, ettei itseään tarvitse mahduttaa mihinkään muottiin, vaan jokainen on yhtä arvokas ihan riippumatta siitä millaisiin ihmisiin hän tuntee vetoa. Paineet "tietää" hellittävät, jos ymmärtää ettei sillä omalla suuntautumisella ole väliä, kunhan itse on onnellinen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tämä kun ei millään tavalla liittynyt niihin oikeisiin toimiin, vaan pelkkiin poliittisiin irtopisteisiin.

Millaisia poliittisia irtopisteitä tästä nyt sitten organisaatio mielestäsi saa?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tottakai julkinen tuki yhdenvertaisuudelle ja tasa-arvolle edistää yhdenvertaisuutta ja tasa-arvoa. Jos se on poliittista pelleilyä, niin sitten poliittista pelleilyä tarvittaisiin kaikille yhteiskunnan osa-alueille lisää. Suorastaan vihamieliset reaktiot yhteen helvetin lippuun kertovat, että duunia on vielä tehtävänä. Hauskaa onkin, että sitten Prideille sun muille ei enää ole samalla tavalla tarvetta, kun kukaan ei niistä enää pahoita mieltään.
Sinä saat nähdä asian näin jos haluat, minä näen että tässä nyt valittiin varsin suora kanta toisin ajattelevia vastaan. Mm. kristinuskolla on varsin vahva käsitys homoudesta ja heitä on tässä maassa huomattavasti enemmän kuin homoja. Sulla toki on se oikea mielipide ja asiahan on ihan oikein. Minä en ota kantaa kuka on oikeassa, kunhan kaikilla on samat oikeudet. Demokratiassa kun saa myös olla toista mieltä. Jos TPS kokee urheiluseurana ettei heille mahdu sellaiset, jotka ei estottomasti homoutta hyväksy, niin sehän on sitten heidän kantansa. Koko Pride on sellasta pelleilyä allekirjoittaneen mielestä, että heikompaa hirvittää. Vähänpä näkyy oikeisiin yhteiskunnallisiin ongelmiin kantaaottavia marsseja. Hyvin on teille myyty tämä SETA:n pelleily.
Sä et nyt ole ymmärtänyt joko prideä, homoutta tai seksuaalisuutta ylipäätään ihan täysin. Niille junnuille pitää nimenomaan jättää se kuva, ettei itseään tarvitse mahduttaa mihinkään muottiin, vaan jokainen on yhtä arvokas ihan riippumatta siitä millaisiin ihmisiin hän tuntee vetoa. Paineet "tietää" hellittävät, jos ymmärtää ettei sillä omalla suuntautumisella ole väliä, kunhan itse on onnellinen.
Joo minä en nyt ymmärrä, näinhän se menee. Lapset on herkässä iässä ja heille ei saa mainostaa yms. mutta yksi taho saa, se on homot/LGBT porukka. Sitä saadaan puskea joka tuuttiin ja se on kuitenkin luonnon vastaista, luonto kun tietää vain kaksi sukupuolta (hieman varauksin) ja niidenkin idea on suvunjatkaminen. Mikä ei oikein homoilta luonnollisesti onnistu. Sekottakaa vaan lapsien päät, kyllä tästä maailmasta sitten tulee parempi paikka.

Alkaa tämä homo touhu olemaan aivan yhtä naurettavaa kuin feministi touhukin. Onneksi suurin osa oikeista homoista sanoutuu tälläisistä pelleilyistä irti ja elää ihan tavallista elämää.
Millaisia poliittisia irtopisteitä tästä nyt sitten organisaatio mielestäsi saa?
No homopoliittisia irtopisteitä. Sitähän minä tässä olenkin ihmetellyt, että meinaako TPS lähteä politiikkaan, kun niillä poliittisilla pisteillä ei irtoa yhtään pinnaa sarjataulukkoon.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mm. kristinuskolla on varsin vahva käsitys homoudesta ja heitä on tässä maassa huomattavasti enemmän kuin homoja.
Mikä mahtaa olla tämä kristinuskon käsitys homoudesta?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eipä voisi vähempää kiinnostaa tuo Tepsin Pride-tempaus. Aivan sama mulle, jos tuollaisen haluaa tehdä, niin siitä vaan. Ei ole multa pois, eikä toisaalta sen tekemättä jättäminen olisi tuonut mulle mitään lisää.

Vaan julkisesti tästä pitää puhua tosi varovasti ja mieluiten ei ollenkaan, koska menin jo kerran tekemään sen virheen todetessani jotenkin, että "ei kiinnosta, en ota kantaa" ja tämä ilmeisesti oli jo keskustelukumppanilleni pitävä näyttö meikäläisen ahdasmielisyydestä. Yritä siinä sitten selittää että en oikeastaan koe itseäni ahdasmieliseksi, asia vaan ei liity minuun mitenkään eikä näin ollen voisi vähempää kiinnostaa. Sekin on väärin, koska automaattisesti pitäisi kiinnostaa. Olen niin itsekäs kusipää, etteivät mua kiinnosta oikeastaan mitkään maailmassa tapahtuvat ihmisoikeusloukkaukset, kun itse olen sattunut syntymään niin onnelliseen asemaan, etteivät ne minua koske.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mikä mahtaa olla tämä kristinuskon käsitys homoudesta?
No tästä voit lukea lisää mm. tästä ketjusta ja esim. homoparien siunaamisista. Vähän menee turhaksi ja tyhmäksi jos alat leikkimään täällä jotain "ala kaivaa mulle faktoja, vaikka tiedän itsekkin" tyylisiä asioita, en ala. Kaiva itse, tai jätä noteeraamatta. Raskasta jos pitää jokaisesta selvästäkin asiasta alkaa joka kerta postaamaan 100 linkkiä, että itsestäänselvyydet kelpaa mukaan keskusteluun.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Sinä saat nähdä asian näin jos haluat, minä näen että tässä nyt valittiin varsin suora kanta toisin ajattelevia vastaan. Mm. kristinuskolla on varsin vahva käsitys homoudesta ja heitä on tässä maassa huomattavasti enemmän kuin homoja. Sulla toki on se oikea mielipide ja asiahan on ihan oikein. Minä en ota kantaa kuka on oikeassa, kunhan kaikilla on samat oikeudet. Demokratiassa kun saa myös olla toista mieltä. Jos TPS kokee urheiluseurana ettei heille mahdu sellaiset, jotka ei estottomasti homoutta hyväksy, niin sehän on sitten heidän kantansa. Koko Pride on sellasta pelleilyä allekirjoittaneen mielestä, että heikompaa hirvittää. Vähänpä näkyy oikeisiin yhteiskunnallisiin ongelmiin kantaaottavia marsseja. Hyvin on teille myyty tämä SETA:n pelleily.
Joo minä en nyt ymmärrä, näinhän se menee. Lapset on herkässä iässä ja heille ei saa mainostaa yms. mutta yksi taho saa, se on homot/LGBT porukka. Sitä saadaan puskea joka tuuttiin ja se on kuitenkin luonnon vastaista, luonto kun tietää vain kaksi sukupuolta (hieman varauksin) ja niidenkin idea on suvunjatkaminen. Mikä ei oikein homoilta luonnollisesti onnistu. Sekottakaa vaan lapsien päät, kyllä tästä maailmasta sitten tulee parempi paikka.

Alkaa tämä homo touhu olemaan aivan yhtä naurettavaa kuin feministi touhukin. Onneksi suurin osa oikeista homoista sanoutuu tälläisistä pelleilyistä irti ja elää ihan tavallista elämää.
No homopoliittisia irtopisteitä. Sitähän minä tässä olenkin ihmetellyt, että meinaako TPS lähteä politiikkaan, kun niillä poliittisilla pisteillä ei irtoa yhtään pinnaa sarjataulukkoon.

Eiköhän nämä homofobiset sulje ihan itse itsensä ulkopuolelle, ei TPS. Minusta tämä oli aivan loistava ulostulo Tepsiltä, toivottavasti myös HPK tekee samoin.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Huolestuttavaa on myös jos mielestäsi junioripelaajien pitää tietää jo miten on sinut itsensä kanssa ja mistä sukupuolesta pitää. Melkoiset ja ihan turhat paineet, tuollaisella ajatusmallilla, siellä kannustavassa porukassa luodaan.
Tähän sulle jo vähän vastattiinkin, mutta tosiaan: ei junioripelaajien tai nuorien tarvitse tietää mistä sukupuolesta pitää, mutta jos sattuvat pitämään samasta tai molemmista sukupuolista, niin on hyvä että tietävät ettei siinä ole mitään pahaa/väärää/sairasta. Ja se on näiden pride-hommien pointti. Ja kun se sun suosikkilätkäseura, tai mikä vielä parempaa, se sun suosikkilätkänpelaaja, sanoo että se on aivan ok olla erilainen niin onhan sillä nyt ihan valtava voima.

Mitä tulee tuohon myöhempään viestiisi "LGBT-mainostuksesta", niin kysyisin että mikä tuossa voi olla ongelma? Meinaatko, että heteronuoret lukee tätä homorummutusta ja alkaa välittömästi homoilemaan ihan homona? Malliesimerkki asiasta jolla on pelkkiä positiivisia tai neutraaleja vaikutuksia, mutta silti osaa hiertää. En voi ymmärtää.

E. "Homopoliittiset irtopisteet" on uusi lempitermini.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mikä homoudessa on luonnotonta? Sitä kuitenkin esiintyy erittäin monissa eri lajeissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös