Jatkoajan KesäRinki osa 4 29.7.2023

  • 24 004
  • 178
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ja minä 50v setämies yksin johonkin nuorten naisten pesäpallopeliin? Luulevat vielä stalkkeriksi.
@alwahla
Varaudu sitten siihen, että minä ja mun kaveri pidetään hirveää älämölöä. Ollaan tyttöjen mukaan ihan ykkösfanit. Katseleppas, jos mahdollista, ruudusta Tahko-Roihuttaret matsi. Meitä oli siellä 5-8 tyyppiä, jotka piti ääntä ja sitä muuten riitti.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onko tuo kovinkin yleistä näissä ringeissä, että osallistujat tuovat paremman puoliskonsa mukanaan?
Tämä ei ole ollut ongelma, kun niitä parempia puoliskoja ei yleensä ole ollut. Vähän sama kuin FutisForumilla.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Pari päivää enää. Tuli näköjään eilen aloitettua jo valmistautuminen jota jatkan nyt topparin terassilla. On taas varmaan pirteä järjestäjä bileissä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Pari päivää enää. Tuli näköjään eilen aloitettua jo valmistautuminen jota jatkan nyt topparin terassilla. On taas varmaan pirteä järjestäjä bileissä.
Kunhan tänä vuonna majoittaa, ketkä lupasit majoittaa. Mun luokse ei mahdu, koska vain yksi sänky ja minä nukun siinä ihan itse.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
@Glove a rupesi selkeästi jo mietittymään tänne tulo kun whatsupin kautta jutteli puolisoni kanssa. Silti vielä huomenna ovat @Skruf kanssa tulossa tänne etkoille.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Siis @Czescku'lla on KesäRinki alkanut jo keskiviikkona? Sehän on sitten neljän päivän ränni.
  • KesäRingin aatonaatonaatto
  • KesäRingin aatonaatto
  • KesäRingin aatto
  • KesäRinki
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vaan huomiselle luvataan vesisadetta. Pahalta näyttää.
Sateet voivat onneksi olla tosi paikallisia. Päivällä töissä Kaivokselassa ei satanut, mutta nyt kun tulin kotiin Haagaan, niin täällä oli satanut. Etäisyyttä sen viisi kilometriä.

Sovitaan, ettei Tokoinrannan tienoille osu yhtään sadepilveä.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät

Liitteet

  • 20230728_181040.jpg
    20230728_181040.jpg
    637,6 KB · kertaa luettu: 235

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pitäis muutama juopunut foorumisti nähdä Myrtsissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös