Jatkoajan KesäRinki osa 4 29.7.2023

  • 23 997
  • 178
Tila
Viestiketju on suljettu.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ensinnäkin, olen pahoillani niiden puolesta, jotka aikoivat tulla paikalle. Tämä harmittaa minuakin. Mutta en oikein ymmärrä sitä, jos ringin peruuntumista arvostelevat täällä sellaiset, jotka eivät olleet edes paikalle tulossa.

Sanoin, että peruuntumiseen on hyvä syy. Toivon, että tämä uskotaan. Kiitos.

Itse olen vain viestintuoja. Peruuntumisen syy ei liity minuun, vaikka paikalla olinkin.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Saattaisi jotakuta harmittaa, jos olisi sattunut merkitsemään oikeasti tämän päivämäärän kalenteriin sitä ajatellen, että pääsee innoissaan tapaamaan muita palstalaisia ensimmäistä kertaa. Onneksi ei tainnut montaa sellaista olla.

Ei tuo nyt ihan putkeen mennyt suoraan sanottuna.

Mietin keväällä, että pitäisikö tänä vuonna tulla paikalle. Onneksi jäi tulematta, saattaisi jonkun verran vituttaa mikäli olisi täältä Oulusta tullut tapahtumaan, joka perutaan aamusta 7.30.

Toivotaan tietysti että mitään vakavaa ei ole sattunut, mutta vaikuttaa tosiaan siltä, että kuntohuippu osui väärälle päivälle!
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ensinnäkin, olen pahoillani niiden puolesta, jotka aikoivat tulla paikalle. Tämä harmittaa minuakin. Mutta en oikein ymmärrä sitä, jos ringin peruuntumista arvostelevat täällä sellaiset, jotka eivät olleet edes paikalle tulossa.

Sanoin, että peruuntumiseen on hyvä syy. Toivon, että tämä uskotaan. Kiitos.

Itse olen vain viestintuoja. Peruuntumisen syy ei liity minuun, vaikka paikalla olinkin.
Ymmärräthän varmaan sinäkin, jos maaliskuussa on ketju aloitettu näin: "Eilen kolme ensimmäistä (@Glove , @Skruf ja Punamusta) jo ilmoittautui tämän vuoden rinkiin joten pistetään nyt ketju pystyyn, jotta saatte muut aikaa valmistautua. Viime vuonna isäntä hyytyi ajoissa, mutta olen nyt harjoitellut ahkerasti ja lupaan pysyä hereillä loppuun asti.", ja sitten muutama tunti ennen h-hetkeä ilmoitetaan, että eipäs muuten järjestetäkään eikä syytä kerrota, niin saattaa tulla vähän kuittia. Minähän siis olen täällä kuitenkin paikan päällä Tokoinrannassa.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Ymmärrän jos joku arvostelee ringin peruuntumista, mutta sille on syynsä, ja varsin hyvä syy. Eilen paikalla olleet tietävät.

Ne asiat ei kuitenkaan kuulu tähän ketjuun niin toivon että keskustelu tämän asian tiimoilta loppuu tähän. Eikä muuallekaan tänne k.o aiheesta postauksia.

Kiitos.....
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Ensinnäkin, olen pahoillani niiden puolesta, jotka aikoivat tulla paikalle. Tämä harmittaa minuakin. Mutta en oikein ymmärrä sitä, jos ringin peruuntumista arvostelevat täällä sellaiset, jotka eivät olleet edes paikalle tulossa.

Sanoin, että peruuntumiseen on hyvä syy. Toivon, että tämä uskotaan. Kiitos.

Itse olen vain viestintuoja. Peruuntumisen syy ei liity minuun, vaikka paikalla olinkin.
Arvostelu on aika vahvasti sanottu. Enemmän tätä on ehkä ihmetelty.

Annoit aluksi ymmärtää peruuntumisen syyksi eilisiä kuntohuippuja. Hymiöiden säestelemänä. Lisäsit tämän jälkeen että peruuntumiselle on hyvä syy.

Toivottavasti kaikilla on siis kaikki hyvin.

Virallista tiedotetta odotellessa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Arvostelu on aika vahvasti sanottu. Enemmän tätä on ehkä ihmetelty.

Annoit aluksi ymmärtää peruuntumisen syyksi eilisiä kuntohuippuja. Hymiöiden säestelemänä. Lisäsit tämän jälkeen että peruuntumiselle on hyvä syy.

Toivottavasti kaikilla on siis kaikki hyvin.

Virallista tiedotetta odotellessa.
Ymmärrän ihmettelyn ja arvostelunkin niiltä, jotka olivat tulossa paikalle. Heidän puolestaan olen todella pahoillani. Sitä en sen sijaan ymmärrä, jos joku tulee arvostelemaan peruuntumista, vaikkei edes aikonut tulla paikalle.

Olitko muuten itse tulossa?

Kenenkään krapulaan ei ole yksikään kesärinki koskaan peruuntunut. Ei tälläkään kertaa. Kuntohuippu ensimmäisenä perusteluna oli ehkä huono, sen myönnän. Hieman on vielä kriisiviestinnässä opittavaa.

Kuten useimmat lukutaitoiset ymmärtävät, peruuntumiseen oli hyvä syy, jota en nyt käy avaamaan täällä sen enempää, kun asia ei suoraan liity minuun.

Tulin vain kertomaan sen, että syy ei ole se, että jengi makaisi krapulassa eikä kykenisi paikalle. Toivon että uskotte nyt tämän. Kiitos.

Virallista tiedotetta ei ole tulossa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Onko mahdollista pitää uutta Rinkiä vielä tässä elokuun aikana vai menikö juna kokonaan ohi ja uutta yritystä pistetään kehiin vasta heinäkuussa 2024?
Joku kevytrinki vois olla elokuussa tai vaikka syyskuun alkupuolella, jos säät sallii, olla paikallaan. Niin raskaita ryyppäjäisiä, kun ei enää oikein jaksa enää. Ehkä tänne voisi perustaa ketjun: jatkoaikalaisia liikenteessä, mukaan lähtijöitä?
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Missä kaikki on? Minä olen täällä Tokoinrannassa. Tulkaa moikkaamaan. Minut tunnistaa siitä, että minulla ei ole liigajoukkueen pelipaitaa päällä.
Vähän jäi epäselväksi söitkö maksalaatikon yksin ja saitko lämmitettyä sitä missään?
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vähän jäi epäselväksi söitkö maksalaatikon yksin ja saitko lämmitettyä sitä missään?
Ammattilainen ottaa rinkiin myös kiinteää evästä mukaan ja maksalaatikko on erittäin hyvää myös kylmänä kunhan siinä on rusinoita.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saattaisi jotakuta harmittaa, jos olisi sattunut merkitsemään oikeasti tämän päivämäärän kalenteriin sitä ajatellen, että pääsee innoissaan tapaamaan muita palstalaisia ensimmäistä kertaa. Onneksi ei tainnut montaa sellaista olla.

Ei tuo nyt ihan putkeen mennyt suoraan sanottuna.

Saatoin olla ainut, joka näin teki. Tai ainakin ainut, joka mainitsi siitä.

Sinänsä itse tilaisuuden peruuntuminen ei haittaa minua, koska en olisi muutenkaan päässyt paikalle. Sain haalittua itselleni ilmeisesti jonkun myyrättömän myyräkuumeen tai vastaavan, ja olen makoillut koko päivän sängynpohjalla. Puolikuolleena ei olisi ollut kiva lähteä tapaamiseen.

Se toki harmittaa ihan yleisellä tasolla, että olisi ollut hauska nähdä muita jatkoaikalaisia. Ymmärrän kuitenkin, jos tapaamisen peruuntumiseen on hyvä syy. Toivottavasti kaikilla on asiat kunnossa. Se on tärkeintä.
 

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Jos oikein ymmärsin, peruuntui kauan suunniteltu ryyppäystapahtuma koska ennen tapahtumaa ryypättiin liian kovasti. Näillä tiedoilla hyvä päätös ottaa vähän huilia välillä. Seuraava rinki sitten vähän kuivemmalla teemalla?
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ainakin puolen yön aikaan asiat vaikuttivat olevan vielä kunnossa etkoilevien herrojen tähän ketjuun laittamien viestien perusteella.. Jotain muuta kuin krapula tai alkoholi edeltävänä iltana oli kuitenkin peruuntumiseen syy. Eli ilmeisesti jotain aika äkillistä on sitten sattunut tämän "kriisiviestinnän" perusteella.

Asia ei kuitenkaan onneksi itseäni koske. En olisi päässyt paikalle. Toivottovasti kaikki on hyvin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ymmärrän kuitenkin, jos tapaamisen peruuntumiseen on hyvä syy. Toivottavasti kaikilla on asiat kunnossa. Se on tärkeintä.
Toivottovasti kaikki on hyvin.
Toivotaan tietysti että mitään vakavaa ei ole sattunut
Muun muassa näissä on nyt oikeasti ymmärretty asiat. On nähty se mahdollisuus, että kesäringin peruuntuminen voi olla jotain muutakin kuin tiettyjen tyyppien epäluotettavuutta. Kiitos teille, jotka ymmärrätte, vaikka tiedotuslinja on niukka. Siihenkin on syynsä. Ja edelleen anteeksipyyntö kaikille, joiden suunnitelmia tämä peruutus sotki.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Muun muassa näissä on nyt oikeasti ymmärretty asiat. On nähty se mahdollisuus, että kesäringin peruuntuminen voi olla jotain muutakin kuin tiettyjen tyyppien epäluotettavuutta. Kiitos teille, jotka ymmärrätte, vaikka tiedotuslinja on niukka. Siihenkin on syynsä. Ja edelleen anteeksipyyntö kaikille, joiden suunnitelmia tämä peruutus sotki.

Sä sen vihjailun ”kuntohuipun saavuttamisesta eilen” aloitit, niin vähän tekopyhää nyt täällä höpistä ketkä ymmärtää ja ketkä ei.

Ja toivottavasti kaikki on kunnossa myyrmäen yössä vaeltaneilla.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sä sen vihjailun ”kuntohuipun saavuttamisesta eilen” aloitit, niin vähän tekopyhää nyt täällä höpistä ketkä ymmärtää ja ketkä ei.
Kiitos, myönsin kyllä jo virheeni. Ja monet varmaan huomasivat sen ja pääsivät siitä eteenpäin. Siihen ei tarvinnut sen kummempaa kuin lukutaitoa ja sitä, ettei automaattisesti oleta ihmisistä pahaa.

Olitkos sinä muuten tulossa paikalle?
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kiitos, myönsin kyllä jo virheeni. Ja monet varmaan huomasivat sen ja pääsivät siitä eteenpäin.

Olitkos sinä muuten tulossa paikalle?

Pohdin sitä, mutta mielikuva on sellainen, että vähän liian paljon alkoholiin keskittyvä tapahtuma, että lähtisin lapsivapaata lauantaita siihen uhraamaan. Ehkä senioritapaaminen sopii itselle paremmin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pohdin sitä, mutta mielikuva on sellainen, että vähän liian paljon alkoholiin keskittyvä tapahtuma, että lähtisin lapsivapaata lauantaita siihen uhraamaan. Ehkä senioritapaaminen sopii itselle paremmin.
No sittenhän sinulle ei aiheutunut tästä mitään vahinkoa. Hyvä niin. Sitten asiassa ei pitäisi ottaa niin paljon kierroksiakaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Itse olisin tullut paikalle, jos sää olisi ollut parempi. En ole niitä ihmisiä, jotka käyvät baareissa, mutta Tokoinrannassa olisin voinut hyvinkin käydä, koska onhan sentään kesä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Onneksi @Moderaattorit eivät osallistuneet. Olisivat heittäneet kaikki pihalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös