Jatkoajan KesäRinki osa 4 29.7.2023

  • 24 237
  • 178
Tila
Viestiketju on suljettu.

Glove

Jäsen
Kelepaa juoda @Glove :n ja @Czescku :n luona kahavit kun tämän mukin tuon mukanani.
Täytyy tuottaa pettymys, täällä ei ole kahvia tarjolla. Itse kun en kahvia juo niin en myöskään omista kahvinkeitintä. Pikakahvia saattaa olla kaapissa kun tyttö on sitä joskus käyttänyt leivontaan. Pitää varmaan tarkistaa siitä päiväys jo semmoinen pussukka tuolta kaapista löytyy. Mutta on tuossa heti matkan alussa huoltoasema niin saat oikeaakin kahvia halutessasi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pitää sit kai tulla muutaman paidan kanssa. Ainakin KooKoo ja Ketterä.

Nämä siis omaan käyttöön. Onko muita toivomuksia? @Glove sai tässä kerran Sepen paidan.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Täytyy tuottaa pettymys, täällä ei ole kahvia tarjolla. Itse kun en kahvia juo niin en myöskään omista kahvinkeitintä. Pikakahvia saattaa olla kaapissa kun tyttö on sitä joskus käyttänyt leivontaan. Pitää varmaan tarkistaa siitä päiväys jo semmoinen pussukka tuolta kaapista löytyy. Mutta on tuossa heti matkan alussa huoltoasema niin saat oikeaakin kahvia halutessasi.
Eipä mitään, otetaan ne pysähdykset kun on tarve. Ei se päivä ilman kahvia ole ongelma.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Etukäteen voi jo haikeasti todeta, kuten vanhassa kunnon lasten laulussa Putte Possun nimipäivät: ”voi jospa oisin saanut olla mukanaaaa…”
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jos tulen, niin asiaa puhutaan ja saatan laittaa Vedon paidan päälle.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ujosti kyselen, että onko näihin karkeloihin mitään asiaa tällaisilla vaatimattomilla Jatkoaika-saavutuksilla olevalla kaverilla?
Ehdottomasti on. Kaikilla vapaa pääsy. Taitaa siellä olla ollut ei jatkoaikalaisiakin joskus, ellen aivan väärin muista.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ehdottomasti on. Kaikilla vapaa pääsy. Taitaa siellä olla ollut ei jatkoaikalaisiakin joskus, ellen aivan väärin muista.
On ollut ja tulee varmaan jatkossakin olemaan ainakin silloin tällöin. Kaikki tervetulleita, sehän koko idea on ettei ole rajattu osallistujia.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suattana onkos tämä nyt tulevana lauantaina? Multa on mennyt vähän ohi kaikki tänä kesänä, mutta saatanpa pistäytyä oluen tai kahdeksan juomassa laadukkaassa seurassa...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Suattana onkos tämä nyt tulevana lauantaina? Multa on mennyt vähän ohi kaikki tänä kesänä, mutta saatanpa pistäytyä oluen tai kahdeksan juomassa laadukkaassa seurassa...
En mä siitä laadukkaasta tiedä, mutta seuraa on varmasti. Senhän sä toki jo tiesitkin.

Mä yritän ehtiä mestoille, mutta menee taas iltaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
En mä siitä laadukkaasta tiedä, mutta seuraa on varmasti. Senhän sä toki jo tiesitkin.

Mä yritän ehtiä mestoille, mutta menee taas iltaan.
Meinaat varmaan, että jos en tulekaan, laatu puuttuu. :D
No. Kai minä siellä ainakin käväisen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Voishan sut hiuksettomana "tavata" muutekin kuin somessa. Et vieläkään ole kutsunut Roihuttarien peliin.
Ei kovin laadukasta toimintaa, san mä.
Sinne peliin saa tulla ilman minun kutsuakin. Nyt sunnuntaina on toiseksi viimeinen kotiottelu, tulehan sinne siis.
 

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Tänä vuonna en näe järkeä tulla. Naurettavaahan se olisi.

Ensi vuonna on järkeä kun alkoholijuomia saan kitata koko kyllyydestäni lain mukaan. *hymiö*
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös