Jatkoajan Kesäpuuma 2023

  • 16 554
  • 140

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

Kruuvamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Et-Po 72
Viidettä sivua mennään ja ihanalla Sinikukka Saarella vasta kaksi ääntä. No tässä kolmas.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Samaa äänestän kuin viimeksikin eli Sinikukka Saari saa tälläkin kertaa ääneni. Paranee vaan vuosi vuodelta kuin hyvä viini.
 

Kettuperkele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eihän tähän ole kuin yksi oikea vastaus: puumien puuma, Aikakoneen Sani.
 

rpeez

Jäsen
Tämä on aina vaikea rasti, voisin äänestää kaikkia tänne jo ehdotettuja.

Sanon kuitenkin hetken mielijohteesta Sinikukka Saari, koska hänellä ajan hermolla olevaa asiantuntijuutta mikä on aika hottista, ja juuri huomasin kuvasta että hänellä on upea kroppakin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ruotsalainen näyttelijätär Alexandra Rapaport. Mielelläni kulkisin käsi kädessä kohti ilta-aurinkoa. Nam.
https://assets.apu.fi/vqd9tl2q3uk2/...213__1__xEzNt.jpg?w=1440&q=75&fit=crop-center
Hieno valinta, arvostan. Kumpi Rapaportin rooleista kolahtaa enemmän: Gåsmammanin kovapäinen Sonja Ek vaiko Murha Sandhamnissa seireenimäinen Nora Linde?
Itseeni uppoaa kummatkin roolit, mutta varsinkin Norassa on sellaista tenhoa, josta minä tykkään.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Hieno valinta, arvostan. Kumpi Rapaportin rooleista kolahtaa enemmän: Gåsmammanin kovapäinen Sonja Ek vaiko Murha Sandhamnissa seireenimäinen Nora Linde?
Itseeni uppoaa kummatkin roolit, mutta varsinkin Norassa on sellaista tenhoa, josta minä tykkään.
Toivoisin että joutuisin murhan kohteeksi Sandhaminissa ja Alex tulis tutkimaan mun ruumista.
Oispa jäätävä lopetus hymyssä suin.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Hieno valinta, arvostan. Kumpi Rapaportin rooleista kolahtaa enemmän: Gåsmammanin kovapäinen Sonja Ek vaiko Murha Sandhamnissa seireenimäinen Nora Linde?
Itseeni uppoaa kummatkin roolit, mutta varsinkin Norassa on sellaista tenhoa, josta minä tykkään.
Kyllä mä ottaisin kumman vaan mutta ehkä toi Nora. Voe suattana.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Liitteet

  • CC.jpg
    CC.jpg
    85,7 KB · kertaa luettu: 81

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ei ole säännöissä kielletty fantasian perusteella äänestämistä. Viikko alkusarjaa jäljellä, joten vielä aikaa vaikuttaa finaalikokoonpanoon.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Borussia Dortmund.
Vetivät kyllä itseään nilkkaan. Vähän iloitsin, että kerrankin Saksassa voittaa joku muukin. Mutta eivät pystyneet. Olisivat lahjoneet vaikka tuomarin. Mikään ei ole tylsempi sarja kuin Bundesliiga.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ei ole säännöissä kielletty fantasian perusteella äänestämistä. Viikko alkusarjaa jäljellä, joten vielä aikaa vaikuttaa finaalikokoonpanoon.
Vaadin selvitystä siitä, että minkä ikäinen Claudia Cardinale oli tuossa @Evilin linkkaamassa kuvassa!
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Vetivät kyllä itseään nilkkaan. Vähän iloitsin, että kerrankin Saksassa voittaa joku muukin. Mutta eivät pystyneet. Olisivat lahjoneet vaikka tuomarin. Mikään ei ole tylsempi sarja kuin Bundesliiga.

Tavallaan Bundesliga on huippusarjoista kaikista vähiten tylsä. Tavallaan kaikista tylsin. Tänä vuonnahan tuo kilpaa sössiminen oli aika mielenkiintoista seurattavaa.

Olihan se nyt kuitenkin saatana selvä, että BVB ikuisena henkisenä altavastaajana onnistuu lopullisesti kämmentämään valmiiksi pedatun mestaruuden etänä kotikentällään viimeisellä kierroksella.

Täten annan vielä toisen äänen Borussia Dortmundille, että voittaisivat sentään tämän skaban. Ansaitsisivat tämän pokaalin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vaadin selvitystä siitä, että minkä ikäinen Claudia Cardinale oli tuossa @Evilin linkkaamassa kuvassa!
Oisko jotain 25. Rakastuin häneen tulenpalavasti, kun näin aika nuorena elokuvan Once Upon a Time in the West, suomeksi loogisesti Huuliharppukostaja. Siitä eteenpäin hän on ollut minulle sellainen merkkipaalu, kun ajattelen julkisuuden naisten ulkonäön resonanssia mielihyväkeskukseeni. Onko yhtä kaunis kuin Claudia? Kukaan ei ole ollut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös