Jatkoajan Kesäpuuma 2023

  • 16 556
  • 140

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Laitetaan nyt oikeaankin ketjuun.
Jennifer Conelly. Täydellinen puuma.
 

Liitteet

  • IMG_0093.jpeg
    IMG_0093.jpeg
    80,5 KB · kertaa luettu: 430

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Liitteet

  • IMG_5314.jpeg
    IMG_5314.jpeg
    266,8 KB · kertaa luettu: 229

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Olen jo äänestänyt, mutta Marika Saukkonen nyk. Holländer olisi hyvin voinut mennä tähän ketjuun:

Ehdit mainita hänet ensin, mutta minä annan ääneni hänelle.

Marika ”Mega-Marika” Holländer.

Allekirjoittanut toi Marikan "takaisin" jo vajaat kolme vuotta sitten. Tuolloinkin olin äänestyksen suhteen myöhässä. Valitettavasti ao. lainaukseeni tägäämäni setämiesten setämies @Johnny B. Goode ei ole enää muonavahvuudessa.
Ai jai, tämä uutinen kun olisi tullut muutamaa viikkoa aikaisemmin. Marika Saukkonen palasi parinkymmenen vuoden hiljaiselon jälkeen julkisuuteen. Parin vuoden päästä 50 mittariin ja (tuoreen?) kuvan perusteella tämän ketjun kamaa ehdottomasti. Oma ääni olisi ainakin hänelle mennyt.

(Tägätäänpä tähän ihan muuten vaan @Johnny B. Goode)

1990-luvulla minäkin kuolasin Megavisasta tutun Marikan perää(n). Ja taisipa eräs Henry Saarikin harrastaa jotain saman tapaista hänen kanssaan.

Tänä vuonna(kin) ääneni sai Amy Adams. Kotimaisista Marika olisi aika vahvoilla!
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Allekirjoittanut toi Marikan "takaisin" jo vajaat kolme vuotta sitten. Tuolloinkin olin äänestyksen suhteen myöhässä. Valitettavasti ao. lainaukseeni tägäämäni setämiesten setämies @Johnny B. Goode ei ole enää muonavahvuudessa.
Tuossa vielä tuoretta liikkuvaa kuvaa haastattelun merkeissä. Pitääkin alkaa katsomaan tuota kyseistä ohjelmaa.

 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Piia Pasanen. Kaunis, tyylikäs ja varmasti fiksu nainen, kenen kanssa vois jossain toisessa maailmassa hörpiskellä valkkaria jokirannassa aamukuudelta..
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Vapun kunniaksi väliaikatilanne. Tässä yli yhden äänen saaneet. Yleensä kahdella äänellä jo päässyt finaaliin joten taktinen äänestäminen on suositeltavaa myös tässä kisassa (ja siksi panttaan vielä omaa ääntäni):

Piia Pasanen
7​
Amy Adams
5​
Sanni Haahdenmaa
3​
Kate Winslet
2​
Mila Kunis
2​
Katee Sackhoff
2​
Gillian Andersson
2​
Pauliina Laitinen
2​
Jennifer Connelly
2​
Pirjo Heikkilä
2​
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Kuten ennenkin, saa Mädchen Amick ääneni. Kaunis nainen, ja ikääntyy tyylikkäästi.
 

Manazeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Tän voittaa taas joku höpöhöpö uutistenlukija tai meteorologi, mutta silti pakko antaa ääneni Keri Russellille. Pari jaksoa tuota Diplomatia takana Netfixistä. Ja ai että on kaunis nainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös