Jatkoajan Kesäpuuma 2023

  • 16 555
  • 140

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Maria Lundikin olisi ollut näköjään valintakelpoinen, mutta en vaihda ääntäni. Ehkä sitten ensi vuoden Jatkoajan Kesäpuuma-äänestyksessä annan ääneni hänelle.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Gillian Andersson. Aivan helvetisti paremman näköinen vanhempana, ei sellainen tissiposki.
Tänne menee minunkin ääni. Meinasin jo tulla äänestämään Katee Sackhoffia, mutta Gillian vie tässä kategoriassa voiton.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Itse vielä arvon Kate Winsletin, Morena Baccarinin, Gillian Andersonin ja Katheryn Winnickin välillä. Lahjuksia vastaanotetaan.
Katheryn Winnickia ei voi äänestää, sillä hän on jo voittanut Jatkoajan Kesäpuuma-tittelin.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Saatan silti protestiäänestää jos päädyn siihen, että on ainoa ääneni ansaitseva ehdokas.
Protestiääneksi kelpuuttaisin Iines Ankan tai Minni Hiiren.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olen päättänyt rajata vaihtoehtoni kahteen suomalaiseen ehdokkaaseen, joita yhdistää syntymävuosi (1981), vankkumaton suosio somessa sekä osallistuminen Miss Suomi -kilpailuihin joskus kauan sitten. Kummallakin vaikuttaa olevan erinomainen huumori, he ovat helposti lähestyttäviä ja lisäksi kummankin ulkonäkö miellyttää minua kovin paljon. Tumma vai vaalea, voi tätä valinnan vaikeutta.

Vaihtoehto 1: Suvi Hartlin

Vaihtoehto 2: Susanna Laine
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Amy Adams. Kaunis nainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös