Itsestäänselvyyshuumoria

  • 189 021
  • 685

Baldrick

Jäsen
"Onks tää mikki päällä?.... Vai alla?"

Pisti joskus myös naurattaamaankin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Joka alalla on oma itsestäänselvyyshuumorinsa, jota eivät ammattilaiset varmaan jaksa, jos asiakas sitä viljelee. Esimerkiksi rakennusalalla on alati työväen keskuudessa käytetty hokema, jossa rakennusmiehellä pitää olla tyhmä pää ja hyvä selkä. Mutta saatana jos joku ulkopuolinen tämän tulee sanoneeksi, niin vähällä on, että kirveestä päähän - vasarasta vähintään.

Eräs kaverini on äänentoistohommissa erilaisissa tapahtumissa, muun muassa festareilla. Kertaalleen hän valitti Facebookissa sähkökatkoksesta. Mukahassuttelin akustisesta keikasta. Jumalauta, melkein sain kyberturpaani verukkeella vittu aina tätä samaa paskaa niiltä jotka eivät mittään mistään tiiä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Itse olen kotoisin lapista ja täällä siis edelleen elelen. Tämähän on "stadilaisten" sukulaisten mielestä ihan vitun hauskaa. Aina kun siellä käy lomailemassa saa kuulla "Lähethäänkhö kauphaan" ja muuta "hauskkaa" paskaläppää. Tunkisivat se h:n edes oikeaan paikkaan! Niin, ja mä en edes ole kotoisin "h:alueelta", enkä todellakaan edes puhu h:n päälle.

Sit sitä samaa "Kato, täällä on ostoskeskus. Ootko koskaan nähny? Niin ja kauppaan pääsee lähijunalla tai metrolla - ei tarvi porolla tai suksilla mennä". Vituttaa! Täähän ois siis voinu mennä myös vitutusketjuun.

Niin, kyllä ne menee lopulta hiljaseksi, kun mä alan vääntään "stadia", olen nimittäin aika hyvä siinä!
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Itse olen kotoisin lapista ja täällä siis edelleen elelen. Tämähän on "stadilaisten" sukulaisten mielestä ihan vitun hauskaa. Aina kun siellä käy lomailemassa saa kuulla "Lähethäänkhö kauphaan" ja muuta "hauskkaa" paskaläppää. Tunkisivat se h:n edes oikeaan paikkaan! Niin, ja mä en edes ole kotoisin "h:alueelta", enkä todellakaan edes puhu h:n päälle.

Sit sitä samaa "Kato, täällä on ostoskeskus. Ootko koskaan nähny? Niin ja kauppaan pääsee lähijunalla tai metrolla - ei tarvi porolla tai suksilla mennä". Vituttaa! Täähän ois siis voinu mennä myös vitutusketjuun.

Ei siitä pidä loukkaantua, tai toki saa jos haluaa, mutta siitähän saa oikein hyviäkin läppiä aikaan ja itsellenauraminen ei haittaa ollenkaan. Itsekin pohjoisesta olen ja poronhoitoalueen eteläosista ja perinteinenhän on se, että porollako kuljen loppumatkan ja esim. tietokoneen kanssa jos olen ongelmissa niin ei muuta kun sanoo, että enhän minä osaa tätä käyttää, kun ei ole vielä sähköjä vedetty, tietkin jos saisi niin voisi helpottaa. Ei sitä toki joka asiasta jaksaisi kuunnella, mutta sopivalla tasolla aika hauskaakin!

E: Voi kyllä mennä suoraan juntti-foorumiinkin omasta tämä junttiudestaan vitsailu?
 
Viimeksi muokattu:
Tänään aamiaispöydässä jälkikasvulle: -Suu kiinni ja syö.

Hyvin kasvatat jälkikasvua. Joskus näkee suu auki ruokaansa maiskuttavia aikuisiakin. Helvetin ärsyttävää varsinkin jos sattuu samassa pöydässä istumaan kun saa pelätä että toisen ruuan jämät lentävät syljen mukana omalle naamalle.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ei siitä pidä loukkaantua, tai toki saa jos haluaa, mutta siitähän saa oikein hyviäkin läppiä aikaan ja itsellenauraminen ei haittaa ollenkaan. Itsekin pohjoisesta olen ja poronhoitoalueen eteläosista ja perinteinenhän on se, että porollako kuljen loppumatkan ja esim. tietokoneen kanssa jos olen ongelmissa niin ei muuta kun sanoo, että enhän minä osaa tätä käyttää, kun ei ole vielä sähköjä vedetty, tietkin jos saisi niin voisi helpottaa. Ei sitä toki joka asiasta jaksaisi kuunnella, mutta sopivalla tasolla aika hauskaakin!

E: Voi kyllä mennä suoraan juntti-foorumiinkin omasta tämä junttiudestaan vitsailu?
Siis osaanhan mä itselleni nauraa, en mä muuten enää hengissä olis :D Mutta siis se jatkuva lappipiruilu vaan joskus ottaa päähän. Kun se siis on todella stereotyyppistä ja eritt'in "itsestäänselvyystasoa". Just sitä "kato hei, meilllä maksetaan kaupassa rahalla eikä porontaljoilla, höhöhöö". Tks läppä siellä täällä olis hauskaa, mutta liika on liikaa :)
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tummaihoisen, mahdollisesti afroamerikkalaista syntyperää olevan henkilön hieman satuttaessa itseään pitää muistaa tiedustella: Tuliko mustelma?
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Tummaihoisen, mahdollisesti afroamerikkalaista syntyperää olevan henkilön hieman satuttaessa itseään pitää muistaa tiedustella: Tuliko mustelma?

Meillä oli joskus musta kaveri joukkueessa ja se sai kesken pelin iskun päähänsä ja tuli meiltä kyselemään että näkyykö siinä mitään vammaa. Vastattiin vaan että pahasti kävi, koko pää on ihan musta. Ei kuulemma haitannu, väri sai sen vahvemmaks ja nopeammaks.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Meillä oli joskus musta kaveri joukkueessa ja se sai kesken pelin iskun päähänsä ja tuli meiltä kyselemään että näkyykö siinä mitään vammaa. Vastattiin vaan että pahasti kävi, koko pää on ihan musta. Ei kuulemma haitannu, väri sai sen vahvemmaks ja nopeammaks.
Ei luultavasti kehdannut sanoa, että rytmitajuisemmaksi ja isomulkkuisemmaksikin. Muuten olisitte kaikki olleet päätänne seinään hakkaamassa.
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Ei luultavasti kehdannut sanoa, että rytmitajuisemmaksi ja isomulkkuisemmaksikin. Muuten olisitte kaikki olleet päätänne seinään hakkaamassa.

Toinen noista todettiin pelin jälkeen suihkussa, molemmat selkis useimpien pelien jälkeen jolleki onnelliselle, avarakatseiselle helsinkiläisneidille. Kolhiminen ei auttanu meitä, millään saralla.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Siis osaanhan mä itselleni nauraa, en mä muuten enää hengissä olis :D Mutta siis se jatkuva lappipiruilu vaan joskus ottaa päähän. Kun se siis on todella stereotyyppistä ja eritt'in "itsestäänselvyystasoa". Just sitä "kato hei, meilllä maksetaan kaupassa rahalla eikä porontaljoilla, höhöhöö". Tks läppä siellä täällä olis hauskaa, mutta liika on liikaa :)
Tuo on ihan yhtä hauskaa kuin nämä porilaisten (toivottavasti jo unhoittuneet) Rauman lentokenttä/Rauman rautatieasema-kaskut. Noh, se oli silloin kun eivät kiekossa pärjänneet edes Lukon vertaisesti. Toisin on nyt.
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tänään taas kerran töissä joku kertoi menevänsä huomenna kuulontarkastukseen johon ei ole muuta vaihtoehtoa kuin vastata; mitä, nyt en kuullut tms.
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"On ihan luonnollista että meillä on valelääkäreitä, koska onhan meillä valepotilaitakin. Kunhan eivät määrää valelääkkeitä."

Aikamme tyypillisin alkujuonto kaikenlaisissa uutisvuodoissa ja yleleakseissa.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Olin männä viikolla eräässä iltatilaisuudessa, siis saunomiset, sapuskat, puheet ja juomingit; kaikki olivat vain puolituttuja toisilleen kun yhteisen rakennusprojektin päätöksen merkeissä rakennuttaja halusi tarjota.

Mutta niin vain ainakin puolet tämän ketjun kliseistä kuultiin sen kuuden tunin aikana.
- Kyllä se hissi aina alaspäin kulkee, heh."
- Sata kiloa meni rikki. Eikun siis 0,1 tonnia, heh heh.
- Alle satakiloiset punnitaan neuvolassa
Jne.

Kuusi tuntia. Tuli välillä mieleen tuossa aiemmin linkitetty Isänmaan puolueen tms kokous, paitsi että se sketsi oli hauskempi. Ja lyhyempi.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihmettelimme kaverini kanssa tuota PEL-IFK -pelin poliisitutkintaa, ja keskustelun päätteeksi letkautin kaverilleni, että "Mihin ne poliisit oikein resurssejaan tuhlaa, typerää tutkia tuollaista mitätöntä lätkätappelua kun Kyllikki Saaren murhakin on vielä selvittämättä."

Lätkätappelun kohdalle voi heittää vaikka sakottamiset liikenteessä etc.
 

Lecavalier4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bolts
Jos joku sattuu pudottamaan jonkun esineen lattialle esim. kynän, on siihen tokaistava ettei se siellä kasva.

Täytyy myöntää, että itsestäänselvyyshuumorin käyttöön tulee erittäin usein sorruttua. Ehkä nyt vähennän sitä tämän ketjun huomattuani.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tyhmät jutut teillä!

Se on ikäänkuin ketjun pointti. Minkä sinä muuten tuosta omasta vitsistäsi päätellen aika lahjakkaasti missasit.

Täytyy myöntää, että itsestäänselvyyshuumorin käyttöön tulee erittäin usein sorruttua. Ehkä nyt vähennän sitä tämän ketjun huomattuani.

Älä missään nimessä vähennä! Tämän ketjun tarkoitushan on juuri tuoda uusia vinkkejä jotta voi laajentaa repertuaariaan ihan uusiin paikkoihin.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Jokohan ovat mahtaneet esiintyä, mutta menköön.
Matematiikan tunnilla tulee olla sopivassa laskuhumalassa, paperin loppuessa lasketaan housuihin ja viikonlopun kotitehtävät laskette päissänne.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Jokohan ovat mahtaneet esiintyä, mutta menköön.
Matematiikan tunnilla tulee olla sopivassa laskuhumalassa, paperin loppuessa lasketaan housuihin ja viikonlopun kotitehtävät laskette päissänne.

Ja bändissä rumpalille sanotaan "laske sisään".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös