Itsenäisyyspäivän Linnan juhlat & lieveilmiö liveseurantaketju 6.12.2019

  • 59 580
  • 961

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No katsellaan mihin Jarkon ruuti riittää. Minua hämää nyt se, että pääministeriksi on tarjolla Sanna Marin, joka on syntynyt 1985. Sinä vuonna mie täytin 12. Sanna siis käytti vaippoja vielä kun mie yläasteella soitin bändeissä, dokailin, pääsin poikuudestani... Ja nyt tuo pikkutyttö päättää minunkin elämästäni kohta. Tätä on vaikea hyväksyä. Vähän sama on kyllä tapahtunut jo urheilussa. Lätkää kun aloin seuraamaan, Leijonissa pelasi isäni ikäiset. Nyt siellä pelaa poikani ikäiset.

Siis Jarkko Elorannan ruutihan riittäisi vaikka mihin. Fiksu, koulutettu ja sosiaalinen mies, hyvä esiintymään. Ihan uutta aaltoa ay-liikkeessä. Demareilla olisi siinä kultakimpale, jos Jarkko lähtisi politiikkaan enemmänkin. Mutta ei taida lähteä.

Minä olen lähes yhtä vanha kuin sinä, hyvä palstaveli. Mutta jostain syystä minua ei ahdista nuori pääministeri. Minä toivon tälle vain kaikkea parasta. Elämän täytyy mennä eteenpäin. Se menee joka tapauksessa, halusin tai en. Siksi minä yritän pysyä siinä mukana, edes vähän sätkiä ja sinnitellä.

Jos Sanna Marinista tulee pääministeri, minä olen iloinen ja toivon hänelle onnea ja menestystä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sanna Marin kuulemma ollut tuo tissin vilauttaja. Tai joku sen tapainen nimi. Olisi ehkä sittenkin pitänyt katsoa.
Antaisitko Sannalle ekana iltana? Mie ehkä en, haluaisin tietää onko tunne todellista vai himoitseeko se vain vartaloani.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Siis Jarkko Elorannan ruutihan riittäisi vaikka mihin. Fiksu, koulutettu ja sosiaalinen mies, hyvä esiintymään. Ihan uutta aaltoa ay-liikkeessä. Demareilla olisi siinä kultakimpale, jos Jarkko lähtisi politiikkaan enemmänkin. Mutta ei taida lähteä.

Minä olen lähes yhtä vanha kuin sinä, hyvä palstaveli. Mutta jostain syystä minua ei ahdista nuori pääministeri. Minä toivon tälle vain kaikkea parasta. Elämän täytyy mennä eteenpäin. Se menee joka tapauksessa, halusin tai en. Siksi minä yritän pysyä siinä mukana, edes vähän sätkiä ja sinnitellä.

Jos Sanna Marinista tulee pääministeri, minä olen iloinen ja toivon hänelle onnea ja menestystä.
Mulla on joku sellainen vasen luonteessa, että haluan aikuisten hoitavan asiat. Ja aikuiset siis on vanhempia kuin minä. Helvetisti hämmästyttää, että nyt jopa pikkusiskoani nuoremmat hoitaakin asioita. Osaako ne? Onko niillä kokemusta elämästä? Onko ne laskeskelleet, että jos mie nyt ostan makaronipussin ja syön sitä kolme päivää, niin onko mulla varaa ostaa maitotölkki perjantaina? Etuoikeutettujen perheiden kakaroitahan nämä kaikki on. Valta periytyy. Ois ihan kiva nähdä joskus vallan kahvassa joku, joka on nukkunut keräyspaperilaatikossa. Ehkä se ymmärtäisi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Antaisitko Sannalle ekana iltana? Mie ehkä en, haluaisin tietää onko tunne todellista vai himoitseeko se vain vartaloani.

Sannalla on nätti naama ja hyvä kroppa. Panisin ihan miten puolin vaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sannalla on nätti naama ja hyvä kroppa. Panisin ihan miten puolin vaan.
Kulmunilla on kyllä isommat hinkit. Vaikka se yrittääkin pukeutumisellaan kätkeä niitä. Ehkä ei halua tulla esineellistetyksi.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ylen äänestä paras puku -äänestys: 50 mammaa ja SEBASTIAN TYNKKYNEN.
"Kuka ei kuulu joukkoon"
Siis kuka näytti tissit?
Harmi kun enemmän vähemmän legendaarinen IRC ei oo voimissaan. Siellä ois jo gigoittain kuvamateriaalia siitä kuka vilautti ja miten ja miksi on ylipäätään TISSIT MAINITTU.

Sitä päivää ootellessa et linnanjuhlien jatkoilla joku pistää oikein hapokkaat setit soimaan ja Sale huudahtaa et "Kansalaiset, medbörjare. Tänään muuten reivataan"
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sanna Marin, haluaisin panna sinua takaapäin. Haluaisin läpsiä sinua takapuolelle ja pitää pitkistä hiuksistasi kiinni.
Kulmunilla on kyllä isommat hinkit. Vaikka se yrittääkin pukeutumisellaan kätkeä niitä. Ehkä ei halua tulla esineellistetyksi.

Ei ne tissit kaikkea ratkaise. Minusta Sanna on hotimpi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sanna Marin, haluaisin panna sinua takaapäin. Haluaisin läpsiä sinua takapuolelle ja pitää pitkistä hiuksistasi kiinni.


Ei ne tissit kaikkea ratkaise. Minusta Sanna on hotimpi.
No onhan se.

Mieti, mihin on tultu. Tässä fantasioidaan seksistä pääministerin kanssa. Ensimmäinen pääministeri jonka muistan oli Mauno Koivisto. Silloin oli Kekkonen pressana vielä. Sitten tuli Kalevi Sorsa, Harri Holkeri...

Ehkä tässä poliitikkojen nuortumisessa on jotain hyvääkin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuleva pääministeri Sanna Marin. Voisin panna teitä. Joskus olemme tavanneet, silloin te olitte aloitteleva poliitikko ja minä olin vain kiimainen toimittaja, joka etsi ilmaista viinaa ja pillua. Nyt te olette pääministeri, minä olen edelleen pillun- ja viinanhimoinen toimittaja.

Jos pääsisi takaapäin vetämään. Teillä on pitkät hiukset, niistä voisin ottaa kiinni. Uskon että näin voisin tuottaa teille enemmän nautintoa kuin tylsä miehenne, jolla on omat kiireensä. Minä olen valmis ihan milloin tahansa, ajan Arkadianmäelle tosi nopeasti. Mulla on turbo-Volvo.

En ole demari, mutta olen hyvä rakastaja.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuleva pääministeri Sanna Marin. Voisin panna teitä. Joskus olemme tavanneet, silloin te olitte aloitteleva poliitikko ja minä olin vain kiimainen toimittaja, joka etsi ilmaista viinaa ja pillua.

Jos pääsisi takaapäin vetämään. Teillä on pitkät hiukset, niistä voisin ottaa kiinni. Uskon että näin voisin tuottaa teille enemmän nautintoa kuin tylsä miehenne, jolla on omat kiireensä. Minä olen valmis ihan milloin tahansa, ajan Arkadianmäelle tosi nopeasti. Mulla on turbo-Volvo.

En ole demari, mutta olen hyvä rakastaja.
Tässä on kyllä paras työhakemus pitkään aikaan. Ellei natsaa, vika on vastaanottajassa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sannassa on se joku tyhjyys silmissä. Kun se katsoo A-studion toimittajaa ja vastaa ohi kysymyksen. Onko se replikantti? Onko se vain valmennettu hyvin? Älyääkö se edes mitä ympärillä tapahtuu, vai toistaako se vaan Antin mantraa?

Politiikka on epäilyttävää kaikissa muodoissaan. Sannan voisi pelastaa siltä, onhan se ihan näpsäkkä pimu.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sannassa on se joku tyhjyys silmissä. Kun se katsoo A-studion toimittajaa ja vastaa ohi kysymyksen. Onko se replikantti? Onko se vain valmennettu hyvin? Älyääkö se edes mitä ympärillä tapahtuu, vai toistaako se vaan Antin mantraa?

Politiikka on epäilyttävää kaikissa muodoissaan. Sannan voisi pelastaa siltä, onhan se ihan näpsäkkä pimu.

Sanna on koulutettu. Se tekee kaiken tietoisesti. Minusta Sanna esiintyy ihan helvetin hyvin. Kaikki menee putkeen.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tuleva pääministeri Sanna Marin. Voisin panna teitä. Joskus olemme tavanneet, silloin te olitte aloitteleva poliitikko ja minä olin vain kiimainen toimittaja, joka etsi ilmaista viinaa ja pillua. Nyt te olette pääministeri, minä olen edelleen pillun- ja viinanhimoinen toimittaja.

Jos pääsisi takaapäin vetämään. Teillä on pitkät hiukset, niistä voisin ottaa kiinni. Uskon että näin voisin tuottaa teille enemmän nautintoa kuin tylsä miehenne, jolla on omat kiireensä. Minä olen valmis ihan milloin tahansa, ajan Arkadianmäelle tosi nopeasti. Mulla on turbo-Volvo.

En ole demari, mutta olen hyvä rakastaja.
Ensimmäisen feminismiä edustavan (vai feministiä) paheksuntaa odotellessa.

Mahtaiskohan tollainen toimia normaalissa työhakemuksessa, vai heitettäisiinkö hakemus suoraan mappi ööhön?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sanna on koulutettu. Se tekee kaiken tietoisesti. Minusta Sanna esiintyy ihan helvetin hyvin. Kaikki menee putkeen.
Eli tämä kaikki tähtää siihen hetkeen, jolloin sinä ja Sanna köllöttelette raukeina presidentinlinnan makuuhuoneen vuoteella?

Muista. Jos tämä toteutuu, joudut kättelemään ihan Porvoon mitalla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Luultavimmin kuitenkin Sannaa ei kiinnosta pätkääkään Jatkoajan rumat mutta silti kasvottomat runkkarit. Eiköhän sillä ole 183-senttinen ja 78-kiloinen (pelkkää lihasta) jäbä joka on yhtä lailla herkkä ja maskuliininen. Syö sushia ja poronkäristystä, tykkää kaikista joukkueista koska harmittaa nähdä kenenkään häviävän, kuuntelee ABBAa ja Eva Dahlgrenia, lukee Kunderaa ja Isabel Allendea, katsoo Titanicin joka vuosi uppoamispäivänä ja Sanna on sylissä. Sipsien kanssa vaan perusdippi ettei tule allergioita.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eli tämä kaikki tähtää siihen hetkeen, jolloin sinä ja Sanna köllöttelette raukeina presidentinlinnan makuuhuoneen vuoteella?

Muista. Jos tämä toteutuu, joudut kättelemään ihan Porvoon mitalla.

Minä kestän kaiken sen. Sanna jättää tylsän Tampereen ja vaippapaskaelämän tylsälle ukolleen.

Silkkilakanoita, kuohuviiniä, ylellisiä aamiaisia, mansikoita, rakastelua ja kaikkea muuta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Luultavimmin kuitenkin Sannaa ei kiinnosta pätkääkään Jatkoajan rumat mutta silti kasvottomat runkkarit. Eiköhän sillä ole 183-senttinen ja 78-kiloinen (pelkkää lihasta) jäbä joka on yhtä lailla herkkä ja maskuliininen. Syö sushia ja poronkäristystä, tykkää kaikista joukkueista koska harmittaa nähdä kenenkään häviävän, kuuntelee ABBAa ja Eva Dahlgrenia, lukee Kunderaa ja Isabel Allendea, katsoo Titanicin joka vuosi uppoamispäivänä ja Sanna on sylissä. Sipsien kanssa vaan perusdippi ettei tule allergioita.

Voi sillä olla tollanen, mutta se saa paremman! Mitatkin meni niin nappiin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Näen sieluni silmin tämän keskustelun.

Nummenkallio: - Sanna. Haluatko saada maailman parasta seksiä?
Sanna: No en.
Nummenkallio: Hyvä. Sittenhän sie voit lähteä mun mukaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Näen sieluni silmin tämän keskustelun.

Nummenkallio: - Sanna. Haluatko saada maailman parasta seksiä?
Sanna: No en.
Nummenkallio: Hyvä. Sittenhän sie voit lähteä mun mukaan.

Mutta lopputulos on seksiä. Se on tärkeintä. Näin yleensä käy, kun on joku mimmi ja Nummenkallio.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Lähdin torkuille ysin uutisten tienoilla. Täytyy sanoa, että näin tallenteena pikakelaten huomattavan rattoisasti meni juhlien vikat noin kolme tuntia.

Ellinoora - ok. Haber - ok. Riku Juicena - aika laihaa nuottaa, mutta ok. Kekäläinen - ok. Jone - ok. Jukka Jalonen - Brilliant! Juha Tapio - ok.

Tissit mainittu.

Kaikkinensa ei ärsyttänyt juuri yhtään. Yhtään tyhmien tai tylsien ihmisten haastattelua en katsonut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös