Itsenäisyyspäivän Linnan juhlat & lieveilmiö liveseurantaketju 6.12.2019

  • 59 583
  • 961

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Antti Rinne laulaa Kansainvälistä ilman paitaa jostain kadulta löytämänsä anarkaista-lipun kanssa?

Antti Rinne heiluttaa punalippua liittojen talon edessä Hakaniemessä. Sellaisia kuvia on nähty monilta demareilta.

Ja en minä sitä paheksu, olin itsekin aikoinaan liitoissa töissä.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Kuusamakujalla aamuisen Facebook-päivityksessä kerrotiin, että luojan kiitos ei tullut yhtään kutsua mihinkään mutta kyllä siellä varmasti mietitään nyt television ääressä, että on tämä melkoista henkilövittuilua ollut jättää kiekkoleijona paitsioon ja kutsua kaikki ihmiset veljet lämpimistä officeista juhliin.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kuusamakujalla aamuisen Facebook-päivityksessä kerrotiin, että luojan kiitos ei tullut yhtään kutsua mihinkään mutta kyllä siellä varmasti mietitään nyt television ääressä, että on tämä melkoista henkilövittuilua ollut jättää kiekkoleijona paitsioon ja kutsua kaikki ihmiset veljet lämpimistä officeista juhliin.

Luulisi että Neuvostoliiton hajoittaneella tyypillä olisi kiintiöpaikka juhlissa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Antti Rinne heiluttaa punalippua liittojen talon edessä Hakaniemessä. Sellaisia kuvia on nähty monilta demareilta.
Antti voisi ottaa jo järjen käteen ja heiluttaa valkoista lippua. Mummovainaa sanoi, että silloin kun paskat on jo housussa niin on myöhäistä enää pyristellä. Antti ei tajua tätä, rimpuilee vaan edelleen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nytkö ne juhlat loppui?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kuusamakujalla aamuisen Facebook-päivityksessä kerrotiin, että luojan kiitos ei tullut yhtään kutsua mihinkään mutta kyllä siellä varmasti mietitään nyt television ääressä, että on tämä melkoista henkilövittuilua ollut jättää kiekkoleijona paitsioon ja kutsua kaikki ihmiset veljet lämpimistä officeista juhliin.

Kuusamakujalla odotetaan Väyrysen presidenttikautta. Vuodesta 2024 lähtien kiekkoleijona #79 on joka vuosi linnassa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Antti voisi ottaa jo järjen käteen ja heiluttaa valkoista lippua. Mummovainaa sanoi, että silloin kun paskat on jo housussa niin on myöhäistä enää pyristellä. Antti ei tajua tätä, rimpuilee vaan edelleen.

Oletko nähnyt ay-liikkeen ikinä antautuvan?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No joo, en. Ne vetää viimeiseen Anttiin.

Antti on itse asiassa suurin tuho, joka voi ay-liikkeelle käydä. Jos Antista tajuaisivat luopua, niin tulevaisuus olisi parempi. Siellä on esimerkiksi Jarkko Eloranta, joka on hyvin fiksu mies. Jarkko on ollut mun pomo joskus. Jos demarit saisivat Elorannan politiikkaan mukaan, niin siinä voisi olla paljon mahdollisuuksia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jostain syystä ne on aina Antteja. Antti Rokka. Isontalon Antti. Rannanjärvenkin etunimi oli Antti. Mikä niitä vaivaa?
Yksi poikkeus kyllä vahvistaa säännön. Mulla on serkkupoika nimeltä Antti. Tai poika, no joo, syntynyt -67 eli nyt 52 vee. Se ampuilee kyllä joutessaan eläimiä eli käy metällä mutta muuten ei hihhuloi, on sävyisä ihminen. Ei liputa aatetta eikä puukottele ihmisiä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Antti on itse asiassa suurin tuho, joka voi ay-liikkeelle käydä. Jos Antista tajuaisivat luopua, niin tulevaisuus olisi parempi. Siellä on esimerkiksi Jarkko Eloranta, joka on hyvin fiksu mies. Jarkko on ollut mun pomo joskus. Jos demarit saisivat Elorannan politiikkaan mukaan, niin siinä voisi olla paljon mahdollisuuksia.
Antistahan on luovuttu jo. Eihän ministeri voi eikä saa olla ay-liikkeen käsikassara. Johan sen lakikin kieltää, omille kintuille kusemisen.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Antistahan on luovuttu jo. Eihän ministeri voi eikä saa olla ay-liikkeen käsikassara. Johan sen lakikin kieltää, omille kintuille kusemisen.

Mutta katoppas vaan, niin siellä se Antti häärää jatkossakin ministerinä.

Juuri siksi puhuin esimerkiksi Jarkko Elorannan puolesta. Siinä on tosi fiksu ay-liikkeen mies. Juuri näitä kavereita pitäisi saada politiikkaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mutta katoppas vaan, niin siellä se Antti häärää jatkossakin ministerinä.

Juuri siksi puhuin esimerkiksi Jarkko Elorannan puolesta. Siinä on tosi fiksu ay-liikkeen mies. Juuri näitä kavereita pitäisi saada politiikkaan.
Paljonko Jarkko maksaa mainoksesta?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Paljonko Jarkko maksaa mainoksesta?

Olin tyhmä, kun en tajunnut ottaa mitään rahaa. Mutta ei Jarkko mainoksia tarvitse, fiksu mies myy itse itsensä. Mähän tästä enemmän hyödyn, kun Jarkko on mun suosittelija.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olin tyhmä, kun en tajunnut ottaa mitään rahaa. Mutta ei Jarkko mainoksia tarvitse, fiksu mies myy itse itsensä. Mähän tästä enemmän hyödyn, kun Jarkko on mun suosittelija.
No katsellaan mihin Jarkon ruuti riittää. Minua hämää nyt se, että pääministeriksi on tarjolla Sanna Marin, joka on syntynyt 1985. Sinä vuonna mie täytin 12. Sanna siis käytti vaippoja vielä kun mie yläasteella soitin bändeissä, dokailin, pääsin poikuudestani... Ja nyt tuo pikkutyttö päättää minunkin elämästäni kohta. Tätä on vaikea hyväksyä. Vähän sama on kyllä tapahtunut jo urheilussa. Lätkää kun aloin seuraamaan, Leijonissa pelasi isäni ikäiset. Nyt siellä pelaa poikani ikäiset.
 
Joo omalta osaltani juhlat ovat tässä. Olipahan erilainen itsenäisyyspäivä mitä on tottunut olemaan. Siisti kokemus oli kyllä päästä linnan juhliin. Kerrotaan siitä kuitenkin lisää hieman myöhemmin. Tässä kuitenkin tärkeä opetus kaikille. Oma elämäni tuntui jokseenkin sisällöttömälle vielä kuukausi takaperin, mutta yhtenä päivänä kotiin tullessa sitä kuuleekin, että lähdet Saulin bileisiin. Elämä on yllättävää ja siksi niin hienoa. Linko kiittää ja kuittaa. Lähdetään tästä taksilla kotikonnuja kohden ja huomenna seurataan Lukon otteita taas telkkarista.

Paras paikka maailmassa Suomi on!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös