Itsenäisyyspäivän Linnan juhlat & lieveilmiö liveseurantaketju 6.12.2019

  • 59 720
  • 961
Keksikääs mulle täällä linnassa joku juttu minkä toteutan. Haluan päästä Iltasanomien lööppeihin :D Tylsää, kun kaikilla puhelimet kädessä tai jauhetaan tylsistä asioista porukassa. Jee.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Enpä ole Ellinooraa aiemmin kuullut tietoisesti. Harvinaisen karismaton esiintyjä.

Pazerfaust tai Kuollut, kuolleempi, kuollut toisi eloa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Keksikääs mulle täällä linnassa joku juttu minkä toteutan. Haluan päästä Iltasanomien lööppeihin :D Tylsää, kun kaikilla puhelimet kädessä tai jauhetaan tylsistä asioista porukassa. Jee.

Menet Kekäläisen tykö ”eikö Kekäläisen haastattelu meinaa onnistua?”
 

Barney

Jäsen
Juha Tapiolla vähän erilainen karisma tuolla lavalla kuin Ellinooralla.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Keksikääs mulle täällä linnassa joku juttu minkä toteutan. Haluan päästä Iltasanomien lööppeihin :D Tylsää, kun kaikilla puhelimet kädessä tai jauhetaan tylsistä asioista porukassa. Jee.

Pääseehän silläkin historiankirjoihin että on koko ajan Linnassa ja jatkoilla kirjoittanut Jatkoaikaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Keksikääs mulle täällä linnassa joku juttu minkä toteutan. Haluan päästä Iltasanomien lööppeihin :D Tylsää, kun kaikilla puhelimet kädessä tai jauhetaan tylsistä asioista porukassa. Jee.

Mene kameran eteen runkkaamaan.
 

Barney

Jäsen
Karismaa kyllä, mutta biisit alkaa olemaan aika kuultuja
Kenelle on ja kenelle ei. Itselle ei ole ainakaan kovin tuttuja, kun ei tule juurikaan radiota kuunneltua.
 

Barney

Jäsen
Kari Tapion poika taas siellä huomiohuoraamassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös