Ihmettelyketju

  • 6 344 622
  • 38 746

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pakko tunnustaa oma poika, kohta 15v kuulunee joukkoon. Syksyllä käytiin laivalla ja äiti oli antanut lapselle "200€ karkkeihin ja muuhun kivaan". Puoli tuntia poika haisteli erilaisia hajuja ja päätyi 175€ maksavaan tuoksuun, lopuilla rahoilla energia juomia ja yksi karkkipussi.
Eli jos törmäät Lietsu-Tessu akselilla mustiin pukeutuneisiin kukkais-jonneihin energiajuoma hyllyn lähistöllä, saatat törmätä rakkauteni hedelmään
Fiksu poika! Tarkoin valitusta tuoksusta on itselle ja muille paljon pidempään iloa kuin jostakin karkkipussista.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ihmettelen että miksi Mikkelin ja Juvan välillä on sellainen valtaväylä. Kaksi kaistaa molempiin suuntiin ja välissä keskikaide. Tuntuu jotenkin ylimitoitetulta. Varsinkin kun vertaa tuota myöhemmin tehtyihin tieremontteihin VT 4:lla (väliä Heinola-Joutsa olen ajanut) ja VT 5:lla ennen Mikkeliä.

Silloin kun Mikkeli-Juva väli tehtiin niin oli vissiin löysää rahaa liikkeellä ja hyvät lobbarit. Mutta kivahan siinä on vetää kahta kaistaa satasta kesät ja talvet ja ohitella hitaampia missä tahtoo... ;-)
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Olen vissiin tulossa vanhaksi tai jotain. Kello on kahdeksan ja olen ihan valmis menemään unten maille.
Sama. Kahden tunnin päästä alkais vasta Flyersin ja Ragsin peli. Pitäisi varmaan laittaa kahvipannu porisemaan, ei tästä muuten tule mitään.

Edit. Sillä erotuksella kuitenkin että en ole tulossa vanhaksi, olen vanha jo.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Olen vissiin tulossa vanhaksi tai jotain. Kello on kahdeksan ja olen ihan valmis menemään unten maille.
Itsellenikin ihan normisettiä. Kesken työviikon monasti menen sänkyyn noihin aikoihin hetkeksi lukemaan kirjaa, tai kuuntelemaan podcastia. Piikkimatto ja tyyny vielä alle, niin hupsista kun ollaankin jo unten mailla. Suosittelen sinullekin, mikäli uniongelmia viela onpi.
 

hege

Jäsen
Nyt kun on lasten kanssa ollut kuukauden päivät kolmisteen niin on iltaisin ollut aivan finaalissa jo kymmenen aikaan. Tänään sentään pystyi avaamaan punaviinipullon nyt illalla, mutta pari kertaa on käynyt niin että kun on bissen saanut pe tai la auki niin heti lapset soittaa jostain että saanko olla vielä kaupungilla ja tuletko hakemaan metrolta puolen 11 aikaan.
Vaikka itse aina paljon lasten juttuja hoitanut treenien yms suhteen niin nyt kun yhden aikuisen voimin pyörittää arkea ja sitten yrittää 10 aikaerosta huolimatta pitää parempaan puoliskoonkin yhteyksiä niin välillä tuntuu ettei tunnit ja energiat riitä kun vielä ylimääräisiä kuviota omien vanhempien kanssa ja erityisesti appiukon elämän haasteiden.
Eli ihmettelen miten iso ero on kun vain yhden aikuisen voimin yrittää kaikkea hanskata saada hoidettua.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Raamattu osaa kertoa meille toisella kotimaisella että "ask, and ye shall receive". Tarkoittaako tämä nykyään että jos pyytää jotain niin se menee Kanye Westille?
 
Mikä kulma minulla jää tässä uutisessa ymmärtämättä?

Onko olemassa joku kirjoittamaton sääntö joka velvoittaa maksamaan opintolainan mahdollisimman kiireesti pois?
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Onko prinsessa Catherinen kuvanmuokkaus episodi niin merkittävä asia Suomalaisillekkin, että siitä piti tehdä iso juttu illan pääuutisiinkin.

Tai turhaa kai tuota kyselee, ilmeisesti sitten on. Ihmettelen kyllä miksi, ja siksi olen täällä tätä ihmetystäni ihmettelemässä ihmeissäni.
Onhan toki. Myös tämän aamun isoin uutinen oli se, että prinsessa Catherine on kuvattu ensimmäistä kertaa tuon kuvakohun jälkeen.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Marsunpelastajat. Tuu ny itte kertoo @Jurvanen
No siis ihan normisettiähän tämä on. Se tässä varmaan ihmetyttääkin. <3

Ollaan pelattu kaveriporukalla DnD-kamppista ja kirjoitan joka session lopuksi aivan tarpeettoman pitkän yhteenvedon päivästä, koska mä voin. Lähinnä siinä haukun pelaajia ja hassuttelen penisvitseillä ja muulla lapsellisella. Edelleen siksi, koska mä voin.
Koska mun ego on about kivitalon kokoinen, niin ajattelin ettei näin hienoja manioita kannata haaskata pelkkään WhatsApp-ryhmään, vaan ne olisi hyvä pasteta edes johonkin passiivisesti olemaan. Maailman Kuuluu Tietää Tästä! Plus että nettiin mahtuu mitä kummallisempaa outoa shittiä.

Saa sitten joskus vuosien päästä näyttää lapselle, että: "Katso! Sinun vanhempasi olivat silloinkin tosi noloja ja lapsellisia"

Mutta siis 11 jaksoa toistaiseksi seikkailtuna. 3 ja puoli kuukautta Oikeaa Ihmisten Aikaa ja 9 päivää pelissä.
Missään ei ole mitään järkeä. Kenenkään ei kannata kiinnostua. Kunhan vain lämään ne johonkin olemaan.
Hymiö.

On täällä muitakin ketjuja, missä joku horisee yksin viestistä toiseen, joten antakaa ko määki huuda. Ja lisäksi täällä on ketju Jukurien yleisömäärästäkin, että on pienemmistäkin jutuista tehty asiaa.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No siis ihan normisettiähän tämä on. Se tässä varmaan ihmetyttääkin. <3

Ollaan pelattu kaveriporukalla DnD-kamppista ja kirjoitan joka session lopuksi aivan tarpeettoman pitkän yhteenvedon päivästä, koska mä voin. Lähinnä siinä haukun pelaajia ja hassuttelen penisvitseillä ja muulla lapsellisella. Edelleen siksi, koska mä voin.
Koska mun ego on about kivitalon kokoinen, niin ajattelin ettei näin hienoja manioita kannata haaskata pelkkään WhatsApp-ryhmään, vaan ne olisi hyvä pasteta edes johonkin passiivisesti olemaan. Maailman Kuuluu Tietää Tästä! Plus että nettiin mahtuu mitä kummallisempaa outoa shittiä.

Saa sitten joskus vuosien päästä näyttää lapselle, että: "Katso! Sinun vanhempasi olivat silloinkin tosi noloja ja lapsellisia"

Mutta siis 11 jaksoa toistaiseksi seikkailtuna. 3 ja puoli kuukautta Oikeaa Ihmisten Aikaa ja 9 päivää pelissä.
Missään ei ole mitään järkeä. Kenenkään ei kannata kiinnostua. Kunhan vain lämään ne johonkin olemaan.
Hymiö.

On täällä muitakin ketjuja, missä joku horisee yksin viestistä toiseen, joten antakaa ko määki huuda. Ja lisäksi täällä on ketju Jukurien yleisömäärästäkin, että on pienemmistäkin jutuista tehty asiaa.
Epäilemättä viihdyttävää touhua samanhenkisten ihmisten kanssa.

Miksi ei saisi kirjoittaa, jos joku asia on hauskaa. Elämässä on riittävästi synkistelyä tälläkin palstalla. Leikki on ihmisen parasta aikaa!
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
No siis ihan normisettiähän tämä on. Se tässä varmaan ihmetyttääkin. <3

Ollaan pelattu kaveriporukalla DnD-kamppista ja kirjoitan joka session lopuksi aivan tarpeettoman pitkän yhteenvedon päivästä, koska mä voin. Lähinnä siinä haukun pelaajia ja hassuttelen penisvitseillä ja muulla lapsellisella. Edelleen siksi, koska mä voin.
Koska mun ego on about kivitalon kokoinen, niin ajattelin ettei näin hienoja manioita kannata haaskata pelkkään WhatsApp-ryhmään, vaan ne olisi hyvä pasteta edes johonkin passiivisesti olemaan. Maailman Kuuluu Tietää Tästä! Plus että nettiin mahtuu mitä kummallisempaa outoa shittiä.

Saa sitten joskus vuosien päästä näyttää lapselle, että: "Katso! Sinun vanhempasi olivat silloinkin tosi noloja ja lapsellisia"

Mutta siis 11 jaksoa toistaiseksi seikkailtuna. 3 ja puoli kuukautta Oikeaa Ihmisten Aikaa ja 9 päivää pelissä.
Missään ei ole mitään järkeä. Kenenkään ei kannata kiinnostua. Kunhan vain lämään ne johonkin olemaan.
Hymiö.

On täällä muitakin ketjuja, missä joku horisee yksin viestistä toiseen, joten antakaa ko määki huuda. Ja lisäksi täällä on ketju Jukurien yleisömäärästäkin, että on pienemmistäkin jutuista tehty asiaa.
Kun on sivistymättömäksi juntiksi syntynyt ei mulla ymmärrys tästä liiemmin kehity, näistä touhuista aina tulee vain mieleen:

,
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Ihmettelen yhä: Marsunpelastajat.
Ja ihmettelen myös sitä, että asia selitetään auki.
Ja ihmettelen, miten Marsunpelastaja voi saada lapsia, joille näyttää atk:lta hassuja tuotoksiaan vuonna 5.
Ja ihmettelen myös, miksi tuolloin pitäisi kertoa olleensa nolo ja lapsellinen?
Miksei kerro vaikka kaikille. Heti!
Koska minusta ei asia välity aiheeseen liittyvistä kirjoitelmista riittävän selkeästi.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Ihmettelen tätä ihmetystä
Ihmettelen yhä: Marsunpelastajat.
Sama homma, jos se yhtään lohduttaa. En minäkään sitä ymmärrä.
Jatkoaika-selitys on ihan vain se, että dumppaan nuo tekstit johonkin lankaan, koska tuntui siltä. Ei tarvitse välittää <3
Ja ihmettelen myös sitä, että asia selitetään auki.
Kryptisyyden ja psykoosin raja on vähän liian hienovarainen, että jaksaisin ihan selittämättä dumpata. Edelleen - antakaa ko määki huuda.
Ja ihmettelen, miten Marsunpelastaja voi saada lapsia, joille näyttää atk:lta hassuja tuotoksiaan vuonna 5.
Vanhempi muksu on 19 ja nuorempi 8. Elätän toivoa, että joskus tämä tuuleen huutaminen kannattaa. Ja jos ei, niin ainakin on huudettu tuuleen.
Toinen selitys alkaisi kukista ja mehiläisistä, mutta käydään se joskus toiste.
Ja ihmettelen myös, miksi tuolloin pitäisi kertoa olleensa nolo ja lapsellinen?
Kaikki vanhemmat on noloja. Osa niistä on myös lapsellisia. Kaikki tykkää kertoa itsestään.
Miksei kerro vaikka kaikille. Heti!
Miksi sä luulet, että lämäsin tuon ketjun pystyyn? Maailman on aika tietää, että yksi Ässien kannattaja on väsynyt ja lapsellinen. Mutta vain yksi.

Toivottavasti tämä ei auttanut sitten ollenkaan, vaan hämmästytti ja kummastutti pientä kulkijaa.
 

redpecka

Jäsen
Vaikka jos nyt -88 aloin seurustelee yhden gimman kans. Se tapahtui 19 vuotta ensimmäisen kuulennon jälkeen ja ne videot on tosi suttusia mustavalkosia, ne kuukuvat. Siitä tähän päivään on mennyt 35 vuotta.

Vaikea sisäistää ajan kulumista. Kuukuvat ovat jotain kuuskytluvun höttöä mutta kun meillä oli vhs-nauhuri niin kuulaskeutumisesta oli vasta 13 vuotta. Nyt kun miettii 13 vuotta taaksepäin niin vastahan SaiPakin pelasi pleijareita ja minä olin pörrännyt palstalla jo seitsemän vuotta. Ei voi tajuta.
 

hege

Jäsen
Ajan kuluminen on tosiaan vaikeaa sisäistää välillä.
Törmäsin ex-vaimoon pitkästä aikaa (ei olla nähty varmaan yli 10 vuoteen ja virallisesta erostakin on jo joku 22-23 vuotta), ihan hauska oli nähdä kun erokin oli aikanaan kivuton mutta hänestä oli tullut jo isoäiti ja jos ihan rehellisä ollaan niin hänet nähdessään luulin ensin että vastaan tulee ex-anoppi ennen kuin aivot ymmärsi ex-anoppi on jo yli 80 vuotias eli tuuriakin kävi että en tervehtinyt ex-anopin nimellä. Eli hieman tuntui siltä että aika tosiaan on rientänyt eteenpäin vauhdilla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis miks toi demoni on valinnut just Kappas vaan Minttu sekä Ville -biisin. Start me up olis parempi.
Tummat silmät ruskea tukka.
Kaiken takana on nainen.
Ja miks helvetissä mua rangaistaan kovimmalla mahdollisella tavalla. Kivittäkää hengiltä ennemmin. Kuurankukka.

Onneks se on nyt ohi.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Ihme että tällaisista asioistakin saadaan aina riita aikaiseksi.

Jos olisi ollut kyseisen pankinjohtajana niin olisin laittanut makaavan naisen ympärille lippusiiman ettei kukaan kävele päälle. Ja jos joku olisi kysynyt miksi nainen makaa siinä olisin sanonut että ilmeisesti miettii miltä tililtä lasku maksetaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensimmäistä kertaa kävin Kalasataman terveysasemalla. Siis ihmeellinen tulevaisuuden avaruusasema sekin. Ja krapulassa pikkupökkerössä kun meet sinne päihdepolin kerrokseen niin johonkin labyrinttiin joudut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös