Ihmettelyketju

  • 6 344 928
  • 38 746
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ihmettelen poronkäristyksen suurta suosiota. En usko, että porosta saa paljoa paskempaa ruokaa edes laitettua, no porokiusaus on kyllä yhtä pahaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ihmettelen poronkäristyksen suurta suosiota. En usko, että porosta saa paljoa paskempaa ruokaa edes laitettua, no porokiusaus on kyllä yhtä pahaa.
Älä ny viitti, hyvää se on oikein laitettuna. Kiusauksesta en kommentoi, en ole muistaakseni syönyt.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis suomalainen stand uppi. Keski-ikäinen avuton maalta kaupunkiin muuttanut kertoo jollain murteella keski-ikäisen maalta kaupunkiin muuttaneen hoksaamia juttuja ja muut maalta muuttaneet avuttomat keski-ikäiset heittää tekonaurua.

Tai sitten se on oikeaa naurua.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis pikaruokapaikassa jos et ota pöytiintarjoilua niin saat tiskiltä ostokset mukaan pakattuna, vaikka oot valinnut että syöt paikan päällä. Koita sitten tässä pöydässä asetella noi ton pienen paperipussin päälle. Pitää vissiin ens kerralla juoksuttaa noita tänne yläkertaan, vaikka ei haluaisi. Joo en ole mikään ylimielinen juppi enkä vaativa prinsessa. Pikaruokapaikka. Ens kerralla kravatti kaulaan jos vaikka viulunsoittajat tulee viereen. Romanttinen illallinen kynttilänvalossa. Iso poliisi-ateria tuplamällillä. No en siellä käynyt.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Siis pikaruokapaikassa jos et ota pöytiintarjoilua niin saat tiskiltä ostokset mukaan pakattuna, vaikka oot valinnut että syöt paikan päällä. Koita sitten tässä pöydässä asetella noi ton pienen paperipussin päälle. Pitää vissiin ens kerralla juoksuttaa noita tänne yläkertaan, vaikka ei haluaisi. Joo en ole mikään ylimielinen juppi enkä vaativa prinsessa. Pikaruokapaikka. Ens kerralla kravatti kaulaan jos vaikka viulunsoittajat tulee viereen. Romanttinen illallinen kynttilänvalossa. Iso poliisi-ateria tuplamällillä. No en siellä käynyt.
Itse saan ne tarjottimella vaikka käyn itse noutamassa ne. Epäilen että vika on käyttäjän päässä.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Miksi kukaan Old schooli -jäsenistä ei ole vielä tehnyt tätä viime vuodelle?

Vuoden jatkoaikalainen​

 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ollut aiemmin äänestänyt ennakkoon. Jotenkin kuvittelin että se olis vaan joillekin hoitokodin mummoille, jotka ei välttämättä pääse invataksilla liikkeelle just äänestyspäivänä tms, mutta yllättävän moni äänestää ennakkoon. Paitsi että hitto miten monimutkaista se oli. Kerran jo nousin siitä penkistä ja olin lähdössä, mutta pyysi takas. Pitää vielä tää paperi ja tää kirjekuori ja sitten vielä tää lippulappunen ja tämäkin kirjekuori että varmasti tuhoutuu sata hehtaaria sademetsää. Siis näinä aikoina.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Iittalan logosta noussut "kohu":

Yhtäläisyydet logossa:
- Paikannimi on firman nimenä
- Molemmissa on keltaista ja mustaa

Eroavaisuudet:

Kaikki muu mukaanlukien muun muassa keltaiset ovat sävyltään aivan erilaisia, muut logoon kuuluvat asiat, fontti, t-kirjaimien yhdistäminen...

Ihmeen paljon saa mokoma baari ilmaista mainosta tyhjästä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mittari näytti -21 astetta, ennen kuin menin ulos.

Vastaan tuli nuori kloppi, pää ja nilkat paljaana, myös kädet, toki ne olivat taskuissa eli ilmeisesti oli vilu, ainakin vähän.

Itselläni paksu pipo, paksu takki, kaksi paitaa alla, kauluri, paksut ulkohousut, niiden alla kaksi kerrosta, kahdet sukat ja talvikengät.

En ole koskaan edes omassa nuoruudessani pystynyt kulkemaan kuin vastaantullut nuori. Aina käyttänyt talvella asiaankuuluvaa varustusta. Hyi. Enks mää vaa tarken?
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Mittari näytti -21 astetta, ennen kuin menin ulos.

Vastaan tuli nuori kloppi, pää ja nilkat paljaana, myös kädet, toki ne olivat taskuissa eli ilmeisesti oli vilu, ainakin vähän.

Itselläni paksu pipo, paksu takki, kaksi paitaa alla, kauluri, paksut ulkohousut, niiden alla kaksi kerrosta, kahdet sukat ja paksut talvikengät.

En ole koskaan edes omassa nuoruudessani pystynyt kulkemaan kuin vastaantullut nuori. Aina käyttänyt talvella asiaankuuluvaa varustusta. Hyi. Enks mää vaa tarken?
Pohjanmaan maaseudulla 90-luvun lopulla. Ajelin 340-Volvollani 30-asteen pakkasella Lukiolle. Pyörätiellä käveli yläasteen koviksia päällään mitä kovikset pitivät silloin: lenkkarit, mustat farkut, pilotti auki ja karhu-lippis. Huikkasin ikkunasta, että tarviitteko lapasia? Eivät kuulemma tarvinneet.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mittari näytti -21 astetta, ennen kuin menin ulos.

Vastaan tuli nuori kloppi, pää ja nilkat paljaana, myös kädet, toki ne olivat taskuissa eli ilmeisesti oli vilu, ainakin vähän.

Itselläni paksu pipo, paksu takki, kaksi paitaa alla, kauluri, paksut ulkohousut, niiden alla kaksi kerrosta, kahdet sukat ja talvikengät.

En ole koskaan edes omassa nuoruudessani pystynyt kulkemaan kuin vastaantullut nuori. Aina käyttänyt talvella asiaankuuluvaa varustusta. Hyi. Enks mää vaa tarken?
Nää on näitä.

Joskus vuonna miekka ja kivi seisoskelin Postitalon pysäkillä matkaa himaan. Pakkasta oli varmaan saman verran eli noin 20 ja lunta tuli vaakasuorassa tuulen mukana. Mulla oli topparotsi, pipo, hanskat, kaulaliina, huppu päässä ja varmaankin vielä pitkät kalsarit. Ja oli kylmä.

Parin metrin päässä on pari nuorta naista jonkunlainen takki päällä, napa paljaana, ei hattua ja nilkatkin ilman suojaa. Sillon en ollu setämies, ny setämiehenä varmaan oisin menny vastaavassa tilanteessa kysymään jotain.

No, ei siinä Postitalolla ole enää vuosiin ollut 42sen pysäkkiä. Linja sentään näyttää olevan olemassa.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pohjanmaan maaseudulla 90-luvun lopulla. Ajelin 340-Volvollani 30-asteen pakkasella Lukiolle. Pyörätiellä käveli yläasteen koviksia päällään mitä kovikset pitivät silloin: lenkkarit, mustat farkut, pilotti auki ja karhu-lippis. Huikkasin ikkunasta, että tarviitteko lapasia? Eivät kuulemma tarvinneet.
Ehkä ajattelivat, että itte oot lapanen

Nuorena kuljettiin ilman pipoa, mutta kyllä se kovimmilla pakkasilla päähän sentään laitettiin. Nykyään ajattelee, että miksi palella, jos ei ole pakko.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä ne jotkut ennustaa mistä lie elukoista. Etana etana näytä sarvet. Sammakko sanoi ja murmelikin kertoi jossain jotain. Tähtien asentojakin tutkimalla selviää vaikka mitä. Minä päivänä sä oot syntynyt, anna käsi, lauloi Kirka. Ja ketkä kaikki sillä Kassisellakin kävi. Mä ennustan että mun Prisman kassisesta alkaa kohta kaljat katoamaan. Joo en ole selvännäkijä enkä selvän päivän näkijä, päivänselvä asia, mutta jos te haluatte varmat pitkävetomerkit niin mä voin kurkkaa mun hampaista. Yks risti kaks.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Itse tunnustan, etten hanskoja aina tarvitse edes -10 keleillä. Sormissani aina lämpö pitänyt hyvin. Ihmettelevää katsetta saan bussipysäkeillä, kun muuten on kaulahuivia, pipoa ja paksua takkia, mutta hanskat jossain.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Joku Helen Dudley yritti soittaa mulle whatsapp-puhelun. En vastannut.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä jotenkin ajattelin ettei kukaan aikuinen kehtaisi fanittaa ketään jääkiekkoilijaa, joka olisi jossain Twitterissä, mutta nyt presidentitkin on jo siellä. Siis mihin tää maailma on menossa. Miettikää vaikka mielessänne jotain keskiverto twiittaajaa. 15-kesäinen, finnejä naamassa, rillit huurussa, tytöt ei tykkää, sosiaalisesti rajoittunut, läksyt tehty kahteen kertaan jne. Mutta siis joku sellainen Mad-lehden tyyppi kuitenkin, ainakin mulla on mielessä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Miettikää vaikka mielessänne jotain keskiverto twiittaajaa. 15-kesäinen, finnejä naamassa, rillit huurussa, tytöt ei tykkää, sosiaalisesti rajoittunut, läksyt tehty kahteen kertaan jne. Mutta siis joku sellainen Mad-lehden tyyppi kuitenkin, ainakin mulla on mielessä.
Eikös tuo kuvaus vastaa täysin jonkun jääkiekkoon keskittyvän keskustelupalstan käyttäjää? Twitterissä porukka mun mielestä yli kolmekymppisiä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis miten sairas ihmisen pitää olla että lukee jotain murha tai muita sellaisia juttuja. Netissä kaikkein kovimmilla stalkkereilla on se joku oma sivustokin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös