Asiat joita ennen vihasit, mutta joista nykyään pidät

  • 11 242
  • 100
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Olen oppinut pitämään Sotkamon Jymystä. Vuosikymmenien prosessi. Kysykää ihmisiltä jotka tämän pellen tuntevat. Jotain tapahtui viime kesänä. Roope Korhonen ja Kore Korhonen Pihkalassa, Sotkamon taistelu finaalissa. Neuroottinen ja patologinen suhteeni Sotkamon Jymyyn on täten päättynyt.
Nonni. Sun kirjoitusoikeus toivottavasti päättyy hyvin äkkiä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko niitä enää? Siis oikeita natseja. En minä miellä kaljupäistä leijonakorua kantavaa hormonihirviötä natsiksi, se on vaan pelle. Tuskin Adolfillekaan olisi kelvanneet nämä köyhän miehen bullmentulat.

Natseja on kaikkialla, vihervassarit kerto ja ne on kuulemma oikeessa aina, jos et usko ni kysy vihervassareilta. Me ollaan natseja kaikki, kun oikein silmiin katsotaan. Onneksi meitä on vielä olemassa! Muuten maailma joutuisi kaaokseen, ja sekin olisi natsien vika, vaikkei meitä olisikaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onkohan minunkin kaapissani natsi?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
”I did nazi that coming” - Michael Schumacherin sanat kivelle
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mie rakastan ihan kaikkia. Paitsi rumia ja lihavia juutalaisia hinttineekereitä en rakasta, mutta muita. Ja rillipäät älkää vaivautuko.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen oppinut pitämään Sotkamon Jymystä. Vuosikymmenien prosessi. Kysykää ihmisiltä jotka tämän pellen tuntevat. Jotain tapahtui viime kesänä. Roope Korhonen ja Kore Korhonen Pihkalassa, Sotkamon taistelu finaalissa. Neuroottinen ja patologinen suhteeni Sotkamon Jymyyn on täten päättynyt.

Sotkamon Jymystä on tullut ilmeisesti siedettävämpi ja inhimillisempi, kun se on hävinnyt finaaleja. Itse en ole silti Jymy-inhosta täysin päässyt. Ihan helvetisti saa katsoa repeatilla vuoden 1991 finaaleja, joissa IPV murskaa ja nöyryyttää Sotkamoa, mutta inho ei silti myöhempien rikosten takia hellitä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sotkamon Jymystä on tullut ilmeisesti siedettävämpi ja inhimillisempi, kun se on hävinnyt finaaleja. Itse en ole silti Jymy-inhosta täysin päässyt. Ihan helvetisti saa katsoa repeatilla vuoden 1991 finaaleja, joissa IPV murskaa ja nöyryyttää Sotkamoa, mutta inho ei silti myöhempien rikosten takia hellitä.

Kyllä minäkin olen öitä valvonut katsellen vuoden 2007 finaaleja. Vimpeliin lähetin kannustavia fakseja vähän myöhemmin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä oon käynyt vain yhdessä pesäpallopelissä, Juvan Pallo pelasi jotain Ala-Säynävän Maila-Traktoreita vastaan. Se oli kyllä ihan kiva kokemus. Menin pelin jälkeen kertomaan Juvan Pallon joukkueenjohdolle, että vedin teidän pelistä Pitkävetoa mutta väärin meni, eiks kannattais teidän sopia noiden muiden jengien kaa aina välillä että hei nyt tehdään sillee että te voitatte tän pelin ja vedetään kaikki ihan keijona Pitkävetoa sit. Ihan ku ne ois jääny sitä ideaa miettimään, tai no tuskin sentään haha lol yolo.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä minäkin olen öitä valvonut katsellen vuoden 2007 finaaleja. Vimpeliin lähetin kannustavia fakseja vähän myöhemmin.

Pesäpallo ei ole oikeastaan jaksanut edes kiinnostaa tässä Sotkamon valtakaudella. Joskus olen käynyt IPV:n ja KPL:n peleissä. Kouvolasta huolimatta sukurasite on IPV:ssä, siellä on pelannut sukulaisia. Ja Imatrahan on hieno paikka. Toisaalta iskä näki ne KPL:n 70-luvun mestaruudet.

Olisi niin hienoa, kun nämä paperitehdaspaikkakuntien seurat nousisivat vielä siihen samaan suuruuteen missä ne olivat.

IPV:n suorittama Sotkamon nöyryytys vuonna 1991 oli varmaan hienoin pesäpallohetki, jota olen todistanut.
 

redpecka

Jäsen
Ei tuu oikeen mitään mieleen. Hyvät lääkkeet, paska imuteho.

Mutta ehkä hämähäkit on muuttunut lapsuuden/nuoruuden snadista kammoksumisesta kivoiksi ja hyödyllisiksi otuksiksi, jotka pitää mulkummat otukset loitolla. Liian iso ei saa toki olla, mutta toisaalta pienestäkään ei ole mitään hyötyä. Sitomistaidot ehkä sit loppujenlopuksi se tärkein.

Toinen on ehkä Tomas Zaborsky.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Rauhallinen lauantai-ilta himassa. Oli aika jolloin suoraan sanoen vitutti jos ei ollu mitään menoa lauantai-iltana. Nyt taas lauantai on lähinnä sporttailu päivä joten illalla yhdistelmä leffa ja hyvä sapuska on se ykkösvaihtoehto.
 

444

Jäsen
Kyllä minäkin olen öitä valvonut katsellen vuoden 2007 finaaleja. Vimpeliin lähetin kannustavia fakseja vähän myöhemmin.
16.9.2007 on piirtynyt verkkokalvoille pysyvästi. Etenkin kun peli ratkesi siihen jonkun Korhosen hutilyöntiin. Ettekä vittu korjaa jos muistan väärin, koska muuten joudun resetoimaan verkkokalvoni. Mutta oli hieno peli. Siihen saakka kävin katsomassa Tahkon pelejä säännöllisesti, sen jälkeen en enää kertaakaan. Eikä ne kyllä mitään ole sen jälkeen saaneetkaan aikaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onhan se anaaliseksikin muuttunut vuosien varrella vaimon kanssa ihan miellyttäväksi siitä mitä se oli skloddina enon kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tai sitten toisinpäin, jos enomiehellä oli se perinteinen suomalainen 13 senttinen ja vaimon strap-on on mallia jatkoaika ja mitoiltaan 28/7.
Kymmenen tuumaa kuumaa huumaa, ei oo väliä jos tulee pyllystä väljä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
HIFK.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nuudelit. No joo, vihata-sana on liian voimakas näiden kohdalla mutta olen oppinut vuosien varrella jopa tykkäämään nuudeleista. Muistan kun aikoinaan ensimmäisiä kertoja nuudeleita söin, en voinut sietääkään niitä.

Nykyään pidän nuudeleista ja kaiken kukkuraksi ne valmistuvat erittäin helposti. Nuudelit johonkin astiaan, keittää vettä vedenkeittimellä ja kaataa veden nuudeleiden päälle. Antaa olla pari-kolme minuuttia ja nuudelit ovat valmiita. Jos haluaa helposti ja nopeasti lisuketta ruoalle niin on nuudelit oiva valinta.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Lapsena en jostain syystä tykännyt pizzasta ja olin muutenkin nirso syömäri, ja oikeastaan olen vähän edelleenkin. No pizza maistuu kyllä nykyään, varmaan parhaiten pikaruuista, jos sen sellaiseksi mieltää.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllä se on nykyään salaattijuustona tunnettu, ennen fetajuustonakin myyty valkoinen massa. Aikoinaan äidin piti laittaa "fetat" eri kuppiin eikä voinut laittaa salaatin päälle kun Iisoppi niitä siedä (muut perheessä tykkäsi) maun ja suutuntuman takia. Nykyään pidän salaattijuuston suolaisesta mausta ja siedän jopa suutuntumaa (onhan se vähän muhjua). Salaattijuusto on hyvä lisä salaattiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös