Asiat joita ennen vihasit, mutta joista nykyään pidät

  • 11 252
  • 100
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kerhon suppidupioolnaitloong-introbiisi. En sentään ole vihannut sitä, mutta en erityisemmin tykännytkään.

Mutta nyt maistuu!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vihata voi olla väärä sana käyttää tässä yhteydessä mutta en todellakaan ainakaan pitänyt ennen. Nykyään olen oppinut pitämään. Tämä 2019 on itse asiassa ollut vuosi jolloin olen oppinut pitämään monesta sellaisesta "ruoasta" joista ennen en pitänyt. Tässä listaa niistä:

Pääsiäisenä 2019 söin pitkästä, pitkästä aikaa mämmiä. Ja totesin että sehän onkin yllättävän hyvää.

Juhanuksena 2019 maistoin lukuisien vuosien jälkeen taas silliä ja totesin että sehän onkin yllättävän hyvää.

Joulun alla 2019 maistoin useiden vuosien tauon jälkeen metsäsienisalaattia ja totesin että sehän onkin yllättävän hyvää.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Feta ja oliivit ovat nykyään melkoista herkkua. Ennen en sietänyt.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itse ketjun aiheeseen:

Helsingin IFK

Vitutti joskus vuosikymmenen alussa ihan saatanasti, vaikka matseissa olosuhteiden pakosta kävinkin. Tunkkaista, ylimielistä, konservatiivista menoa. Tutinaa ja tötinää, myllyjä, 60- ja 70-lukujen suuruuden muistelua. Läskit ukot ja ämmät game worneissa. Pelipaidatkin niin ahtaita, että maha räjähtää. Kallis kalja. Finaalejakin kävin katsomassa ja toivoin epätoivoisesti Bluesin voittoa.

Sitten jossain vaiheessa mieli muuttui. Stögön IFK oli hienoin IFK mitä olen nähnyt, vaikka lopputulos jäi napsun verran vajaaksi. Se kuitenkin pehmensi minut. Ehkä hienoin ilman mestaruutta jäänyt joukkue liigassa ikinä. Se oli traagista. Sille joukkueelle olisin toivonut mestaruuden, se oli upea joukkue, toisin kuin joku vitun ankea Tappara. Stögön IFK:n tulen joka tapauksessa muistamaan aina.

Sen jälkeen suhteeni IFK:hon on ollut myönteinen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Joo. Jotain sille tapahtui. Aina oon halunnut pan.. katsoa töllöstä, nykyään voisin jopa pan.. jutella, että ei hirveästi edes ärsyttäisi sen puhe.
Mitä jos sanoisin että oon pan... nukakkuja tehny hälle?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Sanoisin, että valehtelet, koska ei takuulla syö pannukakkuja.
Mitä sanoisit, jos väittäisin ensi rakkauteni olleen Miss Suomi kisoissa? Okei valehtelin, tippui pois too 10, top 15 oli.
Mun ensirakkaus oli Nina Autio. Halaisin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei sellaisia asioita ole. Tiedän heti, pidänkö jostain asiasta vai en. Koskaan ei ole tarvinnut vaihtaa mielipidettä jälkikäteen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olen oppinut pitämään Sotkamon Jymystä. Vuosikymmenien prosessi. Kysykää ihmisiltä jotka tämän pellen tuntevat. Jotain tapahtui viime kesänä. Roope Korhonen ja Kore Korhonen Pihkalassa, Sotkamon taistelu finaalissa. Neuroottinen ja patologinen suhteeni Sotkamon Jymyyn on täten päättynyt.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mulla olis tähän käänteisiä. Eli asioita, joita ensin siedin mutta myöhemmin opin vihaamaan. Vaikkapa Aerosmith. Löysin bändin 70-luvun levyt joskus vuonna 85, kun koko orkesteria ei tainnut olla edes olemassa. Ihan kelpo rokilta kuulosti Rocks ja Toys in the Attic. Sitten ne teki comebackin ja rupesi väsäämään niin paskoja balladeja, että Bon Jovi ja Bryan Adamskin kääntyisivät haudoissaan, jos niillä olisi ollut etuoikeus kuolla. Nykyisin en kykene kuuntelemaan edes niitä parempia Eeroseppolevyjä, kun mieleen tulee määkivä naama jossa puolet on suuta. Beibee, beibee....
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Natsit.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onko niitä enää? Siis oikeita natseja. En minä miellä kaljupäistä leijonakorua kantavaa hormonihirviötä natsiksi, se on vaan pelle. Tuskin Adolfillekaan olisi kelvanneet nämä köyhän miehen bullmentulat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös