Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 726 267
  • 33 951
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Erään ketjun perusteella avautui, että Jatkoajan vapaan puolen keskustelu = minä.

Sopii yrittää päästä samaan.

Ei ihan riitä rahkeet tuohon, mutta nokitan seuraavalla tilastolla:

Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta
  1. 188
    alwahla

  2. 136
    Cemetery Gates

  3. 74
    -OO-

Tässä teille lyömätön tilasto!

Turhinta paskaa vain tähän turhaan ketjuun
  1. 25
    Virveliä kainaloon

  2. 15
    Urheiluministeri

  3. 13
    Nötkötti

  4. 12
    Uleåborgir

  5. 8
    syndi
Joo en ala yrittämään iPadillä hyperlinkkien poistoa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Avautui, että joillekin kynän lyöminen omaan nenään on voittanut prosenttilaskennan koulussa.
 

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL

Mielestäni Hesarilta hyvää uutisointia. Tässähän on tuntomerkit mainittu kuin myös lisäksi mainittu aikaisempi rikostausta. En pitäitisi pahana tämän kaltaista uutisointia jatkossakaan. Oli tekijänä sitten lihava vaaleatukkainen kaveri tai laiha kikkaratukkainen kaveri.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Avautui, että SaiPassakin kääntymässä käynyt Richard Ullberg ei todellakaan ole se penaalin terävin kynä. Tai sitten hän haluaa itse eroon Hermes-sopparistaan ja on keksinyt siihen mielestään oivan keinon, harmi vain että miestä tuskin kovin halukkaasti on kukaan tuon jälkeen pestaamassa, varsinkin kun ojentaa vielä sponsoreitakin jutussaan.

Entinen SM-liigavahti hehkuttaa kannabista - seura tuomitsee (linkki Iltalehteen)

edit.

Kokkolan kaupungilla ja Hermeksellä on 15 000 euron yhteistyösopimus dopingpykälineen, kertoo Yle. Tuostahan saa vielä mielenkiintoisen sopan aikaiseksi, mutta todennäköistä on toki se että homma hoituu sillä että Ullberg erotetaan välittömästi.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sitähän ihmeteltiin peruskoulun jälkeen, mihin vajakit menivät, ja voin kertoa että minulle avautui tänään minne vajakit menivät:

töihin kaupalliselle radioasemalle. Siellä on heillä ohjelmia. He puhuvat.

PS: Rampe ja Naukkis ei ollutkaan vitsi.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Paskinta Turusta ei olekaan Petteri Nummelinin kampaus
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Avautui juuri, että matematiikkapähkinäpussi on tyhjä ja/tai ainakin viety pois, so far - aikansa kutakin...
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suomen ja Belgian FIFA-rankingien kehitys vuosien 1993-2015 aikana on mielenkiintoista katsottavaa. Eteenpäin on menty X-akselilla.
 

Liitteet

  • FIFAr.png
    FIFAr.png
    10,5 KB · kertaa luettu: 480

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Jotenkin on, viimeistään tuota Jarkko Ruudun elämäkertaa lukiessa, vahvistunut mielikuva, että Peltos-Ville on kyllä varsin väsynyt ukko ja nauttii kohtuutonta ja ansiotonta arvonnousua lähinnä niiden +20 vuoden takaisten maaliensa ansiosta. Eihän siinä, toiset tykkää, toiset ei, Dr. Pepper, @Golden AWe .
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Häkellyttävän kauan siihen meni, että tajusin Snackyn "Pressa On Sale"-mainoksen tuplamerkityksen.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Häkellyttävän kauan siihen meni, että tajusin Snackyn "Pressa On Sale"-mainoksen tuplamerkityksen.

Kerro mullekin! Oon pitänyt tuota mainosta täysin järjettömänä, kun mainostetaan jotain paikallista pikaraflan alennuksessa olevaa purilaisateriaa:

Kiimanen blondi tulee ruokalaan ja katselee erittäin huonosti puvustettuja arjen sankareita ja tilaa:" Espressoateriakiitos" (kuten tuon aina kuulen). Sitten vielä isketään silmää ja huudetaan "SNÄKI!". Täh?
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mulle kiteytyi hyvin, että Suomessakin on tätä white trash-meininkiä. Vai mitä sanotte yhdistelmästä, että järjetön mouhotus pakolaisista, neekereistä jne mamu-ketjuissa ja etteivät nämä kunnioita ihmisarvoa korostavaa länkkärikulttuuria, mutta samaan aikaan itse käydään säännöllisesti Thaimaassa seksituristina.

Tulipahan nyt sanottua ääneen, mitä tuossa eilen mietin.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
White trash ei kyllä käy Thaimaassa. Loimaalla ehkä.

Itselleni avautui viinipullo. Kyllä, on aamu ja kettuherra voi tilastoida tämän.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
White trash ei kyllä käy Thaimaassa. Loimaalla ehkä.

Itselleni avautui viinipullo. Kyllä, on aamu ja kettuherra voi tilastoida tämän.

Ei toki perinteistä white trash- tai punaniskameininkiä lomakohteen suhteen, mutta puhun nyt asenteesta ja kaksoisstandardeista.

Toki Thaimaa on tätä nykyä varsin halpa lomakohde, kuin vähän kalliimmalla lentolipulla Teneriffalle menisi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
White trash kyllä käy Thaimaassa. Ja Kanarialla. Ja muissa kaukomaiden kohteissa, joista saa Suomeksi lihapullia. Joo, käy siellä juntitkin.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Mulle kiteytyi hyvin, että Suomessakin on tätä white trash-meininkiä. Vai mitä sanotte yhdistelmästä, että järjetön mouhotus pakolaisista, neekereistä jne mamu-ketjuissa ja etteivät nämä kunnioita ihmisarvoa korostavaa länkkärikulttuuria, mutta samaan aikaan itse käydään säännöllisesti Thaimaassa seksituristina.

Tulipahan nyt sanottua ääneen, mitä tuossa eilen mietin.

Mutku ne vie meidän marjatkin. Onhan toi hassua totta, että täällä vaahdotaan mamuista ja ulkomailla käydään nussimassa kaikkea mikä liikkuu. Onkohan muuten kukaan meikäläisten mamu-kriitikoista käynyt kairaamassa sitä mustaa naista epäillään törkeistä pahoinpitelyistä.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
White trash kyllä käy Thaimaassa. Ja Kanarialla. Ja muissa kaukomaiden kohteissa, joista saa Suomeksi lihapullia. Joo, käy siellä juntitkin.

Eipä unohdeta Tallinnaa. Pahimmat eivät toki pääse siellä edes satamaa pidemmälle ja sitten mouhoavat kovaan ääneen virolaisille viranomaisille oikeuksistaan.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Eipä unohdeta Tallinnaa. Pahimmat eivät toki pääse siellä edes satamaa pidemmälle ja sitten mouhoavat kovaan ääneen virolaisille oikeuksistaan.

Joillekin noista on iso saavutus jo se, että on selviydytty edes sinne satamaan. On se kyllä outo juttu, että Tallinnassa ja Tukholmassa suomalaisilla on tietynlainen maine.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Mulle kiteytyi hyvin, että Suomessakin on tätä white trash-meininkiä. Vai mitä sanotte yhdistelmästä, että järjetön mouhotus pakolaisista, neekereistä jne mamu-ketjuissa ja etteivät nämä kunnioita ihmisarvoa korostavaa länkkärikulttuuria, mutta samaan aikaan itse käydään säännöllisesti Thaimaassa seksituristina.

Tulipahan nyt sanottua ääneen, mitä tuossa eilen mietin.

Ai ne pakolaiset tulevat tänne seksituristeiksi? Kaikkea sitä oppii, kun vanhaksi elää.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ai ne pakolaiset tulevat tänne seksituristeiksi? Kaikkea sitä oppii, kun vanhaksi elää.

Kyse on mielestäni aikamoisesta kliseestä, länsimaiset arvot ja yhteiskunta nähdään hyvänä asiana, jota tulee puolustaa uhkaa - todellista tai kuviteltua - vastaan. Samaan aikaan näistä arvoista noudatetaan itse kuitenkin vain osaa maailmalla matkaillessa, mielestäni kyseessä on kaksoisstandardi.

Onko joku palstan näin ajatteleva ja toimiva nimimerkki oikeasti sitä valkoista roskasakkia, sitä en osaa sanoa. Mutta kun white trash-mielikuvista puhutaan, niin tämä tosiaan osuu kuin nenä päähän.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kerro mullekin! Oon pitänyt tuota mainosta täysin järjettömänä, kun mainostetaan jotain paikallista pikaraflan alennuksessa olevaa purilaisateriaa:

Kiimanen blondi tulee ruokalaan ja katselee erittäin huonosti puvustettuja arjen sankareita ja tilaa:" Espressoateriakiitos" (kuten tuon aina kuulen). Sitten vielä isketään silmää ja huudetaan "SNÄKI!". Täh?
Televisiomainosta en muista nähneenikään, katsoin tosin juuri Youtubesta. Mutta minulle siis avautui vain tuon "Pressa On Sale"-lauseen tuplamerkitys ja Leonin vihje auttanee jäljille, jos rattaat pääkopassa on pyörineet yhtä hitaasti kuin minulla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös