Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 724 071
  • 33 945

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Kokeile hakutoimintoa, käyttäjäksi valitset Geezer, hakusanaksi vassari, kommari tai mikä tahansa käyttämäsi nimittelytermi.. Jo löytyy aineistoa.

Kyllähän siellä noita osumia riittää, mutta puhe taisi olla hudeista. Eiväthän nuo letkautukset sinällään poikkea yhtään vasemmistolaisesta retotiikasta ja öyhötyksestä.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Minulle avautui jo kuukausia sitten, että kun Geezerin toistotrollauksen ja Kirjoittelijan autistitrollauksen jättää lukematta niin politiikka-ja uskontoketjut pysyvät luettavina. Molemmat toistavat omaa (ilmeisesti omasta mielestään nokkelaa tai hauskaa) ankeahkoa vitsiään joka saatanan viestissä. Jopa Klose on miedosti viihdyttävä kaikessa päättömässä irrationaalisuudessaan näihin kahteen "keskustelijaan" verrattuna.

muaddib

Sellaiset ketjut ovat tietysti helppoja ja mukavia, missä keskustelu on kuin koulukiusaajien keskinäistä selkien taputtelua ja demarikonsensusta.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Teen tällä kertaa poikkeuksen.

Geezer ja heavy, nyT NE TURVAT KIINNI JUMALAUTA!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Lausunnosta tuoksuu nyt vähän, että on ollut vaimon kanssa riitaa kotona ja viaton vauva.fi:n kirjoittaja osui ukkosenjohdattimeksi, @Pisin Kääpiö 186cm. Tai näin minä ainakin haluan kuvitella, koska mielikuva synnyttää mielihyvää mieleeni.
Todellisuus on vähäsen tylsempi, mutta pidä toki mielikuvasta kiinni. Näin säilyy tunnelma!

En kyllä voi syyttää vaimoani sen enempää shoppailun tai laittautumisen tiimoilta, kuin kotitöidenkään suhteen. Vaimo on kyllä joskus potkinut minua perseelle kotitöihin liittyen ihan ansaitusti, mutta kyllä tässä jotenkin hommat jaetaan. Omakotiasujalla on kaikkea penteleen touhua ihan riittävästi, jotain on aina tekemättä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mun mielestä Kierrätyskeskuksessa voitaisiin kieltää kaikki poliittinen toiminta Jatkoajan parlamentin ulkopuolella. Keskityttäisiin vaan lystikkääseen rinkirunkkaukseen. Käykö porukka oikeasti koko ajan ihan kierroksilla jostain indekseistä, homoista, mamuista ja Jessestä?

Tämän asian ihmettely ei lopu koskaan. Mikään noista asioista ei vaikuta pätkän vertaa päivittäiseen elämään. Silti koko ajan porukka käy aivan kierroksilla jostain ihmeellisistä neekereiden ja hinttareiden puuhasteluista.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Saatan löytää itsestäni russofobin tai Jokeri-heitterin, mutta uus KHL-kausi ja kauhea kuhina pääkaupungissamme. "Ei sekoiteta urheilua ja politiikkaa" sekä muu harhainen ja vastuuta pakoileva hevonpaska. Hienot fanit Narreilla, Suomen paras organisaatio, mutta täyttä vastenmielisyyttä tunnen sarjaa kohtaan.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Liitteet

  • jepjep.png
    jepjep.png
    5 KB · kertaa luettu: 490
Viimeksi muokattu:

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Larssonin Millenium-trilogiaa on myyty maailmalla yli 80 000 0000 kappaletta. Aikamoinen luku.

Vares-sarja on hivenen vielä jäljessä.
 
Liigan nettisivujen ottelueurannssa on pelikellon vieressä pieni kolmio alaspäin. Kun sitä klikkaa, nuoli kääntyy ylös, ja teksti kertoo paljon erää on pelaamatta. Jänskää.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Katsoin taivaalle ja avautui että revontulet voivat näkyä kesälläkin. Vai onko tää nyt syksyä. Komiat olivat silti, näkyivät melkein paremmin kuin joskus talvella.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Kaikilla pitäisi työelämässä ja vapaa-ajalla olla ajantasainen sähköpostiosoite, jota myös milloin missäkin kysellään. Avautui, että näin ei todellakaan ole. Olen tässä nyt viimeisen vuoden hoitanut erinäisiä asioita sähköpostilla. Varmaan jumalauta 10% vastaa sähköpostiinsa! On ollut joukossa työpaikan uteluita, ihan tilausten varmistusta netistä tai muuten vain ihan mielenkiinnosta asioita kysellyt.

Miksi tuo on joka paikassa niin pakollinen asia, jos sillä ei vittuperkele ketään edes tavoita tai saa vastakaikua? Ennen sait kyllä melko suurella prosentilla sähköpostivastauksen kysymyksiisi. Nykyään pitää aina ottaa puhelin käteen, vaikka asian voisi sen kiireettömyyden takia suorittaa ihan hyvin sähköpostilla. Kiireettömyydellä tarkoitan, että vastauksen kysymykseeni haluan, mutta sen ei tarvitse parissa tunnissa tulla. Vai pitääkö ruveta vain etsimään kaikki henkilöt ja yritykset somesta ja kirjoittaa #seinälle #vastaa #ihquu.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minulle avautui se, että kahden lapsen äitikin voi olla ihan pantava eukko, jos sitä tarkemmin tarkastelee.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minulle avautui se, että kahden lapsen äitikin voi olla ihan pantava eukko, jos sitä tarkemmin tarkastelee.
Todellakin voi. Itselle tämä avautui joskus kun olin reilut parikymmentä ja harrastin enemmänkin näitä kypsempiä naisia. Ihan vaan sen takia, että ne nyt vaan tietää mitä tekevät. Kaverit vittuilivat rouvista, mutta annoin sen anteeksi koska eivät tietäneet mistä jäivät paitsi. Nythän tuollainen löytyy kotoa, eikä ole valittamista.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Avautui, että Jatkiksesta on tullut aika tylsä paikka. Aina kun täällä Kierrätyskeskuksessa avaa ketjun, niin viimeiset pari sivua on täynnä metakeskustelua, kuinka jossain Vapaan osion mamu- tai persuketjussa on meno päällä tai kuinka jotkut tietyt nimeltämainitsemattomat kirjoittajat sähläävät jossain tietyssä ketjussa. No sitten kun sinne mamuketjuun menee, niin sieltä pitäisi lukea viimeiset 10 sivua jos haluaa tietää mistä on kyse. Ja nämä 10 sivua ovat täynnä viestejä, joiden sisältöä ei enää muista kun vaihtaa ketjua.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Avautui, että venäläiset saa Suomesta muutakin kuin voita leivän päälle. Kaviaaria, kyllä niillä menee hyvin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Avautui, että Jutta ja Supermarjo eivät ole sama henkilö.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Jutan vertaaminen Supermarjoon on vähän kuin vertaisi Bull Mentulaa Tiina Jylhään.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Wikipediassa on aivan järkyttävä määrä ihan täysin tuulesta temmattuja kokonaisia artikkeleita. On yksi asia, jos tiedot ovat vähän epätarkkoja tai vanhentuneita, mutta tosiaan täysin keksittyjen määrä avautui.

Tokihan yksi tunnetuimmista on prevelit eli eihän asia sinänsä uusi ole.
 

godofthunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
Minulle on avautunut tässä viimeisen parin kuukauden aikana, että suomalaisista on tullut hyvin lyhytnäköistä, ja itsekeskeistä kansaa. Siis noin yleisen mielipiteen mukaan. Liian usein joutuu miettimään, että mikä tätä kansaa oikein vaivaa.
 

Joukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

A Siente

Jäsen
Ulkona on tähän aikaan vuodesta jo melkoisen pimeää, varsinkin ilman katuvaloja. Ei juurikaan nähnyt kengänkärkiä pidemmälle, mutta hyvähän se on että kaupunki säästää rahaa sammuttamalla kaikki valot pääreiteiltä. Laittavat toki valot päälle auringon noustessa. Tyhmä kaupunki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös