Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 734 759
  • 33 994

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kyllähän tuo muutos on pakkokin tapahtua, jos meinaa jenkeissä pärjätä. Työ on kuitenkin se oma olemus ja ulospäinsuuntautuneisuus, joten ei siinä hissukat kauaa räpistele. Mitä olen joitain noita jenkkivlogisteja seuraillut niin aika samaa rataa kaikki noudattavat. Suomalaiseen silmään toki ottaa mutta sehän ei tietenkään mikään ihme ole.

Siinä on kuitenkin merkittävä ero että oletko oikeasti niin karismaattinen tyyppi että kykenet esiintymään kuin isompikin stara ja ottamaan pienellä lesoilulla tilan haltuun. Vai oletko vain kuin pronssille sijoittunut bb-sussu joka yrittää luuloharhoissaan repiä kaiken irti siitä kuuluista vartista. Forsberg oli vain ja ainoastaan tuota jälkimmäistä.

Minua häiritsi eniten se miten muoviselta neito näytti. Tuo hänen laulamisen palvonta on myös aika mieletöntä kamaa.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Suomen 1987 nuorten maailmanmestaruus oli selvä juttu - eikä johtunut joukkuediskauksista toisin kuin legenda väittää. Vähättelyilmiö kuten 1995 voiton suhteen siis tuossakin kyseessä.
 
Minua häiritsi eniten se miten muoviselta neito näytti. Tuo hänen laulamisen palvonta on myös aika mieletöntä kamaa.

Kuka on palvonut hänen lauluaan? Minä totesin, että mielestäni hän laulaa aika hyvin. Itse en esim. kuuntele koskaan sen tyylistä musiikkia, jota hän tuossa ohjelmassa pienen pätkän lurautti. Kuitenkin siitä esityksestä mielestäni kuuli, että hän olisi ihan miellyttävän kuuloinen karaokelaulaja, jos malttaisi jättää ne ärsyttävät nykypäivän "R&B"-maneerit pois. Muovinen ulkonäkö ei myöskään minua haittaa. Minusta hän on pirun nätti. Se ylileveän ämeriikän ja suomen puhuminen sekaisin oli se juttu, joka mua ärsytti.
 

motamoro

Jäsen
Piti ihan katsoa tuo pätkä kun täällä oltiin niin kovin keskusteltu. Tuli tuosta Forsbergista aika vastenmielinen kuva. Jalat ovat nousseet ainakin 100 metrin korkeuteen maasta, ylimielisyys hehkuu, puhe yrittää olla kovin aikuismaista, mutta tuo mieleen lähinnä jenkkipissiksen jostain tosi-tv-formaatista. Lisäksi ulkonäkökin näyttää paljon Salkkareiden Mariannalta ilmeineen. Tiedä sitten tuosta mitä tulevaisuus tuo tullessaan, jääkö lopulta käteen vain ura Seiskassa ja 20k vuositulot muutaman ameriikassa vietetyn lihavanvuoden jälkeen vai saako jotain pysyvämpää aikaiseksi.
 

Snagari

Jäsen
Tuon kun katsoi ja näki millaiseksi on kyseinen olento muuttunut niin meni maku koko ihmiseen. Hyi, toivottavasti on joku lähipiiristä kommentoinut asiaa, mitä kyllä vahvasti epäilen.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Emmä tiiä, jos likka elää unelmaansa ja nauttii siitä, ni miks jonkun pitäs mennä siitä häntä moittimaan? Eipä tommonen lesoilu muhunkaan uponnu mut jos jengi palvoo ja homma toimii ni antaa mennä vaan.
 

Snagari

Jäsen
Emmä tiiä, jos likka elää unelmaansa ja nauttii siitä, ni miks jonkun pitäs mennä siitä häntä moittimaan? Eipä tommonen lesoilu muhunkaan uponnu mut jos jengi palvoo ja homma toimii ni antaa mennä vaan.
Niin no jos ystävät ja perhe on yhtä vittumaisia niin oikeassa olet, ei muuta kuin samaan malliin.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kuka on palvonut hänen lauluaan? Minä totesin, että mielestäni hän laulaa aika hyvin. Itse en esim. kuuntele koskaan sen tyylistä musiikkia, jota hän tuossa ohjelmassa pienen pätkän lurautti.

En tarkoittanut sinua vaan lähinnä tuota mediaväkeä kuten nyt esimerkiksi EL Crewta ja Possea missä neito muutaman sekunnin veisasi. Eli minusta vähän tekemällä tehtyä tuo hänen laulamisen hehkuttaminen vaikka ihan kivasti laulaakin.
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui eilen lueskellessani Teknaria, että autojen jarrutusmatkat ovat lyhentyneet merkittävästi niistä ajoista, jolloin 39 metrin jarrutusmatkaa 100 kilometrin tuntinopeudesta pidettiin erinomaisena suorituksena. Nykyään lähes kaikki autot pysähtyvät reilusti alle tuon 39 metrin.
 

SimBLi

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Jatkoajan jutusta avautui, että Jokerit oli jo viime kaudella "KHL-Jokerit", vaikka pelasi Liigaa.

Minulle avautui, että itseään varmasti monipuolisesti hyvänä kirjoittajana pitävä Lauri Lehtinen ei osaa taivuttaa.

"Jokerit herätti jo kesällä suuren kohun, kun seura tiedotti siirtyvänsä venäläiseen KHL:n kaudesta 2014-15 alkaen."
"Jokerit matkasi KHL:n ja Tyrväinen halusi jättää koko seuran taakseen mahdollisimman kevyesti."
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Avautui että olen rasisti. Tai näin ainakin tummahipiäinen herra ilmoitti minulle kun en lainannut hähelle puhelinta juna-asemalla.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Avautui että olen rasisti. Tai näin ainakin tummahipiäinen herra ilmoitti minulle kun en lainannut hähelle puhelinta juna-asemalla.
Jos se on vihapuhetta, se on Ilta-Hesarissa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mökillä kuulemma oli päivällä -31 pakkasta. Huh. Ei kait täällä etelässä ole vielä tarvinnut pitkiä kalsareita eikä talvitakkia. Samaa takkia edelleen käytän kuin mitä kesähelteilläkin. Aurinko porotti niin kuumasti että pakko oli laittaa käsien suojaksi ja hupuksi.
 
Minulle avautui, että itseään varmasti monipuolisesti hyvänä kirjoittajana pitävä Lauri Lehtinen ei osaa taivuttaa.

"Jokerit herätti jo kesällä suuren kohun, kun seura tiedotti siirtyvänsä venäläiseen KHL:n kaudesta 2014-15 alkaen."
"Jokerit matkasi KHL:n ja Tyrväinen halusi jättää koko seuran taakseen mahdollisimman kevyesti."
Avautui lukiessa sama, mutta vittuillessani en jaksanut laittaa palautetta, kirjoittakoon minun puolesta väärin vaan, sehän sopii mainiosti tähän jatkoajan toimitukselliseen tasoon.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siis jengi lähettelee vieläkin joulukortteja. Kyllä mä vanhat mummot ymmärrän, mutta että joku kolmekymppinen lähettää toiselle kolmekymppiselle kuvan jostain piirretystä joulupukista tai muuta vastaavaa. Huh huh.

Niin miten tuo joulukortti olisi pitänyt lähettää 83-vuotiaalle mummolleni tai 96-vuotiaalle isomummolleni? Facebookissa? Ihan mielenkiinnosta kyselen. Tosin turhaan sinäänsä kysyn kun en ole ihan vielä 30:ntä
 
Viimeksi muokattu:

Jindebyne

Jäsen
Avautui, että tablet-tietokoneet ovat oikeasti hienoja keksintöjä. Pitkään vastustin sellaisen hankkimista, koska omistin jo ennestään kannettavan ja älypuhelimen.

Täysin sama.

Pidin kyseistä laitetta väliinputoajana juuri nykyisten älypuhelimien ja läppäreiden maailmassa. Sittemmin vaimo osti syksymmällä iPadin ja huomasin, että laite on lyönyt viihdekäytössä kotioloissa juuri nuo kummatkin edellämainitut. Toki vaativammat duunijutut pl.sähköpostit tehdään edelleen läppärillä, enkä kanna padiä kodin ulkopuolelle, mutta juurikin himassa netin selailu ja esim. Viaplay pyörii nykyisin valtaosaksi padin kautta. Pitää varmaan tutustua noihin e-kirjoihin joku päivä.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Mm. Tootsie elokuvasta tuttu näyttelijä George Gaynes on suomalainen. Hän on syntynyt Helsingissä vuonna 1917. Suomi oli tosin tuolloin osa Venäjää, mutta kuitenkin. Jos se sisunautti vai mikälie on suomalainen sen takia, että hänen isoisänsä on syntynyt Suomessa, niin kyllä Gerogekin sitten on. Eli siis Hollywoodissa suomalaistähtiä! jeeee!!
 

Laakamato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers (Jokerit)
Täysin sama.

Pidin kyseistä laitetta väliinputoajana juuri nykyisten älypuhelimien ja läppäreiden maailmassa. Sittemmin vaimo osti syksymmällä iPadin ja huomasin, että laite on lyönyt viihdekäytössä kotioloissa juuri nuo kummatkin edellämainitut. Toki vaativammat duunijutut pl.sähköpostit tehdään edelleen läppärillä, enkä kanna padiä kodin ulkopuolelle, mutta juurikin himassa netin selailu ja esim. Viaplay pyörii nykyisin valtaosaksi padin kautta. Pitää varmaan tutustua noihin e-kirjoihin joku päivä.

Pidin iPadis trendipellejen leluna kunnes emäntä sai sellaisen. On läppäri jäänyt vähälle käytölle...miinuksena on se leffaa katsoessakin iPadi välillä käsissä. Jotain laitteen nerokkuudesta kertoo se, että ilmeisesti joku paperikone pyörii tabletin kanssa ja sitä kautta on taas pari duunaria jäänyt tarpeettomaksi. Sain muuten töissä ikäviä katseita kun julistin meidän mega-hintaiset järjestelmät naurettavaksi, aikuiset eivät alussa pärjänneet niiden kanssa edes perustehtävissä, klikkailua enemmän kuin Diablossa ja mahdollisuus tehdä lähes peruuttamattomia virheitä jotka on työläs ja kallis (soitto ulkoiseen it-tukeen) poistaa. Samaan aikaan 2-vuotias hakee kotona padilla videoita tuubista ja pelailee kaikenlaisia pelejä...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Katselin aamusella pikaisesti Kuusijuhlaa Areenasta, kunnes sairaala-kohtauksessa kamera kääntyi kuvaamaan jotain mustatukkaista naista, joka jostain syystä oli pistetty esiintymään pikkuruiseen sairaalahuoneeseen syntikkamiehen kanssa. Laulajan nimi (Kristiina Brask, kerrottakoon se tässä vaiheessa) tuli ruutuun, mutta nimi ei sanonut juuri mitään.

Vasta muutamaa tuntia myöhemmin tajusin, että samainen Kristiina oli joskus esiintynyt Idolsissa aikana, jolloin vielä seurasin kyseistä ohjelmaa eli vuonna 2007. Minulle avautui, että kovinpa hän on muuttunut näiden vuosien aikana ja ehkä jopa seksikkäämpään suuntaan. Noh, onhan seitsemässä vuodessa tuollainen täysin mahdollista, mutta silti.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Telkkarista tulee todella erikoisia "ohjelmia" yöaikaan. Olen viime aikoina herännyt jostain syystä jopa tunnin ennen kellon soittoa ja perus Ylen teksti-tv:n tsekkaamisen jälkeeen jäänyt selailemaan muitakin kanavia. Täälläkin joku on jossain jo maininnut Ennustaja-tv:n, jossa hörhöt mainostavat selvännäkijän taitojaan ja ilmeiseti jotkut vielä hullummat sinne soittelevatkin, koska ohjelma on jo jonkin aikaa jollain kanavalla pyörinyt. Erikoista touhua.

Toinen kummastusta herättävä "ohjelma" on jonkinlainen visailu, jossa muutaman numeron liian pieneen toppiin pukeutunut pissis hölöttää tyhjänpäiväisyyksiä. Kysymykset ovat laatua "Mikä suomalainen kaupunki, jonka nimessä on kaksi u-kirjainta, vinkkinä O_L_? Aika paljon hävettää näiden juontajien puolesta. Ainoat kriteerit työhaastattelun läpäisemiseen taitavat olla vähintään D-kupin hinkit ja halu esitellä niitä niille muutamille runkkareille, jotka niitä haluavat katsella öisin.

Kai tuoltakin sitten voi leipänsä ansaita ja jonkinlaiseksi ö-luokan julkkiseksi kivuta.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
...
Kai tuoltakin sitten voi leipänsä ansaita ja jonkinlaiseksi ö-luokan julkkiseksi kivuta.
Näillä voittopotti-pissiksillä taisi olla (ainakin toimenkuvaan nähden) vielä melko hyvät tulot. Voi olla että työpaikkahaastattelussa on testattu myös hakijan halukkuus suorittaa kanavapäällikölle... palveluksia. (Pahansuopaa vihjailua ilman mitään faktapohjaa, mutta väkisin käy mielessä kun noita ohjelmia hetken vilkaissut.)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotkut ihmiset viettävät nimipäiviä. Mä muistan kun kerran penskana mummolassa joku sen mummon kaveri antoi mulle "nimipäivälahjaksi" villasukat. Tai no en ihan varmaksi osaa sanoa tuliko ne villasukat synttärilahjaksi ja se nimipäiväjuttu olisi ollut vaan joku toivotus, mutta ihan sama.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös