Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 710 297
  • 33 914

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Narrit on näköjään hävinneet jollekkin talkooporukalle jossa ei turhaan palkkoja maksella. Avautui että on se hienoa kun maailmasta vielä löytyy tuota talkoohenkeä. Viestin eka lause olisi oikeastaan nauru-ketjujen kamaa.
Sun Jokeri- ja KHL-antipatiat ovat kyllä kasvaneet jo melko koomisiin mittoihin.

Ja se on paljon sanottu minulta, joka vittuuntuu aina kun KHL-Jokerit voittaa (liiga-Jokereiden kanssa tätä ilmiötä ei ollu pl. vs. Lukko) ja jonka mielestä KHL on sarjana täysi vitsi ja onnistuu ainoastaan rampauttamaan (itsensä lisäksi) muita eurooppalaisia huippusarjoja.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Narrit on näköjään hävinneet jollekkin talkooporukalle jossa ei turhaan palkkoja maksella. Avautui että on se hienoa kun maailmasta vielä löytyy tuota talkoohenkeä.
Mistä tiedät, eihän koko sarjan pitänyt kiinnostaa.
Viestin eka lause olisi oikeastaan nauru-ketjujen kamaa.
Samoin allekirjoituksesi.

Ihan hyvää viihdettä nuo viestisi kyllä ovat. Vaikka aikamoinen ahdistus sieltä paistaakin läpi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Hei, ei minulle tarvitse nyt avautua. KHL ja Liiga on molemmat ihan perseestä ja teillä on nyt just tosi rankkaa, mut hei kyllä te voitte nää sopia jossain muuallakin.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
... mut hei kyllä te voitte nää sopia jossain muuallakin.
Avautui, että joku haluaa, että nämä sovitaan. Miksi ihmeessä? Jo muinaisena Jokereiden liiga-aikana molempien Helsingin joukkueiden suosio perustui keskenäiseen vihoitteluun tai vähintään vittuiluun ja sitten maalaisten hesakateuteen, mikä sitten saa pikku kunnan pikku pippelit jäykäksi jos sattuu hesalaisen voittamaan. Toki stadilaisia vituttaa hävitä maalaisille, mutta paljon enemmän paikalliselle. Niin paljon enemmän, että joku saipa-tappio ei tunnu missään.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Narrit on näköjään hävinneet jollekkin talkooporukalle jossa ei turhaan palkkoja maksella. Avautui että on se hienoa kun maailmasta vielä löytyy tuota talkoohenkeä. Viestin eka lause olisi oikeastaan nauru-ketjujen kamaa.

Kylläpäs ilmeisesti voi yksi "Venäjän pääsarjassa" (copyright Antero Mertaranta) pelaava joukkue teikäläistä vituttaa. Jännä kyllä, että sinua ei kiinnosta KHL eikä Jokerit, mutta silti mesoat Jokereista ympäri palstaa.

Kovasti tuntuu KHL ja Jokerit sinua ahdistavan. Syitä voi jokainen vain arvailla.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sun Jokeri- ja KHL-antipatiat ovat kyllä kasvaneet jo melko koomisiin mittoihin.
Mistä tiedät, eihän koko sarjan pitänyt kiinnostaa.
Samoin allekirjoituksesi.
Ihan hyvää viihdettä nuo viestisi kyllä ovat. Vaikka aikamoinen ahdistus sieltä paistaakin läpi.
Kyllä te olette ihmeellistä porukkaa. Jos mua naurattaa Jokereiden ja KHL:n touhut niin ne on jotain antipatioita. Jos joskus satun jonkun uutisen huomaavan niin sekö kertoo, että mua kiinnostaa? Ehkä se ei välity mun viesteistä miten paljon koko saaga mua naurattaa mutta tehän tunnette mut todella hyvin niin voitte tehdä moisia johtopäätöksiä. Se on myös todella hauskaa että mun viestit on teidän ja varsinkin näiden Jokereiden ja KHL:n kannattajien mielestä antipatiaa. Voin kertoa että sen enempää ette voisi väärässä olla. Avautui jälleen että ette taida itse olla kovin tyytyväisiä tilanteeseen. Mutta tämähän on vain pientä ajankulua ja eikö se ole hyvä että viesteissä on viihdettä puolin ja toisin? Minusta ainakin on. Antipatiaa...ei helvetti...

Kylläpäs ilmeisesti voi yksi "Venäjän pääsarjassa" (copyright Antero Mertaranta) pelaava joukkue teikäläistä vituttaa. Jännä kyllä, että sinua ei kiinnosta KHL eikä Jokerit, mutta silti mesoat Jokereista ympäri palstaa.

Kovasti tuntuu KHL ja Jokerit sinua ahdistavan. Syitä voi jokainen vain arvailla.
Ja vielä yksi lisää. On se kumma kun joku kirjoittaa tänne jotain mikä ei toisia miellytä (syitä voi vain arvailla) niin se on kirjoittajan jotain ahdistusta tai muuta paskaa. Mikä siinä voi olla niin vaikeaa tajuta että nuo uutiset joita satun harvoin huomaamaan todellakin ovat minusta ihan saatanan naurettavia. Ainoa asia joka niissä kiinnostaa edes vähän on juurikin se viihdearvo joka niistä väistämättä nousee aina esille. Pitäisikin ruveta seuraamaan hieman tarkemmin, mutta ei koko aikaa ole mahdollisuutta maha kippurassa naureskella. Te voitte tämän palstan kautta tehdä minusta jotain vitun analyysejä, kun se tuntuu teistä niin tärkeää olevan jos joku uskaltaa noille touhuille naureskella ja vielä kirjoittaa siitä tänne, mutta en sitten tiedä kummasta se kertoo enemmän...
 
Viimeksi muokattu:

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Avautui jo muutama päivä sitten, että Haloo Helsingin uusin levy on todennäköisesti vuoden kovin levy yli genrerajojen. Enkä ole oikeastaan aiemmin pitänyt yhtään koko bändistä. Timanttia myös tämmöiselle hevidiggarille.

Itselleni avautui vastikään tämä sama asia, vaikken vuoden kovimmaksi levystä tiedä, sillä enpä ole tämän vuoden levyjä kuullut muita kuin tämän ja AC/DC:n uutuuden, eli en nyt uskalla lähteä tuonne Jatkoaika Music Awardsiin julistamaan näillä näytöillä. Mutta joka tapauksessa tämä Haloo Helsingin levy on kyllä erinomainen kokonaisuus, joka kärsii ainoastaan lievästä etupainotteisuudesta, sillä kaikki levyn suurimmat helmet löytyvät ensimmäisten kappaleiden joukosta. Varsinkin Nainen jonka ympärille tuolit tuodaan on kova, harvinaisen kova. Ymmärtääkseni laulaja jakaa aika voimakkaasti mielipiteitä kuulijoiden keskuudessa, mutta tuossa biisissä tyttö pistää kyllä parastaan.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
En pysty ymmärtämään, miksi. Mulle rock n' roll on pitkälti kuollut mitä tulee nykyisiin bändeihin ja niiden tuotantoihin. Koko genre kaipaisi laajaa uudistumista niin, että se ei olisi enää valtavirtaa vaan vaihtoehtoa. Nykyiset jotkut sonataarcticat ovat niin ruokotonta korvakuraa, että radiokanava vaihtuu samaan tahtiin kuin Cheekiä puskiessa.

Jos radiosta muodostaa kuvan rockin nykytasosta, niin ymmärrän mielipiteen. Ei niitä uudistumista edustavia bändejä hirveän ahkerasti promota tai pyöritetä radioiden soittolistoilla, vaikka jonkin verran sitä tietysti tapahtuu. Dig deeper, man.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui, että Arttu Wiskari on kyllä ruma jätkä. On tainnut lihoakin parin viime vuoden aikana. Tuntemattoman potilaan aikana Arttu oli vielä suht. hoikka
mutta nykyään on varmaan kiloja tullut lisää. Ei sillä että painolla olisi juurikaan väliä. Nuo pyöreät silmälasit eivät kyllä sovi hänelle ollenkaan.

Linkit kuviin (Googlen kuvahausta haettu).
Ruma mies ja yrittää vielä matkia Göstaa kaikissa sanoituksissaan. Prkl.

Haloo Helsingin Elli on samanlainen tapaus eli ei mitenkään erikoisen nätti. Äänialakin muistuttaa flunssaista Katy Perryä, mutta kieltämättä bändillä on muutamia hyviä biisejä.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Avautui, että muiden allekirjoituksia ei näe ilman, että on itse kirjautuneena sisälle. Mikäköhän tässä mahtaa olla taustalla?
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Avautui, että tällä ruplan "kehityksellä" Jokerit on kohta budjettijättiläinen KHL:ssä vaikka budjetti ei muutu mihinkään.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Avautui, että tällä ruplan "kehityksellä" Jokerit on kohta budjettijättiläinen KHL:ssä vaikka budjetti ei muutu mihinkään.
Sama kävi mielessä. Vain ansaitsemansa omaisuuden - sekä joukkueensa/joukkueensa - muualle kuin Venäjälle jättäneet omistajat ovat kusessa juuri nyt.

Asia joka avautui oli jo melkein menossa Liiga/KHL -pippelinmittaukseen: Liigasta ei lähde pelaajia KHL:n tällä kaudella, ellei rahat tule euroina tai dollareina sopimuskaudesta kerrallaan ennakkoon tilille.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Avautui todellakin se että tuo KHL-Jokerit on täysin turha porukka. Ei urheilullisesti, mutta ei kyllä kiinnosta yhtään. En edes ymmärrä miksi Jokereista pitää uutisoida. Lähinnä normaali KHL-joukkue jossa suomalaisia pelaajia. Vaadin YLEltä uutisointia Paavo Mustosen otteista ja MoDon vieraskiertueista,
 
Mutta kaikki on suhteellista, se taisi olla pointtini. Yhtään iloisemmalta jengi ei noista tuomareista vaikuta, vaan samat nimimerkit kiroaa tuomareita, mitä kirosivat jo Liiga-aikanakin.

Ja HFBoardsilla itketään ihan samalla tavalla siitä, miten NHL-tuomarit on hanurista ja pilaavat oman suosikkijoukkueen pelit. Silti jotkut ihan tosissaan kuvittelevat ammattituomarien olevan jonkinlainen ratkaisu siihen, että fanien mielestä tuomarit ovat aina ihan perseestä.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Avautui jo muutama päivä sitten, että Haloo Helsingin uusin levy on todennäköisesti vuoden kovin levy yli genrerajojen. Enkä ole oikeastaan aiemmin pitänyt yhtään koko bändistä. Timanttia myös tämmöiselle hevidiggarille.
Radiosta kuulemieni muutaman biisin perusteella on avautunut, että Haloo Helsingin laulaja kuulostaa siltä, kuin olisi äänittänyt biisit humalassa. Sävellykset ja sanoitukset voisivat olla ihan kuunneltavia, mutta tuosta lauluäänestä ei vaan pääse yli.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Asia joka avautui eilen: Nähnyt jenkkikanavien kautta paljon jouluisia tv-mainoksia ja Mersun uudet mainokset pistäneet silmään... tai no eivät oikeastaan pistäneet silmään, vaan ottaneet korviin, siis positiivisessa mielessä.

Tämä uusi ääni oli jotenkin tosi kiehtova, samaan aikaan luksusta ja elitismiä henkivä ja mikä tärkeintä, oudon tutun kuuloinen... no sittenhän minulle paljastui, että kyseessä on Don Draper aka näyttelijä Jon Hamm, MadMenistä tuttu täydellinen mainosmies.

Jotenkin sopii kyllä ihan helvetin hyvin tuo hänen pehmeä äänensä ja itse asiassa löysin jo googlaamalla jotain artikkeleita, missä ihmeteltiin, että milloinkohan kaikki muut korkean profiilin brändit ottavat Hammin palkkalistoilleen... tuo ääni vaan on merkki korkealuokkaisuudesta ja luksuksesta...
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Asia joka avautui eilen: Nähnyt jenkkikanavien kautta paljon jouluisia tv-mainoksia ja Mersun uudet mainokset pistäneet silmään... tai no eivät oikeastaan pistäneet silmään, vaan ottaneet korviin, siis positiivisessa mielessä.

Tämä uusi ääni oli jotenkin tosi kiehtova, samaan aikaan luksusta ja elitismiä henkivä ja mikä tärkeintä, oudon tutun kuuloinen... no sittenhän minulle paljastui, että kyseessä on Don Draper aka näyttelijä Jon Hamm, MadMenistä tuttu täydellinen mainosmies.
Tässä yksi mainos.
https://www.youtube.com/watch?v=AHvwMA7h6bg#t=18
 

Nick Neim

Jäsen
Tämä uusi ääni oli jotenkin tosi kiehtova, samaan aikaan luksusta ja elitismiä henkivä ja mikä tärkeintä, oudon tutun kuuloinen... no sittenhän minulle paljastui, että kyseessä on Don Draper aka näyttelijä Jon Hamm, MadMenistä tuttu täydellinen mainosmies.

Hyvä haku. Pariin otteeseen tuon mainoksen olen nähnyt, mutta en kyllä osannut yhdistää ääntä häneen yhtään, vaikka tutulta se kuulostikin. Todellakin tämän ketjun kamaa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen

Jep. Nyt kun asiaa tutkailin vielä enemmän, niin löytyy kanssa noita kuvia, missä Hamm on Mersun pomojen kanssa jossain automessuilla esittelemässä tuotteitaan. Jotenkin tulee noista kuvista (ja vaatteista!) mieleen, että tässä juuri taidokkaasti hyödynnetään tätä Don Draper-imagoa, kaverihan on kävelevä luksus-mainos Mersulle.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Let's play-videot ovat sitten mahtavaa ajanvietettä! Viime aikoina olen viettänyt useamman tunnin kyseisiä videoita youtubesta katsellen. Nyt vuorossa on Silent Hill, joka vaikuttaa mielenkiintoiselta peliltä. En ole sitä hankkimassa, kuten en muitakaan aiemmin katselemiani pelejä, mutta monasti sitä huomaa ajan kuluvan jopa nopeammin kuin jotain leffaa katsellessa.
 

motamoro

Jäsen
Let's play-videot ovat sitten mahtavaa ajanvietettä! Viime aikoina olen viettänyt useamman tunnin kyseisiä videoita youtubesta katsellen. Nyt vuorossa on Silent Hill, joka vaikuttaa mielenkiintoiselta peliltä. En ole sitä hankkimassa, kuten en muitakaan aiemmin katselemiani pelejä, mutta monasti sitä huomaa ajan kuluvan jopa nopeammin kuin jotain leffaa katsellessa.

Viimeisimmät kaksi South Park - jaksoa käsittelivät näitä videoita, niiden katsojia ja tekijöitä tyypilliseen South Park - henkeen. Suosittelen katsomaan nuo jaksot nyt kun olet noita videoitakin katsellut.
 

Snagari

Jäsen
Viimeisimmät kaksi South Park - jaksoa käsittelivät näitä videoita, niiden katsojia ja tekijöitä tyypilliseen South Park - henkeen. Suosittelen katsomaan nuo jaksot nyt kun olet noita videoitakin katsellut.
Mistä katsoit nämä jaksot? Laita linkki vaikka yyveellä jos ei tähän viitsi laittaa.

On meinaan avautunut let's play -videoiden hienous myös minulle.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mistä katsoit nämä jaksot? Laita linkki vaikka yyveellä jos ei tähän viitsi laittaa.

On meinaan avautunut let's play -videoiden hienous myös minulle.

Pistä googleen hakusanaksi watch south park online. Taitaa heti ensimmäinen linkki ohjata oikealle sivulle mistä näkee kaikki south park jaksot.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös