Arvostamasi nimimerkit

  • 235 526
  • 883

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ajattelin pitkään, että Leon on hieman mulkun oloinen tyyppi, mutta sittemmin olen joutunut tarkentamaan mielipidettäni.
 

RDivis

Jäsen
Tänään on tuonne toiseen ketjuun kirjoitettu siitä ketä ei arvosteta; voisin kääntää suunnan positiiviseen.

RDivis arvostaa:

Eager ja Hxxx, Barca-ketjun tietäjät. Eipä tarvitse, kuin vilkaista näiden herrojen tekstejä voidakseen huomata, että tietoa löytyy. Pientä värilasia on silloin tällöin, mutta kenelläpä ei.

Grainger, monet eivät voi sietää, mutta minun on pakko arvostaa. Väriläiskä, valkoinen sellainen. Muutaman kerran juteltu YV:n välityksellä, mukavan oloinen jannu. Joskus lähtee ehkä hakemaan tiettyjä nimimerkkejä turhan hanakasti "tanssiin".

Scissors, tuntuu tietävän jalkapallosta todella paljon. Tietämys tuntuu laajemmalta, kuin omani. Pystyy sanomaam painavan sanan monen eri liigan asioista.

Jaws, palstan lipunkantaja baskijoukkue Athletic Bilbaolle. Iso käsi maajoukkue tietämyksestä, sekä panoksesta kv. seurajoukkuekilpailujen ketjuihin. Unohtamatta tietenkään hienoa "Väärin kannatettu"-ketjua.

Mängimies, tietää paljon osaa keskustella asiallisesti ja perustella kantansa. Kannattaa myös pitää huoli, että oma kanta on loppuun asti pohdittu, ennenkuin sen tuo julki. Muuten tämä mies murtaa kantasi perustuksia myöten, saaden sinut näyttämään tyhmältä. Nimimerkillä kokemusta on. :) Ainoa miinuspuoli on aktiivisuus, kirjoita useammin goddammit!

Meikku, haluatko päästä Arsenalin asioista perille? Kysy Meikulta. Kirjoittaa asialliseti ja rauhallisesti, en muista olenko nähnyt Meikulta ikinä provoavaa tekstiä.

Rakkaan paikallisastustajan leiristä pitää mainita TML, joka tosin on hiljentynyt täysin. Ilmeisesti työsulku NHL-puolella on vienyt kiinnostuksen kirjoittaa muustakaan urheilusta. Noh, NHL potkaistaan käyntiin, palailehan taas jookos?

"omista" pitää mainita Vakio, jonka tekstit vaikuttavat todella tarkkaan harkituilta. Kirjoittelee vain, kun on oikeassti asiaa. Ehkä liiankin harvakseltaan. Itsekin tosin olen ollut epäaktiivinen.

Korkeimman korokkeen jätän näin viimeiseksi nimerkki eagle omaa aivan varmasti laajimman tietopohjan täällä futiksesta kirjoittavista. Kysyi melkein mitä tahansa mistäpäin tahansa. Aina tulee kattavaa tietoa, esimerkiksi massalle hieman tuntemattomammista ranskalaispelaajista. Hyvä, ettei hammatahnan merkkiä kerro. Nämä kehut taitavat kaikua kuuroille korville sillä elän käsityksessä, ettei kaveri hirveästi Kierrätyskeskusta lue.

---
Andi ja JMA olette hyviä kirjoittajia, vaikka ette perusteluja nyt saakaan. Pää on aivan puhki, kun on yrittänyt miettiä kenet haluaa mainita.

Vielä maininta:

Tiellä kohti parempaa huomista on heinäsirkka, joka oli erittäin lähellä ignore-listaani jossain vaiheessa. Tuntuu kuitenkin tosiaan parantavan pikkuhiljaa. Toivottavasti kehitys jatkuu positiivisena!

Huh, siinä joitakin nimimerkkejä Muu Urheilu-puolelta.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ajattelin pitkään, että Leon on hieman mulkun oloinen tyyppi, mutta sittemmin olen joutunut tarkentamaan mielipidettäni.

Olet siis todennut hänet täydeksi mulkuksi?

Vitsivitsi, arvostettava kirjoittaja Leon on. Monta hyvää viestiä digikamera- ja valokuvasketjuissa, niitä tuli luettua silloin kun kameran hankinta oli ajankohtainen. Myös nimimerkki Fordel saa tunnustusta. Tyyli on selkeä ja kirjoittaa täyttä asiaa, eikä maltti mene koskaan. Palstan fiksuin kirjoittaja.

Joskus aiemmin nimesin muutaman kirjoittajan Jatkoajan top3-spämmäriksi, mutta annetaan tunnustusta heille nyt. Ralph (ex-GaDa) ja etenkin Deko ovat nykyisin erittäin hyviä ja asiallisia kirjoittajia molemmat, paljon parempia kuin sivullekirjoittanut. Nuoret miehet ojentuivat, kun ope heristi sormeaan =)
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Olet siis todennut hänet täydeksi mulkuksi?

Jätin asian tarkoituksella avoimeksi ajatellen, että kaikkein terävimmät ja kyvykkäimmät yksilöt voivat ehkä päätellä jotakin ketjun otsikosta ;)
 
On näitä muutamiakin, mutta kyllä Evil on ainoa kenen viestejä on tullut haettua haulla. Huumori iskee juuri oikeaan kohtaan ja mielipiteet löytyy sieltä samasta.

Plussaa myös siitä, että nimimerkki kuvastaa oikeasti kirjoittajaa tai ainakin kirjoitustyyliä.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jätin asian tarkoituksella avoimeksi ajatellen, että kaikkein terävimmät ja kyvykkäimmät yksilöt voivat ehkä päätellä jotakin ketjun otsikosta ;)

No voi hitsi sun kanssas! Kylläpä tunnen itteni tyhymäksi nytten ;)

Evil voisi tosiaan lopettaa mökötyksen ja tehdä comebackin.
 

Japi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh, Jokerit, Saipa, Jokipojat, Titaanit
Tänään on tuonne toiseen ketjuun kirjoitettu siitä ketä ei arvosteta; voisin kääntää suunnan positiiviseen.

RDivis arvostaa:


Grainger, monet eivät voi sietää, mutta minun on pakko arvostaa. Väriläiskä, valkoinen sellainen. Muutaman kerran juteltu YV:n välityksellä, mukavan oloinen jannu. Joskus lähtee ehkä hakemaan tiettyjä nimimerkkejä turhan hanakasti "tanssiin".

Samaa mieltä. En voi sietää Real Madridia, mutta en voi olla arvostamatta nimimerkki Graingerin krijoituksia. Jos haluaa lisätä tietoaan Espanjalaisesta jalkapallosta kannattaa lukea Graingerin kirjoituksia. Parhaat kirjoitukset tekee tosin pesäpalloketjuun, jossa opettaa lajin sisältöä lajista mitään ymmärtämättömille.

Jalkapalloketjuissa paljon muitakin hyviä, kuten esim. Juventus-ketjun Gada.

Kokonaisuudessaan kaksi nimimerkkiä erottuu muista: Bosco ja Henkka
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ajattelin pitkään, että Leon on hieman mulkun oloinen tyyppi, mutta sittemmin olen joutunut tarkentamaan mielipidettäni.
Mulla on vaan välillä huonoja päiviä, enkä tiedä mihin muualle purkaisin vitutustani kuin tänne. Tiedä sitten, kumpaa tapausta tarkoitat mielipiteesi tarkistuksella. Kuten kaikki muutkin, siviilissä olen tietysti maailman joviaalein tyyppi ja keskivertoa parempi kuski, of course.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mulla on vaan välillä huonoja päiviä, enkä tiedä mihin muualle purkaisin vitutustani kuin tänne. Tiedä sitten, kumpaa tapausta tarkoitat mielipiteesi tarkistuksella. Kuten kaikki muutkin, siviilissä olen tietysti maailman joviaalein tyyppi ja keskivertoa parempi kuski, of course.

Kohteliaisuus se oli. Lisäksi autat mielelläsi miehiä ja naisia paikallisessa mäessä, Sekalaisten kysymysten ketjussa.

Minähän olen aivan mahtava niin täällä kuin siviilissäkin, mutta autoa en osaa ajaa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Onhan Leon selkeästi aika mulkku mulkuimmillaan, mutta kukapa ei olisi. Jossain määrin kai se on ihailtavaakin, että sanoo ajatuksensa suoraan, vaikka välillä ainakin mua on ottanut ne päähän. Tosin olen joskus jopa herännyt ajattelemaan asiaa toisesta vinkkelistä niiden töräyttelyjen vuoksi, joskus sitten laittanut samalla mittaa takaisin, kun ei ole kiinnostanut. Arvostan sitä, että vaikkei Leon ilmiselvästi aina sympatiseeraa mun juttujani, hän ei kuitenkaan anna sen häiritä ainakaan näkyvästi, vaan juttelee muissa yhteyksissä ihan fiksusti asioista.

Vintsukalle täytyy antaa arvostusta, koska jaksaa ylläpitää perinteistä elokuvaäänestystä. Muuten en tässä jaksa alkaa luetella nimimerkkejä sen enempää, aikalailla samoina ne ovat kuitenkin pysyneet. Ja kuitenkin unohtaisin vaikka kuinka monta fiksua kirjoittajaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Onhan Leon selkeästi aika mulkku mulkuimmillaan, mutta kukapa ei olisi. Jossain määrin kai se on ihailtavaakin, että sanoo ajatuksensa suoraan, vaikka välillä ainakin mua on ottanut ne päähän. Tosin olen joskus jopa herännyt ajattelemaan asiaa toisesta vinkkelistä niiden töräyttelyjen vuoksi, joskus sitten laittanut samalla mittaa takaisin, kun ei ole kiinnostanut. Arvostan sitä, että vaikkei Leon ilmiselvästi aina sympatiseeraa mun juttujani, hän ei kuitenkaan anna sen häiritä ainakaan näkyvästi, vaan juttelee muissa yhteyksissä ihan fiksusti asioista.
Se on varmaan tullut monelle selväksi, etteivät meidän maailmankatsomuksemme oikein kohtaa. Turha siitä on kai enää vääntää. Ehkä homma lähti välillä vähän lapasestakin, pahoittelen ainakin osaa viesteistäni. En tietenkään kaikkia, joku roti pitää olla. Tuosta töräyttelystä pitää kyllä sanoa, että siinä suhteessa olen samanlainen siviilissäkin. En toki töräytä kaikkea ajattelemaani päin naamaa, mutta en kyllä erityisesti säästelekään, jos jotain minulta suoraan kysytään. Aina ei tosin tarvitse edes kysyä.

Arvostan muuten kovasti niitä nimimerkkejä, jotka tuovat lisäarvoa kokkausketjuun. Tähän ryhmään kuuluvat ehdottomasti sampio, TQoFE ja Tpip vain muutaman mainitakseni (joko saa selkääntaputtelu riittää tältä erää?). Ja toki arvostan kaikkia lätkätietäjiä, joita tällä palstalla on runsaasti.

Papukaijamerkki fiftyeightille, jos en ole muistanut aiemmin mainita.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Se on varmaan tullut monelle selväksi, etteivät meidän maailmankatsomuksemme oikein kohtaa. Turha siitä on kai enää vääntää.
Jeps, en tarkoittanut tonkia menneitä sen enempää, mutta eihän se mikään salaisuuskaan ole, joten siksi totesin. Ja tuohon mulkkuuteen voi lisätä hymiön. Jokaisessa pitää olla vähän mulkun vikaa.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Kun NHL:ssä sopu alkaa taas syntyä ja mieli virkistymään on aika antaa krediittiä niitä ansaitseville. Rajoitan kartoitukseni vain oman joukkueeni ketjuun, koska kiitosviestistäni tulisi liian työläs toteutettavaksi. Sitäpaitsi iso osa olisi jo samojen nimien toistelua, joten he ovat kiitoksensa saaneet. Minun "ehdokastani" ei ole ainakaan liikaa kehuttu, joten olkoot nyt hänen vuoronsa.

Vähättelemättä muita Penguins-osion kirjoittajia on sanottava, että koko ketjua lähes hallitsee rautaisella tietämyksellään ja asiallisella kirjoitusasulla operoiva Bosco. Bosco näytti olevan myös työsulun koukeroista aika hyvin perillä. Viestit eivät useimmiten ole maraton-tekstejä, vaan lyhyitä ja todella ytimekkäitä pakkauksia joista ko. asiat käyvät ilmi paremmin kuin hyvin. En panisi pahakseni pitempiäkään viestejä, mutta en sen kummemmin niitä ala vaatimaankaan.

En tiedä vaikuttaako hän täällä päin palstaa (Vapaa), joten ei auta kuin toivoa, että kiitokset sekä kehut menevät perille. Hyvät kirjoittajat eivät tarvitse tätä ketjua tietääkseen olevansa hyviä, he tekevät sitä rakkaudesta lajiin tai ketjunsa muuhun asiaan.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tänään on tuonne toiseen ketjuun kirjoitettu siitä ketä ei arvosteta; voisin kääntää suunnan positiiviseen.

RDivis arvostaa:

Eager ja Hxxx, Barca-ketjun tietäjät. Eipä tarvitse, kuin vilkaista näiden herrojen tekstejä voidakseen huomata, että tietoa löytyy. Pientä värilasia on silloin tällöin, mutta kenelläpä ei.

Grainger, monet eivät voi sietää, mutta minun on pakko arvostaa. Väriläiskä, valkoinen sellainen. Muutaman kerran juteltu YV:n välityksellä, mukavan oloinen jannu. Joskus lähtee ehkä hakemaan tiettyjä nimimerkkejä turhan hanakasti "tanssiin".

Itseäni ei voisi La Liga kiinnostaa yhtään, mutta keskustelu on mm. yllämainittujen nimimerkkien ansiosta erittäin kiinnostavaa. Välillä ketjuista löytyy myös erinomaisia vääntöjä ja kinasteluja joita lukee mielellään.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hemmetin monta kertaa olen yrittänyt kasata ajatuksiani saadakseni aikaan listan arvostamistani nimimerkeistä, mutta se on yllättävän vaikea homma. Väkisinkin joku unohtuu.

"Omista", eli Palloseuran miehistä, arvostan herroja nimeltä kausi, Pavlikovsky, Uniquewn, Rosvosektori ja Mr. Fox. Ensinmainittu on kiihkeä, mutta selvästi silti paljon tietoa omaava kaveri, ja itseäni vanhempi ja viisaampi, ja monesti kyllä oppii uusia näkökantoja kun hänen kanssaan keskustelee. Pavlikovsky sen sijaan on rauhallisimpia kirjoittajia mitä tiedän, ja saa useasti pointtinsa perille juuri tuon vuoksi. Uniquewn on melko uusi kirjoittaja, mutta sitäkin aktiivisempi, ja hällä on usein suuri panos otteluseurannassa, jossa itse en kovin usein viihdy, vaan tahdon useammin vain tietää mitä meidän pelissä tapahtuu. Rosvosektori mennee samaan kastiin Pavlikovskyn kanssa esiintyen aina järkevästi ja perustelevasti, ja Mr. Fox puolestaan on erittäin noheva tilastonikkari, jonka muukin ulosanti usein on tasokasta ja painavaa.

Muiden jengien kannattajista (lähinnä otteluketjujen perusteella) mieleenpainuvimpia hyvässä mielessä ovat olleet Lukko-mies Roku, joka aina osaa hyvässä hengessä referoida matsitapahtumat erittäin tarkasti, Ilveksen kananlento, joka vaikuttaa fiksulle ja asialliselle kaikinpuolin, sekä Kerhon puolelta Vuokralainen samasta syystä.

Futispuolelta mainitsen Jawsin, Graingerin, RDivisin sekä Hxxx:n. Näitä herroja yhdistää leveä lajituntemus, tietty hyvälaatuinen fanaattisuus sekä kanssakirjoittajien kunnioittaminen (Graingerin kohdalla tämä pienin varauksin ;).

Paljon on muutakin fiksua porukkaa, mutta ei kaikkia muista mainita, joten näillä mennään, for now.
 

Number 11

Jäsen
Palstalla on varmaan satoja nimimerkkejä, jotka sopisivat tähän ketjuun. Nimetään tässä yksi ja hän on nimimerkki Fordél.

Perusteluina tälle palstalle lähes täysin poikkeuksellinen paneutuminen eri joukkueiden tilanteisiin yleisellä tasolla. Niin kaukalon toimien osalta kuin kaukalon ulkopuolisten asioiden osalta. Pelaajatuntemus vähintäänkin pintapuolisesti on erittäin monipuolista. Kyseinen nimimerkki ymmärtää jääkiekkomaailman toimintaa kohtuullisen kattavasti niin joukkueen rakentamisen ja roolittamisen osalta kuin myös johtoportaan toiminnan osalta.

Fordél tuo näkemyksiään julki aktiivisesti eri seurojen keskustelualueilla ja tuo sopivasti ulkopuolista näkemystä keskusteluun rehellisesti sortumatta provosointiin. Kirjoitustyyli on asiantunteva, mutta myös sopivan nöyrä. Eli ei esitetä jotain mitä ei olla ja jos jostain ei ole tietoa, niin se avoimesti myönnetään.

Kyseinen nimimerkki myös osoittaa jatkuvasti kykyä omien aivojen käyttöön ja pystyy keskustelemaan myös monimutkaisemmista asioista. Selvästi nähtävissä on myös jatkuva pyrkimys kehittyä ja oppia uutta. Tämä näkyy mm. pelitapoja käsittelevissä keskusteluissa. Vapaan keskustelun puolellakin vastaan on tullut ihan hyviä viestejä, mutta annetaan tämä tunnustus nyt jääkiekkopuolta painottaen ja siten menee varmastikin oikealle henkilölle.
 

scholl

Jäsen
Ai negatiivisuuden rinnalla oli positiivisuuskin. Tänään pitää todeta, että arvostan kaikkia nimimerkkejä, jotka osallistuivat Tiedote Liveen. Jos valmentajavaihdoksesta menee jotain kannattajien piikkiin niin hyvää työtä. Mielestäni se osoitti, että IFK:n kannattajat eivät ole mukavuudenhaluista HMV-porukkaa, vaan ihmisiä, joille asiat vielä jotain merkkaavat.

Yleisesti arvostan kaikkia niitä nimimerkkejä, joissa on ihmisinä jotain. En arvosta sellaisia selän takana piileskelijöitä, jotka eivät uskalla sanoa mitään, mutta sitten narisevat yksinään tai muijansa kanssa, että sekin on ihan kamala. Enkä arvosta niitä, joiden elämä pyörii pelkän seiskan ja salkkareiden ympärillä. Ihmisiä, joilla on sanottavaa, vakaumus, hyviä mielipiteitä ja ennen kaikkea älyä ajatella asioita niin niitä mielellään arvostaa.
 

adston

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Pääsääntöisesti luen vain NHL-ketjuja, joita olen lukenut vuodesta 2004 aktiivisesti vaikka vasta tänä vuonna tunnukset sainkin, joten sieltä on jäänyt tietyt nimimerkit mieleen: Bosco, Henkka, Vlad, Dana77, Mr. Smith, Nuck ja uusimpana Moustache Dave #44, Tinkezione, varjo, Caniac (taisi kirjoittaa aiemmin eri nimimerkillä), myös Pensin osiossa oli aiempina vuosina joku aktiivinen kirjoittelija joka taisi kirjoitella omaan blogiinkin Penguinsin peleistä. Flyers-kannattaja Eagerille erityismaininta paneutumisesta noihin raportteihin ja intohimoon millä kirjoittelee myös yksittäisistä pelaajista.

Toki näitä on hirveästi muitakin, mutta ulkomuistista nämä tulivat ensimmäisena mieleen.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Lienen tähän ketjuun joskus vastannutkin, mutta pannaan päivityksen nimissä lisää.

Uleåborgir - Oikeasti hauskan oloinen sälli tekstiensä perusteella. Ei sinänsä yllätä, koska on Oulusta ja Ouluhan tunnetusti hyvä paikka.

scholl - Vaikka taidammekin olla poliittisen kentän vastakkaisissa ääripäissä, niin rakkaus Saksaan, saksalaisuuteen ja weissbieriin yhdistää. Arvostan myös herran voimakkaita mielipiteitä, kunhan ne on perusteltuja.
 
Suosikkijoukkue
Arsenal
Ensinnäkin on pakko nostaa nimimerkki Iiro, jonka bongasin vasta tänään. Hänen suosikkijoukkueellaan on sen verran suuri merkitys Urhon lapsuuteen ja nuoruuteen, että olen tähän pakotettu. Kirjahyllystä löytyy juuri ilmestynyt seuran historiikki ja jäsenmaksut maksetaan joka vuosi täältä kilometrien päästäkin. Seuran nimi on niin uniikki ja perinteikäs, että hatunnosto Iirolle seuran näkyvyyden nostamisesta aivan uudelle tasolle! Go Taimi Go!

Ai tekojen puolesta arvostetut? Fordel kirjoittaa paljon juuri niihin ketjuihin, joita minä luen. Ja poikkeuksetta hienosti, vaikka kaikesta ei aina tasan samaa mieltä voi ollakaan. JHagin tyyli on ihana, voi kun meillä JYPin palstallakin olisi samanlainen. Scholliakin luen mielelläni. JYPin osion kirjoittajista Köpi ja Vanhapuuma jakavat ajatusmaailmani parhaiten ja ansaitsevat arvostukseni. On siellä varmasti muitakin, mutta nimimerkit eivät ole tarttuneet mieleen lukumääräisesti vähempien kommenttien takia.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Tällä hetkellä kolme nimimerkkiä voi nostaa heti kärkeen muita väheksymättä. Carlos, Fordél ja Alvajärven Urho. Hienoa jakaa palstaa teidän kanssanne.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
NHL-puolelta haluan nostaa muutaman.

Henkka - hyvää tekstiä ja todella paljon asiantuntemusta myös muista kuin Detroitin asioista.

Bosco - sopimuskoukerot sun muut epäselvät asiat ovat Boscolla erinomaisesti hanskassa. Hyviä kirjoituksia ilman ylimääräistä höpöhöpöjuupaduupadaapadaapasaatanaa.

vilpertti - teksteihin tarvitaan luonnollisesti vilpertti-suodatin, mutta kirjoitukset ovat sopivan pilke silmäkulmassa ja vähän provoten kirjoitettuja. Ei astu mielestäni provoillaan rajan yli kuten jotkut muut nimimerkit tuolla tekevät vaan suoltaa tekstiä josta löytyy se pointtikin sieltä pienen provon keskeltä. Viihdyttävä kirjoittaja.

Saikka - aina välillä myös hiukan vittuilevan sävyistä tekstiä, mutta asiapainotteista ja ennen kaikkea mukavaa lukea. Erittäin hyvin perillä Wildin asioista ja kaveri jonka tekstit pistävät hyvin Wild-ketjusta aina silmään. Osaa myös nimetä muitakin Wildin pelaajia kuin Granlundin, Koivun, Heatlyn, Paricen, Sutterin ja Setoquchin.

Maininnat myös Carolinan kausiketjulle ja sen koko porukalle. Erittäin hyvää juttua! Sama homma on myös Vancouverin ketjun kanssa. Harmittavasti nuckia ei ole näkynyt, mutta ketjussa on myös monta muuta vähemmän "tunnettua" asiakirjoittajaa joiden ansiosta ketju on erittäin hyvää luettavaa. Myös Toronton ketju pysyy hyvin pystyssä, vaikka lipunkantaja TML onkin kadonnut kuin tuhka tuuleen.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Nimimerkkin "Moderaattorit" tekstit ovat mielestäni hyvää luettavaa! Kieliasu on kohdallaan, eikä teksteissä juurikaan jaaritella turhaan. Aika asiantuntevalta vaikuttaa.

Jos olisin nimimerkki "Moderaattorit", antaisin powerplaymakerille varoituksen tästä kommentista, ja huomauttaisin että 99% ihmisistä paskoisi housuihinsa jos joutuisivat Jatkoaikaa moderoimaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös