Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 390 984
  • 1 652

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Nyt oli oikein tyylikäs maanantaisuoritus tänään.

Ajoin aamulla töihin ja huomasin, että työavaimet ei ole mukana. Sitten ajoin takaisin kotiin ja huomasin, että kotiavaimet eivät ole mukana. Sitten olin aikeissa soittaa vaimolle ja huomasin, että puhelin ei ole mukana.

Kas kun olin ees muistanut pukea aamulla...
 
Nyt oli oikein tyylikäs maanantaisuoritus tänään.

Ajoin aamulla töihin ja huomasin, että työavaimet ei ole mukana. Sitten ajoin takaisin kotiin ja huomasin, että kotiavaimet eivät ole mukana. Sitten olin aikeissa soittaa vaimolle ja huomasin, että puhelin ei ole mukana.

Kas kun olin ees muistanut pukea aamulla...
Keksit juuri uuden hat trickin! Nyt kyllä kiinnostaa, miten tilanne ratkesi.. soititko naapurilta vaimolle?
 

444

Jäsen
Nyt oli oikein tyylikäs maanantaisuoritus tänään.

Ajoin aamulla töihin ja huomasin, että työavaimet ei ole mukana. Sitten ajoin takaisin kotiin ja huomasin, että kotiavaimet eivät ole mukana. Sitten olin aikeissa soittaa vaimolle ja huomasin, että puhelin ei ole mukana.

Kas kun olin ees muistanut pukea aamulla...
Aika klassikko. Mulle kävi joskus sata vuotta sitten lähes vastaava:
Olin juuri painamassa ulko-ovea kiinni, kun tajusin, että perkeleen avaimet on kotona. No en ehtinyt työntää mitään uloketta enää oven väliin, joten kiinni meni. Samassa nipussa on luonnollisesti ne työavaimet. Onneksi muitakin on paikalla, joten ei muuta kuin autolla töihin. Autolle päästyäni saatoin sanoa ”hemmetti, pahus, pannahinen” tms., kun tajusin, että ne auton avaimet ovat kotona. Puhelin sentään oli mukana, joten soittoa pomolle ja tilanteen selvitys. Nauroi aikansa ja totesi, että ”tuu taksilla”. Taksilla duuniin kuin massipäällikkö konsanaan. Pomon ilme kuitenkin oli ikuistamisen arvoinen, kun kysyin, että josko viitsisi käydä maksamassa sen taksin, oma lompakko kun oli myös siellä kotona.

Voi olla, että ihan muutaman kerran sain kuulla tästä eri yhteyksissä jälkeenpäin.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Tänään oli taas aivot jumissa kun tiskailin ja yleensä on ollut tapana myös huuhdella nuo astiat.

Olin latonut koko setin ilman huuhtelua sitten kuivumaan. Sitten heräsin että unohtukohan nyt joku homma?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siskoni joskus peruutti autolla päin roskakatosta, kun oli tajunnut että auton avaimet jäi eteisen pöydälle ja alkoi peruuttaa oven eteen niitä hakemaan. Miettikääpä sitä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Siskoni joskus peruutti autolla päin roskakatosta, kun oli tajunnut että auton avaimet jäi eteisen pöydälle ja alkoi peruuttaa oven eteen niitä hakemaan. Miettikääpä sitä.
Tämä on kyllä jo maailmanluokan suoritus.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämä on kyllä jo maailmanluokan suoritus.
Joo, tapauksesta on yli 20 vuotta aikaa mutta aina muistoissamme silti. En kyllä muista että miten hän tästä jäi kiinni, todennäköisesti kyydissä oli ollut joku syväkurkku joka oli ihmetellyt että mitä täällä tapahtuu.

Vähän samaa sarjaa kuin se, kun olen joskus etsinyt puhelintani ja kun ei ole tahtonut löytyä niin olen sitten soittanut siihen, omalla puhelimellani. Meni vastaajaan, eli ei ollut apua tuosta.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo, tapauksesta on yli 20 vuotta aikaa mutta aina muistoissamme silti. En kyllä muista että miten hän tästä jäi kiinni, todennäköisesti kyydissä oli ollut joku syväkurkku joka oli ihmetellyt että mitä täällä tapahtuu.
Sitä varten ihmisellä nimenomaan pitää olla sisaruksia, että joku muistaa töppäilysi vuosien takaa ja muistuttaa niistä tasaisin väliajoin.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Meikäläiseltä loppui suodatinpussit niin kaupassa käynnin jälkeen kaapista löytyy nyt kaksi pakettia kahvia ja edelleen se nolla pakettia suodatinpusseja...
Käytä suodatinpussin korvikkeena talouspaperia.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Juu tuttu toimenpide, kun ei ole nimittäin ensimmäinen kerta kun näin on käynyt :D
On se kyllä aika karmeanmakusta kahvia vedellä siitä paperin läpi. Varsinki jos jotain X-traa niin eihän sillä pysty edes persettään ilma kipua pyyhkimään. Isommat rannut jää perseeseen ku pöntöön.

Jos keittää kahvit ja suokkarit lopussa niin Embo ehdottomasti sinne väliin.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Meikäläiseltä loppui suodatinpussit niin kaupassa käynnin jälkeen kaapista löytyy nyt kaksi pakettia kahvia ja edelleen se nolla pakettia suodatinpusseja...

Tämä niin tuttua. :D Taktikoin tässä niin, että haenkin ne suodatinpussit lähikaupasta (jos siis olen möhlin tehnyt muualla). Keskustassa asuessa tämä oli todella helppoa.

Viimeksi lähikaupasta piti ostaa vessapaperi ja käsipyyhe. Tuo alkoi hyvin, mutta mukaan tuli käsipyyhe ja talouspaperi. Tuossa oli käynyt toki jo kaupassa huti, ja talouspaperi oli jostain syystä päätynyt WC-paperihyllyyn.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kas kun olin ees muistanut pukea aamulla...
Olit jälleen taas mulkkusillaan ulkona?
Äitisi soitti jälleen sinusta.
Joulu on taas...

Olen palannut jalkapalloa muutaman ottelun. (Lue: 30 vuotta)
Silloin, kun olin tullut nilkkaoperaatiosta ja jalka oli paketissa: himotti vietävästi päästä hallipeleihin.
Olen maalivahti. Sehän toimii.

Eräässä pelissä vastustajan huonon pistopallon seurauksena huusin:
Janne: pitkäää vaseeen!

Ennen kun ramppanilkka kosketti palloa, niin aivot sanoivat:
"Mitä vittua nyt taas"
Kyseessä olikin operoitu nilkka. Osaan kirjoittaa ja piirtää molemmilla käsillä.

Onko palstalla henkilöitä joilla on siirrettäviä nivelsiteitä?
Luovutettavat aivonkappaleetkin kelpaisivat...
 

444

Jäsen
Nyt ei puhuta omista aivoistani, vaan jonkun aivan toisen. Mutta siis, täällä tehdään suursiivousta, because of reasons. Meinasin antaa koiralle ruokaa. Vaan missäs se kuivamuona taas onkaan? Normaalisti pussi on siis keittiön lattialla, ei se koira sitä sieltä käy syömässä, koska on hienohelma. No meikäpoika kollaa koko kämpän läpi, ei vaan löydy. Viimein menin sen viimeisen oven luokse, ovi johtaa vaatehuoneeseen. Ensin siitä toki piti raivata kolmekymmentä mattoa ja toista sataa muuta rättiä edestä pois. Luvuissa saattaa olla ilmaa, paljon niitä oli, en laskenut. Ovi auki, tavarat hyökyivät päälle kuin yleinen syyttäjä. Otetaan edestä pois petauspatjaa, pyykinkuivaustelinettä, neljäkymmentä ämpäriä, ja sen jälkeen näkee jopa perälle. Näkyy vähän vastaavanlainen säiliö, joka mulla on omassa kodissa tuota muonaa varten, keittiön lattialla. Avaan säiliön, näkyy joku toistasataa vuotta vanha muonapussi kiinni teipattuna, kyseistä muonaa ei ole annettu ko. koiralle ainakaan kolmeen vuoteen, koska sai jonkun ripulireaktion siitä. Hyvä se silti on säästää pahan päivän varalle. Nostan pussin pois, alta löytyy lisää jotain ämpäreitä sun muita purkkeja. Kaivaudun syvemmälle. Kaiken ryönän alta löytyy etsimäni muonasäkki.

Emmätiädä. Siis muona, jota tarjotaan prinsessalle päivittäin, on piilotettu helvetinmoisen paskakerroksen alle ja taakse paikkaan, johon en ikipäivänä ole ennen edes kurkannut. Jos mun aivot olisivat olleet asialla, ko. säkki olisi ollut jossain sellaisessa paikassa, josta sen a) löytää helposti, b) tajuaa edes katsoa tai c) olisi vain jätetty siihen keittiön lattialle. Ei sinne, mihin päivä ei ole paistanut kuuteen vuosikymmeneen ja johon kellään ei ole koskaan mitään asiaa. Mutta täällä saa toisaalta tottua kaikenlaisiin yllätyksiin.
 
Nyt ei puhuta omista aivoistani, vaan jonkun aivan toisen. Mutta siis, täällä tehdään suursiivousta, because of reasons. Meinasin antaa koiralle ruokaa. Vaan missäs se kuivamuona taas onkaan? Normaalisti pussi on siis keittiön lattialla, ei se koira sitä sieltä käy syömässä, koska on hienohelma. No meikäpoika kollaa koko kämpän läpi, ei vaan löydy. Viimein menin sen viimeisen oven luokse, ovi johtaa vaatehuoneeseen. Ensin siitä toki piti raivata kolmekymmentä mattoa ja toista sataa muuta rättiä edestä pois. Luvuissa saattaa olla ilmaa, paljon niitä oli, en laskenut. Ovi auki, tavarat hyökyivät päälle kuin yleinen syyttäjä. Otetaan edestä pois petauspatjaa, pyykinkuivaustelinettä, neljäkymmentä ämpäriä, ja sen jälkeen näkee jopa perälle. Näkyy vähän vastaavanlainen säiliö, joka mulla on omassa kodissa tuota muonaa varten, keittiön lattialla. Avaan säiliön, näkyy joku toistasataa vuotta vanha muonapussi kiinni teipattuna, kyseistä muonaa ei ole annettu ko. koiralle ainakaan kolmeen vuoteen, koska sai jonkun ripulireaktion siitä. Hyvä se silti on säästää pahan päivän varalle. Nostan pussin pois, alta löytyy lisää jotain ämpäreitä sun muita purkkeja. Kaivaudun syvemmälle. Kaiken ryönän alta löytyy etsimäni muonasäkki.

Emmätiädä. Siis muona, jota tarjotaan prinsessalle päivittäin, on piilotettu helvetinmoisen paskakerroksen alle ja taakse paikkaan, johon en ikipäivänä ole ennen edes kurkannut. Jos mun aivot olisivat olleet asialla, ko. säkki olisi ollut jossain sellaisessa paikassa, josta sen a) löytää helposti, b) tajuaa edes katsoa tai c) olisi vain jätetty siihen keittiön lattialle. Ei sinne, mihin päivä ei ole paistanut kuuteen vuosikymmeneen ja johon kellään ei ole koskaan mitään asiaa. Mutta täällä saa toisaalta tottua kaikenlaisiin yllätyksiin.
Juuri saman ihmettelyn äärellä olin (taas) eilen koiriemme talutushihnojen ja kaulapantojen kanssa. Niitä tarvitaan monta kertaa päivässä, joten minkä aivomyrskyn seurauksena ne siis siivotaan käyttökertojen välissä jonnekin, mistä niitä ei normaalia logiikkaa käyttäen kukaan osaa etsiä. Ei edes hän, joka ne on sinne siivonnut. Lupasin jatkossa irrottaa autosta renkaat aina käytön jälkeen, ja tunkea ne esimerkiksi naapurin arkkupakastimeen tai muuhun yhtä loogiseen lokaatioon.
 

Gustaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Katselen Dallas - Tampa -matsia ja funtsin, että aika poikkeuksellisen jämäkästi toi Tampan #84 Jere Henriksson taklaa tänään.

On luonnollisestikin Tanner Jeannot.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Katselen duunissa eilisen palaverin tallennetta, kun en ehtinyt livenä mukaan. Äsken tsekkasin, että oonhan varmasti mutella, kun tuli haukotus. Ja sitä ennen meinasin kommentoida jotain väliin. Niin, siis tää on tallenne eiliseltä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Äsken tuli kirjekuori ilmoituksesta äänioikeudesta vuoden 2024 presidentinvaaleissa. Ihmettelin, että miksi siinä on kaksi kappaletta ennakkoäänestyksen lähetekirjettä. Sitten aivoni tajusivat, että toinen on presidentinvaalien ensimmäistä kierrosta varten ja toinen presidentinvaalien toista kierrosta varten.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Äsken tuli kirjekuori ilmoituksesta äänioikeudesta vuoden 2024 presidentinvaaleissa. Ihmettelin, että miksi siinä on kaksi kappaletta ennakkoäänestyksen lähetekirjettä. Sitten aivoni tajusivat, että toinen on presidentinvaalien ensimmäistä kierrosta varten ja toinen presidentinvaalien toista kierrosta varten.
Voin lohduttaa, että ihmettelin hetken aikaa ihan samaa. Eihän näitä vaalien erikoistapauksia muista, kun niitä on niin harvoin.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voin lohduttaa, että ihmettelin hetken aikaa ihan samaa. Eihän näitä vaalien erikoistapauksia muista, kun niitä on niin harvoin.
Mulle kävi niin, että hetken mietin, mitä kuoria postiluukusta on tullut meille molemmille. Onneksi oli kuoressa jo merkintä aiheesta, ettei tarvinnut avata tajutakseen asian.

Eihän noista presidentin vaaleista lue kuin täältäkin joka päivä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Itselleni tulee nuo Suomi.fi palveluun, kuten ilmoitukset siitä että verokorttia pitää rukata ja muitakin olennaisia asioita. Vähän ihmettelen miksi muut ihmiset eivät osaa toimia niin, mutta kai se paperiposti on kivaa.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Itselleni tulee nuo Suomi.fi palveluun, kuten ilmoitukset siitä että verokorttia pitää rukata ja muitakin olennaisia asioita. Vähän ihmettelen miksi muut ihmiset eivät osaa toimia niin, mutta kai se paperiposti on kivaa.
En ole vielä tuota kuorta avannut enkä muuten avannut edes eduskuntavaaleja ennen. Äänestämässä kun voi käydä ilman tuota lappuakin.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itselleni tulee nuo Suomi.fi palveluun, kuten ilmoitukset siitä että verokorttia pitää rukata ja muitakin olennaisia asioita. Vähän ihmettelen miksi muut ihmiset eivät osaa toimia niin, mutta kai se paperiposti on kivaa.
Paperipostia tulee ylipäänsä niin harvoin, että on ihan virkistävää huomata, että paljon parjattu Posti toimii vielä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös